*dreamer* sin drøm om en spire

Dreamer
Hm.. Har ikkje hatt skikkelig vondt i magen, og no har eg ikkje fleire el-testar igjen.. men håpe at el har vært!! Hadde en skikkelig god drøm i natt, drømte eg var gravid, og alle unte oss det og spurte kordan eg hadde det osv osv Var så ekte, at det var leit å våkne opp...

Jaja, har vel ikkje fastsatt noko dato, trur IKM er 20/21 juni, men er så usikker! Men kommer nok til å teste meg før den 28, for da har ei vennine av meg bursdag, og eg er nok invitert Så får me sjå! Tok jo ein test på laurdag, dig, som forventa negativ, men fant ut det var best å sjekke, siden eg skulle drikke!!

I år er juni ein spennande mnd altså Håper virkelig eg blir gravid no, hadde vore grett å sluppe å krysse over 2 år som prøver...

XX fingrene for oss begge eg snuppa Me skal inn på feb/mars-forumet!

|miss|

XX fingrene for oss jeg og snuppa!! Vi SKAL inn på feb/mars-forumet!![:D]

Ååh for en herlig drøm!!! Håper du er sanndrømt og tester positivt om ca 10 dager[:D]
Det er helt grusomt å våkne opp fra sånne drømmer, blir såå sinna jeg da, og prøver å sovne igjen[8D]
Fikk du ikke knall positiv på fredagen da? Du har nok hatt EL vettu, og snart fester det seg en liten spire i magen din!![:D]
Du har ikke vurdert å begynne med temping da, så ser du ihvertfall om du har hatt EL.

Kjedelig at testen på lørdag ble negativ[:'(] Men det var nok bare veldig for tidlig, men det er greit å sjekke!

Juni er kjempespennende i år ja. Du skal IKKE krysse over som 2 år som prøver, det får du ikke lov til[;)]

Ble så irritert over at jeg ikke fikk pergo hos legen at jeg skal prøve å ringe en privat gynekolog i morgen. Håper jeg får time i løpet av uka. Kanskje de lar meg prøve pergo i noen mnd? Vil så gjerne gå på det i sommer når vi har masse tid til å prøve!

Kjedlig at legen din ikkje vil gi deg det Men er nok for at han vil sjekke deg og sambo skikkelig ut før du prøver noko hormoner!! Var jo det han spesialisten eg gikk til ville! Forresten, har du fått sambo din på gli no, mtp sædprøve? Eller vil han fremdeles ikkje...

Hadde vore heilt fantastisk om eg var sanndrømt altså! Herregud Var så rart, storebror min lurte liksom på om eg kjente noko i drømmen, nei sa eg, var bare litt trøttere *håpehåpehåpe* Hehe

Nei, får ikkje og har ikkje lov, men sjansen er vel der Jo, hadde knallpositiv fred og lørd faktisk på el-testen! Kanskje en aaanelse svakere i går, men det er ikkje snakk om mykje.. Bare så synd at det er så få sånn tester til å stikke i! Og at den er så hiiimla dyr på apoteket.. Men, får håpe på at EL har vært ja Men må vel i loppekassen en liten omgong i dag også, for å være på den sikre siden! Og med det samme eg får velkjente el-smerter må det nok ein omgong til då også Hehehe

Du er vel bare inne i ventefasen du no, mellom EL og IKM. Den mest kjeeeedlige perioden Håper virkelig det blir din tur nå snuppa, slik at du slepper pergo og annet!! Er jo det beste for deg!! At du slepp det altså!!

Ja veldig kjedelig[:'(] Tenker å bestille meg time hos privat gyn før sommeren. Tror du det er en mulighet for at jeg kan få pergo da, eller må han sjekke seg for at jeg skal få det? Kjedelig å kaste bort rundt 1000 kr hvis jeg ikke får noe ut av det liksom... Hadde bare vært så perfekt å prøve det i sommer når man har masse tid til prøving[;)] Sambo er ikke på gli i det hele tatt. Men legen skrev et brev til han om at han burde levere en prøve, han sa han skulle ta det til etteretning, men vet ikke helt hva han mente med det jeg.. Heldig du er som har en sambo som ville sjekke seg[:)]

Det hørtes ut som en drøm som føles helt virkelig! For en deilig følelse det er når man drømmer det. Håper så inderlig at du er sanndrømt. Hvis du begynner å bli mer trøtt en vanlig så er det nok noe på gang[;)]

Så spennende at EL-testen var knallpositiv fredag og lørdag! Da hadde du nok EL på lørdag eller søndag, men er nok ikke dumt å ta en bonusrunde i loppekassen i dag, hihi[;)] Ja de testene er virkelig dyre[:'(] Men så lenge dere kjører på i dag, tror jeg nok at dere har fått en skikkelig fulltreffer[;)]

Jeg er inne i ventetiden ja, men ble litt lite kos rundt EL, så regner med at det ikke har klaffet. Men neste mnd blir det hardprøving, da SKAL jeg bli gravid[;)]

Tuuusen takk, håper det beste for deg og snuppa!!!!! XX ALT jeg har for deg, jeg hadde blitt så utrolig glad om du ble gravid!!!

Ja, kan være like greitt å prøve ein privat då!! Han har fått brev ja, fint at han tar det til etteretning da, men.. Må da væra greitt å få da overstått med også!! Må gjennom mykje meir med enn det dei må!!

Trøtt er eg nok fordi eg jobbar i barnehage, blir sleten av det og lange dagar Men klart, blir eg xtra trøtt vil nok tankene fly om et par veker...
Håper virkelig me har truffe no, syns bare det er rart at smertene ikkje har vært der, for eg forventa liksom ekstra vondt når kuren var trippel.. Men, men..

Åå, men eg håper nå at det dere hadde av sex var det som skulle til eg XX fingrar og tær for deg!!

ORIGINAL: |miss|

Ja, kan være like greitt å prøve ein privat då!! Han har fått brev ja, fint at han tar det til etteretning da, men.. Må da væra greitt å få da overstått med også!! Må gjennom mykje meir med enn det dei må!!

Trøtt er eg nok fordi eg jobbar i barnehage, blir sleten av det og lange dagar Men klart, blir eg xtra trøtt vil nok tankene fly om et par veker...
Håper virkelig me har truffe no, syns bare det er rart at smertene ikkje har vært der, for eg forventa liksom ekstra vondt når kuren var trippel.. Men, men..

Åå, men eg håper nå at det dere hadde av sex var det som skulle til eg XX fingrar og tær for deg!!

Ja det må jo være greit å få det overstått. Men han har fått litt å tenke på nå, så hvis jeg ikke får noe hjelp hos gyn, så håper jeg han skjønner at han må til pers. Jeg skal ihvertfall til gyn i morgen, så blir det spennende å se hva hun sier. Hva koster pergo forresten?

Skjønner at du blir trøtt av å jobbe i barnehage, blir nok lange slitsomme dager. Men det må være koselig å jobbe med masse søte barn da[:D] Håper at du blir ekstra trøtt om et par uker[;)] Dere har nok helt sikkert truffet. Kanskje det er et godt tegn at du ikke hadde vondt denne gangen? Jeg merket heller ingen ting denne mnd, men tempen viser at jeg har hatt EL fordet[:)] Tar du noen blodprøver som viser om du har hatt EL eller ikke da? Håper at det har blitt full klaff ihvertfall[:D]

Tuusen takk, er jo lov å håpe. Men har større tro på neste mnd[;)] Håper jeg får pergo og, så slipper jeg kanskje et egg ekstra[;)]

XX fingre og tær for deg og!!

Ja, får håpe han skjønner det da[;)] Gyn. i morgo alt?? Waow[:D] Da blir knallspennande!! Håper de finner ut noko då!![:D][:D] Hm, trur pergo ligger på en 80-90kr pkn, i en pkn er det 5 tabl. Har betalt en 163kr trur eg når eg har hatt doble kurer! Husker ikkje kva eg betalte no sist når eg hadde trippel, handla litt andre ting også då på apoteket!

Er fantastisk koslig å jobbe med barn[:)] Har ei tøtte på 2 år som er sååå glad i meg, og vil alltid kose på skuldera mi,  blir jo såååå sjarmert

Blir spennande å sjå om TR dukker opp eller ikkje om en 10-12 dager i alle fall[;)] Og enda mindre er det vel for deg

Ja, får håpe han skjønner det da[;)] Gyn. i morgo alt?? Waow[:D] Da blir knallspennande!! Håper de finner ut noko då!![:D][:D] Hm, trur pergo ligger på en 80-90kr pkn, i en pkn er det 5 tabl. Har betalt en 163kr trur eg når eg har hatt doble kurer! Husker ikkje kva eg betalte no sist når eg hadde trippel, handla litt andre ting også då på apoteket!

Er fantastisk koslig å jobbe med barn[:)] Har ei tøtte på 2 år som er sååå glad i meg, og vil alltid kose på skuldera mi, blir jo såååå sjarmert

Blir spennande å sjå om TR dukker opp eller ikkje om en 10-12 dager i alle fall[;)] Og enda mindre er det vel for deg

Nå har jeg kommet hjem fra gyn, og gjett hva jeg holder i hånda!!? En pakke med pergo!!!!!:-D Er så utroolig glad jeg nå.

Hun var så utrolig snill og forsåelsesfull, og vi snakket lenge om tankene mine rundt prøvingen og alle bekymringene mine. Hun sa at alt så helt perfekt ut, og siden jeg har blitt gravid en gang før kommer jeg til å bli det igjen. Hun trodde at jeg kom til å bli gravid i løpet av sommeren, og kunne så og si garantere at jeg ihvertfall ble gravid innen et år:) Føler meg så sinnsykt letta jeg nå! Jeg fikk bare en kur meg pergo, fordi hun ikke ville utsette meg for alt for mye hormoner uten at sambo hadde sjekket seg. Men er storfornøyd med at jeg i det heletatt fikk én kur jeg!:D

Ååå så herlig med ei tøtte på 2 år som er så glad i deg!! Kan tenke meg at du smelter heeeelt da
Tenk når vi har vårt eget lille nydelige barn da, gleder meg såå mye til det!![:D]

Krysser ALT jeg har for at tanta di holder seg laaaaangt vekk!!!! Er så spent på dine vegne denne gangen, trippel pergo, da måå det jo bare være din tur[:D] Hvilken dag starter du å ta det? Gyn sa til meg at jeg skulle ta det fra dag 3, men trodde det var vanlig fra dag 5 jeg. Gleder meg skikkelig til å få mensen jeg nå, så vi kan sette i gang med pergo[;)]

Åååå[:D] Så spennande då[;)] Hihi, då blir du sikker gravid i sommar, om du ikkje alt er det[:D][:D] Eg begynte forresten på dag 4, har begynt på dag 3 før også! Forstått det slik at dag 3 - dag 5 er vanlige startdager for det[;)]

Jaaa, blir nok heilt ubeskrivelig når man får sine egne, gler meg!![:D][:)]

Åååå[:D] Så spennande då[;)] Hihi, då blir du sikker gravid i sommar, om du ikkje alt er det[:D][:D] Eg begynte forresten på dag 4, har begynt på dag 3 før også! Forstått det slik at dag 3 - dag 5 er vanlige startdager for det[;)]

Jaaa, blir nok heilt ubeskrivelig når man får sine egne, gler meg!![:D][:)]

Sitter på jobb jeg nå, 2 1/2 time igjen, blir deilig å sove![:D]

Jaaa, kjempespennende!!! Tviler på at jeg er gravid nå, men DU er ihvertfall gravid!![;)] Tenk, til våren kan det hende vi går rundt med hver vår barnevogn *drømme*
Godt å høre at man kan begynne på dag 4. Jeg skal jo være borte fra sambo en uke, så kommer til å være hjemme igjen på dag 11 når gyn anbefalte at vi skulle begynne å ha sex. Men hvis jeg får mensen en dag tidligere enn jeg tror, så begynner jeg å ta pergo på dag 4 istedenfor dag 3[;)] Hvor lenge etter siste tablett pleier du å få EL? Fått noen plagsomme symptomer av pergoen? Spør færlt jeg nå[8D]

Jaaa, det gleder jeg meg og til! Bare det å se at det står "Gravid" på testen, og komme seg gjennom de "skumle" 12 ukene. Og så spark, ul, voksende mage osv. Nå SKAL det bli våres tur til å oppleve det[;)]

Nattevakt?? Huff.. Hadde eg daua trur eg[8D] Flinke du[:D]

Jaa, får håpe at når våren igjen kommer,  me vandrer med vogner og smiler og gleder oss over vårt lille nurk[:)]

Jada, tenker det går så fint så[;)] Gyn sa også til meg at dersom tr kom på kvelden skulle eg ikkje rekne dag 1 før dagen etter. Men har lurt det til tidligere, å dermed starta på dag 3[;)][:D] Hehehe[;)] Når eg har fått el, har ikkje fått positive tester før dag 18-19-20-21, men har rekna med at eg har hatt el rundt dag 20! Men mine syklusar var jo heise ustabile før eg starta med pergo, du som har stabile, vil nok få el til "vanlig"[:)] Men har også skjedd at de med vanlige 28 dagers har fått 30 dagers med pergo, uten at eg heilt kan forklara kvifor..[&:] Men, så lenge eggløsninga bedres, så bedres jo også sjansene, vil i vertfall tru det[:)] 

Elles, eg merka i grunn veldig lite til kuren, og eg har hatt dobbel og trippel. Den triple blei eg litt irritabel av einaste, men det var det. Og med doble var det absolutt ingenting! Så håper at du slepp unna, du har vel enkel, så dette går så fint så[;)] Min plan er nå uansett at du ikkje skal bruke tablettene du har fått[:D] 
For du skal være gravid no[;)]

Ja, bare den positive testen, få seg en tellende ticker, bilder av magen som vokser, ul av barnet. ÅH, gleder meg såå!![:)][:)][:)]

Nattevakt?? Huff.. Hadde eg daua trur eg[8D] Flinke du[:D]

Jaa, får håpe at når våren igjen kommer, me vandrer med vogner og smiler og gleder oss over vårt lille nurk[:)]

Jada, tenker det går så fint så[;)] Gyn sa også til meg at dersom tr kom på kvelden skulle eg ikkje rekne dag 1 før dagen etter. Men har lurt det til tidligere, å dermed starta på dag 3[;)][:D] Hehehe[;)] Når eg har fått el, har ikkje fått positive tester før dag 18-19-20-21, men har rekna med at eg har hatt el rundt dag 20! Men mine syklusar var jo heise ustabile før eg starta med pergo, du som har stabile, vil nok få el til "vanlig"[:)] Men har også skjedd at de med vanlige 28 dagers har fått 30 dagers med pergo, uten at eg heilt kan forklara kvifor..[&:] Men, så lenge eggløsninga bedres, så bedres jo også sjansene, vil i vertfall tru det[:)]

Elles, eg merka i grunn veldig lite til kuren, og eg har hatt dobbel og trippel. Den triple blei eg litt irritabel av einaste, men det var det. Og med doble var det absolutt ingenting! Så håper at du slepp unna, du har vel enkel, så dette går så fint så[;)] Min plan er nå uansett at du ikkje skal bruke tablettene du har fått[:D]
For du skal være gravid no[;)]

Ja, bare den positive testen, få seg en tellende ticker, bilder av magen som vokser, ul av barnet. ÅH, gleder meg såå!![:)][:)][:)]

Hehe, nattevakt går veldig fint egentlig[:D] Var sååå slitsomt i begynnelsen, men når jeg er vant til det er det helt greit. Sitter bare på BV og msn eller ser på film[8D]

Jaaa til våren så håper jeg at vi triller rundt på vårt nydelige lille nurk

Det var greit å vite det gyn sa til deg, for det hender ofte at jeg får TR på kvelden. EL rundt dag 20 var jo ganske sent, når får du TR da? Gyn mente at vi måtte ha sex annenhver dag fra dag 11, men jeg er vel ikke tilbake fra syden før dag 11 eller 12. Så da er det kjedelig om jeg får EL på dag 11, pluss at da får jeg en syklus på 22 dager[&:] Men hvis jeg får EL som vanlig, så blir det på dag 15-16, og det hadde jo passet fint[:)] Har lest flere steder at man kan få lenger syklus av pergo, men det gjør ikke noe[;)] Burde være større sjanse når eggløsninga bedres ja, også slipper jeg kanskje fler enn ett egg[;)]

Så bra at du ikke har hatt noen særlige bivirkninger. Satser på at jeg og slipper unna[;)] Hehe, så søt du er, jeg hadde blitt overlykkelig om jeg var gravid nå! Kroppen min er ganske annerledes og, så jeg har begynt å håpe litt, men tanta dukker nok opp som vanlig[8D] Har du fått noen symptomer enda da? Du ER jo gravid, det vet jeg!!!![:D] Krysser ALT jeg har for deg snuppa, håper så innmari at det er din tur denne gangen!!

Åååh jeg gleder meg såååå mye til det jeg og!!! Og nå er det snart vår tur[:D][:D][:D]

Tenker du får el til vanlig tid eg[;)] Mine syklusar med pergo har vore på 32-dagar, at mensen kommer på den 33 dagen! Så har rekna lutealfasen til ca 12-13 dager! Så du skal til syden uten din kjære du? Kor skal du da? Med venninner?[:)] Når reiser du da? **Eg og vil til syden**[:D][:D] Kan eg gøyma meg i kofferten din??[:D]

Ja, håpe du slepp unna bivirkningar som meg, men egentlig så trur eg ikkje du har bruk for da altså[:D] Hehe! XX i allefall fingrane for deg[;)] Hadde vært kjekt å gått over i et termin-forum i lag, feb/mars er ein fin mnd det for smårollinger[:D]

Tenker du får el til vanlig tid eg[;)] Mine syklusar med pergo har vore på 32-dagar, at mensen kommer på den 33 dagen! Så har rekna lutealfasen til ca 12-13 dager! Så du skal til syden uten din kjære du? Kor skal du da? Med venninner?[:)] Når reiser du da? **Eg og vil til syden**[:D][:D] Kan eg gøyma meg i kofferten din??[:D]

Ja, håpe du slepp unna bivirkningar som meg, men egentlig så trur eg ikkje du har bruk for da altså[:D] Hehe! XX i allefall fingrane for deg[;)] Hadde vært kjekt å gått over i et termin-forum i lag, feb/mars er ein fin mnd det for smårollinger[:D]

Æææsj! Begynte faktisk å tro at noe var på gang her. Har bare hatt ømme pupper én dag denne syklusen, og vanligvis har jeg det i en ukes tid før TR. Pluss at jeg har hatt halsbrann i 3 dager. Men i går sank tempen litt, og i dag sank den enda mer[:(] Så det ser ut til at jeg får mensen i dag, 2 dager for tidlig! Har aldri hatt 25 dagers syklus før[&:] Det går greit at mensen kommer, det er bare sååå irriterende at jeg får den i dag i forhold til pergoen. Da er jeg ikke hjemme før syklusdag 13, vet ikke om jeg tør å bruke den ene kuren jeg har fått, hvis EL kan komme før jeg kommer hjem[:(] Nok klaging fra meg!

Hva er syklusene dine uten pergo forresten? En lutealfase på 12-13 dager er jo veldig bra[:D] Min pleier å være på 10-11, men denne gangen var den på 9[&:]

Jeg reiser til Mallorca på lørdag[:D] Reiser med en venninne, gleder meg!!! Jaaa hopp oppi kofferten min!!![:D][:D][:D]
Hva skal du i sommer?

Jeg krysser ALT jeg har for deg nå snuppa XXXXX! Hvor lenge er det til du har ikm nå? Merket noen symptomer enda? Håper sååå innmari at du er gravid! Så kommer jeg etter om 4 uker[;)] Feb/mars er en fin mnd for smårollinger ja! Blir mars på meg hvis vi klarer det neste mnd[;)] Når har du termin hvis du er gravid nå?

Du for kose deg skikkelig i Mallorca, på en måte litt misunnelig på deg og på en side ikke.
Har ikke planlagt utenlandsreiser her med det første, men det kan hende det blir en ukes billigtur til syden til høsten da, ut i 2. trimester.

Hm...håper at de pergokurene funker på deg nå og at det blir din tur snart.

Neei, men det var jo ikkje planen kjære duu!! Huff, sender deg ein god klem eg vennen *** Du får tenke på når du vil begynne, du kan jo f.eks starte på dag 5?? Bare lure det til? Hmm. Jaja, tenk i det minste på det og funder fram noe lurt

Ehm, kanskje eg tok litt feil på lutealfasen, litt usikker, men har rekna ca el på dag 20 tidlegere å då har mensen komt på dag 33, blir ikkje det rundt 12 dager? Eller er det 11? Hm. Jaja..

Ååå, Mallorca, Alcudia då eller? Vært på Mallorca to gongar i mitt liv! Like meg veldig godt der *gøymer meg i kofferten din når du reiser* Elles, ka eg skal i sommar, hmm.. Jobba endel Å så kanskje skal eg og M ha ein hopp på tur rundt den 25/26 juli i ei vekas tid Driv å myser på nettet etter billige turer, enten Mallorca(Alcudia eller Palma Nova/Magaluf) eller Tyrkia(Alanya)

Takk for kryssing av fingre Håper såå at det er min tur!! Fikk jo en mld av ei vennine i dag: "Du har du noken g-testar heime? Kunne eg fått lånt ein?" Ho har gått over 1 veke, og går på piller. Håper VIRKELIG (føler meg litt stygg, men..) at ho ikkje er gravid. Det blir et lite nederlag altså..

IKM nærmer seg vettu, rekner med rundt neste helg!! Eller no til helga blir det faktisk *håpehåpehåpe* Elles har eg vel ingen særlige symptomer... Litt ømme bryst og luftig mage, men det høre jo til i forkant av TR og, såå.. Men har hatt soppinfeksjon trur eg da, måtte gå til innkjøp av canesten, og Dèt har eg ikkje hatt før.. Så er veldig spent no!!

|miss|

Det var kjedelig ja, men da blir det pergo!!![:D][:D] Det som er så rart er at jeg ikke har fått tanta enda, og jeg føler meg så gravid *sukk*. Men det er vel ikke noe håp når tempen har falt, jeg våkner vel meg tanta i morgen. Men det er i såfall greit egentlig, for da begynner jeg på pergo på dag 4, og det burde gå fint i forhold til EL[;)]

Det stemmer nok at du har en lutealfase på 12 dager[:)] Heldig du, da har spira litt tid på å feste seg[:D]

Vi skal til Magaluf[:)] Gleder meg veldig! *Pakker kofferten med deg oppi*[;)] Hvor på Mallorca har du vært da? Så deilig at dere kanskje skal ha en hoppe på tur da! Håper dere finner noen billige reiser! Vært i Alanya før? Der er det heeeelt herlig *vil tilbake*

Ååå nei nei nei, stakkars deg!!!![:(] Håper virkelig ikke at hun er gravid!! Har opplevd det en gang jeg og, og heldigvis var hun ikke gravid. Det er kanskje litt slemt å tenke sånn, men hvor urettferdig er det ikke om hun venninna di har blitt gravid på piller, mens du har prøvd såå lenge! Ga du henne en test da? Håper den blir negativ[:-]

Åååå så spennende at IKM er til helgen. Jeg krysser ALT jeg har for deg!! Virker jo veeeeldig lovende med soppinfeksjonen. Tror du er gravid jeg snuppa! Når skal du teste? Håper du tester før du drar, så jeg får gratulert deg[;)]

Back
Topp