*dreamer* sin drøm om en spire

Ingen brev enda..[&o] Prata me ei vennine, som har vore der 2 gonger, blitt gravid begge gangene. Ho ville at eg skulle ringe, så fekk nr der til. Men drøyer det til ut i neste veka før eg ringer trur eg[:)] De har jo tross alt hatt ferie nå, så det kan vel ta litt tid før eg får svar..

Hei, (igjen[8D]) *dreamer* Var litt kjapp å svare innpå dagboka di, sjekka ikkje mi eiga før eg skreiv i di Går greitt me meg, kvier meg til mandag einaste.. M reiser jo igjen då.. Blir nok litt hardt første veka ja, sjøl om eg har vofsen i hus.. + eg skal jo jobbe i 3 veker framover, 100%, så då blir Kira masse aleina, men ho må jo berre venna seg til det. Men blir hardt det også. Blir nok kvining om morgonane då ja.. Men men.

Ingen brev komt enda nei, kanskje i morga?

Ja, er så tragisk at han er dead and gone, den FLOTTE mannen vettu, og for en fantastisk skuespelar!

Jaa, har sett sex and the city filmen, var god den altså Må få sett slutten ja!! Det er viktigt!

ORIGINAL: trusa

ORIGINAL: *dreamer* 21pp

Tuusen takk snuppa!![:D]

Gratulerer med 12 uker! Og så nydelig ul-bilde
Går det bra med deg? Er formen fin?

Når er det du skal teste?

Tusen takk for det. Føles utrolig å ha kommet til 12 uker.
Det går bra med meg. Jeg spyr en runde hver morgen, men da er jeg liksom ferdig med det.
Det er bedre enn å være kvalm hele dagen hvertfall.

Blir nok ingen testing her. Tempen sank masse i dag, så TR kommer nok i morgen[&o]

Det må være utrolig deilig å ha kommet til 12 uker ja[:D] Synes tiden går så utrolig fort jeg!
Har du begynt å få en liten kul på magen enda da?[;)]

Hehe, høres ikke helt behagelig ut å spy en runde hver morgen[8D]
Men det er nok mye bedre enn å være kvalm hele dagen ja!

[miss]

Så spennende at du skal ringe i neste uke! Men håper du får brev i dag eller i morgen da[;)] Er så spent på dine vegne jeg!

Så trist at M drar igjen[:(] Hvor lenge blir han borte?
Er jo bra at du har vofsen, pluss at du jobber litt. Så får du litt andre ting å tenke på.
Ikke noe gøy å gå fra vofsen i begynnelsen[:(] Mamma har hund, og det var så trist å gå fra henne i starten. Men man må jo bare gjøre det, så venner de seg raskt til det[:)]

Ja det er utrolig trist at den flotte mannen er død![:(]

Så slutten av sex in the city i går, kjempebra!! Det var bra at det var happy ending[;)]

Ingen brev i dag heller, hehe, kjedlig det her[8D] Får vel heller begynne å mote meg opp til å ringe neste veke[;)] Hehe[:D] Har fri neste fredag, for da skal barnehagen ha planleggingsdag, rekner ikkje med eg skal være med på da, si eg bare er vikar[:)] Så kanskje eg kan ringe då[:D]

Han skal væra vekke til 10.sept, men han håpe på å komme heim 8.[:)] Han er jo jakt-frelst, og jakta begynner den 10.sept[8D] Så han håpe på en ekstra periode heime, slik at han er heime den turen han egentlig skulle reist, og heime når han skulle vært heime[:)] Litt trist med det er at han reiser ut i jula, og slik turnusen er, skal han komme heim 31.des, på nyttårsaften, så spørs da, om han kommer seg heim kan du sei.. Men, men.
Satser på å være gravid eg til jul, så slepper eg å måtte drikke osv osv[8D] Er så lei det, hehe, er godt med litt av og til, men har rett og slett festa fra meg trur eg[:)] Og er klar for små[;)][:D]

Veldig godt med vofsen når han er vekke, tenkte hive meg på et hundekurs også, må bare finne ut kati det er og sånt!! Og om det er her i regionen! Håpe det[:)] Nå ligger ho å kviler under klesstativet, hehe, så søt[:D]

Ja, godt med litt happy endings i noen filmer altså[:D] Men trist å tenkte på at det er det siste me får fra de jentene!! Serien har jo vært sååå god[:D][:D]

Æsj så kjedelig!!![:'(] Du får ta mot til deg å ringe neste fredag, men jeg håper at du får brev før det[:)]

Det er jo en hel mnd[:(] Pleier han å være borte så lenge av gangen? Du er jammen meg sterk som holder ut! Men dere har det vel ekstra koselig når han først er hjemme[:D]
Det hadde jo vært kjempekoselig om han får en ekstra perode hjemme! Men det er jo dumt hvis han er borte i jula[&o] Hvis han ikke får den ekstra perioden, får han være hjemme i jula da?
Du er nok gravid til jul ja!![:D][:D] Er sååå lei av å drikke og feste jeg og[;)] Er vennene dine sånne som fester hele tiden? Det er mine.. Jeg synes det blir så deilig å kunne si at jeg ikke kan være med å drikke fordi jeg er gravid[:D] *gleder meg*

Hundekurs er kjempegøy! Hvor gammel er vofsen? Jeg var på hundekurs med hunden til mamma, og hun fikk ikke til noe stakkars, hehe. Men det var morsomt fordet[;)]
Så søt hun er som hviler under klesstativet! Har du lagt ut bilde av henne noe sted?

Ja det er trist at vi ikke får se noe mer fra dem[&o] Serien er kjempebra!

Er på jobb jeg nå, men snuppa som jeg er assistent for ligger og hviler. Kommer nok til å være på bv i nesten hele kveld[8D]

I dag sank tempen MASSE[:'(]
Så det betyr at tanta er på vei IGJEN[:(]
Egentlig så er det greit, for neste pp blir det pergo + denne kuren:

2 vitamin E kapsler
2 sink tabletter tas av begge to
2 wild yam kapsler
1 multivitamin
1 folsyre
tas hver dag

Så da satser jeg på at 22pp blir min siste!!![:D]

Ja, pleier å være vekke 1 mnd av gangen, er ikkje alltid like lett. Men man må jo ha penger i dagens samfunn, og med den jobben han har nå, så lever me godt[:)] Men har allikavel lyst at han skal begynne i nordsjøen heller, bedre ordninger der[:)] Med tanke på kor lenge han er vekke og sånt!

Nei, slik turnusen er, så ville han ikkje vært heime rundt jul og nyttår uansett..[&o] Så er i grunn godt at han er heime litt lengre før han reiser å er vekke i de tidene![:)]

Ho var 13 veker på onsdag, så er ikkje så gammel enda[:)] Men en bør vel gå på hundekurs før de er 7 mnd trur eg, for å få noko ut av det[:)] Så her blir det surfing på nettet du, hehe, om det fins noko av det her på øya i haust[;)] tenker nok det gjer det! Var å handla hundefor i dag, å då prata eg med ho på dyrebutikken, at det kanskje var klikkekurs i regionen, men har ikkje lyst å bitte meg til sånn klikke-sak.. Ho skal jo brukes på jakt, og da vil eg ha ord heller som kommandoer[:)]

Hehe, ja, da blir det nok mye surfing på deg når ho kviler[;)] Er det ein ålreit jobb eller? Et par dager i veka, var det så?[:)]

Men eg må gå å holde et auge med middagen eg, hehe, så ikkje ting blir svidd og sånt[8D] Blei litt seine middag i dag, men sånn er det når man har ulike ting som skal gjeres i hus!![:)] M stakkars, står ute å maler ei bod, måtte nytte sjansen i dag, siden det endelig var sol og opphold igjen[8D] Misunner han ikkje[8D][8D][8D]

Uff, det er leeenge![:(] Hvor lenge er han hjemme av gangen da?
Ja man er avhengig av penger, og det er jo kjempebra at dere lever godt på den jobben han har[:)]
Har han tenkt til å søke jobb i nordsjøen?

Så kjedelig at han ikke er hjemme rundt jul og nyttår uansett[:(]
Håper at han får være hjemme litt lenger da[:D]

13 uker, så nydelig![:D] Er nok lurt å begynne på kurs så fort som mulig ja.
Det finnes helt sikkert et kurs i nærheten, håper du finner noe på internett[:D]
Klikkekurs er vel ganske nytt det. Tror jeg heller ville hatt ord enn klikking, spesielt når dere skal bruke henne til jakt.
Er du og med på jakt?[;)]

En veldig grei jobb. Jeg jobber en natt og en kveld i uka. Hun sover nesten hele tiden når jeg jobber, så jeg får jo betalt for å sitte innpå her[8D]
Og siden jeg jobber kveld så er det godt betalt.

Ble middagen bra?[;)] Hørtes ikke særlig morsomt ut å male en bod nei, hehe[8D]

Han er heime 3 veker og 4 dager ca. Resten går i reisetid, og det går på bekostning av friperioden. Suuuger big time akkurat det!!!![:@] Planen var at etter jul skulle han komme seg off shore, men no vurderer han 1 år til nedi Sør-Korea, pga de gode pengene. Forstår han, men er også leit for meg da. For det er lenge han er vekke..[&o] Og me mister jo et par sjanser på å bli gravide når han er vekke så mykje som han er.. Men, eg satser som nevnt lenger oppe, på å være gravid innen jul[;)] Hehe[:D]

Jupp, krysse fingre for at han får være heime en periode ekstra[;)] Så mykje så han jobba sist tur han var på, så skulle en tru det gikk greitt. Da jobba han jo som om han skulle ha jobba vanlig i 3 mnd. Heilt sjukt!! Eg hadde ALDRI kunne fungert i en sånn jobb, så er stolt av han då[:)] Men klart, han er jo sliten når han kommer heim, ikkje alltid like lett. Beste er når han jobber natt, for da er ikkje timeforskjellene så store, da er det som om han skulle jobba fra 11 om morningen til 11 om kvelden, så sant han bare jobber 12 t, men det er sjelden[8D] Hehe. Men om han har jobbet dag der nede, bruker han jo 3-4 dager på å snu..

Skal sende deg et bilde på mail eg av ho, ho er supernydlig[:D][:D] Ja, tenker eg og at eg finner noko på nett, berre leita litt det. Forstod det slik på andre eg har prata med at det ofte pleier å være kurs om hausten, så satser på å finne sånne ettermiddagskurs[:)] Vel, eg har ikkje vore med på jakt enda da[8D] Men M hadde veldig lyst at eg skulle være med no i haust, så kanskje eg blir med som post, har jo ikkje jaktprøve eller lov å skyte noko, så.. Men trur uansett ikkje eg hadde klart det eg da[8D] Å skyte noko..[8|] Litt for glad i dyr[;)] Sjøl om det er for et godt forlag en gjer det, så det ikkje blir overvekst at hjorten, er jo ikkje bra det heller!

Ja, vil tru kveldsbetaling er godt[;)] Fikk ingen tillegg eg når eg jobba i butikk, siden eg hadde så liten stilling, jobba jo bare annakvar helg. Men er glad eg er ferdig med det no!! Har ei vennina som jobbar på kafe no, ho sa at de trong hjelp et par tima annakvar helg, men er ikkje heeeilt klar for helgajobb igjen nett endo..[8D]

Ja, middagen blei god, M var fornøyd, og det er jo det viktigste[:D] Så blei me begge mett og gode[:)] No er han ute og maler igjen. Huff. Hehe. Har vært å hjelpt broren min i et par timer no, han skal flytte i ny leilighet. Så har mykje for seg mannen min[8D] Me skal jo også i bryllup i morgon, å eg skulle å handle kjole i dag, men fikk jo ikkje gjort det[&o] Men kanskje me rekker det i morga før me reiser.. Men tviler på det. Uansett, usikker på om eg skal reise, pga Kira. Me må jo ta ho med, pga at me har ingen som kan passa ho lør til søn.. Så.. Nei. Ikkje lett. Men har liksom lyst å være med når M skal også..

Men du, korleis er det med deg?? Trur du at TR dukker opp? Leste at tempen din hadde sunket igjen..[&o] Er IKM i morgon då?[8|]

Guri malla, vet du hva!!!?? Jeg spotter!!! Jeg spotter ALDRI før mensen, på fertilityfriend står det "possible implanation spotting og cyclus day 26"!!! Herregud herregud, tenk om det er en festeblødning, og at grunnen til at tempen sank var en festedipp!!! Uff, nå må jeg gi meg, det er jo mange som spotter før mensen. Det er bare så rart for jeg har aldri gjort det før! Det er vel mest sannsynlig TR som er på vei siden tempen var så lav i dag[&o] Men allikevel, tenk om!!! Kiler i magen min nå ja. Åååh som jeg håper at mensen holder seg unna og at tempen går opp i morgen!

Så kjedelig at det går så mye tid på å reise!![:(] Han må passe på å være hjemme når du skal ha egguttak da[;)]
Sør-Korea! Uff, det er jo helt forferdelig hvis han skal være borte fra deg så lenge[:(] Er det ikke litt viktigere at dere er sammen enn at han tjener masse penger?
Jeg er helt sikker på at du blir gravid innen jul![:D]

Helt syyykt at han jobba så mye!! Det hadde jeg aldri holdt ut! Hva er det han jobber med egentlig? Og hvor?
Skjønner godt at du er stolt av han[:D]

Gleder meg til å se bilde! Kan tenke meg at hun er heeelt nydelig
Du finner helt sikkert et ettermiddagskurs i høst vettu[:)]
Så spennende at du får være med i høst! Er sikkert gøy å være med en gang. Jeg hadde heller ikke klart å skyte noe[:(] Men det er jo bra at noen klarer det så det ikke blir overvekst.

Jeg tjener nesten 200 i timen for kveld og natt, så det er jeg veldig fornøyd med[;)]
Har jobba i butikk jeg og, ferskvare. Det skal jeg aldri gjøre igjen for å si det sånn!!
Skjønner godt at du ikke er helt klar for helgejobbing[;)] Men skal du ikke fortsette å jobbe i barnehagen?

Så koselig at dere skal i bryllup! Synes du skal ta med deg vofsen jeg, det blir sikkert veldig populært når hun er så liten og søt[;)]
Du må jo prøve å være med M så mye som mulig nå som han er hjemme!

IKM er i morgen eller søndag forresten[;)] Tør ikke gå på do igjen, redd for at det er blod neste gang[:(]

Ååh, kor spennande!!! No krysser eg virkelig fingrane mine for deg, og tenke positive tankar for deg[:D][:D][:D]
Oppdater meg i måro!![:)] Som sagt, krysse fingre[;)]

Jo, eg syns det er viktigere at me er sammen, og det gjer han også. Men sånn som når eg har vært student no, og ikkje hatt inntekt, så har det i grunn vært nødvendig. Hadde jo ikkje fått leilighet i vår, dersom han ikkje hadde jobba slik som han gjer.. Men. Han er lei reisinga han også. Men for å komme "ovenpå" igjen, forhold til lån og slikt. Så passe det best å jobba sånn. I hvertfall ein periode til!! Så tåler det nok.[:)] Alt blir jo en vane, sjøl om det alltid er hardest første veka!!

Han jobber med båter og plattformer på et verft i Sør-Korea, masse små mennesker[8D] Hehe[:)]

Ja, skal sende snarest mulig til deg[:D][:D] Berre litt treig inni mellom[8D] hehehe[:)]

Jaja, i barnehagen er eg jo berre vikar, så er ikkje fast. Ikkje enda. Men håper jo på en åpning då[:)] men så er det dette studiet som eg må bli ferdig med..[&o] Er bare så drittlei!!! Vil jobba! Ikkje slita med oppgåver, som ikkje vil vera gagn i når eg ein gang kommer meg i jobb. *sukk* som sagt, lei[8D]

Igjen, krysser fingre for deg

næmmenæ hva er det jeg leser! [8|] krysser fingrene ekstra for deg i kveld! er sikker på at det er et lite snusk inni magen din som virkelig prøver og klamre seg fast alt den klarer nå! TR bør bare holde seg langt unna.

[miss]

Ja uff, den spottingen var alt for spennende! Fikk nesten ikke sove den natta, for jeg var nesten sikker på at det hadde klaffet. Men var nok bare kroppen som lurte meg igjen[8D]
TR kom for fullt i går morges[:@] Men jeg ble faktisk ikke så skuffa... Skal jo på ny pergokur nå, og håper at det går denne gangen[:)] Unnskyld at jeg ikke fikk oppdatert i går. Fikk ikke tid til å sitte her. Sov hele dagen, fordi jeg ikke fikk sove på natta, hehe. Så måtte jeg kjøpe bursdagsgave til fetteren min, så farget jeg håret brunt, og så dro jeg i bursdag[:D] Var veldig gøy!

Det er jo kjempebra at han jobber sånn, slik at dere har råd til å ha leiligheten, og sånn at dere kommer ovenpå i forhold til lån og sånt. Framover skal jeg prøve å sette inn hele lånet og stipendet mitt på en sparekonto, så jeg forhåpentligvis kan betale tilbake mesteparten av studielånet når jeg er ferdig å studere. Er så kjipt med lån altså!!![:'(]
Det er jo sant det du sier at alt blir en vane etterhvert, men jeg kan tenke meg at det er tøft den første uka[8|]

Oj, han jobber i Sør-Korea ja, da skjønner jeg at det blir så lang reisevei! Haha, masse små mennesker ja[8D]

Sambo skal begynne å studere førskolelærer nå han. Blir spennende å se hvordan det blir når vi er studenter begge to.

Så dumt at det ikke er fast i barnehagen, men får håpe at du får noe fast etterhvert[:)] Hva er det du studerer igjen? Og hvor lenge har du igjen?
*Sukk* jeg skjønner godt at du vil ut i jobb! Man må jo nesten studere noe for å få jobb nå!
Jeg har faktisk begynt å like og studere veldig godt, så jeg håper at jeg kommer inn på master, men det er jo så dyrt med dette studielånet, pluss at man nesten ikke får tid til å jobbe![:@]

I morgen begynner jeg på pergo igjen, spennende[:D]

ORIGINAL: dagosi

næmmenæ hva er det jeg leser! [8|] krysser fingrene ekstra for deg i kveld! er sikker på at det er et lite snusk inni magen din som virkelig prøver og klamre seg fast alt den klarer nå! TR bør bare holde seg langt unna.

Tusen takk snuppa!!![:D] Desverre kom dumme tanta[:@]
Men da håper jeg at spira sitter neste gang, jeg begynner jo med pergo igjen i morgen[:D]

9. aug: TR
10. aug: TR
11. aug: TR Pergo
12. aug: Pergo
13. aug: Pergo
14. aug: Pergo
15. aug: Pergo
16. aug:
17. aug: Gutten min blir 25 år
18. aug: Studiestart
19. aug:
20. aug:
21. aug:
22. aug:
23. aug:
24. aug: Ca. her er EL
25. aug:
26. aug:
27. aug:
28. aug:
29. aug:
30. aug:
31. aug:
1. sep:
2. sep:
3. sep:
4. sep:
5. sep: IKM

Det var dumt vennen. Kjedlige greier[:(] Håper det går bra!!! Ja, håper pergokur nr.2 hjelper altså!!! XXX fingrene mine for det[:D][:D]

Er skikkelig kjipt med lån, har ikkje så mykje eg da, men rundt en 60 000,- i studielån. Det vil sikkert berre auke med den renta som er. Blæh. Men til eg får fast jobb lurte eg på om eg kanskje kunne hatt ei ordning med M.. Men, men. Finner vel ut av det! Er jo ikkje heilt ferdig med studiet enda. Må prøve komme skikkelig i gong med oppgåvene mine på nett[:)] Sånn at eg kan bli ferdig! Å så har eg ein eksamen igjen som eg tenkte ta til jul.. Matte-eksamen. Fysj. Stryker eg på den så går studiet i dass. Det er kjipt.

Har studert for å bli førskulelærer, men har i grunn funne ut at eg kunne heller tatt barne og ungdomsarbeider, føler meg litt for ung enda, og ikkje klar for å være ein ledar. Skummelt.[&:] Men, får nå kanskje prøvd meg litt framover disse vekene da. Når eg er inne for ped.leiar på gruppa, sjøl om eg ikkje føler eg "kan" så mykje! Trivst uansett der eg er, og det hjelper på[:)] Blei overraska i dag, såg på telefonlista til de ansatte som sjefen min hadde lagt i hylla mi, og gjett kim som stod nederst? Joda, det var meg[:)] Så koslig[:D] Ho sjefen spurte meg korleis hausten såg ut framover også, eg sa nå at eg mest sannsynlig kunne jobbe om de trong det, og det kom de nok til å gjer sa ho! Så blir nok mer en bare disse 3 vekene i aug[:D][:D] Må vel ta turen til skattekontoret og no da, å få ordna skatten, slik at eg ikkje går på en smell til neste år[&:] Det er litt skummelt!!! Har jo hatt 5% skattetrekk, siden det bare var en bi-jobb. Men, når eg jobber så mykje som eg gjer, så blir det masse penger ut av det. Ba om 25% trekk sist mnd da, og forhåpentligvis denne mnd. Får sjå på fredag kva som står på lønnslippen.

Krysser fingre for at denne kuren hjelper alstå!

Det går helt fint faktisk[:)] Ble ikke så skuffa egentlig, men DENNE pp´n SKAL det gå!!!![;)]

Så heldig du er som ikke har så mye i studielån da! Håper du får til en ordning med M fram til du får fast jobb.
Uff, så kjipt at du har igjen matteeksamen! Jeg liker ikke matte[:'(] Men du klarer det sikkert helt fint snuppa

Så spennende at du har studert for å bli førskolelærer, det er det sambo skal begynne med nå. På lang sikt er det nok bedre å være førskolelærer enn barne og ungdomsarbeider, og du får vel mer betalt for det og? Men skjønner godt at du føler deg litt ung for å være leder, synes det høres skummelt ut jeg og[&:] Men det er jo kjempebra at du er vikar for en ped.leder nå, da får du jo prøvd deg. Og du kan nok mye mer enn du tror[:D] Kjempekoselig at hun har satt deg nederst på telefonlista! Og det virker jo som at de vil fortsette å ha deg der[:D] Håper du får fast jobb der etterhvert! Uff, skummelt med skatten ja! Skikkelig kjipt å få baksmell[:'(]

Har du fått noe brev enda?[;)]
Hvis ikke så krysser jeg fingrene for at du hører fra dem snart!!![:D]

En liten tur innom for å se hvordan det går med deg.
Synd at du er i  en ny syklus nå, men jeg håper at pergoen gjør sitt denne gangen.

Har du noen planer fremover nå, hvor mange pergokurer blir det før du eventuelt prøver noe annet?

Back
Topp