Guri malla, vet du hva!!!?? Jeg spotter!!! Jeg spotter ALDRI før mensen, på fertilityfriend står det "possible implanation spotting og cyclus day 26"!!! Herregud herregud, tenk om det er en festeblødning, og at grunnen til at tempen sank var en festedipp!!! Uff, nå må jeg gi meg, det er jo mange som spotter før mensen. Det er bare så rart for jeg har aldri gjort det før! Det er vel mest sannsynlig TR som er på vei siden tempen var så lav i dag[&o] Men allikevel, tenk om!!! Kiler i magen min nå ja. Åååh som jeg håper at mensen holder seg unna og at tempen går opp i morgen!
Så kjedelig at det går så mye tid på å reise!![:(] Han må passe på å være hjemme når du skal ha egguttak da[;)]
Sør-Korea! Uff, det er jo helt forferdelig hvis han skal være borte fra deg så lenge[:(] Er det ikke litt viktigere at dere er sammen enn at han tjener masse penger?
Jeg er helt sikker på at du blir gravid innen jul![:D]
Helt syyykt at han jobba så mye!! Det hadde jeg aldri holdt ut! Hva er det han jobber med egentlig? Og hvor?
Skjønner godt at du er stolt av han[:D]
Gleder meg til å se bilde! Kan tenke meg at hun er heeelt nydelig
Du finner helt sikkert et ettermiddagskurs i høst vettu[:)]
Så spennende at du får være med i høst! Er sikkert gøy å være med en gang. Jeg hadde heller ikke klart å skyte noe[:(] Men det er jo bra at noen klarer det så det ikke blir overvekst.
Jeg tjener nesten 200 i timen for kveld og natt, så det er jeg veldig fornøyd med[;)]
Har jobba i butikk jeg og, ferskvare. Det skal jeg aldri gjøre igjen for å si det sånn!!
Skjønner godt at du ikke er helt klar for helgejobbing[;)] Men skal du ikke fortsette å jobbe i barnehagen?
Så koselig at dere skal i bryllup! Synes du skal ta med deg vofsen jeg, det blir sikkert veldig populært når hun er så liten og søt[;)]
Du må jo prøve å være med M så mye som mulig nå som han er hjemme!
IKM er i morgen eller søndag forresten[;)] Tør ikke gå på do igjen, redd for at det er blod neste gang[:(]