*dreamer* sin drøm om en spire

14. jul: TR
15. jul: TR
16. jul: Spotting
17. jul: Spotting
18. jul: Spotting
19. jul:
20. jul:
21. jul:
22. jul:
23. jul: Bursdagen min!!!! (blir 22 år[;)])
24. jul:
25. jul:
26. jul:
27. jul: EL-slim
28. jul:
29. jul: EL-slim EL
30. jul: 1DPO
31. jul: 2DPO
1. aug: 3DPO Litt ømme pupper (var da veldig tidlig de skulle dukke opp denne gangen da...)
2. aug: 4DPO Ømme pupper
3. aug: 5DPO Ømme pupper
4. aug: 6DPO Ømme pupper
5. aug: 7DPO Nesten ikke ømme pupper lenger[&:] Tempen sank masse[&:] (skal jeg få superkort syklus eller???)
6. aug: 8DPO Ømme pupper igjen[:)] Tempen steg igjen[:D] (Tenk om det var en festedipp!! Tør ikke håpe da...)
7. aug: 9DPO
8. aug: 10DPO
9. aug: 11DPO
10. aug: 12DPO IKM

oooooooooooooh da må dere virkelig stå på! kan hende det fester seg en spire der!

blir litt ivrig her! utrulig hvor glad jeg blir når folk her inne er gravid! blir mer glad her inne enn når venninner forteller at de skal ha barn!

hehe jo men er utrulig godt å se at andre som har samme problemene klarer det, for det gir jo håp til oss også! å nå kan vi to skjørte opp hverandre litt, du med høy temp og jeg uten TR [:D]

Ja det gir veldig håp når andre som sliter blir gravide[:D]
Tenk om vi er gravide begge to!!! *håpe håpe*
Nå kan vi to skjørte opp hverandre litt ja[;)]
Hvis du er gravid nå, så har du termin i april ikke sant? Tenk om vi kommer inn i samme terminforum[:D]

jepp 11 april, så vil tro det blir aprilbaby da ja! å hadde jo vært gøy å ha kommet inn på samme forum med folk man "kjenner"! 

hadde vært sååå flott!!!!!!!!!! men jeg har begynt å miste litt håpet.... tror TR ikke kommer fordi den snur tilbake til sitt gamle jeg... så det vil si at jeg skal ha TR igjen rundt den 16. august og at dette er jukse IKMen min [:(]

Håper at du tar feil!!! Krysser fingrene for at TR holder seg laaangt unna
Har egentlig mista håpet jeg også. Vet ikke hvorfor, men når det ikke har klaffet før, hvorfor skal det ha klaffet akkurat denne gangen[;)]

ja ikke sant! er litt på samme plass som deg der! hvorfor akkurat denne gangen, hva er det som er så annerledes nå en for et år siden liksom... var slik jeg kom fram til hvorfor TR ikke er dukket opp og hva som er den mest logiske forklaringen... men er godt at du krysser fingrene for oss, jeg mener det hjelper mer når andre krysser enn når man krysser kun selv!

hadde foresten en liten rar opplevelse da vi henta nybilen... da vi kom ut fra hotellet vårt, satt det ei litt spesiell dame utenfor som gratullerte oss med graviditet...siden jeg allerede da ikke hadde fått TR fikk jeg litt bakoversveis, og lurte på om hun ser ting ikke andre ser, så klamrer meg litt til uttalelsen hennes!

har du målt tempen lenge?

Det blir jo til at man tenker sånn. Man mister jo håpet litt og litt for hver gang man får TR. Men på den andre siden prøver jeg å tenke at for hver gang jeg får TR, er jeg ett skritt nærmere å bli gravid![:)] Jeg lurer på om man merker det når man blir gravid. At man innerst inne "vet" at noe er på gang. Eller om man bare blir overraska.
Jeg tror det hjelper mer når andre krysser jeg og, så jeg krysser alt jeg har for oss begge[:D]

Oj, så utrolig at hun dama gratulerte dere med graviditet! Kanskje hun "så" at du skulle bli gravid snart! Tror du er gravid nå jeg!![;)]

Jeg har tempet hele tiden. Veldig greit for å få oversikt over syklusen. Temper du?

å for et fantastisk positivt menneske du er! er så gøy å se at noen klarer og se så flott på noe man vanligvis vil hate så sterkt som TR. blir nødt til og bruke dine tanker litt neste gang jeg får TR, for det hjalp tilogmed nå, når jeg ikke har den! et skritt nermere....

ja fikk en liten sånn åj, vet hun noe jeg ikke vet følelse, å håper jo på det sterkeste at hun faktisk gjør det!

nope temper ikke, prøvde det en mnd, men min hoppet så enormt mye fra dag til dag at jeg gav opp... fant ingen symetri i det... men har du EL ifølge tempen, og følger den et fast skjema da?

Tusen takk, det var utrolig snilt sagt!![:D]
Så bra at du synes det hjalp å tenke sånn! Det er jo en veldig fin tanke[:)]
Man må jo prøve å gjøre det beste ut av situasjonen.
Jeg prøver alltid å være veldig positiv, men jeg merker at det begynner å bli vanskelig..

Ja det skjønner jeg at du fikk, det kan jo veldig godt hende at det er noe i det hun sa[:D]

Skjønner at du ikke gadd når tempen hoppet så mye.
Jeg har EL i følge tempen ja. Jeg har ganske stabile temper og sykluser, så det følger et ganske fast skjema ja.

*HÅPE HÅPE HÅPE*

Du er nå 3 uker og 4 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 27. juli 2008
Hjertet begynner å slå: 21. august 2008
Embryoet beveger seg: 14. september 2008
Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 21. september 2008
Alle indre organer er ferdig formet: 21. september 2008
Risikoen for spontanabort avtar: 5. oktober 2008
Kvalmen avtar for de fleste: 12. oktober 2008
Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 19. oktober 2008
Fosteret svelger og tisser: 2. november 2008
Tid for ultralyd: 9. november 2008
Du kan kjenne fosterets bevegelser: 16. november 2008
Fosteret begynner å få et søvnmønster: 30. november 2008
Fosteret begynner å høre: 21. desember 2008
Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 18. januar 2009
Mange fostre legger seg med hodet ned: 22. februar 2009
Svangerskapspermisjonen begynner: 31. mars 2009
Antatt termindato: 21. april 2009

jeg prøver også å tenke positivt så godt som jeg klarer, tror ikke snipp vil komme hit ho jeg hele tiden skal sitte og sippe. men den om et skritt nærmere, den var ny....

ja i tillegg så fortalte legen meg at jeg ikke hadde EL hver mnd, å da fant jeg ut at det ville bare bli tøv med målingene.. så jeg går ut fra at jeg har EL hver mnd, at jeg er fruktbar hvert minutt osv.

Krysse fingre for deg snuppa

ORIGINAL: dagosi

jeg prøver også å tenke positivt så godt som jeg klarer, tror ikke snipp vil komme hit ho jeg hele tiden skal sitte og sippe. men den om et skritt nærmere, den var ny....

ja i tillegg så fortalte legen meg at jeg ikke hadde EL hver mnd, å da fant jeg ut at det ville bare bli tøv med målingene.. så jeg går ut fra at jeg har EL hver mnd, at jeg er fruktbar hvert minutt osv.

Det er kjempebra at du tenker at du er fruktbar hele tiden![:D]
Det er akkurat sånn man skal tenke i følge "The secret". Har du lest den?
Den burde man virkelig lese når man prøver![:)]

Back
Topp