*dreamer* sin drøm om en spire

tullemor79

Hei[:D]

Så koselig at du tittet innom dagboka mi! Har ikm i morgen eller torsdag, så det er spennende!
Men tror nok ikke at det har klaffet[8|]

Hvordan står det til med deg da? Hååper det blir din tur snart

Haha, ja nå er julegaveønsket mitt klart[8D] Litt godt å høre at det ikke bare er min samboer som er sånn. Tror du at samboern din kommer til å levere?
Merkelige greier med menn og stoltheten deres når det kommer til svømmerne ja! De er like mye menn uansett, og svømmerne blir jo ikke noe bedre eller dårligere av å ta en sånn prøve. Men vi får vel bare gi dem tid og prøve å være fortåelsesfulle.

Tusen takk, lykke til dere og!!![:D]

Klem

ORIGINAL: [miss]

Håper at dere har truffet EL og at kanskje testen blir positiv i denne omgang altså!! Det hadde dere virkelig fortjent
Er greitt med uteblitt symptomer, er litt kave å få de, for man begynner som du seier å håååpe-håpe-håpe!!

Hehe, ja, ønsk deg det til jul, hehehehe Det hadde vært noe det

Satser på at når me går det nye året i møte, så står me med kvar vår alkoholfrie drink Det hadde vært så fint!!

Har nett hatt EL no, man/tirs var vel EL-dagen. Så tenkte teste dagen før me skal inn på forsamtalen! Kem veit

Jaja, skal sende mail ein av dagene i hvertfall, som sagt tidligere, kan ta det etter at me har vært på forsamtale

*KLEM*

Hei snuppa![:D]

Hvordan går det med deg? Nå nærmer det seg samtale!
Fått noen symptomer da? Tenk om du er gravid og slipper prøverør!![:D]

Jeg har ikm i morgen eller torsdag, og følelsen sier at jeg ikke er gravid[&o]
Gleder meg til å ønske meg svømmeprøve i julegave, håper han går med på det[8D]

Satser på at vi sitter med hver vår alkoholfrie drink på nyåret ja[:D] Det hadde vært noe!!

*KLEM*

Hei hei vennen![:D] 

Jo, her går det bare fint vettu, slapper av og koser meg med M[;)] Eller, no er han på jakt då, men me har kost oss masse de siste dagene[:)] Og ja, no er me veldig nærme samtalen, plutselig er det helg, og plutselig er det tirsdag!![:D][:D] 

Mnja, symptomer og symptomer, trur ikkje det i grunn..[&o] Hatt litt vondt inni mellom i magen, mensmurringer, men det er ikkje uvanlig i denne tida.

Blir vel testing på fredag/lørdag/søndag tenker eg, hehe, eller i hvertfall lørdag/søndag!

Koss er det med deg da? Har TR dukket opp idag? Håper følelsen din er feil

Hehe, lykke til med julepresangen i hvertfall! Det hadde vært litt av noe å lagt fram på bordet[:D][:D] Hehehehe[8D]

Krysser fingre for alkoholfri drink på nyttårsaften ja[;)][:D] Er ikkje meg i mot det!

hei hei dreamer! hvordan går det med deg? lenge siden jeg har fått oppdatering på hvordan du har det... går alt som det skal?leste at du har funnet ut hva du ønsker i julegave, smart! vil han gå med på det?

Hei igjen ja![:)]

Tror nok at sambo leverer den prøva ja. Han vil jo ha barn han også, men vet han gruer seg og håper at ting ordner seg innen den tid. Snakka jo med Porsgrunn her for å finne ut om det var mer enn en blodprøve jeg kan ta før vi blir innkalt til utredning, men det var det ikke. Da sa hu at sambo skal være med på første timen og at han da må ta sædprøve. Han nekta ikke noe på det når jeg sa det til han, så det går nok bra.

Håper virkelig det klaffer for dere snart altså!! Også må du få med han samboeren din...

Nu vel, kos dere bare dere mens dere kan. Gjør alt dere har lyst til når dere har lyst, for nå har dere jo faktisk muligheten til å gjøre det!!!! Plutselig er det en liten sjef i familien som krever sitt, og da må dere nok følge sjefen litt... hehe [;)]

Klem

Heisann. Hvordan står det til med kjære deg ? Forstår at du er lei og fortvilet. Er virkelig tungt å være prøver !!! Vi har også prøvd lenge og har nå nettopp fått svar på spermprøven til min kjære og alt er i orden, til tross for dette så får vi det ikke til[:o] Har gått på monitoren siden mai og lokalisert EL hver mnd. men ingen barn enda... Neste syklus skal jeg begynne med pergo jeg også. Har du brukt monitoren mens du har brukt pergo ?? Eller hvordan lokaliserte du EL denne pp ?? Sender deg en stoooooor klem og håper virkelig at det ordner seg for dere snart. Håper samoberen din kan forstå at dette tar på og at det vil gjøre ting litt enklere dersom han leverer prøven.

ORIGINAL: dagosi

hei hei dreamer! hvordan går det med deg? lenge siden jeg har fått oppdatering på hvordan du har det... går alt som det skal?leste at du har funnet ut hva du ønsker i julegave, smart! vil han gå med på det?

Hei[:D]
Unnskyld at jeg svarer så seint, har vært så dårlig til å sjekke dagboka mi i det siste. Her går alt fint vettu[:)]
Fokuserer ikke så mye på prøvingen for tiden, for jeg har innsett at vi ikke kommer til å klare det selv, og da må jeg jo bare vente på sambo[8D] Vi hadde en lang diskusjon for en stund siden der jeg sa at enten så leverer han prøven, eller så begynner jeg på pilla. Og da ble vi enige om å prøve til des/jan, og så snakke om hva vi gjør videre. Så jeg krysser fingrene for at han går med på å gi meg det i julegave[8D]

Hvordan går det med deg da? Håper du får positiv test snart![:D]

ORIGINAL: raja10

Heisann. Hvordan står det til med kjære deg ? Forstår at du er lei og fortvilet. Er virkelig tungt å være prøver !!! Vi har også prøvd lenge og har nå nettopp fått svar på spermprøven til min kjære og alt er i orden, til tross for dette så får vi det ikke til[:o] Har gått på monitoren siden mai og lokalisert EL hver mnd. men ingen barn enda... Neste syklus skal jeg begynne med pergo jeg også. Har du brukt monitoren mens du har brukt pergo ?? Eller hvordan lokaliserte du EL denne pp ?? Sender deg en stoooooor klem og håper virkelig at det ordner seg for dere snart. Håper samoberen din kan forstå at dette tar på og at det vil gjøre ting litt enklere dersom han leverer prøven.

Hei[:D] Tusen takk, så go`du er! Står bra til med meg, fokuserer ikke så mye på prøvingen lenger. Prøver å tenke på skole og andre ting fram til sambo blir klar til å levere prøve. Var kjempetøft da mensen kom etter andre pergokur, for da visste jeg at det kunne ta laaang tid igjen før vi får hjelp pga sambo, men nå er motet oppe igjen[;)] 

Så bra å høre at alt er bra med svømmerne til samboern din! Da har dere nok bare hatt skikkelig uflaks[&o] Spira sitter nok nå som du skal ta pergo og får super-EL[;)] Jeg brukte monitoren for å finne EL, også tempet jeg for sikkerhetsskyld. Håper så innmari at det blir din tur nå!!

Stooor klem

ORIGINAL: tullemor79

Hei igjen ja![:)]

Tror nok at sambo leverer den prøva ja. Han vil jo ha barn han også, men vet han gruer seg og håper at ting ordner seg innen den tid. Snakka jo med Porsgrunn her for å finne ut om det var mer enn en blodprøve jeg kan ta før vi blir innkalt til utredning, men det var det ikke. Da sa hu at sambo skal være med på første timen og at han da må ta sædprøve. Han nekta ikke noe på det når jeg sa det til han, så det går nok bra.

Håper virkelig det klaffer for dere snart altså!! Også må du få med han samboeren din...

Nu vel, kos dere bare dere mens dere kan. Gjør alt dere har lyst til når dere har lyst, for nå har dere jo faktisk muligheten til å gjøre det!!!! Plutselig er det en liten sjef i familien som krever sitt, og da må dere nok følge sjefen litt... hehe [;)]

Klem

Så bra at samboern din går med på å ta prøve[:D]
Lurer på hva som feiler samboern min siden han er så vanskelig[8D] Vi har jo henvisning og alt klart, kan jo ikke være så vanskelig å ta den prøven.. Men men...
Det er godt å høre at din samboer ikke er så krangelete ihvertfall[:)] Håper at resultatet blir bra!

Hehe, ja det er sant som du sier. Jeg prøver å nyte tiden vi har sammen, og jeg fokuserer faktisk ikke så mye på prøvingen for tiden. Er deilig å være student og fri, og ikke ha en som er avhengig av meg hele tiden. Men jeg gleder meg utroolig mye til det skjer da[;)]

Klem

ORIGINAL: [miss]

Hei hei vennen![:D] 

Jo, her går det bare fint vettu, slapper av og koser meg med M[;)] Eller, no er han på jakt då, men me har kost oss masse de siste dagene[:)] Og ja, no er me veldig nærme samtalen, plutselig er det helg, og plutselig er det tirsdag!![:D][:D] 

Mnja, symptomer og symptomer, trur ikkje det i grunn..[&o] Hatt litt vondt inni mellom i magen, mensmurringer, men det er ikkje uvanlig i denne tida.

Blir vel testing på fredag/lørdag/søndag tenker eg, hehe, eller i hvertfall lørdag/søndag!

Koss er det med deg da? Har TR dukket opp idag? Håper følelsen din er feil

Hehe, lykke til med julepresangen i hvertfall! Det hadde vært litt av noe å lagt fram på bordet[:D][:D] Hehehehe[8D]

Krysser fingre for alkoholfri drink på nyttårsaften ja[;)][:D] Er ikkje meg i mot det!

Hei snuppa[:D]

Var så koselig å høre at alt gikk så bra på forsamtale! Snart har du en liten spire i magen!!
Blir helt sikkert alkoholfri drink på deg på nyttårsaften

Er vel ganske innstilt på at det blir sånn for megHaha!
Men utpå nyåret så satser jeg på at sambo har levert prøve, og at vi kan få mer hjelp.

Er så glad på dine vegne snuppa, gleder meg til å følge med på deg framover[:D]

*KLEM*

legger inn svaret mitt her også [:)]

er ikke her inne så mye jeg heller for tiden, ble litt grinete når tempen sank etter forje EL, og klarte ikke helt og få humøret opp igjen, men begynner å bli bedre nå så håper jeg klarer og komme meg ovenpå igjen før neste EL klarer jeg det ikke denne pp'en skal jeg starte og ta dong quai og wild yam.

hvordan er ventelistene der da, tar jo tid før en får hjelp, kanskje dere skulle bedt allerede nå om å bli henvist?! ser at jeg har jo stått på venteliste her nå siden i mai, og får ikke time før i desember iallefall... men skjønner godt at du har gitt litt opp, får være måte på hvor tolmodig man skal være, tar på å telle hele tiden! håper dere får fort hjelp når han bare blir klar. masse klemmer til deg!

Jeg er veldig glad for at sambo ikke kommer til å krangle på den prøven, da vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort. Jeg vet jo at jeg har EL da, så da er det jo en viss sjanse for at det kan være han som har feilen også. Ikke bare jeg. Dessuten er det jo ikke sikkert at det er noe feil med noen av oss heller, bare har ikke klaffet helt enda. Prøver å finne ting som kan holde meg borte fra tanker om å prøve, men det er ikke så lett. Dessuten så tar jeg jo tempen hver morgen, så da har jeg jo alltids oversikt over hva som skjer i syklusen...

Gleder meg også utrolig til jeg må opp om morra pga en liten tass og ikke kan gjøre alt som jeg vil hele tiden! Er vel på tide å begynne å ta litt ansvar også, ikke bare suse rundt som en vil!! Inntil det skjer, så nyter jeg livet og tar ting som det kommer!!!

Nyt helga!!!

Klem

Dagosi

Uff, er ikke alltid lett å få humøret opp etter at tempen synker[:'(] Man blir ganske lei av å se det til slutt, sist pp orket jeg ikke tempe etter EL. Hvordan går det med deg nå da? Håper du har det bedre! Hvordan ligger du an i syklusen?

Jeg har nok EL i dag, så vi har stått på i helgen[;)] Så da er det bare å krysse fingrene.

Jeg vet ikke hvordan ventetiden er her, men jeg går til privat gyn nå, og der kan jeg jo omtrent få time på dagen. Men hvis vi blir henvist videre til sykehuset, så vet jeg ikke hvor lang tid det tar. Men siden jeg ikke vet om sambo går med på å levere prøve eller ikke, så får jeg vel bare vente[:'(]

Så håpløst at det er så lang ventetid hos deg! Er det for utredning, eller samtale om ivf?

Masse klemmer

Ja, det er kjempebra at du slipper å krangle med han på den prøven[:)]
Jeg vet også at jeg har EL, så da begynner jeg jo å lure på om det kan være noe med han. Men selvfølgelig, som du sier, så kan det jo bare være uflaks eller andre årsaker.

Så spennende at du temper, det gjør jeg og. Bruker du fertilityfriend?

Jeg gleder meg også såå mye til å stå opp om morgenen med en liten tass

Hatt en fin helg da? Hvordan ligger du an i syklusen?

Klem

Heisann og hopp *dreamer*

Takk for koselig hilsen!!! Jeg har hatt en fin helg. Jobba fredag kveld og i dag, men i går hadde jeg fri og det er deilig med en fridag selv om det er jobbehelg!

Jeg er på dag 10dpo i dag, så IKM er på fredag. Denne pp går tempen min opp og ned annenhver dag omtrent, så nå har jeg ingen ide om hva som skjer. Bruker Fertility friend, og den viser klar EL på dag 16 i syklusen, så det er iallefall ikke noe problem. Denne gang har jeg ikke fått ømme pupper før på dag 9dpo, og det bruker jeg få til EL... Har en slags trifasisk kurve, men tror nok ikke det har klaffet denne gangen heller.

Hvordan går det med deg da?

Klem

hei dreamer!

joda går bedre med meg nå.... om jeg  har regnet riktig og om alt går som det skal så har jeg EL 21.oktober så nå begynner jeg å bli litt ivrig igjen, sku bare ønske jeg hadde vært flinkere til å spise gulrøtter... har ikke vært så flink nå siden humøret har vært litt dårlig

skal krysse for dere også, etter den 23 skal jeg krysse bena for dere også! håper det fungerer slik at du slipper komme inn på dagen. men da er det jo ikke så farlig, for da får dere iallefall hjelp med en gang dere ønsker det, ikke et år etterpå liksom....
men har du ganske regelmessig EL siden du vet når du har EL da uten temping eller tester du i stede?

jeg venter på utredningen, vet ikke om du har fått med deg at vi iallefall må vente frem til godt ut i desember... å hun kunne ikke love noe før jul, det vil si vi iallefall blir på ventelista i 9 mnd, det er litt surt... men så føler gubben vi ikke har råd til å gå privat nå...

masse klemmer til deg, så skal jeg krysse for dere nå frem til du får positiv test masse klemmer!

Nå er det lenge siden jeg har vært her! Har vel gitt opp litt i det siste, vært litt i ventemodus fram til jeg og sambo skal snakke om hva vi gjør videre. Men nå begynner det å nærme seg, pluss at jeg har ikm rundt julaften, så jeg føler meg litt mer gira igjen. Hvis det ikke går denne pp´n så skal vi mest sannsynlig fortsette med utredningen på nyåret. Så vidt jeg har skjønt så har sambo innsett at han må levere sædprøve. Hvis han ikke gjør det, så går jeg nok tilbake på pilla fram til han vil sjekke seg. Er lei av falske forhåpninger og skuffelser hver mnd.

Huff da, håper virkelig han går med på å levere en prøve! Kan ikke skjønne at det skal være så farlig. Må jo være mye bedre å finne ut om ting er som det skal være eller ikke... Skjønner godt at du er lei av falske forhåpninger hver måned, det er nemlig jeg også. Tror likevel ikke jeg ville begynt på pilla igjen, men det er kanskje det som må til for å klare å slappe av og hente seg inn igjen. Man har alltids et lite håp innerst inne om man ikke prøver så lenge man vet at man ikke går på piller eller andre ting som kan hindre graviditet.

jeg har også IKM rundt juleaften, har vel 2.juledag tror jeg. Håper fortsatt på tidenes julegave, men må si at jeg tviler sterkt på at det skal skje denne gangen når det ikke har gått før. Vet jo at det ikke er noe feil med noen av oss, men det gjør det jo ikke noe bedre egentlig. Tror jeg kommer til å tempe ut måneden nå, for å sjekke EL selv om jeg begynner midt i måneden. Satser på at det er tidlig nok til at EL blir påvist. Da vet jeg litt mer om når jeg kan ut å kjøpe inn pergo...

Håper virkelig at det lykkes for dere snart, det har dere virkelig fortjent!!! Skal krysse fingrene for at mannen din går med på å ta en prøve og at du får det i julegave!![:D]

Ha en super uke!![:D] *klem*

Det håper jeg og[:D] Kanskje det ikke er så lurt å begynne på pilla igjen. Kan jo prøve å la være og prøve, og ta ting som det kommer. Men hvis det ikke går, så begynner jeg nok på pilla igjen. Og jeg vet at sambo absolutt ikke vil det, så kanskje det funker for å pushe han litt[8D]

Så gøy at vi har ikm omtrent samtidig. Tenk så fantastisk om vi får tidenes beste julegave begge to, og kan følge hverandre i svangerskapet! *Håpehåpe*
Jeg skjønner at det er vanskelig å tro at det skal skje nå, når det ikke har skjedd før. Men siden du vet at det ikke er noe feil med noen av dere, så er det jo like stor sjans for at dere skal klare det, som for alle andre[:)]

Håper at du rekker å få påvist EL da, greit å vite når du kan gå ut å kjøpe pergo. Men håper at du ikke får bruk for det da[;)]

Tuusen takk! Håper virkelig at det lykkes for dere snart og, det fortjener dere kjempemasse. Krysser alt jeg har for at du får positiv test i julegave[:D]

Ha en super uke du og!

Klem

Back
Topp