*dreamer* sin drøm om en spire

Heisann[:)] Lenge siden sist. Har også holdt meg litt unna BV i det siste pga. mye styr i heimen.
Ser du går mot spennende tider [:)] Hadde unnet deg at det klaffer denne gangen. Skal krysse både fingre og tær for deg[:D][;)] Hvilken periode er du på monitoren nå ?? Jeg er inne i min fjerde nå.. Venter på max jeg også om noen dager. Masse lykke til !!! kommer innom for å oppdatere meg, i mellomtiden krysser jeg alt jeg kan[;)]

Huff, kjedlig at de velkjente "TR"-symptomene kommer..[:'(]
Men får krysse fingre for at det er tegn for noko anna[;)]

Godt med litt avstand tenker eg, er så lett å lese her inne og få forhåpninger om det eine og det andre,
og da blir fallhøgden så stor når TR allikevel dukker opp. Enda en skulle tro etter så lenge som prøver så ville
man ikkje få slike forhåpninger.. *Sukk* Er ikkje alltid lett å være prøver! *klemmepå*

Med meg går det greitt, hadde en liten nedtur på søndag i mine tanker, og var inne på
et innlegg på generell med bilder fra fødsel og av babyer. Dèt skal eg ikkje gjere fleire gonger...
Men ellers går det greitt, gler meg til M kjem heim, er ikkje lenge igjen no[:D]

No venter eg vel TR any minute, i hvertfall i løpet av dinna veko, merka at utfloden var litt lyse brun i dag!
Så kanskje ho dukka opp i dag! Då blir i såfall pergo-start på lørdag eller søndag[:)]

Jaja, kjekt å sjå deg innom her sånn i blant, håpe håpe håpe[:D][:D]

ORIGINAL: raja10

Heisann[:)] Lenge siden sist. Har også holdt meg litt unna BV i det siste pga. mye styr i heimen.
Ser du går mot spennende tider [:)] Hadde unnet deg at det klaffer denne gangen. Skal krysse både fingre og tær for deg[:D][;)] Hvilken periode er du på monitoren nå ?? Jeg er inne i min fjerde nå.. Venter på max jeg også om noen dager. Masse lykke til !!! kommer innom for å oppdatere meg, i mellomtiden krysser jeg alt jeg kan[;)]

Hei[:)] Lenge siden sist ja! Er greit med litt BV-pauser innimellom.
Tusen takk for at du krysset fingre og tær for meg. Desverre så kom tanta i går[:'(]
Jeg tror jeg er inne i min 6. pp med monitoren nå, har ikke brukt den hver pp..
Så spennende at du venter på max!! Krysser alt jeg har for at det blir full klaff for deg denne gangen
Det fortjener du så veldig!!

[miss]

Hei snuppa[:)]
Tanta dukka opp i går som forventet.
Jeg var så lei av prøvingen i går, så jeg endte opp med å ligge på fanget til sambo og gråte. Så da begynte vi å snakke om hvordan vi skal gjøre det med prøvingen framover. Jeg sa at hvis han ikke vil levere prøve, så orker jeg ikke gå inn for å prøve lenger.. Bare ta det som det kommer fram til han en vakker dag blir klar. Men det ville ikke han, han vil fortsette å prøve ordentlig. Så ble vi enige om at vi skal prøve i 3-4 mnd, så skal vi prate om hva vi gjør videre med utredning og sånt.

Uff, er ikke lett å se på bilder av babyer nei[:(]
Det er trist hvordan sånne ting blir så vanskelig når man har prøvd lenge.
Men jeg er helt sikker på at du kommer til å bli gravid snart, og jeg krysser fingrene for at det blir full klaff for dere denne gangen!
Har du fått TR nå?

Så koselig at M snart kommer hjem! Hvor lenge blir han hjemme nå da?[:D]

Klem![:D][:D]

velkommen tilbake snuppa!
hva har du/dere styrt med, siden du har vært så lenge borte?

Huff vennen, det var skikkelig trist å høyra at TR dukka opp i går, som forventa[:@][:(] Man blir så sjukt skuffa!!

Veldig bra at du og sambo fekk prata skikkeligt i lag, og at han vil fortsetta prøvinga i eit par mnd til, før evt. fleire undersøkelsar! Skal sjå då, at du får han til å levera ein prøve, dersom dåke fremdeles ikkje er blitt gravide!! Vil uansett kryssa fingra og tær for dåke framover[;)]

Ja.. Man vil liksom ikkje bli trist, men blir da allikavel, for har så lyst på det sjøl..[&o] Og ja, TR kom på torsdag, på 33.dagen, så fikk 32 dagers syklus! Veldig positivt overraska over det[:D][;)] Så i morgon blir det pergostart, om eg ikkje startar i dag då[8|] Får sjå!!

M blir heima i nesten 3 mnd[:D][:D][:D][:D][:D] Gjett om eg e glad!!!!

Og gjett om eg blei glad når eg henta posten i dag!!! Me har fått time til forsamtalen, 7.okt kl.12.30 skal me inn på sjukehuset[;)] Blir kjempespennande!! Eg gru-glede meg![:D]

Ååå, så kjipt at tanta kom denne pp også !!! Er sååå kjedelig !!! Takk for gode ord[:)] Har hatt 2 dg med høy fertilitet og det kjennes ut som om EL er på vei ja. Får alltid smerter da[&o] Hadde jo vært koselig om det hadde skjedd noe her snart, men det ser dårlig ut gitt[:(] Må nok mest sannsynlig ha hjelp, men det får vi ta etterhvert...
Ang. sønnen min går det litt bedre nå som han vet hva skole går ut på, så ting er blitt litt roligere. Regner med det blir utredning på han før jul, håper iallefall det!
Håper du også får din kjære til å levere inn en spermprøve snart!

Æsj, så kjedelig at tanta kom nå også da. Hadde skikkelig trua på at det skulle klaffe for dere denne gangen[:'(] Skjønner det er tungt å holde på når det er du som hele tida må dra lasset, håper virkelig at din kjære snart får ut fingeren og gjør sin del av jobben også. Jeg fikk beskjed av legen at det var 1/3 sjans for at feilen var hos kvinnen, 1/3 hos mannen og 1/3 fant man aldri ut... da er det utrolig dårlig gjort av han å ikke ville sjekket ut om hans tredjedel er i orden eller ikke.

Lykke til med videre prøving og bearbeidelse av mannen!

Klem til deg fra meg, tror du trenger en klem![:D]

ORIGINAL: dagosi

velkommen tilbake snuppa!
hva har du/dere styrt med, siden du har vært så lenge borte?

Hei snuppa![:D]
Tusen takk! Har ikke styrt med noe spesielt, jeg er bare litt lei for tiden og har trengt å tenke over en del saker og ting.
Har vurdert å kutte ut hele prøvinga fram til sambo blir klar til å levere sædprøve. Men sambo ble så lei seg da jeg sa det, at vi ble enige om å prøve 3-4 mnd til, så skal vi finne ut av hva vi gjør videre. Men jeg synes det er ganske tungt med 3-4 mnd til med prøving, forhåpninger og skuffelser, så jeg kommer nok til å ta det ganske rolig framover[:)]
Hvordan går det med deg da? Har tenkt på deg!

ORIGINAL: [miss]

Huff vennen, det var skikkelig trist å høyra at TR dukka opp i går, som forventa[:@][:(] Man blir så sjukt skuffa!!

Veldig bra at du og sambo fekk prata skikkeligt i lag, og at han vil fortsetta prøvinga i eit par mnd til, før evt. fleire undersøkelsar! Skal sjå då, at du får han til å levera ein prøve, dersom dåke fremdeles ikkje er blitt gravide!! Vil uansett kryssa fingra og tær for dåke framover[;)]

Ja.. Man vil liksom ikkje bli trist, men blir da allikavel, for har så lyst på det sjøl..[&o] Og ja, TR kom på torsdag, på 33.dagen, så fikk 32 dagers syklus! Veldig positivt overraska over det[:D][;)] Så i morgon blir det pergostart, om eg ikkje startar i dag då[8|] Får sjå!!

M blir heima i nesten 3 mnd[:D][:D][:D][:D][:D] Gjett om eg e glad!!!!

Og gjett om eg blei glad når eg henta posten i dag!!! Me har fått time til forsamtalen, 7.okt kl.12.30 skal me inn på sjukehuset[;)] Blir kjempespennande!! Eg gru-glede meg![:D]

Hei søta[:D]

Ja man blir alltid skuffa nå TR kommer, men jeg var ganske forberedt. Så ble ikke så lei meg egentlig... Jeg har vel egentlig gitt opp at vi kan klare det selv, så jeg bare gleder meg til sambo blir klar til å levere prøven[:)]

Så bra at du fikk 32 dagers syklus! Kanskje du har hatt EL av deg selv[:D] Så nå er du vel i gang med pergo[:)] Merket noen bivirkninger?

Så koselig at M blir hjemme i nesten 3 mnd, krysser fingrene for at du blir gravid i løpet av tiden han er hjemme Da hadde jeg blitt sååå glad på dine vegne!![:D] Når regner du med å få EL?

Så utrolig bra at dere har fått time til forsamtale 7. okt, det kommer til å gå fort. Nå er det ikke lenge til du har en spire i magen snuppa, det er jeg heeelt sikker på[:D][:D]
Samtalen kommer nok til å gå kjempefint[:)]

ORIGINAL: tullemor79

Æsj, så kjedelig at tanta kom nå også da. Hadde skikkelig trua på at det skulle klaffe for dere denne gangen[:'(] Skjønner det er tungt å holde på når det er du som hele tida må dra lasset, håper virkelig at din kjære snart får ut fingeren og gjør sin del av jobben også. Jeg fikk beskjed av legen at det var 1/3 sjans for at feilen var hos kvinnen, 1/3 hos mannen og 1/3 fant man aldri ut... da er det utrolig dårlig gjort av han å ikke ville sjekket ut om hans tredjedel er i orden eller ikke.

Lykke til med videre prøving og bearbeidelse av mannen!

Klem til deg fra meg, tror du trenger en klem![:D]

Hei[:D]
Så utrolig snill du er!![:)] Tusen takk for klemmen, den trengte jeg veldig!
Nå skal vi prøve i 3-4 mnd til og så skal vi prate om hva vi gjør videre, og det virker som at han har planer om å levere prøve da. Jeg hååper ihvertfall det! For jeg har gitt opp at vi skal klare det selv. Jeg er helt enig i at det er dårlig gjort av han å ikke ville sjekke ut sin tredjedel. Og om 3-4 mnd så synes jeg at jeg har vært tålmodig nok.

Hvordan går det med deg da? Håper så innmari at det er din tur snart!![:D]

Klem[:D][:D]

Håper din kjære snur og levere innen det er gått 3 mnd snuppa!![:D]

Ellers er eg i gang med pergoen ja, har ikkje merka noko foreløbig, kanskje vært litt varm, men det har vært klamt ellers i dag også så..[8|]
To dager igjen med kur nå, så er eg ferdig med min siste pergokur på ei god stund håper eg! Det neste vil jo evt. bli prøverør[:D]
Trur eg skal ha EL rundt 23.sept, ca dag 19/20 i syklusen pleier den å komme, så får prøve å få M heim til meg i dei tidene,
slik at me kanskje har ein liten sjans før prøverør[;)] Hadde vært greitt det liksom[8D] Men er denne jakta då..[8|]

Har jo faktisk IKM den dagen me skal inn på forsamtale, hadde jo vært en DRØM å fått en positiv test då altså, meen.
Har små-tvil om at det skjer da[8D] Men man kan alltids håpe[;)] Blir uansett ubehaglig med innv. ul når eg skal ha TR..[:'(]
Men, men. De er vel vant med det meste desse mennene/kvinnene i frakker[8D]

No ser da jo ut som om han kanskje må ut på reis igjen den 20.okt då..[&o] Så det var litt nedtur kan du sei..[:(] Men det er fremdeles ikkje
sikkert da, så får bare vente å sjå.. Har prøvd rekne på det å dersom TR kjem når ho skal kaan me rekka eit forsøk før jul[:)]
Så blir ein spennande haust/vinter framover[:D]

Jaja, tenker masse på deg i hvertfall[:)] Håper for dere kvar pp!! Det må nå snart bli deres tur!!!![:)] Kan ikkje forstå noe annet![:D]

Du er så snill!![:D]

Så bra at du ikke merker noe særlig til pergoen! Er det trippelkur?
Håper sååå mye at det blir full klaff for dere nå, tenk så fantastisk om dere klarer det selv[:D]
Man hører jo stadig vekk om folk som blir gravide akkurat når de skal til forsamtale og sånt[;)]
Men hvis du må gjennom prøverør, så har jeg en følelse av at du blir gravid på første forsøk!

Skjønner at det er ubehagelig med innvendig ul hvis du har TR[8|]
Men det er nok verst for deg. De kvinnene/mennene i frakker er nok vant til det ja[:)]

Neeei så synd at det ser ut til at han må reise igjen 20. okt![:(] Håper han slipper!!
Det er jo ekstra nedtur når dere hadde trodd at han skulle få være hjemme[&o]
Håper dere rekker et forsøk før jul ihvertfall! Hvis du ikke blir gravid nå da[;)]

Tenker masse på deg og, og håper så mye på dine vegne. Gleder meg masse til du får positiv test, og jeg tror ikke at det blir lenge til!![:)]

Det er trippelkur ja[:)] Einaste eg har merka er at magen er litt øm, så er vel masse egg på gang sikkert[8D] Blir spennande!
Kan alltids kryssa fingra for ein positiv test dagen før eller dagen me skal inn, men blir ikkje forbløffa om TR dukker opp når ho skal..
Har jo tross alt gjort det det siste halvåret også på pergo så...[8|]

Krysse fingra for at ja, dersom me må gjennom prøverør, så blir det bare med det ene forsøket!!!! **Håpe håpe håpe**

Ja, det var en skikkelig nedtur, men, me rekker i det minste et forsøk før jul da trur eg! Forhold til kordan han reiser da[:)]
For reiser han den 20.okt kommer han heim den 19.nov meiner eg, å så kan det vær at et evt. uttak er 1 eller 2 veker etter det igjen!
Så vil jo da komme innenfor dei vekene han er heime[;)] Hadde vært superspennande!! Fingers crossed!!![:D]

Sender deg mange gode klemmer over nettet vennen! Du er go'![:D]

Så spennende med trippelkur og at magen din er litt øm, da er det nok masse egg på gang[:D]
Skjønner at ikke håpet er så stort når TR har kommet hver mnd selv om du har gått på pergo, men kanskje det bare er denne siste kuren som skal til!
Jeg håper det!! Hvis ikke så tror jeg det går på første prøverørsforsøk! Hvor mye koster det for medisiner til ett forsøk?

Det er jo supert at dere mest sannsynlig rekker det før jul, da er du nok gravid på julaften snuppa[:D]
Heier så masse på deg, det er virkelig din tur nå!![:D]

Masse gode klemmer tilbake! Du er også go´[:D][:D]

Hei snuppa[:)]

Korleis går det med deg? Lenge si eg har høyrt frå deg no. Tenkte sende deg ein mail også, om du er veldig lite innpå her..
Du har vel IKM om ikkje så lenge og? Eller? Fått snakka noko meir med sambo om prøve..?
Håper han leverer før jul, dersom dere enda ikkje er blitt gravid til dess..

Men, me skal være gravid til jul BEGGE to tenkte eg[:D]
Å så skal me få kvar vår lille gullklomp til sommer/hausten neste år[;)][:D]

Tenker på deg, sender deg en mail også ein av dagene, kanskje etter at eg har vært på forsamtale,
for å fortelle korleis ting blir utover hausten osv[:)]

Mange klemmer til deg i hvertfall snuppa mi!!

Hei snuppa mi!![:D]

Er ikke her så ofte for tiden nei, er liksom litt lei av alt som har med prøving å gjøre.
Men nå har jeg hatt EL og er inne i den spennende ventetiden, så det kan hende at jeg er her inne litt mer framover. Spesielt hvis det begynner å dukke opp symptomer[8D]
Jeg hadde EL på lørdag, så har ikke ikm før neste onsdag/torsdag. Men nå har jeg kommet til det punktet at jeg ikke klarer å ha noen forhåpninger mer. Kanskje like greit, så jeg slipper å bli så skuffa. Men siden jeg gikk på pergo sist pp, så kan det jo være håp[;)] Bare superkoselig hvis du sender mail når jeg er her sjeldent[:D]

Har ikke snakket noe mer om sædprøve etter at vi ble enige om å vente 3 mnd. Men tenkte å ønske meg det til jul av han[8D]

Jeg er helt sikker på at du er gravid før jul![;)] Og jeg håper at jeg og blir det, hihi.
Tenk så koselig om vi får hver vår gullklomp til sommer/høsten neste år. Det SKAL vi få til[:D]

Masse masse lykke til på forsamtale! Nå begynner det å nærme seg![:D]
Du er vel i EL-perioden du nå? Tenk så fantastisk om du tester positivt før du skal til forsamtale!! *Håpe håpe*
Krysser fingrene for det snuppa!!

Masse masse gode klemmer[:D][:D]

er så trist at han synes det er så fælt og levere prøve. håper dere får det til i løpet av disse mnd da, slik at han slipper de dumme prøvene og at dere får ønsket deres oppfylt!

Håper at dere har truffet EL og at kanskje testen blir positiv i denne omgang altså!! Det hadde dere virkelig fortjent
Er greitt med uteblitt symptomer, er litt kave å få de, for man begynner som du seier å håååpe-håpe-håpe!!

Hehe, ja, ønsk deg det til jul, hehehehe Det hadde vært noe det

Satser på at når me går det nye året i møte, så står me med kvar vår alkoholfrie drink Det hadde vært så fint!!

Har nett hatt EL no, man/tirs var vel EL-dagen. Så tenkte teste dagen før me skal inn på forsamtalen! Kem veit

Jaja, skal sende mail ein av dagene i hvertfall, som sagt tidligere, kan ta det etter at me har vært på forsamtale

*KLEM*

Heisann!

Hvordan står det til her da? Spennende ventetid før IKM? Håper det har klaffet for dere nå da!

Virker som om du har julegaveønsket ditt fra han klart iallefall! Tror sambo er skeptisk til sånn prøve han også, er redd for at feilen er hos han og at han da er mindre mann... Rare greier det der, er vel like mye mann fordi om det er noe feil vel? Er jo ikke hans skyld om det skal være noe feil...

Lykke til til dere iallefall!!![:D]

Klem

Back
Topp