*dreamer* sin drøm om en spire

Hei snuppelupp!
Koss er det med dåke? Ventar dåke i spenning på resultatet av prøven?[:)] Veit du når dåke får svar? Satse på gode nyheter i alle fall!
Krysser fingrar og tær veit du!!

God klem!
 
Hei snuppa
Her er alt bra, vi venter fortsatt i spenning på svaret[;)] Siden det skulle ta ca. 2 uker regner jeg med at vi får svaret rundt tirsdag, så det begynner å nærme seg!
Hvordan går det med deg da?[:D]

God klem!
 
Okei, så spennande då[:D] Oioioi, håper det blir gode nyheter på dåke snuppo denne veka!![:)]
**venter i spenning med dåke!!**

Ellers går det berre fint med meg[:)] trøtt og sliten, men, ellers bare bra[:)]
gler meg til M kommer heim, bare 10 dager igjen![:D]

Alt bra med deg då? Gler deg vel til ferden videre tenker eg, med resultatet på prøven og kva som skjer med deg eller dåke vidare[:)]
Er kjempespent eg og, og håper at det snart finnes ei løysing for dåke, sånn at du endelig kan få en positiv test igjen!!!

KLEM![:D]
 
Håper svaret på prøven kommer snart nå[:)][:)][:)] Tenker det er forferdelig å vente[;)][:D] Men ikke lenge igjen nå......
 
ORIGINAL: [miss]

Okei, så spennande då[:D] Oioioi, håper det blir gode nyheter på dåke snuppo denne veka!![:)]
**venter i spenning med dåke!!**

Ellers går det berre fint med meg[:)] trøtt og sliten, men, ellers bare bra[:)]
gler meg til M kommer heim, bare 10 dager igjen![:D]

Alt bra med deg då? Gler deg vel til ferden videre tenker eg, med resultatet på prøven og kva som skjer med deg eller dåke vidare[:)]
Er kjempespent eg og, og håper at det snart finnes ei løysing for dåke, sånn at du endelig kan få en positiv test igjen!!!

KLEM![:D]


Tuusen takk, det håper jeg og[;)]

Så godt å høre at det er bra med deg! Håper du blir mer opplagt snart, høres slitsomt ut å være så trøtt og sliten!
Håper de neste 10 dagene går fort[:D] M gleder seg nok masse til å komme hjem til deg og magen!
Har dere tenkt noe på navn enda? Har du noen følelse av hvilket kjønn det er?

Alt bra her. Mye skole om dagen, men det er bare bra for da går tiden går fort![8D]
Er så koselig at du følger med på meg. Håper jeg snart får en positiv test, så jeg kan oppleve å være gravid samtidig med deg[:)]

Klemme!
 
ORIGINAL: RANDÅLF

Håper svaret på prøven kommer snart nå[:)][:)][:)] Tenker det er forferdelig å vente[;)][:D] Men ikke lenge igjen nå......


Tuusen takk![:D] Grusomt å vente ja, men man må vel bare venne seg til mye venting i denne prosessen[8D] Om en dag eller to kan det hende at vi vet svaret
 
16. feb: TR Sambo leverte sædprøve
17. feb: TR
18. feb: TR
19. feb: TR
20. feb: TR
21. feb: Skal i spektrum å se Grand Prix[:D]
22. feb:
23. feb:
24. feb:
25. feb:
26. feb:
27. feb: EL-slim og EL-smerter
28. feb: EL-slim
1. mars: EL-slim og EL-smerter
2. mars: Ca. her er EL
3. mars: Forhåpentligvis svar på sædprøven
4. mars:
5. mars:
6. mars:
7. mars:
8. mars:
9. mars:
10. mars:
11. mars:
12. mars:
13. mars:
14. mars:
15. mars: Rundt her er IKM

 
Ja, er litt slitsomt, men absolutt verdt det når du vett grunnen bak![:D][:)] + no har det vært lite jobb på meg, så får jo sovet masse frampå, deilig!
Så blir hardt å komme inn i andre/normale rutiner trur eg[8D] Men, men, alt går vel[:D][;)]

Tenkte meg ned på NAV-kontoret ein dag i veka med kvitteringene på forsøket, skulle vel egentlig levert de for ei stund siden,
men, satser på at det ikkje er for seint[:)] Me får jo ingen penger igjen, men er sånn at det skal bli registrert i alle fall..
Og så tenkte eg meg innom jobb en tur, siden eg ikkje har vært der på snart 3 veker, har ei vakt ikkje denne veka men neste veka som eg skal jobbe[:)]
Litt surt å være vikar når det er fulltbemanna på jobb..[8D] men men[;)] Å så blir det vel heilt sikkert litt venninebesøk og sånt, og då går jo dagane![:D]

Har ikkje tenkt på navn enda, eller eg har jo ei liste med navn eg liker da, som eg tenkte eg og M skulle kikke på når han kommer heim[:)]
Sjå om det er noko som han liker godt eller ikkje, om me har litt lik smak, -eller ikkje[;)] Ellers har eg vel ingen særlig følelse, har tenkt på jente pga det har ei vennine trudd me skal få heile veien, så er jo veldig spent på ul som er om 3 veker på onsdag![;)][:D] M håper på gutt, hehe, han vil at første mann skal være en gutt og storebror[:)] Men eg tenker litt sånn, eg blir glad bare ALT ser bra ut, 10 fingre og 10 tær osv[:)]

Godt at du har noko å fylla dagane med![:)] Slepper ALLE tanker som kan dukke opp då, eller, de dukker vel opp uansett inni blandt, men..
Det er i det minste lettere å la vær å tenke på det heile tida..[:)] Og det er godt[;)]

Bare gøy å følge med deg vet du, har jo hatt litt kontakt du og eg, så blir jo å "passe" litt på![:D] Håper snart at det blir din tur eg også, håper håper håper!!
Hadde vært koselig å fått gått litt gravid i sommer f.eks[;)] før eg "popper" på slutten av august![:D]

Men no trur eg at eg må krype til sengs, sov dårlig i natt, våknet ofte og drømte ekkelt..[&:] Så håper at denne natta bringer bedre søvn!
Gler meg til M kommer heim og "passer" på meg, berre er der! Det skal bli godt![:D]

Snakkes på snuppa! Natta![:D][:D]
 
[miss]

I dag fikk vi svar i posten, og der sto det med store bokstaver NORMAL[:D] Gyn hadde til og med klistret på en post-it lapp der det sto "Fin prøve!"[;)]
Så nå er jeg lykkelig!! Samtidig som jeg er ganske forvirra over at det ikke klaffer når alt er fint med oss. Kl 14.30 i morgen skal jeg til gyn, så da finner jeg vel ut av hva som skjer videre[:)]

Er nok lurt å levere kvitteringene ja. Da kan det jo hende at du kan få tilbake penger på andre legebesøk og medisiner i løpet av året[:)] Hvor mye betalte du for forsøket med medisiner og alt?

Du har fri denne uka du da? Høres deilig ut[:)] Men det må være litt frustrerende å ikke få jobbe alltid.

Har litt jentefølelse på deg jeg og, det blir sååå spennende å finne ut av! Du vil vite det på ul? Tenk at du skal dit om bare 3 uker![:D][:D]
Håper du og M har lik navnesmak da. Det har ikke jeg og sambo, så jeg tror vi kan få en liten utfordring[8D]
Hehe, virker som mannfolk er mer opptatt av kjønn enn det vi er. Det er vel kanskje fordi vi får litt dårlig samvittighet hvis vi håper på noe annet enn at de er friske[;)]
Sambo håper på jente, mens jeg tenker sånn som deg.

Synes det er så koselig at vi har kontakt og at vi følger hverandre[:D] Krysser fingrene for at jeg rekker å bli gravid før du "popper"[;)]
Har du noen tanker om fødselen enda? Gruer du deg, eller gleder du deg mest?

Stor klem!
 
ORIGINAL: *dreamer*

Prøven til sambo var normal!!!!!!!!!!


Gjett om han er stolt[8D]


Hurra!! Så bra for dere!! Er utrolig godt å få vite at det ikke er noe feil, men samtidig veldig frustrerende... Er jo samme som hos det da. Prøvene til sambo er veldig bra, og det er visst nok ikke noe feil med meg heller. Jeg kunne kanskje hatt kikhullsundersøkelse, men de mente at egglederne mine er åpne siden det ikke kom noe ut igjen av det de inseminerte under forsøkene. Hadde de vært tette hadde visst en del kommet ut igjen... Jaja, ikke vet jeg. Får satse på at det funker for oss ved første IVF-forsøk. Håper dere finner ut noe mer når du skal til gyn i morra!!!

Lykke til med veien videre[:)]
 
tullemor79

Tuuusen takk[:D][:D]
Ja vi er i ganske lik situasjon vi da. Vi skal jo bare være glad for at alt er bra med oss, men samtidig er det litt frustrerende siden det ikke er noe å "fikse på".
Håper så innmari at det blir din tur snart, ble så lei meg da AIH ikke funket for dere[:(] Men krysser alt jeg har for at spira sitter på første IVF-forsøk[:D]
 
Så braaaa!![:D] Dette var skikkelig gode nyheter snuppa! Då er eg kjempespent på kva som skjer vidare altså![:)]
Kanskje blir det sånn inseminering kombinert med pergo?[:D] Håper at gyn.timen i morgen gir oppklarende svar på kva som skjer vidare i allefall!
Gler meg til oppdatering![;)]

Ja, blir nok ingen penger igjen på det forsøket, ble rundt 12-13 000,- for alt, og du må over 15 000,- for å få noe i retur! Sjølsagt glad for at me ikkje har brukt meir, men, syns det synd at "egenandelen" er så dyr egentlig.. For de kvitteringene gjelds jo ikkje når me setter i gong med evt. fryseforsøk om 2 år..[8|]
Men, men, no er dei nå levert, var innom NAV i dag og gjorde det[:)]

Ja, men kunne godt tenkt meg å jobba i stede, men men, har fått et par vakter no i vekene framover, så skal jobbe 11. og 24.mars og 1. 8. og 15.april[:)] Så er no litt då, men, kunne jo tenkt meg minst 2 dager i veka, i staden for 1.. Men men[8D] Eg tar det eg får![:D] Kanskje blir da litt meir etterkvart[:)] håper nesten noen skal bli sjuk[8D] men, kan jo ikkje da, hehehe[:D] Tenker meg ein tur oppom jobb i veka i alle fall, snakke litt med kollegane, har jo ikkje sett dei på snart 1 mnd[:)] Sjå om det er komt litt papir i hylla mi, hehe, om eg har hylle enda då[8D] satser jo på det[;)][:D]

Jaa, me skal vita det på ultralyden[:D][:D] M ville det, og det vil også eg[;)] Så blir spennande!!! Seinare har eg lurt litt på 3D ul, men då anbefaler de deg å vær 25 veker + trur eg[:)] Så kanskje rundt 6 årsdagen vår i mai da, da er eg vel 27 veker, så sant det er noko som passar hos den eine klinikken elle den andre!
Hehe, ja, det med navn, kan være ganske vanskelig i grunn! Men trur det blir lettere når du ser barnet kanskje, at når du har fødd[:)] Har jo hørt om mange som har velgt det og det navnet til hvert kjønn, men når barnet har komt og de endelig får helse på det, så passer kanskje ikkje navnet helt[:)]

Ja, må jo bare håpe og tru det at du skal bli gravid, helst innen sommeren er her!!!

Anng. fødselen så tenker eg ikkje så veldig masse på den enda, klart det ligger jo i bakhode og "murrer" av og til, men klarer ikkje heilt å grue meg[:)]
Bare gler meg til å endelig bli mamma!! Vil jo kanskje forandre meining etterkvart som fødselen nærme seg, men, foreløbig tar eg det med ro![:D]

Husk å oppdatere meg i morgen snuppa!! :)

Klem[:)]
 
Så bra at prøven var normal[:)][:)][:)] Nå håper jeg dere får en god plan videre i morgen[:)][:)][:)]
 
Her kommer oppdatering[:D]

Var hos gyn i dag. Tok ny GU og innvendig UL + blodprøver. Det så veldig bra ut på undersøkelsen og innv. UL. Siden det er rett etter EL, så hun at jeg hadde hatt ett egg på hver side, så kanskje jeg har sluppet to egg da[:D] Eggstokkene var kjempefine, og jeg hadde tykke og fine slimhinner. Fra nå av skal jeg gå på dobbel pergo annenhver mnd, pluss at jeg skal bruke progesteronkrem fra suklusdag 15-25 for å forlenge lutealfasen. Hvis det ikke har skjedd noe til juni skal jeg til gyn igjen, og da kommer jeg til å bli henvist til hsg-røngten. Så det blir en veldig spennende tid framover[:)]
 
[miss]

Det er håpløst at egenandelen skal være så høy! Er ikke billig å være ufrivillig barnløs[&o]

Det er bra at du har fått noen vakter ihvertfall, men håper at noen blir syke så du får jobbet litt mer[8D]
Hehe, får da håpe at du fortsatt har hylle[;)] Blir nok koselig å se kollegaene igjen! Snakket du med sjefen om den førskolelærerstillingen? Vet de at du er gravid?

Sååå gøy at dere skal vite det[:D][:D] Gleder meg nesten like mye som deg til å få vite det[8D]
3D ul virker så gøy, og det må jo være verdens beste 6-års gave!
Er nok lettere å bestemme navn når man har sett babyen ja. Men det er nok kjekt å ha noen alternativer[;)]

Det er nok greit at du ikke tenker så mye på fødselen enda. Det er jo en del andre ting å tenke på før det[:)] Og det kommer jo sikkert til å gå kjempefint, og alt det vonde er nok glemt når du får babyen på brystet[:D]

Klem!
 
Virkelig bra at alt så bra ut med deg og (selv om det da sikkert er frustrerende med tanke på at det ikke klaffer allikevel).... Håper planen virker fort og at testen snart kan lyse gravid mot dere[:)][:)][:)]
 
Så bra at alt ser bra ut med deg også da!! Da er vi jammen i samme båt vi to[:) Får håpe på at pergo gjør susen for dere og at du snart sitter der med en positiv test!![:)]
 
Back
Topp