*dreamer* sin drøm om en spire

Jepp, håpe da går fort eg også!! en blir litt lei av å venta og venta heile tida.. men men..
veldig dumt at han gikk tilbake på det ja, men håper han levere før jul, om ingenting har skjedd innen då
satser som sagt på at me er gravide innen julafta, seinest innen nyttårsafta hehe

I dag fikk jeg endelig max fertilitet, så denne helgen skal vi jobbe hardt[8D]
Jeg har aldri fått så sterk teststrek før! Veldig dårlig bilde, men teststreken er sikkert 4 ganger sterkere enn kontrollstreken[;)]

gratulere med max fertilitet! så gøy å høre, men da vil jeg ikke se deg her inne før den har roet seg ned [;)] nå må dere bare hende i, blir det juni baby på dere da?

Dagen i barnehagen var fin Litt hektisk på morningen, for mangla en voksen på gruppa eg er på. Og den gruppa eg er på, er til tider vaaanskelig å håndtere Nokre treng meir oppmerksomhet enn andre, og når man er to voksne på 12 barn, er det vanskelig å baare holde seg til den ene, det går jo ikkje!!

Jaja..Håper at helgas aktiviteter vil vise positivt om en to veker +/- då Håper det er dåkas tur til å vera så heldige!!!!

Satser på at de ringer i løpet av veka Hadde vært det beste Men om ikkje, så ringer jo eg igjen neste veke, sei onsdagen eller noko! Hehe Nett etter vakta eg har på jobb trur eg, har jo varierte, tidligtidlig, tidlig, mellom, exmellom, sein og seinsein Hehe. Så får me sjå korleis neste veka ser ut i slutten av denne veko

Krysse fingra for meg og deg eg, satse på at da er vår tur om litt Me er vel-fortjent det meinar eg!!

9. aug: TR
10. aug: TR
11. aug: TR Pergo
12. aug: Pergo
13. aug: Pergo
14. aug: Pergo
15. aug: Pergo
16. aug: Monitor: HØY
17. aug: Gutten min blir 25 år Monitor: HØY
18. aug: Studiestart Monitor: HØY
19. aug: Monitor: HØY
20. aug: Monitor: HØY
21. aug: Monitor: HØY EL-smerter
22. aug: Monitor: HØY EL-smerter
23. aug: Monitor: MAX EL-smerter
24. aug: EL Monitor: MAX
25. aug: 1DPO
26. aug: 2DPO
27. aug: 3DPO
28. aug: 4DPO
29. aug: 5DPO
30. aug: 6DPO
31. aug: 7DPO
1. sep: 8DPO
2. sep: 9DPO
3. sep: 10DPO
4. sep: 11PO
5. sep: 12DPO IKM

[miss]

Uff, 2 voksne på 12 barn hørtes slitsomt ut! Spesielt når noen trenger mer oppmerksomhet!
Var det bedre i dag da?

Ååh som jeg håper på +!!![:D]
Og håper at du får + i september!

Håper håper håper at de ringer på slutten av uka. Er så spent på dine vegne!![:D]

Tusen takk, krysser fingrene for oss begge jeg og. Nå mååå det bare være våres tur snart!![:D]
Det fortjener vi ja!

Heihei...
Innvanderer her og jeg, snupp...[:D]

Dette er såååååå spennende snuppa....[8D] Tripper som bare juling jeg...

Hvordan er formen din da??

Krysser fingra, arma og beina så godt det lar seg gjøre...

Masse goooooode klemmer....[:D]

velkommen tilbake!
håper dere hadde det trivelig i senga i helga, å at dere kun hadde do pauser og en liten hvil på øyet....  hehe
en 17mai baby, det høres positivt ut... da er det enda ikke så varmt ute at man trenger å dø, men fortsatt så varmt at man kan gå i kjoler å skjørt om man bor sør på i hvertfall!

Oj, oj, oj så spennende tid du har nå!! Gøy med max utslag på monitoren og knallsterk teststrek!!![:D][:D][:D]

Håper du ser et fint kryss om ikke så mange dager!!

ORIGINAL: *MaCa*

Heihei...
Innvanderer her og jeg, snupp...[:D]

Dette er såååååå spennende snuppa....[8D] Tripper som bare juling jeg...

Hvordan er formen din da??

Krysser fingra, arma og beina så godt det lar seg gjøre...

Masse goooooode klemmer....[:D]

Tuuusen takk, så snill du er snuppa!!!![:D][:D]
Kjempekoselig at du innvaderer dagboka mi[;)]

Ja er ganske spent!! Men er så redd for å bli skuffa[&o]
Jeg er skikkelig slapp og sliten i dag, men tror nok ikke at det kan komme av noe spire. Er jo bare 4 dpo...
Håper det dukker opp noen lovende symptomer om noen dager[;)]

Masse goooooooooode klemmer

ORIGINAL: dagosi

velkommen tilbake!
håper dere hadde det trivelig i senga i helga, å at dere kun hadde do pauser og en liten hvil på øyet....  hehe
en 17mai baby, det høres positivt ut... da er det enda ikke så varmt ute at man trenger å dø, men fortsatt så varmt at man kan gå i kjoler å skjørt om man bor sør på i hvertfall!

Takk takk[;)]
Haha, ja vi tok oss så vidt tid til noen dopauser og en liten hvil på øyet[8D]
Ja 17. mai baby hadde vært noe, akkurat passe temperatur å gå høygravid i!
Men jeg må si at jeg har ikke så god følelse[&o] Men det er kanskje fordi jeg er redd for å bli skuffa!

ORIGINAL: tullemor79

Oj, oj, oj så spennende tid du har nå!! Gøy med max utslag på monitoren og knallsterk teststrek!!![:D][:D][:D]

Håper du ser et fint kryss om ikke så mange dager!!

Tuuusen takk!!![:D][:D][:D]
Håper så innmari på et kryss om en ukes tid!

Håper det blir din tur denne pp´n og

*dreamer* 2pp skjønner at du er litt irritert på din bedre halvdel, han er nok redd for at det ligger hos ham og at han føler han mister manndommen sin. Men det er ingen god unnskyldning for ham, han burde karre seg å levere en prøve snarest, synes det er skikkelig dårlig gjort jeg, det er jo en enkel ting for ham det. Han har jop lyst på barn ikke sandt, da burde han gjøre sin del av det som trengs også.
Jeg er glad for at min mann ikke var så treig til det, men han likte det ikke da, det ble litt syting for at han måtte avlegge prøve men det var jo ingen ting i forhold til det jeg gikk igjennom, men det hørtes ut som det ar værre en både HSG og de andre tingene med narkose som jeg måtte igjennom, 2 ulike sjekker med narkose. Syntes han var ltt sytete da, jeg klaget ikke.
Men det er jo ikke så greit for deg å bare tvinge ham heller, men jeg skulle ønske din man skjerpet seg nå og gjorde sin plikt.

Slik behandling fortjener du ikke av din bedre halvdel, men det nytter vel ikke å ta det opp heller kanskje.

Hei vennen[:)] korleis er det med deg?[:D] Er det neste veka du har IKM eller? Blir superspennande ditta i hvertfall!!
Krysser fingre og tær[;)][;)]

Her har eg rota fram pergo-resepten min, og tenkte eg skulle bruke den når mensen kommer neste helg eller noe![:)]
Må ha noko å gjera mens eg venter på forsamtale og vidare behandling, ser desv. ut som om da ikkje blir noko før kanskje etter jul.
Det er litt kjipt..[:@] Så får jobbe litt med pergoen i ventetida[;)]
Og ellers håpe det går av seg sjøl.. Hadde jo vært a dream come true!![:D][:D]

Ellers så ville eg bare sei at eg tenker på deg[:)] Håper det snart blir din og min tur!![:D]

KLEM

Hei snuppelupp....[:)]

Hvordan går det med deg? Er så stille det er fra din kant...

Mye å gjøre??

Masse goooode klemmer...[:)]

ORIGINAL: twinanne

*dreamer* 2pp skjønner at du er litt irritert på din bedre halvdel, han er nok redd for at det ligger hos ham og at han føler han mister manndommen sin. Men det er ingen god unnskyldning for ham, han burde karre seg å levere en prøve snarest, synes det er skikkelig dårlig gjort jeg, det er jo en enkel ting for ham det. Han har jop lyst på barn ikke sandt, da burde han gjøre sin del av det som trengs også.
Jeg er glad for at min mann ikke var så treig til det, men han likte det ikke da, det ble litt syting for at han måtte avlegge prøve men det var jo ingen ting i forhold til det jeg gikk igjennom, men det hørtes ut som det ar værre en både HSG og de andre tingene med narkose som jeg måtte igjennom, 2 ulike sjekker med narkose. Syntes han var ltt sytete da, jeg klaget ikke.
Men det er jo ikke så greit for deg å bare tvinge ham heller, men jeg skulle ønske din man skjerpet seg nå og gjorde sin plikt.

Slik behandling fortjener du ikke av din bedre halvdel, men det nytter vel ikke å ta det opp heller kanskje.

Tusen takk for støttende ord![:)] Det er godt å høre at du er enig i at det er dårlig gjort! I forhold til alt vi må igjennom så er det ingenting nei. Så skjønner ikke hvorfor det skal være så innmari vanskelig for han! Det er bra at mannen din ikke var så treig til det da[:)] Men det skulle bare mangle etter alt det du måtte igjennom!
Jeg tar det opp innimellom, og noen ganger er han positiv til det, mens andre ganger er det ikke snakk om.. Så jeg kommer liksom ikke så langt. Får ta en skikkelig prat med han igjen om ikke så lenge[&o] Hvordan går det med deg da?

[miss]

Hei vennen[:D]

Jeg har ikm torsdag eller fredag, men er nok ikke gravid. Ømme pupper, murringer og dårlig humør, akkurat som jeg pleier før TR[&o]
Har holdt meg litt unna i det siste, for jeg merker at jeg blir så stressa rundt ikm, så da prøver jeg å tenke minst mulig på det..
Hvordan går det med deg da?

Så spennende at du skal begynne med pergo igjen! Hvordan ligger du an i syklusen nå?
Krysser ALT jeg har for at dere klarer det selv Det hadde vært heeelt fantastisk[:D]

Tenker på deg og snuppa[:)] Håper det snart blir vår tur!

KLEM

ORIGINAL: *MaCa*

Hei snuppelupp....[:)]

Hvordan går det med deg? Er så stille det er fra din kant...

Mye å gjøre??

Masse goooode klemmer...[:)]

Hei snuppa[:D]

Har holdt meg litt unna BV en stund, for jeg blir så stressa rundt ikm, så da må jeg finne på andre ting å drive med
Har ikm på torsdag eller fredag, men er nok ikke gravid[&o]

Hvordan går det med deg da?

Masse goooooooode klemmer

Back
Topp