Så braaaa!![:D] Dette var skikkelig gode nyheter snuppa! Då er eg kjempespent på kva som skjer vidare altså![:)]
Kanskje blir det sånn inseminering kombinert med pergo?[:D] Håper at gyn.timen i morgen gir oppklarende svar på kva som skjer vidare i allefall!
Gler meg til oppdatering![;)]
Ja, blir nok ingen penger igjen på det forsøket, ble rundt 12-13 000,- for alt, og du må over 15 000,- for å få noe i retur! Sjølsagt glad for at me ikkje har brukt meir, men, syns det synd at "egenandelen" er så dyr egentlig.. For de kvitteringene gjelds jo ikkje når me setter i gong med evt. fryseforsøk om 2 år..[8|]
Men, men, no er dei nå levert, var innom NAV i dag og gjorde det[:)]
Ja, men kunne godt tenkt meg å jobba i stede, men men, har fått et par vakter no i vekene framover, så skal jobbe 11. og 24.mars og 1. 8. og 15.april[:)] Så er no litt då, men, kunne jo tenkt meg minst 2 dager i veka, i staden for 1.. Men men[8D] Eg tar det eg får![:D] Kanskje blir da litt meir etterkvart[:)] håper nesten noen skal bli sjuk[8D] men, kan jo ikkje da, hehehe[:D] Tenker meg ein tur oppom jobb i veka i alle fall, snakke litt med kollegane, har jo ikkje sett dei på snart 1 mnd[:)] Sjå om det er komt litt papir i hylla mi, hehe, om eg har hylle enda då[8D] satser jo på det[;)][:D]
Jaa, me skal vita det på ultralyden[:D][:D] M ville det, og det vil også eg[;)] Så blir spennande!!! Seinare har eg lurt litt på 3D ul, men då anbefaler de deg å vær 25 veker + trur eg[:)] Så kanskje rundt 6 årsdagen vår i mai da, da er eg vel 27 veker, så sant det er noko som passar hos den eine klinikken elle den andre!
Hehe, ja, det med navn, kan være ganske vanskelig i grunn! Men trur det blir lettere når du ser barnet kanskje, at når du har fødd[:)] Har jo hørt om mange som har velgt det og det navnet til hvert kjønn, men når barnet har komt og de endelig får helse på det, så passer kanskje ikkje navnet helt[:)]
Ja, må jo bare håpe og tru det at du skal bli gravid, helst innen sommeren er her!!!
Anng. fødselen så tenker eg ikkje så veldig masse på den enda, klart det ligger jo i bakhode og "murrer" av og til, men klarer ikkje heilt å grue meg[:)]
Bare gler meg til å endelig bli mamma!! Vil jo kanskje forandre meining etterkvart som fødselen nærme seg, men, foreløbig tar eg det med ro![:D]
Husk å oppdatere meg i morgen snuppa!! :)
Klem[:)]