*dreamer* sin drøm om en spire

Ja, denne pp skal du bli gravid!![:D][:D]

Ja, matte er det VERSTE eg vett[&:] Men, må stå på den!! Må vel også melde meg opp innen 15.sept trur eg det er! Slik at eg har rett på å ta den!![:)] Kjipe er jo at eg må betale semesteravgift. Det studiet eg tar, går jo over nett, og hører ikkje til den høgskulen eg går på no. Men, men. Er vel en 670,- eller noe, så får vel bare punge ut med det. Og krysse fingre for at denne eksamen består eg!! Må vel begynne å øve og rekne 1 mnd før, eller mer [8D] Kanskje det sitter da[;)]

Ja, en har jo mykje bedre betalt som en førskolelærer eller ped.leier.. Men de eg kjenner som er barne og ung.arbeider, har jo nesten en 140-150,-kr timen. Usikker på kva førsk.læreren har.. Men syns det er bra betalt då[8D] Hehe. Ja, kan godt være eg får fast etterkvert då, hadde vært utrulig bra! Som assistent eller førskulelærer, er fornøyd så sant eg får jobb eg[:)][:)] Ja, å få baksmell på skatten hadde passa utrulig dårlig!! Så MÅÅ ordne med det! Vett du om det bare går an å ringe ditt lokale skattekontor å få de til å sende ny? At eg berre seier kor mykje prosent eg vil de skal trekke meg å sånt?[8|]

Ingen brev enda..[&o] Men, er fremdeles i morgon og torsdag igjen, før eg må mote meg opp[;)] Hehe[:D]

ja, jeg går å bare å venter på TR nå, sikker på den kommer. men nå skal jeg jo snart få hjelp så da får jeg bare trøste meg med det! så får jeg jo god tid til og lage voksiposer og annet stæsj til jeg blir gravid [:D]

ORIGINAL: twinanne

En liten tur innom for å se hvordan det går med deg.
Synd at du er i en ny syklus nå, men jeg håper at pergoen gjør sitt denne gangen.

Har du noen planer fremover nå, hvor mange pergokurer blir det før du eventuelt prøver noe annet?

Så koselig at du følger med på hvordan det går med meg![:D]
Tusen takk, håper at pergoen gjør susen jeg og! Dette blir den siste kuren foreløpig.
Hvis ikke jeg blir gravid nå så MÅ sambo levere sædprøve (selv om han ikke har lyst[8D])
Etter det får jeg ta kontakt med gyn igjen for å se hva vi gjør framover.

Hvordan går det med deg da?[:)]

[miss]

Håååper det, og i september SKAL du bli gravid[;)]

Uff, matte er pyton, og så utrolig kjedelig at du må betale semesteravgift når det ikke hører til høyskolen du går på nå[:'(]
Det er så mange dumme regler over alt! Krysser fingrene for at du består jeg og Hvis du begynner en mnd før så klarer du det heeelt sikkert!
Er det veldig avansert matte?[8|] Håper ikke det for din skyld!

140-150 i timen var ikke dårlig! Synes at det hørtes ganske bra ut jeg[;)] Tenk hvor mye du kommer til å tjene da!
Håper at du får fast jobb, og det kan jo virke sånn siden hun vil ha deg til å fortsette som vikar, og til og med har deg på telefonlista![;)]
Jeg vet ikke om man kan ringe til skattekontoret, sambo sier at han regner med at det går fint. Men det går visst an å gjøre det på nett sier han![:D]

Æsj, så dumt at du ikke har fått brev! Da kommer det innen torsdag!!![;)] Hvis ikke får du manne deg opp ja, hehe. Det blir spennende![:D]

ORIGINAL: dagosi

ja, jeg går å bare å venter på TR nå, sikker på den kommer. men nå skal jeg jo snart få hjelp så da får jeg bare trøste meg med det! så får jeg jo god tid til og lage voksiposer og annet stæsj til jeg blir gravid [:D]

Jeg har fortsatt på følelsen at tanta holder seg unna og at du har en spire i magen jeg[;)]
Krysser fingrene for deg Hvor lenge er det til du skal teste igjen?
Hvis du ikke er gravid, så er det jo bra at du klarer å tenke så positivt da! Er jo supert at du snart får hjelp, det blir spennende[:D] Så flink du er som skal lage voksiposer!!
Funnet ut hvilket bilsete du vil ha enda da?[8D]

lurer på om jeg ikke får TR nå den 16 så blir jeg vell og teste da...har planer om å gå ut med ei venninne som har barnefri, å om jeg skulle bli fristet til å drikke er det greit og vite om jeg faktisk er gravid eller ikke... drikker vanligvis ikke så bruker ikke teste meg, men må vell gjøre det denne gangen...
har jo holdt ut i over tre år med prøving så skal vell klare et par mnd til [:D] men er godt at du krysser, kjenner jeg blir litt våt i øye.... litt hormonell nå før TR tror jeg...
ja gleder meg til å finne stoff å starte med symaskinen, sitter å tenker og vurderer hvordan jeg vil ha det....
nope, står mellom izi og emmuljunga enda.... lurer på om jeg skal la fargene få bestemme [&:]

ORIGINAL: dagosi

lurer på om jeg ikke får TR nå den 16 så blir jeg vell og teste da...har planer om å gå ut med ei venninne som har barnefri, å om jeg skulle bli fristet til å drikke er det greit og vite om jeg faktisk er gravid eller ikke... drikker vanligvis ikke så bruker ikke teste meg, men må vell gjøre det denne gangen...
har jo holdt ut i over tre år med prøving så skal vell klare et par mnd til [:D] men er godt at du krysser, kjenner jeg blir litt våt i øye.... litt hormonell nå før TR tror jeg...
ja gleder meg til å finne stoff å starte med symaskinen, sitter å tenker og vurderer hvordan jeg vil ha det....
nope, står mellom izi og emmuljunga enda.... lurer på om jeg skal la fargene få bestemme [&:]

Åååh så spennende, er ikke lenge til du skal teste da!!!
Så søt du er som er litt hormonell da, kanskje det er en spire som gjør det[;)]
Ikke lett å bestemme seg nei! Skal du kjøpe snart uansett om du er gravid eller ikke, eller skal du vente til du er gravid?

Nå sitter jeg og kjeder meg på nattevakt...så tenkte å skrible litt i dagboka.
Merker at jeg begynner å bli så stressa med denne prøvingen. Tenker omtrent ikke på annet, og håååper at dette blir siste pp!
Det er nok fordi at hvis det ikke funker denne pp´n med pergo, så begynner virkelig alvoret. Da må jeg overtale sambo til å levere sædprøve, og vente i spenning på svaret.. Og etter det da blir det virkelig alvor... Sikkert masse hormoner, og kanskje til og med prøverør *sukk* Jeg går med glede gjennom det for å bli gravid, men jeg håper så innmari at det klaffer denne gangen så vi slipper! Gleder meg til studiestart, da får jeg litt andre ting å tenke på[:)]

Håper at september blir mnd ja[;)] Med eller uten prøverør! Er det med prøverør er vel kanskje oktober mer realistisk[:D] Men, har ikkje fått brev enda..[&o] Får sjå om det kjem seinare i dag!! Har seinvakt i dag, så Kira skal visst bort til naboen som har fri, og som også har en dachs, lekekameraten til Kira[:D] Så ho skal komme bortom i 12-tida trur eg å hente ho å gå tur! Lager også klar litt mat då, så kan ho få mate ho i 3-tida, dersom ho fremdeles har ho hos seg då[:)] Veldig ålreit av ho naboen[:)][:)]

Ja, får prøve finne ut av det i morgon, det med skattekort! Sjå på nett og evt. ringe de, har jo fri i morgon, så gler meg til det da, kan du sei[8D] Få sove litt lengre[;)] Hehehe[:D] Men så må eg en tur inn til sentrum da, for å handle litt, får lønning i morgon! Så må handle inn mat, og støvler faktisk[8D] Må da det til vestlandsvèret[8D] Hehehe[:)]

Korleis går det med deg då? Ferdig med tabl. no? Ingen bivirkninger vel?[:)] Veit du noko om kva som skjer i etterkant av disse kurene? Din kjære må vel sikkert til pers, men, han hadde vel "grodd" litt med tanken på det no, og såg ikkje heeeilt svart på det? Eller?[:)]

Jaja, nei, må gå å pusse tennene, begynner på jobb om 25 min[;)] Prates på her inne seinere tenker eg!

Klem[:D]

Nåååå er jeg spent!!! Har du fått brev eller ringt?[:D]

Så utrolig snill naboen din er din er som kunne passe på Kira!
Har du fått ordna det med skatten enda da?
Hehe, alltid gøy å måtte kjøpe støvler[8D] Fant du noen fine?[;)]
Her har det faktisk vært ganske fint vær de siste to dagene..

I dag tok jeg siste pergotablett, så regner med å ha EL om en ukes tid[;)] Det blir spennende!
Har ikke merka noe særlige bivirkninger nei. Fikk bare veldig til hetetokt i natt og i sta[8D]
Føler meg i overgangsalderen vettu, hihi.

Vet ikke akkurat hva som skjer. Før jeg bestiller ny gyntime, så må sambo sjekke svømmerne sine. Og de siste gangene jeg har snakket med han om det, så sier han at han skjønner at han må gjøre det. Så jeg regner med at han gjør det, men tror nok at han kommer til å drøye det litt. Så hvis det ikke klaffer denne pp´n, så tror jeg at jeg legger bort monitoren og tempingen osv. og bare koser meg med å være bare meg og sambo fram til han leverer prøven. Men håper selvfølgelig at jeg slipper å vente så lenge[;)]

Klem[:D]

9. aug: TR
10. aug: TR
11. aug: TR Pergo
12. aug: Pergo
13. aug: Pergo
14. aug: Pergo
15. aug: Pergo
16. aug: Monitor: HØY
17. aug: Gutten min blir 25 år
18. aug: Studiestart
19. aug:
20. aug:
21. aug:
22. aug:
23. aug:
24. aug: Ca. her er EL
25. aug:
26. aug:
27. aug:
28. aug:
29. aug:
30. aug:
31. aug:
1. sep:
2. sep:
3. sep:
4. sep:
5. sep: IKM

Ingen brev, har ringt. Skrev det i dagboka mi, de fant ikkje meg i basen, så kunne vær at søknaden ikkje var komt, eller at de ikkje hadde fått lagt den inn i systemet. Fikk beskje om å ringe igjen om 1 veke. Så då får eg ha tolmodighet fram til neste fredag[;)] Hååååååper viiiiirkelig at Brückner har sendt søknaden, eller så blir eg litt fortvila[&o]

Krysse fingrane for deg denne pp'en snuppa, krysse de skikkelig hardt[:D][:D][:D] Så rart at du fikk høy så tidlig! Kan det være pergoen som gjer det?[8|] Men men, kanskje EL dukker opp  tidlig, gjer jo i grunn ingenting det[;)] Superfruktbar, er det du er nå[:D][:D] Hehehe[:D]

Kan sikkert være lurt å ta pause fra testing og monitoren en pp ja, dersom det ikkje skulle klaffe denne pp! Kroppen har nok godt at det, og det samme har du [:)]

Ååååå, går det an!!!??[:@] Det er jo helt utrolig at de ikke fant deg i basen! Uff, enda en uke til!![8|]
Du kan ikke ringe til Brückner og sjekke at den er sendt da? Tror mange leger/gynekologer er dårlige på å sende inn søknader[:'(]

Tuuuusen takk snuppa[:D][:D] Det er nok fordi jeg jeg går på pergo ja, for det har aldri skjedd før. Jeg får sikkert en økning i østrogenet av å gå på det så den blir høy[:)]
Hihi, hadde ikke gjort noe om jeg var superfruktbar[8D]

Ja jeg kjenner at jeg trenger enn pause fra temping og testing hvis det ikke klaffer nå. Jeg tror jeg blir kronisk stressa av denne prøvingen[8D]

Krysser alt jeg har for at du ikke må vente en hel uke til I september/oktober er det din tur uansett!!![;)]

17. aug: Gutten min blir 25 år Monitor: HØY
18. aug: Studiestart Monitor: HØY
19. aug: Monitor: HØY
20. aug: Monitor: HØY
21. aug:
22. aug:
23. aug:
24. aug: Ca. her er EL
25. aug:
26. aug:
27. aug:
28. aug:
29. aug:
30. aug:
31. aug:
1. sep:
2. sep:
3. sep:
4. sep:
5. sep: IKM

Weee[:D] De hadde visst funne meg allikavel! Ringte for 20 min si. Desv. var ho eg snakka med på vei til å gå, var ferdig for dagen. Så må nok smøra meg med tolmodighet fram til i morgon, då skulle ho ringe meg opp igjen! Var visst noko dei lurte på[8|] Håpa ikkje noko er gale! Eller at me ikkje får lov til å ta forsøk[&o] Då blir eg litt lei... [&o]

Jaja, korleis er da med deg? Går da bra? Er vel spent på når EL dukkar opp no, men kjeme vel som vanlig, eller? Jaja, krysse fingra for deg[;)][:D]

KLEM![:D]

Sååå bra at det hadde funnet deg!!![:D] Men typisk at hun du snakket meg var på vei til å gå[:'(]
Er virkelig en tålmodighetsprøve det her! Skjønner at du ble litt bekymra når det var noe de lurte på[8|]
Men forhåpentligvis så er det bare et standarspørsmål som alle må svare på. Håper og tror at alt er i orden!
Blir spennende å høre i morgen!

Det går bra med meg vettu. Bortsett fra at jeg er litt sur på sambo som har gått tilbake til å mene at han ikke vil levere sædprøve[:@]
Gir opp jeg altså! Tror ikke jeg orker å mase mer på han. Rydder bort tempen og termometeret etter denne pp´n, så får babyprosjektet være opp til han. Jeg orker ikke gi en så stor innsats for å få baby hver mnd, når han ikke gidder å gjøre noe for det! Litt sinna nå kjenner jeg[8D] Heldigvis er jeg jo ung, så vi har god tid, selv om jeg gjerne skulle vært gravid i går[8D]

Kjenner masse EL-smerter, og monitoren har vært høy i 6 dager. Så nå nærmer nok EL seg[;)] Regner med at det er lørdag eller søndag.

Har M dratt nå?

KLEM![:D]

Ååh[:@] Så dumt at han har gått tilbake på det!!! Fy.. Dette var skikkelig dumt *dreamer*[&o] Men skal kryssa fingrane for at han vil gjer det i løpet av hausten i det minste!!!!!

Godt at du merker at EL er på vei da!! Hååper det går denne gongen! Da hadde vel din kjære blitt overlykkelig også, for da vil han jo slippe sædprøve[8D][8D] Og om det ikkje skulle gå denne gongen, så håper eg at mnd uten temp og monitor er den som blir lykkens mnd!![:)] Satser på at me begge er gravide før julaften i hvertfall!![:D]

M er reist ja..[&o] På mandag er det to veker siden han reiste! Minker på dagene da, men det er nok fordi eg jobber, og da har eg lange, travle dager. Men det er heilt grett når han er vekke, for då får eg tida til å gå![:D]

17. aug: Gutten min blir 25 år Monitor: HØY
18. aug: Studiestart Monitor: HØY
19. aug: Monitor: HØY
20. aug: Monitor: HØY