*dreamer* sin drøm om en spire

I dag er jeg på syklusdag 14. Har EL-slim og stikkinger i eggstokkene, så regner med at EL er på vei.
EL-testen i dag ble neg, men tror nok at den blir positiv i morgen[:D]
Har jo ikke noe håp om at vi skal klare det selv, men det er jo verdt et forsøk fram til vi skal i gang med utredningen[;)]

Krysse fingrane snuppo!!

Hei Dreamer lenge siden jeg har vært innom her nå.
Men det er godt å høre at dere beveger dere fremover, og at endelig en test av din mann har blitt tatt.
Håper det går radig unna fra nå at det blir litt fortgang for dere, enten du er her inne på dette forumet eller kommer krypendes inn på assistert, det sistnevnte er mye bedre enn å gå slik som du har gjort den siste tiden. For det er ganske tungt, å ikke vite hvorfor.

Håper det går like raskt for deg som for miss, dersom du havner inn på asistert. Det fortjener du nå.

ORIGINAL: twinanne

Hei Dreamer lenge siden jeg har vært innom her nå.
Men det er godt å høre at dere beveger dere fremover, og at endelig en test av din mann har blitt tatt.
Håper det går radig unna fra nå at det blir litt fortgang for dere, enten du er her inne på dette forumet eller kommer krypendes inn på assistert, det sistnevnte er mye bedre enn å gå slik som du har gjort den siste tiden. For det er ganske tungt, å ikke vite hvorfor.

Håper det går like raskt for deg som for miss, dersom du havner inn på asistert. Det fortjener du nå.

Hei[:D]

Som tiden flyr, tenk at du snart er mamma! Hvordan er formen din? Håper den har vært mye bedre enn den var i begynnelsen!
Han har ikke tatt den enda, skal ta den om en mnd[:)] Gleder meg til å få litt fortgang i sakene[:D]
Håper nesten at jeg kommer inn på assistert, for jeg er så lei av å gå rundt og vente på at ting skal skje..
Tusen takk, det håper jeg og[;)]

Nå er jeg på nattevakt... Siden klokka er 03.30 så er det strengt tatt onsdag, så da erklærer jeg det for 7dpo! Nå har jeg faktisk symptomer, men om det er pms, graviditet eller noe annet er helt umulig å si. Jeg er utrolig trøtt, men det tror jeg kommer av dårlig søvn de siste dagene. Også har jeg veldig ømme pupper. Tidligere fikk jeg alltid vonde pms-pupper på denne tiden i syklusen, men jeg har ikke hatt det på kanskje et halvt år. Så det kan jo være et positivt tegn, eller så kan det bare være et dårlig tegn på at pms-puppene er tilbake. Uansett er planen å teste på tirsdag, før sambo gjør det han skal i koppen. Det hadde vært det mest fantastiske underet i verden om testen ble positiv.

Krysse fingrene for at testen blir positiv vennen om ikkje så blir det godt å finne ut om det er noe gale med din kjæres svømmere, eller ikkje[:D]
satser jo på sistnevnte, og håper da at det vil skje framskritt, videre hjelp av ein eller annen form[;)] inseminering eller noko, lett form for ass. befru. i første omgong![:D] Er uansett kjempespent på ferden videre, er innom av og til og ser etter nytt om deg, men er ikkje alltid like flink å legge igjen spor..[&o]
Uansett, heier på deg vennen!![:D][:D][:D]

hei kjære *dreamer*!
så bra at mannen din endelig vil teste seg, syns du har holdt lenge ut! men nå krysser jeg for positiv test så han slipper ta testen :D er lenge siden jeg har krysset fingrene for noen så håper den har sterk effekt nå :)
men håper iallefall at alt er bra med ham og at dere bare trenger et lite puff i baken :) har tenkt masse på deg, selv om jeg ikke har vært innom her og det vil jeg fortsette med helt til det klaffer for dere!

masse klemmer fra dagosi!

ORIGINAL: [miss]

Krysse fingrene for at testen blir positiv vennen om ikkje så blir det godt å finne ut om det er noe gale med din kjæres svømmere, eller ikkje[:D]
satser jo på sistnevnte, og håper da at det vil skje framskritt, videre hjelp av ein eller annen form[;)] inseminering eller noko, lett form for ass. befru. i første omgong![:D] Er uansett kjempespent på ferden videre, er innom av og til og ser etter nytt om deg, men er ikkje alltid like flink å legge igjen spor..[&o]
Uansett, heier på deg vennen!![:D][:D][:D]

Åååh så god du er vennen!!![:D][:D] Jeg håper også på en lett form for ass. bef. Men så lenge de finner noen levende svømmere skal jeg være fornøyd[:)]
Så koselig at du titter innom for å se hvordan det går med meg. Jeg er ikke så god til å oppdatere dagboka mi[8D]
Hvordan er det med deg da? Er formen fin?[:D]

ORIGINAL: dagosi

hei kjære *dreamer*!
så bra at mannen din endelig vil teste seg, syns du har holdt lenge ut! men nå krysser jeg for positiv test så han slipper ta testen :D er lenge siden jeg har krysset fingrene for noen så håper den har sterk effekt nå :)
men håper iallefall at alt er bra med ham og at dere bare trenger et lite puff i baken :) har tenkt masse på deg, selv om jeg ikke har vært innom her og det vil jeg fortsette med helt til det klaffer for dere!

masse klemmer fra dagosi!

Tuuusen takk dagosi![:D] Så utrolig snill du er!
Tenker masse på deg og, og håper av hele mitt hjerte at det blir deres tur snart[:D][:D]
Masse klemmer

Blir kjempespennande med den prøven, var det no i februar han skulle levere?[:D] Åå, spent![:D][:D]
Ellers går da berre fint med meg, er no trøtt og sånt[:)] går å venter på at magen skal bli litt meir gravid mage[;)] hehe[:D] Plutselig er den sikkert der[;)][:D]
M er reist på jobb igjen, reiste på mandag som var, så i morgon har han vore vekke 1 veka.. Har vore ei laaang veka..[&o] Håpe dei neste 3 går fortare!!!
Gler meg maaaasse til oppdatering framover!![:D][:D]

God klem snuppa!

Blir kjempespennande med den prøven, var det no i februar han skulle levere?[:D] Åå, spent![:D][:D]
Ellers går da berre fint med meg, er no trøtt og sånt[:)] går å venter på at magen skal bli litt meir gravid mage[;)] hehe[:D] Plutselig er den sikkert der[;)][:D]
M er reist på jobb igjen, reiste på mandag som var, så i morgon har han vore vekke 1 veka.. Har vore ei laaang veka..[&o] Håpe dei neste 3 går fortare!!!
Gler meg maaaasse til oppdatering framover!![:D][:D]

God klem snuppa!

Jepp, han skal levere nå på tirsdag[;)] Vi gruer oss veldig begge to[8|] Han synes det er grusomt å gjøre det, jeg er redd for at det ikke skal være noen levende..
Så godt å høre at det går fint med deg[:D] Hehe, skjønner godt at du gleder deg til å få mer gravidmage. Men nå er det nok ikke lenge til den plutselig popper ut[;)]
Uff, stakkars deg snuppa, det høres så ensomt ut når han er borte! Håper de neste 3 ukene går fort!
Såå søt du er! Skal være flink til å oppdatere framover[;)]

God klem!

Håper det gikk greitt å levere prøve i dag!![:)] Er nok gru-spennende ventetida framover no, men eg satser på godt nytt snuppa!![;)] Tenker på deg/dåke!![:)]

Go'klem!

Håper det gikk bra å levere i dag[:)][:)][:)] Nå kan han puste ut[8D] Her gruet sambo seg og veldig, men det gikk bra og andre gangen gruet han seg ikke... Nå kaller han seg dreven[8D][:D]

Håper det gikk greitt å levere prøve i dag!![:)] Er nok gru-spennende ventetida framover no, men eg satser på godt nytt snuppa!![;)] Tenker på deg/dåke!![:)]

Go'klem!

Tuusen takk[:D] Det gikk utrolig nok helt fint! Sambo var ganske furt i går, men etter han leverte prøven i dag så var han seg selv igjen. Var kanskje ikke så ille allikevel[:)]
De neste to ukene kommer til å bli laaange, gru-spennende beskriver følelsen min veldig godt[;)] Tusen takk for at du tenker på oss!

God klem!

ORIGINAL: RANDÅLF

Håper det gikk bra å levere i dag[:)][:)][:)] Nå kan han puste ut[8D] Her gruet sambo seg og veldig, men det gikk bra og andre gangen gruet han seg ikke... Nå kaller han seg dreven[8D][:D]

Så koselig at du tenkte på oss[:)] Det gikk heldigvis fint, hurra! Hehe, så utrolig bra[8D] Håper sambo og føler det sånn hvis han må levere flere ganger[;)]

16. feb: TR Sambo leverte sædprøve
17. feb: TR
18. feb: TR
19. feb: TR
20. feb: TR
21. feb: Skal i spektrum og se Grand Prix[:D]
22. feb:
23. feb:
24. feb:
25. feb:
26. feb:
27. feb:
28. feb:
1. mars:
2. mars: Ca. her er EL
3. mars: Forhåpentligvis svar på sædprøven
4. mars:
5. mars:
6. mars:
7. mars:
8. mars:
9. mars:
10. mars:
11. mars:
12. mars:
13. mars:
14. mars:
15. mars: Rundt her er IKM

Hei og takk for hilsen i dagboka mi!! Er ikke så veldig aktiv her inne for tida, er inne å leser men skriver ikke så mye.

Så bra at samboeren din endelig har levert prøva, nå blir det spennende å se hvordan det går. Sambo syntes det var helt greit å levere, men vi fikk heldigvis svar på prøva med en gang vi da...

Gruer meg så til fredag, for da må jeg ta en test og ringe inn resultatet til Porsgrunn. Er så redd for at den skal være negativ, og jeg hater negative tester. Det er som et hardt slag i magen, da er det bedre at tanta bare dukker opp. Men, vi krysser fingrene for at den skal være positiv, en eller annen gang må det jo være vår tur også[:)]

Så fin, men trist, signatur du har fått deg forresten[:)]

Go' klem til deg fra meg

ORIGINAL: tullemor79

Hei og takk for hilsen i dagboka mi!! Er ikke så veldig aktiv her inne for tida, er inne å leser men skriver ikke så mye.

Så bra at samboeren din endelig har levert prøva, nå blir det spennende å se hvordan det går. Sambo syntes det var helt greit å levere, men vi fikk heldigvis svar på prøva med en gang vi da...

Gruer meg så til fredag, for da må jeg ta en test og ringe inn resultatet til Porsgrunn. Er så redd for at den skal være negativ, og jeg hater negative tester. Det er som et hardt slag i magen, da er det bedre at tanta bare dukker opp. Men, vi krysser fingrene for at den skal være positiv, en eller annen gang må det jo være vår tur også[:)]

Så fin, men trist, signatur du har fått deg forresten[:)]

Go' klem til deg fra meg

Skriver ikke så mye lenger jeg heller. Men kommer nok til å være mer aktiv her fremover nå som noe endelig skjer[:)]

Så heldige dere er som fikk svar på prøven med en gang! Jeg klarer ikke tenke på annet, også må vi vente såå lenge!

Så utroolig spennende at du skal teste på fredag! Håper at den blir positiv
Skjønner godt at du er redd for at den skal bli negativ, det er det verste som finnes[:'(] Men en eller annen gang må den jo bli positiv, og vi får krysse fingrene for at det er nå[:D]
Har du noen symptomer?

Tusen takk, ville bare ha en som var litt annerledes[;)]

God klem

Testen var negativ som du sikkert har fått med deg. Prøverør neste på oss, så da har jeg flyttet dagboka mi til Ass.befruktning[:)]

Back
Topp