*dreamer* sin drøm om en spire

ORIGINAL: twinanne

Du for kose deg skikkelig i Mallorca, på en måte litt misunnelig på deg og på en side ikke.
Har ikke planlagt utenlandsreiser her med det første, men det kan hende det blir en ukes billigtur til syden til høsten da, ut i 2. trimester.

Hm...håper at de pergokurene funker på deg nå og at det blir din tur snart.

Tusen takk[:D]
Får håpe dere finner en billig tur til høsten da, er nok veldig deilig med en sydentur da[:)]

Hvordan er formen din da?

Takk, får håpe pergo gjør susen ja[;)] Fikk bare en kur da, sambo må sjekke seg før jeg får fler.

Vet du om tempen kan hoppe opp igjen når den har falt på dag 9 og 10 (i går og i dag)?
Har 11 dagers lutealfase vanligvis. Føles ikke som tanta skal komme, selv om den i følge tempen skulle kommet i dag..

Ah, men då fortsetter eg å håpe litt for deg eg[;)] Sjølv om tempen har sunket litt! Og om ho kjem, så får du jo prøvd pergotime! Og det er jo spennande[:D]

Har bare vore på Alcudia når eg har vært på Mallorca, men der er det utrulig fint og da[:)] Flotte sandstrand, flere kilometer[:)] Deeilig[:D] Har ikkje vært i Alanya før, men har hørt masse fint[:)] Så blir spennande å sjå kva det blir til slutt[:D]

Hadde ingen tester til ho, men ho hadde visst bestilt å skal få tester på onsdag! Kjenner eg gruer meg litt til svaret..[&:] Ho går på cerazette då, og var på besøk hos typen, da glømte ho brettet inni mellom, men tok pillene når ho kom på det da.. Men, godt mulig det ikkje skal meir til...[&o] Enda ho har hatt problem med syklusen før.. Og trudd ho har vore gravid før også, men da blei testen negativ.. Så me får vente å sjå!!

Hmmm.. Når reiser du til syden?[:D] Tenkte vel egentlig først og fremst sjå om eg går over IKM, la det gå et par dager før eg tester! Men har jo nr, ditt, så skal sende en mld eg etterkvart, dersom du er i syden [;)]

Tusen takk så snill du er[:D] Men det blir spennende å prøve pergo ja!

Alcudia høres helt herlig ut! Håper det er sånn på Magaluf og[:)]
Det er så fint i Alanya, herlige strender, og masse god mat!

Det høres ut som hun egentlig har lyst til å få barn siden hun slurver så færlt med pillene. Siden hun har hatt problemer med syklusen før og testet negativt, så er hun nok ikke gravid denne gangen heller[:)] Satser på det!! Blir spennende til onsdag da, du får gi beskjed om hvordan det går[;)]

Jeg reiser på lørdag. Så bra at du sender meg en melding!![:D] Håper det står "Jeg er gravid" i den!!!![:D]
Gleder meg skikkelig til du skal teste. Tenk om du har en spire i magen!! Hva sier magefølelsen?

Mnja, trur ikkje ho har lyst sånn egentlig. Då sist ho trudde ho var gravid var ho ikkje i fast forhold, og då var TR hennes utstabil! Men, får bare vente å sjå.. Blir vel glad på hennes vegne til slutt, om ho skulle være gravid.. Eg blei jo glad på min bestevennines vegner til slutt, men det var hardt altså! Uhell er ikkje alltid like lett å forstå for en som har prøvd lenge..

Kanskje eg heller litt mot Tyrkia eg da Lang flyreise dit?

Magefølelsen er så som så, hatt veldig god følelse heile denne perioden, men no når IKM nærmer seg blir en jo ofte i stuss

ORIGINAL: |miss|

Mnja, trur ikkje ho har lyst sånn egentlig. Då sist ho trudde ho var gravid var ho ikkje i fast forhold, og då var TR hennes utstabil! Men, får bare vente å sjå.. Blir vel glad på hennes vegne til slutt, om ho skulle være gravid.. Eg blei jo glad på min bestevennines vegner til slutt, men det var hardt altså! Uhell er ikkje alltid like lett å forstå for en som har prøvd lenge..

Kanskje eg heller litt mot Tyrkia eg da Lang flyreise dit?

Magefølelsen er så som så, hatt veldig god følelse heile denne perioden, men no når IKM nærmer seg blir en jo ofte i stuss

Ja du klarer nok å bli glad på hennes vegne til slutt, det er bare litt tøft i begynnelsen[&o] Er ikke alltid lett å forstå uhell for en som har prøvd lenge nei[8|]
Kanskje du og er gravid, da hadde det jo vært kjempekoselig om dere kunne gått gravide sammen[:D]

Anbefaler virkelig Tyrkia[:D] Håper jeg får med sambo på å dra dit i sommer[:)] Tror flyreisen er på rundt 4-5 timer, men er litt usikker.

Så spennende at du har hatt en god følelse! Man blir jo alltid usikker rundt ikm, man er jo så redd for å bli skuffa[&o]
Men denne gangen blir du IKKE skuffa!!![:D][:D]

Heisann Dreamer!!

Hvordan går det?
IKM snart ser jeg...
Hva sier magefølelsen denne gangen?

Her er det nå 17dager siden jeg starta å blø, så vi satser på at EL er nå omkring og står på som bare det[;)] Kommer til å teste før vi drar på ferie tenker jeg[;)]

klem

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann Dreamer!!

Hvordan går det?
IKM snart ser jeg...
Hva sier magefølelsen denne gangen?

Her er det nå 17dager siden jeg starta å blø, så vi satser på at EL er nå omkring og står på som bare det[;)] Kommer til å teste før vi drar på ferie tenker jeg[;)]

klem

Hei![:D]

Her går det bra. Har IKM i dag eller i morgen, pleier å ha skikkelig pms-pupper, men det har jeg ikke hatt denne pp´n. Så har jeg vært så plaget av halsbrann de siste dagene. Men så sank tempen i forigårs og i går, og jeg trodde alt håp var ute, men i dag så steg den igjen! Så jeg sitter og vurderer om jeg skal kjøpe en CB digital, selv om det bare er 11 dager siden EL. Samtidig kjenner jeg litt murringer, så da er det kanksje bare bortkasta[8D] Hva synes du?

Om jeg får mensen er det forresten greit, for jeg starter på pergo neste pp!![:D]

Så spennende at EL nærmer seg da. Mange som blir gravide rett etter en SA, så satser på at du og blir det![:D]
Krysser fingrene for deg!!!

Ja, klart, om eg endelig skulle få lov å bli gravid, da ville eg nok taklet det mykje bedre! Og meir med glede, over det å gå gravid i lag med henne, som du seier Men, får nå bare venta å sjå kva testane hennas seier i måro!!

Ja, får sjå litt kva me finn på Kanskje Tyrkia, eller kanskje Spania Og så har eg utrulig lyst å reisa til Rhodos ein gong i mitt liv!!

Håper det stemmer snuppa, har VIRKELIG ikkje lyst til å bli skuffa!!!! Men kordan har det gått med deg? Har TR dukka opp?

Ja, klart, om eg endelig skulle få lov å bli gravid, da ville eg nok taklet det mykje bedre! Og meir med glede, over det å gå gravid i lag med henne, som du seier Men, får nå bare venta å sjå kva testane hennas seier i måro!!

Ja, får sjå litt kva me finn på Kanskje Tyrkia, eller kanskje Spania Og så har eg utrulig lyst å reisa til Rhodos ein gong i mitt liv!!

Håper det stemmer snuppa, har VIRKELIG ikkje lyst til å bli skuffa!!!! Men kordan har det gått med deg? Har TR dukka opp?

Håper så innmari at du er gravid snuppa!!! Du fortjener det virkelig[:D][:D]
Blir spennende å se hva testene hennes viser i morgen.

Rhodos er også kjempefint!!!![:)] Hvor i Spania har du lyst til å dra da?

Skjønner GODT at du ikke vil bli skuffa, krysser ALT jeg har for at du ikke blir det

Ingen tante her, er litt usikker på om det kjennes ut som hun kommer eller ikke. Har ikke vært på do enda i dag, for jeg vurderer å kjøpe en CB dig, hihi. Det kan jo være noen dager for tidlig siden det bare er 11 dager siden EL, men da er det jo bare å ta en ny hvis tanta ikke kommer? Hva synes du? Tempen steg i dag...

Ååå, heeeerlighet kor spennande! Test med en CB dig du snuppa, og om den blir negativ avventer du bare et par dager, før du tar enda en ny en Hihi..

Skal eg til Spania, blir det nok Mallorca Eller Gran Canaria kanskje, hm..

Ååå, heeeerlighet kor spennande! Test med en CB dig du snuppa, og om den blir negativ avventer du bare et par dager, før du tar enda en ny en Hihi..

Skal eg til Spania, blir det nok Mallorca Eller Gran Canaria kanskje, hm..

Åååh, jeg elsker Gran Canaria!! Har vel vært der en 8-10 ganger, hehe[8D] Dro dit hvert år med familien før[;)]

Fikk mensen jeg, men faktisk så gjør det iiingen ting. For nå skal jeg begynne med pergo, jippi!!! Er bare så glad for at mensen klarte å vente med å komme til i dag[8D]

Har du noen planer for dagen?

Skal jobbe fra 15-21 jeg... Merker at jeg er veldig klar for ferie, og veldig lite klar for å jobbe, hehe. Men nå er det jo bare 4 dager til Mallorca og til jeg skal ha noen uker fri[;)]

Nei, kor kjedlig då[:@] Hmmmm.. JAJA, hehe, håper pergoen gjer susen då[:D][:D]

4 dagar til syden ja, minker[;)] Hææærligt kan eg tenka meg![:D] Jobb fra 3 til 9? Kjedlig vakt[:'(] Eg må en tur på jobb eg også i dag, de mangla visst seinvakt i barnehagen..sukk[&o] Men først skal eg til frisøren kl.2[:D]

Nei, kor kjedlig då[:@] Hmmmm.. JAJA, hehe, håper pergoen gjer susen då[:D][:D]

4 dagar til syden ja, minker[;)] Hææærligt kan eg tenka meg![:D] Jobb fra 3 til 9? Kjedlig vakt[:'(] Eg må en tur på jobb eg også i dag, de mangla visst seinvakt i barnehagen..sukk[&o] Men først skal eg til frisøren kl.2[:D]

Ja får håpe det[:D] Og får håpe at den triple pergokuren har gjort susen for deg!!![:D][:D]

Da det begynner å nærme seg nå[;)] Gleder meg!! Veldig kjedelig å jobbe fra 3 til 9 ja, får nesten alltid den vakta[:@] Men fra kl 5 er det veldig greit kveldstillegg da[8D]
Hvor lenge må du jobbe da? Ååh så gøy at du skal til frisøren!! Hvordan skal du klippe deg? Skal du farge det og?[:D]

Det var sjedelig å lese, men jeg ønsker deg lykke til videre og krysser fingrene for deg vennen at spiren fester seg snart hos deg. Men ettersom du var så lad for at mensen ventet til i dag, betyr det at du har fått en lenger lutealfase eller er det bare at det passet deg bedre? Dersom lengre lutealfase så er jo det en positiv ting også.

ORIGINAL: trusa

Heia snuppa.
Så kjedelig at tanta kom, men nå er det jo pergooppstart og det her blir veldig spennende.
Håper med hele meg at det ordner seg nå. Håper pergoen gjør susen.

*trøsteoglykketilklemframeg*

Tuusen takk snuppa!![:D]
Blir veldig spennende med pergo! Så håper at jeg får en positiv test om 4 ukers tid[;)]
Ble ikke så lei meg denne gangen egentlig, vet jo at jeg skal begynne på pergo snart!

Ønsker deg en KJEMPEgod tur!!!! Håper du får det heeelt supert!!![:D]

*Stoor klem*

ORIGINAL: twinanne

Det var sjedelig å lese, men jeg ønsker deg lykke til videre og krysser fingrene for deg vennen at spiren fester seg snart hos deg. Men ettersom du var så lad for at mensen ventet til i dag, betyr det at du har fått en lenger lutealfase eller er det bare at det passet deg bedre? Dersom lengre lutealfase så er jo det en positiv ting også.

Tuuusen takk, så snill du er!!![:D]
Jeg ble så glad fordi jeg skal begynne på pergo, og da passet det best å få TR i dag i forhold til prøvingen. For vi skal helst ha sex annenhver dag fra dag 11, men jeg skal til syden med en venninne, og kommer ikke hjem før dag 12. Hadde jeg fått mensen i går, så hadde jeg nok ventet til neste pp med pergo. Nå begynner jeg bare med pergo på syklusdag 4 istedenfor 3, så regner jeg med at vi har noen dager på å treffe EL etter at jeg kommer hjem[;)]

Håper du får en kjempefin sommer! Kos deg masse med den lille spira[:)]

Hei igjen!!

Så dumt at tanta kom da[&:][:@]

Krysser fingrer og tær for at pergo gjør underverker for deg og at du sitter med positiv test om 4uker[;)]

Stooor klem

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Hei igjen!!

Så dumt at tanta kom da[&:][:@]

Krysser fingrer og tær for at pergo gjør underverker for deg og at du sitter med positiv test om 4uker[;)]

Stooor klem

Tuuusen takk!!![:D]

Krysser fingrer og tær for deg og, håper så innmari at du blir gravid igjen denne pp´n

Stooor klem

17. juni: TR
18. juni:
19. juni:
20. juni: PERGO
21. juni: PERGO Reiser til Mallorca (Magaluf)
22. juni: PERGO
23. juni: PERGO
23. juni: PERGO
24. juni:
25. juni:
26. juni:
27. juni:
28. juni: Kommer hjem fra Mallorca
29. juni:
30. juni:
1. juli:
2. juli:
3. juli:
4. juli:
5. juli:
6. juli:
7. juli:
8. juli:
9. juli:
10. juli:
11. juli:
12. juli:
13. juli:
14. juli:
15. juli:
16.juli:
17. juli:

Åå, men da er jo fint! Kveldstillegg! Butikk du jobber i sant? Jobber du mykje?
Vel, blei bare en 1t her, siden frisøren tok så lang tid[8D] Barnehagen stenger kl.17 og 15.50 var eg der nede[8D] Har berre stripa håret meir(var hos frisøren i mai også, klipte å stripet det da også), lysne til sommerglade dager[;)] Så no er eg nesten blondie[;)] Er mørkt under da, så får jo litt kontrastar! Men det ser ikkje så verst ut[:D]

Back
Topp