*dreamer* sin drøm om en spire

dreamer
Godt å høyra at alt er bra!! Kan godt forstå at det er deeeilig å væra ferdige med eksamen!!
Tar på disse eksamene ein må gjennom

Sterk og sterk, er vel heller tolmodig kanskje, hehe
Tolmodig i det eine øyblikket og utolmodig i det andre

Trivs kjempegodt i barnehagen! Har det heilt supert!! Hadde vore heilt supert å fått fast der også
Er jo berre 15-20min å gå i frå her eg bur!!

Ehm, prøvinga, uhm, litt labert no når m er vekke da.. Men driver å el-tester, enda ingen positiv test, så er for så vidt fornøyd med det! tenker den blir klinkende positiv på søndag eller mandag Er da eg forventer EL!

Får håpe dere treffer EL denne gang då kjære!

22. mai: TR
23. mai: TR
24. mai: TR
25. mai: TR
26. mai: TR
27. mai:
28. mai:
29. mai:
30. mai:
31. mai:
1. juni: EL-slim
2. juni:
3. juni: EL-slim Høy fertilitet
4. juni: EL-slim Full fertilitet
5. juni: EL-slim Full fertilitet
6. juni:
7. juni:
8. juni:
9. juni:
10. juni:
11. juni:
12. juni:
13. juni:
14. juni:
15. juni:
16. juni:
17. juni: IKM
18. juni:
19. juni:
20. juni:
21. juni: Drar til Mallorca en uke!!!

ORIGINAL: trusa

Glemte å svare deg, jeg. Så sløv for tiden altså.
Hvordan går det i dag? Gikk jobben greit?
Du trenger forresten ikke å svare meg i dagboka mi. Jeg går innom her og sjekker uansett.. [;)][;)]
Så deilig med en jentetur til Magaluf da. Kunne tenkt meg noe sånt selv, jeg.
Vi skulle dratt en tur sammen når vi er gravide! Hadde vært digg!

Jeg har planer om å teste i New York den 18.juni, men tanta melder vel sin ankomst før det.
Tror jeg må prate litt med sambo angående den vogna altså.

Jeg syns så utrolig synd på deg som har en så vanskelig kjæreste. Kan ikke skjønne hvorfor
det er så vanskelig for han å levere en spermprøve. Det må jo være mye bedre å få gjort noe
med det, tenker jeg. Åssen går det med sexen for tiden da?

Nei, jeg tester ikke EL. Men denne gangen hadde jeg el-slim og eggløsningssmerter, så jeg
tror EL var den 29.mai eller noe sånt.

Hei igjen[:D]
Jobben gikk greit, litt sliten i dag da. Blir alltid det etter nattevakt.
Kjempedeilig med jentetur til Magaluf[:)]
Åååh ja det skulle vi ha gjort, hadde vært kjempedigg!!![:D]

Så spennende at du skal teste i New York, håper så inderlig at den blir positiv!!! Da må dere ihvertfall kjøpe vogn[;)]
Skjønner at du med prate med sambo, er ikke bare bare å kjøpe vogn før man er gravid.
Men kanskje du har en spire i magen din nå!![:D]

Ja det er skikkelig kjipt at han er så vanskelig. Jeg skjønner meg heller ikke på han i det hele tatt. Må jo være mye bedre å vite, og får gjøre noe med det!
Sexen er litt opp og ned, men vi han har vært ganske ivrig rundt EL de siste mnd, og det er jo det viktigste. Da får det ikke gjøre noe om vi ikke har sex resten av mnd[8D]

Er jo veldig greit når du merker så godt på kroppen at du har EL, da er det ikke vits i å sløse bort masse menger på EL-tester.
Krysser alt jeg har for at du tester positivt den 18!! Du er slink hvis du klarer å vente helt til da med å teste[;)]

ORIGINAL: |miss|

dreamer
Godt å høyra at alt er bra!! Kan godt forstå at det er deeeilig å væra ferdige med eksamen!!
Tar på disse eksamene ein må gjennom

Sterk og sterk, er vel heller tolmodig kanskje, hehe
Tolmodig i det eine øyblikket og utolmodig i det andre

Trivs kjempegodt i barnehagen! Har det heilt supert!! Hadde vore heilt supert å fått fast der også
Er jo berre 15-20min å gå i frå her eg bur!!

Ehm, prøvinga, uhm, litt labert no når m er vekke da.. Men driver å el-tester, enda ingen positiv test, så er for så vidt fornøyd med det! tenker den blir klinkende positiv på søndag eller mandag Er da eg forventer EL!

Får håpe dere treffer EL denne gang då kjære!

Ja eksamenstiden tar skikkelig på!! Man fortjener en skikkelig ferie etter det![;)]

Hehe, tålmodig var kanskje et rettere ord, men du er virkelig tålmodig!
Du har vel ikke så mye valg, men du klarer å være positiv selv om han er så mye borte[:D] Det er imponerende!!

Så bra at du trives så godt! Håper du får fast stilling der da! Er det mulighet for at du kan få det?
Hvor gamle er barna du jobber med?
Veldig greit at det barnehagen ligger så nærme deg!

Hehe, ja dere får jo ikke prøvd stort når han er borte. Men kommer han hjem til helgen?
Da hadde det jo vært SUPERT om EL-testen ble positiv da!! Har du tatt pergo denne pp´n forresten?

Tror nok vi har fått fulltreffer på eggløsningen denne mnd[;)] Håper M er hjemme når du har EL!![:D]

Det var flott å lese at eksamen er vel overstått, håper at det gikk bra for deg da.
Hvordan er det, skal du fortsette med studiene til høsten eller er du ferdig nå?

Kom innom for å ønske deg lykke til videre og håper at det blir din tur snart, fint å se at du har tid til å være mer innpå her nå[;)]

dreamer

Kor god du er altså Blir så glad og fornøyd av innleggene dine eg snuppa M kommer heim i dag han, og el-testen blei positiv nettopp! Streken(man skal jo ikkje sjå på strekane då.. men) var jo knallsterk! Har tatt pergo ja, trippel kur!! Så spes.gyn meinte at eg kom til å få ein super-ekstrem god eggløsning! Lover bra at eg alt no på dag 18 har fått positiv el-test då!! Tidligere enn vanlig!!

Men snuppa, da blir me dei neste som tester positivt!! OK???

ORIGINAL: twinanne

Det var flott å lese at eksamen er vel overstått, håper at det gikk bra for deg da.
Hvordan er det, skal du fortsette med studiene til høsten eller er du ferdig nå?

Kom innom for å ønske deg lykke til videre og håper at det blir din tur snart, fint å se at du har tid til å være mer innpå her nå[;)]

Hei[:D]

Tuusen takk! Koselig å kunne være mer innpå her igjen[;)]

Gratulerer såååå mye med spira!!!!!![:D][:D]
Ble så utrolig glad da jeg så det!! Hvordan er formen din da? Plaget med symtomer enda?

Tror eksamen gikk bra! Har ett år igjen av bachelorgraden, men mulig det blir en master. Da har jeg isåfall 3 år igjen[8|]

dreamer

Kor god du er altså Blir så glad og fornøyd av innleggene dine eg snuppa M kommer heim i dag han, og el-testen blei positiv nettopp! Streken(man skal jo ikkje sjå på strekane då.. men) var jo knallsterk! Har tatt pergo ja, trippel kur!! Så spes.gyn meinte at eg kom til å få ein super-ekstrem god eggløsning! Lover bra at eg alt no på dag 18 har fått positiv el-test då!! Tidligere enn vanlig!!

Men snuppa, da blir me dei neste som tester positivt!! OK???

I like måde snuppa!!![:D] Blir så glad når du skriver til meg[:)]
Jippiiiii for at EL-testen ble positiv i dag og at M kommer hjem!!!! Trippel kur ja, da kan det nok hende at du har sluppet fler enn ett egg til og med da[;)] Denne gangen blir det spire på deg vennen, det er jeg nesten heeelt sikker på! Krysser ALT jeg har for deg nå altså snuppa
Kommer til å bli en laaang ventetid før du kan teste igjen!

Er med på den dealen, nå blir vi de neste som tester positivt ja!![:D]

dreamer du har vist fortsatt tiden på å slite buksebaken på skolebenken forstår jeg, men et år går jo brukbart fort, men det er jo viktig å ta utdanningen nå, så dersom det passer slik så hadde det nok vært greit å tatt op til master da, var det ikke det du kalte det 3 år til.

Med meg så går det bra med spiren, men ho mor er ikke helt i toppform, har vært hjemme 3 dager fra jobb med migrene nå, kvalme og oppkast. Har sleti litt med kvalme og når jeg får migrenme oppi dette så g¨år det rett og slett gærlig. Orker ikke å være ute i solen, men her i stua er det godt og varmt, nesten 30 grader. Men hodet mitt er bra i nå, men jeg er forferdelig slapp selvfølgelig.
Håper at jeg er i bedre form i morgen, vi har kjøpt oss en 17 fots Bella 512 Excel og da har vi tenmkt oss en tur med den i det fine været, med middagen ombord: reker, loff og majones da gjør vi det på den enkle metoden. spiser loffen ved siden av rekene og skreller de i båten og fisken får rekeskallet. Noe deilig og kalt å drikke må vi ha også.  Det for være nok om meg.

Hva skal dere i helgen da?

ORIGINAL: twinanne

dreamer du har vist fortsatt tiden på å slite buksebaken på skolebenken forstår jeg, men et år går jo brukbart fort, men det er jo viktig å ta utdanningen nå, så dersom det passer slik så hadde det nok vært greit å tatt op til master da, var det ikke det du kalte det 3 år til.

Med meg så går det bra med spiren, men ho mor er ikke helt i toppform, har vært hjemme 3 dager fra jobb med migrene nå, kvalme og oppkast. Har sleti litt med kvalme og når jeg får migrenme oppi dette så g¨år det rett og slett gærlig. Orker ikke å være ute i solen, men her i stua er det godt og varmt, nesten 30 grader. Men hodet mitt er bra i nå, men jeg er forferdelig slapp selvfølgelig.
Håper at jeg er i bedre form i morgen, vi har kjøpt oss en 17 fots Bella 512 Excel og da har vi tenmkt oss en tur med den i det fine været, med middagen ombord: reker, loff og majones da gjør vi det på den enkle metoden. spiser loffen ved siden av rekene og skreller de i båten og fisken får rekeskallet. Noe deilig og kalt å drikke må vi ha også. Det for være nok om meg.

Hva skal dere i helgen da?

Jeg har en stund igjen på skolebenken ja[8|] Men synes egentlig det er veldig greit å studere jeg[;)] Har 1 år igjen på bachelor, også er master 2 år. Det går ganske fort ja, og det er greit å gjøre ferdig utdanningen med en gang.

Så godt å høre at det går bra med spiren. Hørtes ikke ut som du har det noe særlig da[&o] Migrene, kvalme og oppkast, og spesielt i denne varmen, må være forferdelig!! Håper formen blir bedre snart da, så du kan nyte det lille frøet som vokser inni deg[:)] Søkte på bilder av båten på nettet, og den var jo kjempefin!! Hørtes utrolig koselig ut med båtur med reker, loff og majones *Nam*! Håper du er i bedre form da, så du får kost deg skikkelig[:D]

Jeg jobber i hele kveld. Men i morgen skal vi i bursdag, de skal ha grillfest. Så det tror jeg blir koselig[:)] Deilig å ikke måtte bruke helgen på lesing!

Har dere noen planer for sommerferien da?

ORIGINAL: trusa

Jeg har lyst til å være deg i dag, *dreamer*.
Jeg forstår ingenting av faget jeg leser. FRUSTRERT!

Ååå staaakar Vet alt for godt hvordan den følelsen er[&o]
Men snart er det over vennen, da kan du slappe skikkelig godt av å nyte sommeren[:D]
Dette klarer du kjempebra!!!![:D]

ORIGINAL: Habby

Hei Dreamer!![:D]

Jeg er ser at du er tilbake[;)]Yay!! men ennå ikke klaffet for dere[:(] Noe nytt??
Hvordan går det med deg da? Håper alt går bra!!

Klem

Hei[:D]
Så koselig å høre fra deg igjen!! Endelig kunne jeg komme tilbake!! Savnet dere[:)]
Hvordan går det med deg og den lille? Fått noe mage enda?
Så spennende at du snart skal på UL, vil du vite kjønnet?

Her går alt bra vettu, nyter at jeg er ferdig med eksamen. Nå har jeg fri til onsdag[:D]
Ellers er det ikke noe nytt desverre. Håper det blir spire på oss i løpet av sommeren[;)] Selv om jeg tviler sterkt[&:]

Klem

Hehe, ja, sjansen for at flere egg slippes er vel der!
Så lenge eit egg er godt nok, og sædcellen finner veien skal eg være kjempefornøyd[:D][:D]
That's all it takes!
Ja, håper det blir spire på både deg og meg eg snuppa! Det hadde rett og slett vore Hærligt![;)][:D]

Forresten, når kan du teste da?? Har du satt deg en testdato?
Eg har ikkje tenkt til å kjøpa inn noko graviditetstest denne gong, bare vente å sjå om eg går over eller kva eg gjer! Men, skal aldri sei aldri, når eg nærmar meg IKM er nok fristelsen stoor[8D]

Habby:
Savnet deg og[:D]
Så fin mage du har fått!![:D] Ååh må være en herlig følelse når man kjenner liv[:)]
Blir spennende når du skal på UL, morsomt å se om magefølelsen din er rett eller ikke[;)]

Deilig med ferie[:D] Jobber du noe da?
Spennende at dere skal flytte, flytter dere langt vekk fra der dere bor?

Tusen takk, får håpe det blir en sommerspire på meg[;)]

Håper du har hatt en fin helg!

Klem

Hehe, ja, sjansen for at flere egg slippes er vel der!
Så lenge eit egg er godt nok, og sædcellen finner veien skal eg være kjempefornøyd[:D][:D]
That's all it takes!
Ja, håper det blir spire på både deg og meg eg snuppa! Det hadde rett og slett vore Hærligt![;)][:D]

Forresten, når kan du teste da?? Har du satt deg en testdato?
Eg har ikkje tenkt til å kjøpa inn noko graviditetstest denne gong, bare vente å sjå om eg går over eller kva eg gjer! Men, skal aldri sei aldri, når eg nærmar meg IKM er nok fristelsen stoor[8D]

Ja får håpe at du har sluppet gullegget og at en sterk svømmer fant veien[:D]
Nå SKAL det være din tur!!!
Håper det blir spire på oss begge jeg og, hadde vært heeelt fantastisk!!![:D]

Har ikm rundt tirsdag 17, men blir nok en del testing før det kjenner jeg meg rett, hehe. Så jeg har ingen testedato. Har du en dato? Må si du er kjempeflink hvis du klarer å vente med og teste til du går over ikm! Har prøvd det noen ganger jeg og, men blir bare så sykt stressa, hehe[8D]
Denne gangen kommer testen din til å bli positiv!!![:D]

Habby:

Deilig at du har vært sykemeldt når du ikke har vært i form da. Kvalmen har vel begynt å gi seg nå?
Det var et stykke ja, så spennende! Kjenner dere noen som bor der?
Gøy å finne ny leilighet! Tenk at du skal få et barnerom å innrede!!![:D]
Ååå jeg elsker London, heldiggris! Det blir sikkert knall!![:)] Gleder moren din seg til å bli bestemor?[;)]

Skal til Mallorca med en venninne om 2 uker, så skal jeg og sambo på en hoppe-på-tur til syden etter det[:)]

Klem

hvor bra! krysser for deg! håper en pergo-kur vil hjelpe deg og at du da vil få en liten spire i magen!

Nei, var ikke snakk om å få pergo av legen, så han henviste meg til gyn. Får vel ikke noen time der før etter sommerferien uansett. Legen ble veldig irritert over at sambo ikke ville levere sædprøve og begynte å overtale meg med alle de argumentene jeg hadde kommet med til sambo allerede[&:] Han mente det var liten vits i at jeg sjekket meg før han hadde testet seg, og det er jeg jo enig i. Men hvis han nekter å sjekke seg, så vil jeg jo prøve all hjelp som jeg kan få. Legen skrev ihvertfall et brev til sambo om dette, som jeg skal gi til han i ettermiddag. Gruer meg, han kommer nok bare til å bli grinete. Men det er vel kanskje verdt et forsøk, skjønner ikke hvorfor det skal være så J#%$& vanskelig for han å levere en enkel sædprøve[&:][:@][:(][:'(][>:][:o][X(][8|][&o]

Back
Topp