*dreamer* sin drøm om en spire

Så bra at alt såg fint ut hos deg snuppa! Klart litt frustrerende, men uansett bra![:D] Håper pergoen gjer susen ein av mnd framover, enten pillemnd eller pausemnd[;)] Og spennende med den kremen! Satser på at dette funker som bare det!!!![:D] Gler meg til tiden framover! Det skal nok snart bli DIN tur nå vennen!

Klem[:)]
 
[miss]: Tuuusen takk vennen![:D] Håper det gjør susen, jeg har ihvertfall en god følelse. Deilig å se litt lyst på ting igjen[:)]

tullemor79: Tusen takk[:D] Ja vi er visst i samme båt[:)] Håper så innmari at du blir gravid snart!

RANDÅLF: Ja det er veldig deilig å vite at alt er fint, selv om det er litt vanskelig å forstå hvorfor det ikke klaffer. Tusen takk, håper planen virker[;)] Så håper jeg at jeg snart ser et innlegg fra deg der det står at du er gravid[:)]
 
God helg alle sammen!![:D][:D] Er ikke helt helg her med det første da. Skal jobbe fra 16-22. Begynner å bli litt lei av å jobbe hver eneste fredagskveld når alle andre er hjemme og koser seg. Så jeg har spurt om jeg kan begynne å jobbe på torsdager i steden, håper det går! I morgen skal jeg være flink på dagen og jobbe med oppgave, og på kvelden blir det nok en tur ut[:)] Søndager pleier å være ganske kjedelige, men det er jo deilig å ha fri da..

Da jeg var hos gyn anbefalte hun meg å ta akupunktur, så på tirsdag skal jeg til en akupunktør som hun sambarbeider med. Jeg har aldri tatt akupunktur før, så jeg er veldig spent. Håper ihvertfall at pergo, progesteron og akupunktur gjør susen!
 
Hei Trusa![:D]
Så koselig med hilsen i dagboka mi og at du har fulgt med på meg!
Går veldig bra med meg, synes det er herlig at vi endelig har fått svar på det jeg har lurt på, og at vi får den hjelpen vi trenger.
Hvordan går det med deg? Trives du i mammarollen? Gratulerer med lille Linus, han er sååå nydelig Fulgt med på deg og[;)]
 
Lykke til!! Håper det er det som skal til for at spiren sitter[:)][:)]
 
14. mars: TR
15. mars: TR
16. mars: TR Dobbel pergo
17. mars: TR Dobbel pergo Akupunktur
18. mars: Spotting Dobbel pergo
19. mars: Spotting Dobbel pergo
20. mars: Spotting Dobbel pergo Akupunktur
21. mars:
22. mars:
23. mars:
24. mars: Akupunktur
25. mars:
26. mars:
27. mars: Akupunktur EL?
28. mars:
29. mars:
30. mars:
31. mars:
1. april:
2. april:
3. april:
4. april:
5. april:
6. april:
7. april:
8. april:
9. april:
10. april:
11. april: Ca. IKM
 
Da lurer jeg på om jeg faktisk hadde EL i går på dag 14!! EL-smertene er borte og tempen hadde steget i dag tidlig. Jeg har aldri hatt EL så tidlig, pleier å få det mellom dag 15 og 18, selv da jeg gikk på pergo i sommer. Så jeg tror virkelig at akupunkturen funker[:D] Det eneste dumme med det hele er at jeg hadde planer om å bruke helgen til å lage baby, siden sambo har vært syk og ikke orket å ha noe særlig sex den siste uken. Men vi hadde sex på søndag og i går, så da får jeg bare krysse fingrene for at det holder


********** Oppdatering **********

Tok en EL-test nå, og den var knallpositiv! Så kanskje EL ikke har vært allikevel da, og at temperaturen var litt høy fordi jeg er så stressa. Jeg bli jo gal av meg selv denne mnd! Tenker bare på baby, EL, timing av sex, temping osv. Håper jeg klarer å roe ned når EL er overstått!

 
Ser virkelig lovende ut for EL i går ja!! Håper virkelig det klaffer for dere nå, det har dere fortjent! Hadde jo vært topp om akupunktur og progestronekrem er det som skal til! Vurderer om jeg skal prøve akupunktur i forbindelse med innsetting av IVF...[8|]
 
Tuusen takk![:D] Håper veldig at det har klaffet nå, men det er vanskelig å tenke positivt etter alle tidligere skuffelser.
Nå er det ikke lenge til du skal i gang med IVF, det blir superspennende!!! Krysser ALT jeg har for at det blir klaff på første forsøk[:D]
Jeg synes at du skal prøve akupunktur i forbindelse med innsetting, har lest om mange gode resultater av det![:)]
 
Håper virkelig at det klaffer på første forsøk for oss jeg også!![:)]

Tror jeg skal prøve å få akupunktur den dagen ja, skader vel ikke å prøve. Er jo en del sykehus som har det med i behandlinga så...
 
Da klarer jeg ikke å ikke ha forhåpninger mer. Jeg er nok verdens dummeste som gir meg selv håp nå, og det er sikkert bare tull! Meeen i går hadde jeg masse stikkinger i magen, og i dag sank tempen! Kaaaanskje det var en festedipp. I dag føler jeg meg veldig urolig i kroppen, og har ømme pupper og brystvorter (men det trenger ikke bety noe da). Er ihvertfall veldig spent, og håper at dagene går raskt fram til jeg kan teste!

 
Føler bare for å skrible ned noen tanker. Jeg har jo vært veldig stressa denne pp´n, har vært så alt for opptatt av at det bare måååå klaffe! Men man kan jo desverre ikke bestemme sånne ting. Puppene var helt vanvittig ømme noen dager, og da begynte jeg å få håp om at det hadde klaffet, men nå er de ikke ømme i det hele tatt, bare oppblåste.. I går begynte jeg med å få kramper nederst i magen når jeg reiste meg brått, og i dag kommer det enda oftere, også når jeg bare ligger eller sitter stille. Så er ganske sikker på at det bygger seg opp til skikkelige menssmerter og TR[:'(] Men nå er jeg ihvertfall forberedt på det, så sorgen ikke blir så stor når tanta kommer. Var ganske bekymret for hvordan jeg ville takle det denne gangen, men jeg tror det går bra. Jeg tror at det ikke er så alt for lenge til det klaffer for oss uansett, har stor tro på pergo[;)][8D]
 
På fredag våknet jeg med TR, og gikk dermed over i 31pp. Jeg trodde at jeg skulle bli veldig skuffet denne gangen, etter alt stresset og de høye forhåpningene denne mnd. Men rett før TR så var jeg ganske forberedt på at det ikke hadde gått, og det føltes nesten som en lettelse å bli ferdig med den pp´n. Tror ikke at jeg har vært så opphengt i prøvingen noen gang! Så det er deilig å kunne slappe av igjen, tror ikke at jeg kommer til å være så stressa denne pp´n. Håper bare at det klaffer før sommeren, så jeg slipper røntgen av egglederne. Men gjør det ikke det så skal jeg spørre om gyn kan sende søknad om ivf:)
 
Tusen takk snuppa!! Koselig at du følger med meg selv om jeg har flyttet inn hit! Er inne å sniker på deg også. Dumme tanta som ikke klarer å holde seg borte[:'(][:@] Håper du klarer å slappe av mer i denne pp'en, ikke noe særlig å stresse seg opp hele tida. Nå fortjener dere virkelig en spire snart. Jeg heier på dere!![:D][:D]
 
Heisann snuppa! Hvordan går det med deg? Lenge siden du har skrevet noen ord her inne nå...

Ha en strålende helg vennen![:D][:D]
 
Back
Topp