*dreamer* sin drøm om en spire

ORIGINAL: |miss|

Åå, men da er jo fint! Kveldstillegg! Butikk du jobber i sant? Jobber du mykje?
Vel, blei bare en 1t her, siden frisøren tok så lang tid[8D] Barnehagen stenger kl.17 og 15.50 var eg der nede[8D] Har berre stripa håret meir(var hos frisøren i mai også, klipte å stripet det da også), lysne til sommerglade dager[;)] Så no er eg nesten blondie[;)] Er mørkt under da, så får jo litt kontrastar! Men det ser ikkje så verst ut[:D]

Jeg jobber som assistent for en funskjonshemmet jente jeg[:)] Jobber vanligvis en natt og en kveld i uka, men denne uka jobber jeg to kvelder og en dag, siden jeg er litt vikar for en annen assistent[;)] Hehe, deilig å jobbe i bare en time da[8D] Det hørtes kjempefint ut!!! Jeg synes det er såå fint når man er lys oppå og mørkere under! Har prøvd å stripe det selv, men synes fortsatt det er litt for mørkt[8D] Håper det blir beika i sola[:D] Hvilken farge har du på håret naturlig?

Aaah, spennande jobb kan eg tenka meg, men sikkert litt krevande og?[8|]

Jaja, er kjekt med lyst hår om sommaren[:)] Pleid å stripa det sjøl før eg også, bleika det også, men har som oftest blitt så-som-så resultat! Så no har eg heller velgt å gå til frisøren å få det "skikkelig"[;)] Er mørkblond til vanlig, lysblond som lita jente(svart hår som nyfødd, hehe)[:)]

Aaah, spennande jobb kan eg tenka meg, men sikkert litt krevande og?[8|]

Jaja, er kjekt med lyst hår om sommaren[:)] Pleid å stripa det sjøl før eg også, bleika det også, men har som oftest blitt så-som-så resultat! Så no har eg heller velgt å gå til frisøren å få det "skikkelig"[;)] Er mørkblond til vanlig, lysblond som lita jente(svart hår som nyfødd, hehe)[:)]

Det er litt krevende, men hun gir så mye tilbake[:)] Og siden jeg studerer spesialpedagogikk, så er det en relevant jobb[;)]

Veldig greit med lyst hår på sommeren ja! Blir absolutt finest når frisøren gjøre det. Hvis jeg ikke blir lysere i syden, så blir det nok en tur til frisøren på meg og[;)]
Hehe, håret mitt er akkurat som ditt. Mørk/mellomblond naturlig, lyseblond da jeg var liten og helt svart som nyfødt *hihi*[;)]

Hvordan går det med symptomene? Fått noen flere? *Håpe håpe*[;)]

I dag fikk jeg brevet med resultatene fra blodprøven som jeg tok da jeg var hos gyn. Var rimelig nervøs da jeg åpnet den[;)]
Celleprøven var fin, progesteronet var på 33 (dvs at jeg har EL[:D]) og alt det andre var også innenfor normalen[:D]
Bortsett fra vitamin D da, det var for lavt, selv om jeg tar tran hver dag. Men jeg får ikke i meg noe fisk siden jeg er allergisk. Da får jeg passe på å være mye ute i sola i sommer, så jeg får mer D-vitamin. Med 3 uker i syden tror jeg ikke at det blir noe problem[;)] Nå har jeg ferie!!!!!!!!!!

17. juni: TR
18. juni: TR
19. juni: TR
20. juni: TR PERGO
21. juni: TR PERGO Reiser til Mallorca (Magaluf)[:D]
22. juni: PERGO
23. juni: PERGO
24. juni:
25. juni:
26. juni:
27. juni:
28. juni: Kommer hjem fra Mallorca[&o]
29. juni: Reiser 2 uker til Kreta!!!![:D]
30. juni:
1. juli:
2. juli:
3. juli:
4. juli:
5. juli:
6. juli:
7. juli:
8. juli:
9. juli:
10. juli:
11. juli:
12. juli:
13. juli: Kommer hjem fra Kreta[&o]
14. juli:
15. juli:
16.juli:
17. juli:

Hørtest bra ut *dreamer*!![:D] Må ha ein god ferie, og God tur i mårgo[:)] Kati går flyet?

Tuuusen takk[:D]
Det går kl 7 på morningen, så jeg må opp 3 i natt, hehe. Stakkars sambo som må opp kl 3 bare for å kjøre meg[8D]
Også bestilte jeg og sambo tur til Kreta i går, så da reiser jeg igjen dagen etter at jeg kommer hjem fra Mallorca[:)]
Men jeg rekker å komme innom og se hvordan det går med deg, og da håper jeg at du har en fiiiin gravidticker
Håper det blir fint vær her og, så du kan kose deg i sola fram til dere reiser. Har dere bestilt tur enda?

Takk vennen Ja, håper det går snart over! Tatt to tabl. med paracet no, så det trur eg har hjulpe litt Å så drukket litt vatn No må eg bare få i meg litt næring, så blir nok ting enda litt bedre Måtte forresten kle av meg i sted, hehe, blei so klam Men det kommer vel av crp tenker eg! Å så har puppene plaga meg i hjel, supervonde, så bhn måtte av, la de slappe av Hehehe Kjennes ut som kanksje den soppinfeksjonen har bygd seg opp igjen.. Men håper ikkje det da!!

Nåå, men kor fint gjort av han då, at han står opp å kjører deg Å du er jo en skikkelig heldiggris då!! 3 veker i syden, nesten sammenhengande!! Hæærligt Me har ikkje bestilt enda, kikker og kikker, finne en rimlig tur tenkte eg Å no skal kanskje eit anna par være med og, så det blir jo supert det også! Samme som me reiste med i fjor aug/sept

Takk vennen Ja, håper det går snart over! Tatt to tabl. med paracet no, så det trur eg har hjulpe litt Å så drukket litt vatn No må eg bare få i meg litt næring, så blir nok ting enda litt bedre Måtte forresten kle av meg i sted, hehe, blei so klam Men det kommer vel av crp tenker eg! Å så har puppene plaga meg i hjel, supervonde, så bhn måtte av, la de slappe av Hehehe Kjennes ut som kanksje den soppinfeksjonen har bygd seg opp igjen.. Men håper ikkje det da!!

Nåå, men kor fint gjort av han då, at han står opp å kjører deg Å du er jo en skikkelig heldiggris då!! 3 veker i syden, nesten sammenhengande!! Hæærligt Me har ikkje bestilt enda, kikker og kikker, finne en rimlig tur tenkte eg Å no skal kanskje eit anna par være med og, så det blir jo supert det også! Samme som me reiste med i fjor aug/sept

Håper paraceten hjelper da, og at du får i deg noe næring. Uff, stakkars som ble så klam, kanskje du har feber! Ellers så kan det kanskje komme av en liten spire i magen??[;)] Puppene og soppinfeksjonen er ihvertfall et godt tegn!! Selv om det er plagsomt, hehe. Pleier du å ha vondt i puppene før TR? Jeg krysser ALT som kan krysses for deg snuppa. Jeg håper av hele mitt hjerte at du er gravid, og det kan jo virke som at du faktisk er det!!! Tenk om de smertene du har egentlig er festesmerter da?? Men da hadde ikke crp´n vært så høy kanskje. Men tror du er gravid uansett jeg[;)]

Jaa, det er veldig snilt at han gidder å stå opp og kjøre meg! Det er greit å ha snille kjærester[;)] Blir såå deilig med 3 uker i syden, nå skal jeg bli bruuun[:D][:D]
Så koselig at et annet par skal være med og da!! Blir sikkert en kjempefin tur[:D] Skal dere reise bort i 1 eller 2 uker? Håper dere blir 5 som drar da, de to, dere to og liten spire[;)] Hvordan gikk det med hun venninna di som skulle teste på onsdag forresten?

Hjalp for ei lita stund i alle fall..[:)] Fått i meg to små pizzastk fra kylling taco-pizzan som eg lagde tidligere i veka..[:)] De pleier væra ømme ja, men har ikkje vore sånn vonde tidligare som i dag, veldig intenst til tider[8|] Trur ikkje smertene er festesmerter, ligger nok for høgt til det! Smertene sentreres på høgre sider nett under ribbeina[&:] Håper eg er gravid[:)]

Om me reiser blir det nok bare 1 veka, pga reisinga til M utenom! Blir litt bale å være lenger vekke, hektisk når han skal reise tilbake på jobb da!

Ho vennina mi fikk negativ test, men har enda ikkje fått mensen da. Så ho skal visst ta en ny test neste veka tenkte ho[:)]

24. juni:
25. juni:
26. juni: EL-smerter
27. juni: EL-smerter
28. juni: Kommer hjem fra Mallorca[&o] EL-smerter
29. juni: Reiser 2 uker til Kreta!!!![:D] EL-smerter og EL-slim
30. juni:
1. juli:
2. juli:
3. juli:
4. juli:
5. juli:
6. juli:
7. juli:
8. juli:
9. juli:
10. juli:
11. juli:
12. juli:
14. juli:
15. juli:
16.juli:
17. juli:

Hei vennen[:)]
Ja, dumme dumme TR. Blir jo så skuffa...[&o]

Men men.. Hadde du det fint på Mallorca?[;)] Reiser der til me også, den 25. -gler meg[:D][:D]
Er vel å nyter det gode liv på Kreta dere no, hæærlig! Å så to veker då!! *bare litt-masse missunelig[:D]*

Jaja..skal prøve ta pause herfra ut juli, men er jo innpå å myser sånn av og til![;)] Må bare[8D]

Håper alt står bra til med deg!! Og at pergoen hjelper deg over i eit termin-forum[:D]

Klem[:)]

Her er det vist ferie på gang, håper du har det supert på Kreta nå da.

Innom for å ønske deg god sommer[8D]

24. juni:
25. juni:
26. juni: EL-smerter
27. juni: EL-smerter
28. juni: Kommer hjem fra Mallorca[&o] EL-smerter
29. juni: Reiser 2 uker til Kreta!!!![:D] EL-smerter og EL-slim
30. juni: EL-smerter og EL-slim
1. juli: EL-smerter og EL-slim
2. juli: EL-smerter og EL-slim
3. juli:
4. juli:
5. juli:
6. juli:
7. juli:
8. juli: Ømme pupper
9. juli: Ømme pupper
10. juli: Ømme pupper
11. juli:
12. juli: Ømme pupper som klør Masse mensmurringer
14. juli: TR
15. juli:
16.juli:
17. juli:

ORIGINAL: twinanne

Her er det vist ferie på gang, håper du har det supert på Kreta nå da.

Innom for å ønske deg god sommer[8D]

Tusen takk![:D] Var kjempefint på Kreta!
Har du noen ferieplaner framover?

Ønsker deg og en god sommer!![:D]

ORIGINAL: Habby

Heia!
Stikker innom for å si hei
....og ønske deg en riktig gooooood sommer(ferie)[:D][:D]
Sender med babystøv med det samme!!!
**
*
Klemmer!

Tusen takk!!! Suuuuger til meg babystøv[:D][:D]
Hvordan går det med deg?
Ønsker deg og en gooooooood sommer!!![:D]

Klem

14. jul: TR
15. jul: TR
16. jul: TR
17. jul:
18. jul:
19. jul:
20. jul:
21. jul:
22. jul:
23. jul: Bursdagen min!!!! (blir 22 år[;)])
24. jul:
25. jul:
26. jul:
28. jul:
29. jul:
30. jul:
31. jul:
1. aug:
2. aug:
3. aug:
4. aug:
5. aug:
6. aug:
7. aug:
8. aug:
9. aug:
10. aug:

ORIGINAL: trusa

Hei og velkommen hjem, søta!
Jeg har tenkt myyyyye på deg den siste tiden.
Hvordan går det med deg? Hvordan har de to turene vært?
Mange klemmer fra meg..

Heeei snuppa!![:)]

Tusen takk!! Har tenkt myye på deg og!
Hvordan var det i New York?
Og hvordan går det med deg og spira? Hvordan er formen?

Det to turene var kjempebra!![:D]
Var så deilig å slappe av og komme seg litt bort fra hverdagen!
Jeg og sambo drev jo med hele tiden[:-] For denne gangen SKULLE vi få det til!!!
Så skuffelsen var stor da ta TR dukket opp på mandag[:(] Ble en del tårer den dagen, men nå er humøret oppe igjen![:D]

Mange klemmer

Det kan jeg tenke meg! Skal prøve å få med meg sambo en tur dit i løpet av året![:D]
Shoppa du mye fint? Kjøpte dere vogn?

Uff, så slitsomt at du er mye kvalm![:'(] Men det er verdt det ja! Gleder meg til det blir min tur til å være grønn i ansiktet, hihi!

Det var første pp med pergo ja, derfor ble vi jo ekstra skuffa[&o]

Jeg har blitt ganske brun, hihi[:D]
Jeg trivdes veldig godt begge steder, men jeg likte nok Mallorca best.
Liker generelt Spania bedre enn Hellas, men det var veldig fint på Kreta og!

Når reiser dere til Spania?[:D]

ORIGINAL: *dreamer* 21pp

Tusen takk![:D] Var kjempefint på Kreta!
Har du noen ferieplaner framover?

Ønsker deg og en god sommer!![:D]

Jeg er akkurat ferdig med ferien min som bestod av 17 dager med migrene i mine 3 uker, regner med helgen også så migrene 17 av 23 dager. Jober nå, men var hos legen i dag så jeg begynner å jobbe 50% fra i morgen og ut resten av mnd. Og da håper jeg at det har roet seg, og formen blir bedre fra august. Så jeg for nyte sommeren når jegorker etter halve dager på jobb, eller 1 dag på og 1 dag hjemme. Kan velge selv da, det som passer best i forhold til migrenen. Starter med halvedager til første skikkelge migreneanfall, så for jeg se hvordan det går, kan jo ta en dag i ny og ne med 100% slik at jeg har 1-2 dager å gå på i tilfelle hard migrene, dersom ikke så for jeg heller ta det ut i en dag hjemme i slutten av en uke.

Back
Topp