*dreamer* sin drøm om en spire

Ja, men eg trur nok ikkje det er noko der allikavel[;)] Hehe. For er gaanske sikker på at EL var den 14/15.juli, og den 17. kom jo M heim[;)] Så sjansen denna mnd rauk nok i da!! Men, men. Tar da igjen muligens i september![:D] E då sjansen melde seg igjen[8|] Litt lenge å venta. Men so e da..

Kjeme til å bli heilt forfjamsa når det står Gravid, kjem ikkje til å tru det!![8D]

ORIGINAL: [miss]

Ja, men eg trur nok ikkje det er noko der allikavel[;)] Hehe. For er gaanske sikker på at EL var den 14/15.juli, og den 17. kom jo M heim[;)] Så sjansen denna mnd rauk nok i da!! Men, men. Tar da igjen muligens i september![:D] E då sjansen melde seg igjen[8|] Litt lenge å venta. Men so e da..

Kjeme til å bli heilt forfjamsa når det står Gravid, kjem ikkje til å tru det!![8D]

Hehe, nei tror ikke jeg kommer til å tro det før jeg ser spira på ul[8D]

Kjedelig at dere ikke traff EL[&o] Men i september så ER det din tur!![:D] Skal du gå på trippel kur da?
Begynner å nærme seg EL for meg, men jeg har større tro på neste pp når jeg skal i gang med pergo igjen[;)]

Mm, nei, trur ikkje eg tar fleire kurar no. Venta på svar frå Haugesund først, og sjå kati me får time og sånt. Å så tar eg da derfrå. Om det ikkje blir time før så og så lenge, så kan da vær eg tar ein til kur. Har jo resept på to triple til..

Skal jaffal kryssa fingrane for deg eg, at du får oppleva denne berømte testen når du har IKM![;)][:D]

ORIGINAL: [miss]

Mm, nei, trur ikkje eg tar fleire kurar no. Venta på svar frå Haugesund først, og sjå kati me får time og sånt. Å så tar eg da derfrå. Om det ikkje blir time før så og så lenge, så kan da vær eg tar ein til kur. Har jo resept på to triple til..

Skal jaffal kryssa fingrane for deg eg, at du får oppleva denne berømte testen når du har IKM![;)][:D]

Skjønner at du ikke vil ta flere kurer, ihvertfall ikke før dere får svar. Håper dere får time raskt[:)]

Tusen takk for at du krysser fingrene for meg, krysser fingrene for at du får denne berømte testen snart og[:D]
Og goood tur til syden i dag, kos deg masse!!!

14. jul: TR
15. jul: TR
16. jul: Spotting
17. jul: Spotting
18. jul: Spotting
19. jul:
20. jul:
21. jul:
22. jul:
23. jul: Bursdagen min!!!! (blir 22 år[;)])
24. jul:
25. jul:
26. jul:
27. jul: EL-slim
28. jul:
29. jul: EL-slim
30. jul:
31. jul:
1. aug:
2. aug:
3. aug:
4. aug:
5. aug:
6. aug:
7. aug:
8. aug:
9. aug:
10. aug:

I dag har jeg fri, og ingen verdens ting og gjøre[;)] Kjempedeilig...meeen tankene kommer jo selvfølgelig for fullt..
Jeg lurer så innmari på når det skal bli vår tur. Skulle ønske jeg bare visste det på forhånd, og om vi måtte ha prøverør osv, så hadde vi sluppet å håpe og bli skuffet hver eneste mnd. Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å passere 20pp, og det er kanskje derfor det er så tøft å være inne i 21pp.. Til nå har jeg taklet det ganske greit, men nå har jeg bare gitt opp! Kan ikke i mine villeste fantasier se for meg at jeg skal sitte der med en positiv test... For snart et år siden sto det jo faktisk "Gravid" på testen, men jeg begynte å blø bare noen timer etterpå. Men siden det har skjedd en gang før, så satser jeg på at jeg får oppleve det igjen! Og da SKAL spira bli der i 9 mnd!![:)]

uff, vet hvordan du har det, jeg har "planlagt'" med så mange om å gå gravid sammen og få gjevngamle barn o.l, men har endt opp med at de får barn og jeg sitter igjen. men jeg får iallefall forberedt meg mere enn de på å shoppe inn babystuff o.l til den lille kommer [8D]

synes du er sterk som har holdt ut i 21pp! ønsker deg lykke til og håper du snart blir mamma!!!!!

ORIGINAL: dagosi

uff, vet hvordan du har det, jeg har "planlagt'" med så mange om å gå gravid sammen og få gjevngamle barn o.l, men har endt opp med at de får barn og jeg sitter igjen. men jeg får iallefall forberedt meg mere enn de på å shoppe inn babystuff o.l til den lille kommer [8D]

synes du er sterk som har holdt ut i 21pp! ønsker deg lykke til og håper du snart blir mamma!!!!!

Tusen takk for det koselige svaret!![:)] Hjelper alltid med noen støttende ord. Det er sant som du sier at vi får forberedt oss bedre, og det er jo positivt. Og jeg tror at forholdet mellom meg og sambo har blitt sterkere av å gå gjennom dette. Men det er så kjedelig å se at "alle" blir gravide og føder, uten at man selv blir gravid en gang. Men en dag blir det våres tur, og da setter nok vi ekstra stor pris på det[:)]

Synes at du og er kjempesterk, håper du snart får en spire i magen!![:)]

tror du har rett i at forholdet styrkes, og forholdet har vært ute for tøffe tider, så holder man sammen gjennom hele prøvingen skal det mer til for å misslykkes senere. og den som venter på no godt venter skjeldent forjeves! i mellomtiden får vi bare kose oss med gubbene og se på babyting [8D]

ORIGINAL: dagosi

tror du har rett i at forholdet styrkes, og forholdet har vært ute for tøffe tider, så holder man sammen gjennom hele prøvingen skal det mer til for å misslykkes senere. og den som venter på no godt venter skjeldent forjeves! i mellomtiden får vi bare kose oss med gubbene og se på babyting [8D]

Ja det tror jeg og, forholdet blir virkelig satt på en prøve! Jeg er sikker på at vi snart står der med en positiv test i hånda, og da er det verdt all ventingen og frustrasjonene[:)]
I mellomtiden får vi kose oss med gubbene og se på babyting ja, hihi[8D]

19. jul:
20. jul:
21. jul:
22. jul:
24. jul:
25. jul:
26. jul:
28. jul:
29. jul: EL-slim EL
30. jul:
31. jul:
1. aug: Litt ømme pupper (var da veldig tidlig de skulle dukke opp denne gangen da...)
2. aug: Ømme pupper
3. aug: Ømme pupper
4. aug: Ømme pupper
5. aug:
6. aug:
7. aug:
8. aug:
9. aug:
10. aug: IKM

Takk for hilsen vennen Ikkje komt brev enda.. Men skal å hente posten for i dag nå da, så kaanskje?! Men trur nok det tar liiitt lenger tid da. Må vel berre være tolmodig, enda så vanskelig det er

Krysser fingre for at du får positiv test denne gang eg

Bilder er inne på Assistert befruktnings forumet om du vil sjå [:)] Lar de være der ut kvelden trur eg, så tar eg de bort[;)]

Det var mange fine bilder, ser helt herlig ut der!![:D]
Så søt du var med dykkemaska[;)] Og kjempefint bilde av dere 2

Uff, ikke lett å være tålmodig nei, nesten like spent som deg jeg[;)]
Håper det ikke tar lang tid før du får brev
Uansett så er jeg sikker på at du får en liten spire i magen snart[:D]

Tusen takk snuppa! Tester nok i slutten av uka[;)]

Er din kjære hjemme nå du har EL denne gangen? Håper det![;)]

Var veldig herligt! Koste oss masse!! No har eg vore ute ein tur med Kira, henta posten, men berre reklame i dag. Typisk mandagar Kanskje i morgon? Hehe.

Desv. reiser M no på mandag, så då er han vekke når eg har EL. Siden TR kom i dag (som forventa med tanke på primolut-kuren). Men kanskje i september! Lov å håpe!!

Krysser fingrene for at testen blir POSITIV

Så bra at dere hadde det fint!!![:D]
Så heldige dere er som har hund!! Hva slags rase er det?

Irriterende at det bare var reklame i går[:@] Håper den kommer i dag!

Vet du hva? De to siste gangene jeg har tatt opp temaet sædprøve med sambo, så blir han ikke irritert lenger. Han sier at hvis pergokuren som jeg skal ta neste pp ikke funker, så må han nesten bare gjøre det!!!![:D] Ikke det at jeg tror han kommer til å gjøre det med én gang jeg får mensen, men kanskje før 2009[:)] Jippi!!!

Ååå det var dumt at M reiser på mandag og er borte når du har EL[:(]
Da krysser jeg alt jeg har for at det blir full klaff i september

Er ein strihåra dachs, tispe Supernydelig! Og så lett å ha å gjer med, lite problem til no

Kom ikkje i dag heller, M henta posten, "du, da e eit stort brev te deg" og eg "ÅH?" Men så var det bare fornyelse av forsikringsbrev fra Sparebank 1 som kom.. Det var litt surt.. Men, men. Kanskje i morgon hehe

Så bra at han ikkje seier tvert nei då!! Men krysser fingrene for at du slepper å gå å vente på at han skal levere prøve Håper på at pergokuren hjelper eg

Åååh tusen takk!!![:D] Det hadde vært det beste som kunne skje!
Jeg håper så innmari at du blir gravid i september jeg[:D]

Æsj, det var dårlig gjort at det kom et stort brev også var det bare et forsikringsbrev[:'(]
Kanskje i morgen ja, hehe, Forhåpentligvis i løpet av uka ihverfall!
Hva er det som står i det brevet forresten? Står det noe om ventetid og sånt?

Ja, trur det vil stå informasjon, blir invitert på forsamtale og sånt. En samtale ein skal ha før ein går i gong med forsøk.[:)] Så håper det skjer i september![;)] At forsamtalen er! Beste hadde jo vært å kunne begynne i september! Men om syklusen holder seg nå, så kommer TR den 6.sept, usikker på korleis det er med denne sprayinga, men lurar på om du skal begynne på dag 20 i syklusen, så kan jo vær at eg får begynt då, dersom me får forsamtale i september[:)] Veldig spent!

19. jul:
20. jul:
21. jul:
22. jul:
24. jul:
25. jul:
26. jul:
28. jul:
29. jul: EL-slim EL
30. jul: 1DPO
31. jul: 2DPO
1. aug: 3DPO Litt ømme pupper (var da veldig tidlig de skulle dukke opp denne gangen da...)
2. aug: 4DPO Ømme pupper
3. aug: 5DPO Ømme pupper
4. aug: 6DPO Ømme pupper
5. aug: 7DPO Nesten ikke ømme pupper lenger[&:] Tempen sank masse[&:] (skal jeg få superkort syklus eller???)
6. aug: 8DPO
7. aug: 9DPO
8. aug: 10DPO
9. aug: 11DPO
10. aug: 12DPO IKM

Back
Topp