*dreamer* sin drøm om en spire

ORIGINAL: Habby

ORIGINAL: *dreamer* 16pp

Venter på at du skal teste positiv jeg nå!![:D][:D][:D]

Ååå så snill du er snuppa!!!![:D][:D][:D]
Hååååper av hele mitt hjerte at jeg tester positivt om noen dager[:D]
Hvordan går det med deg nå da?

Håper jeg og[:D] Tror du gjør det og[;)]
Ikke lenge igjen..
Har du noe annerledes symptomer da?

Det går bra med meg..er 6 uker idag[8D]
Puppene mine er skikkelig hovne og ømme..og harde

Nei ikke lenge igjen nå[;)] Har litt stikkinger i puppene og underlivet, og litt ømme brystvorter. Men så kjennes det ut som pms-puppene er på vei[&o] Nå som jeg hadde klart å holde meg unna dem så lenge! Også synes jeg jo at det er litt lovende at jeg fikk en dipp i tempen i dag 7 dpo:P Men alle spådamene har spådd at jeg ikke er gravid, bortsett fra malmari, hun fikk først opp nei og så ja, hva nå enn det betyr[&:] Uff, blir gaaal, hehe.

Tenk at du er 6 uker allerede! Tidn flyr;) Hehe, har skikkelig gravid-pupper du[;)] Merket noe til kvalme enda da?

ORIGINAL: miss86

Ååå, kor kjekt at monitoren viste Høy [:D] No kjente eg at, oi, eg blei glad på dine vegne Er jo ekstra spennande dinna mnd då, så ab-solutt![:D] Eg håpe for deg eg veit du...

Tusen takk vennen[:D][:D][:D]
Kjempespennende denne mnd, er slitsomt at jeg er så spent[;)]
Er så utrolig redd for å bli skuffa[:(]
Håper sååå mye at det blir klaff for deg og, ikke lenge til prøvingen starter for fullt hos dere igjen[:D]

Habby:

Nei blir nok ikke noen april-spøk, hehe. Det tør jeg ikke[;)]
Jeg har en CB digital, og klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bruke den 31. eller 1[8D]
Skal ikke være lett, hehe. Men kommer garantert til å sløse bort noen billigetester før det[:-]

Så dumt at du er så trøtt og slapp da[&o] Men da er det ihvertfall bra at du er sykemeldt!
Håper kvalmen fortsetter å holde seg unna[:)]

4. mars: TR
5. mars: TR Salviete. Monitor: Lav
6. mars: TR Salviete. Monitor: Lav
7. mars: TR Monitor: Lav
8. mars: TR Monitor: Lav
9. mars: Spotting Salviete Monitor: Lav
10.mars: Salviete Monitor: Lav
11.mars: Salviete Monitor: Lav
12.mars: Salviete Monitor: Lav
13.mars: Salviete Monitor: Lav
14.mars: Salviete Monitor: Lav
15.mars: Salviete Grapefruktjuice Monitor: Fortsatt lav[&o]
16.mars: Salviete Grapefruktjuice Monitor: Fortsatt lav, men hadde tisset for en kort stund siden[&o] EL-slim
17.mars: Salviete Grapefruktjuice Monitor: Høy[:D] EL-slim
18.mars: Salviete Monitor: Full fertilitet[:D]
19.mars: Monitor: Full fertilitet, positiv EL-test på ettermiddagen EL ca. her
20.mars: Monitor: Høy
21.mars: Monitor: Lav
22.mars: Monitor: Lav
23.mars: Monitor: Lav Murringer, "støl" i magen, tempen opp 0,3 grader
24.mars: Monitor: Lav "Støl" i magen, tempen fortsatt høy
25.mars: Monitor: Lav Litt stikkinger i magen, tempen fortsatt høy, ingen pms-pupper enda[:D]
26.mars: Monitor: Lav Litt stikkinger i puppene og litt ømme brystvorter, tempdipp (håper på festedipp), begynnende pms-pupper[&o]
27.mars:
28.mars:
29.mars:
30.mars:
31.mars:
01. april: Ca. her er IKM

Vel, uansett når du skal teste så ønsker jeg deg LYKKE TIL med testinga!!! Satser på at du får en 2008 baby[:D][;)]

Nå er det på tide å legge seg her i gården!!

Ha en fin kveld. Nattinatt, vennen!

Klem

Tuusen takk!!![:D]
Du får sove godt[;)] Jobber til kl 9 jeg[&o]
Nattinatt vennen og lille spira di[;)]

Håper sååå mye at det blir klaff for deg og, ikke lenge til prøvingen starter for fullt hos dere igjen[:D]

Jada, i natt har me logge på hotell, fikk kost oss i går, å i dagmorres kom mensen.. Så då e me over i ein ny og spennande pp[:)] Dinne pp eg har sotte min lit til for å sei det sånn!! Så forstår om du blir skuffet dersom du ikkje blir/er gravid no..[&o] For en håper så mykje!!  Skal i allefall krysse mine fingre for dåke[:D] Unner dåke det så vel[:)]

Jada, i natt har me logge på hotell, fikk kost oss i går, å i dagmorres kom mensen.. Så då e me over i ein ny og spennande pp[:)] Dinne pp eg har sotte min lit til for å sei det sånn!! Så forstår om du blir skuffet dersom du ikkje blir/er gravid no..[&o] For en håper så mykje!! Skal i allefall krysse mine fingre for dåke[:D] Unner dåke det så vel[:)]

Tuusen takk!![:D]
Ååh så koselig at dere har vært på hotell i natt[:)] Kjempespennende at du fikk mensen i dag og er inne i en ny pp. Denne gangen SKAL det bli din tur! Jeg har en skikkelig god følelse på at du kommer til å bli gravid nå[:D] Får håpe tiden går fort til du kan teste, jeg blir såå glad hvis du tester positivt! Unner dere og det så veldig! Tusen takk for at du krysser fingrene for oss, krysser fingrene for dere og

4. mars: TR
5. mars: TR Salviete. Monitor: Lav
6. mars: TR Salviete. Monitor: Lav
7. mars: TR Monitor: Lav
8. mars: TR Monitor: Lav
9. mars: Spotting Salviete Monitor: Lav
10.mars: Salviete Monitor: Lav
11.mars: Salviete Monitor: Lav
12.mars: Salviete Monitor: Lav
13.mars: Salviete Monitor: Lav
14.mars: Salviete Monitor: Lav
15.mars: Salviete Grapefruktjuice Monitor: Fortsatt lav[&o]
16.mars: Salviete Grapefruktjuice Monitor: Fortsatt lav, men hadde tisset for en kort stund siden[&o] EL-slim
17.mars: Salviete Grapefruktjuice Monitor: Høy[:D] EL-slim
18.mars: Salviete Monitor: Full fertilitet[:D]
19.mars: Monitor: Full fertilitet, positiv EL-test på ettermiddagen EL ca. her
20.mars: Monitor: Høy
21.mars: Monitor: Lav
22.mars: Monitor: Lav
23.mars: Monitor: Lav Murringer, "støl" i magen, tempen opp 0,3 grader
24.mars: Monitor: Lav "Støl" i magen, tempen fortsatt høy
25.mars: Monitor: Lav Litt stikkinger i magen, tempen fortsatt høy, ingen pms-pupper enda[:D]
26.mars: Monitor: Lav Litt stikkinger i puppene og litt ømme brystvorter, tempdipp (håper på festedipp), begynnende pms-pupper[&o]
27.mars: Monitor: Lav Litt stikkinger i puppene og litt ømme brystvorter, litt stikkinger i underlivet/EL-smerte liknende, ømme pupper pms?[&o]
28.mars:
29.mars:
30.mars:
31.mars:
01. april: Ca. her er IKM

Her har du orden i sakene ser jeg så da var det vel el enten dag 19 eller dag 20, det forekommer at det kan være dagen etter også. Det samme med el test, det kan være den første negative testen også. det samme med sekretet, det kan være den siste dagen med el-slim eller den første dagen da det begynner å tørke inn.
Gratulerer med ny avatar, men jeg ble nok litt forvirret, var nok litt søtere den andre babien, håper jeg ikke blander nå, blir litt forvirra når nicknavna mister sine tidligere ansikt her inne.

Hei[:D]
Ja prøver å holde litt orden i sakene, hihi. Ja kan ha hatt EL 20 og, tempen sier 19, men tempet på ettermiddagen når jeg hadde sovet etter nattevakt.
Hehe, ja den andre avataren var søtere, men den hadde jo på seg påske-klær, så følte ikke at den passet lenger[8D] Så fant bare en midlertidig sak, hehe. Til jeg finner en ny baby[;)]

Ja, for ei herlige natt på hotell, endelig fekk eg M heim Hihi Er godt å være i ny pp også, var å henta min tredje doble pergokur i dag på apoteket, neste veka skal eg å henta den siste på denne resepten, berre sånn at eg har det ute av verden og klart heime, om me ikkje skulle få det til denne gang

Men oooh, kor spennande med trifasisk kurve då snuppa!!! Fyttikatta, no håper eg virkelig at da er din tur!!! Og så skal eg følga rett etter deg[:D][;)]

Jeg fikk bare sove i 3 timer i natt fordi jeg var så spent :-S På testen sto det "ikke gravid":) Og jeg ble så lei meg og skuffa. Så gikk jeg tilfeldigvis inn på en side på fertilityfriend, og der sto det at det kun er 10% av gravide som tester positivt så tidlig som 10 dager etter EL. Kan til og med hende at jeg bare er 9 dager etter EL. Så da er det fortsatt håp ikke sant? Ble ihvertfall veldig glad når jeg leste det. Så fikk jeg masse stikkinger i magen og brystvortene er superømme. Men har ømme pupper og og det kan jo tyde på pms:( Tror det er greit at jeg ble dratt litt ned på jorda igjen, så blir jeg ikke så skuffa hvis tanta kommer. Men har fortsatt en god følelse:) Tester igjen på tirsdag;)

Ja, for ei herlige natt på hotell, endelig fekk eg M heim Hihi Er godt å være i ny pp også, var å henta min tredje doble pergokur i dag på apoteket, neste veka skal eg å henta den siste på denne resepten, berre sånn at eg har det ute av verden og klart heime, om me ikkje skulle få det til denne gang

Men oooh, kor spennande med trifasisk kurve då snuppa!!! Fyttikatta, no håper eg virkelig at da er din tur!!! Og så skal eg følga rett etter deg[:D][;)]

Kan tenke meg det var herlig å få M hjem!![:D] Kjempespennende at du er i ny pp, og spesielt siden du går på pergo!!
Denne gangen SKAL du få en spire i magen! Jeg har en kjempegod følelse på det. Jeg hadde blitt så glad om du ble gravid[:D] Du fortjener jo det så innmari!

Kjempespennende med tempen ja, fikk bare sove tre timer i natt fordi jeg var så spent på hvordan den ville bli i dag. Og da ble jo ikke tempen helt til å stole på i dag siden jeg hadde ligget våken litt før jeg tempa[;)] Men uansett så var den høy da! Men jeg testet neg[:(] Men siden det bare er 9-10 dager etter EL så kan jeg vel ikke gi opp håpet av en negativ test[;)]

Gleder meg sånn til du skal teste jeg, da SKAL den bli positiv!!![:D]

Heisann [:)] Innom for å ønske deg en fin helg og lykke til med testing til uka[;)] Skal krysse fingre og tær for deg !!! Håper virkelig det er din tur nå.

Åå, snuppa, trist med Ikke Gravid, nett som eit slag i ansiktet[:'(] Men satser på at det var for tidlig eg[;)] Og at testen blir POSITIV over helga[;)]

Sender ein god klem** med hærlege babyvibbe[:D] Snart er det vår tuur!!![;)]

ORIGINAL: raja10

Heisann [:)] Innom for å ønske deg en fin helg og lykke til med testing til uka[;)] Skal krysse fingre og tær for deg !!! Håper virkelig det er din tur nå.

Hei[:D]
Tuusen takk!!! Håper virkelig snart det er din tur og
Håper du har hatt en kjempefin helg!!!

Åå, snuppa, trist med Ikke Gravid, nett som eit slag i ansiktet[:'(] Men satser på at det var for tidlig eg[;)] Og at testen blir POSITIV over helga[;)]

Sender ein god klem** med hærlege babyvibbe[:D] Snart er det vår tuur!!![;)]

Ja skikkelig slag i ansiktet det[:(] Tusen takk for klemmen, babyvibbene og de positive ordene[:D]
Ganske sikker på at tanta er rett rundt hjørnet nå, men har litt håp igjen[;)]
Snart er det vår tuuuuur ja! Krysser alt jeg har for at dette er din siste pp!!!!!

Goood klem tilbake[:D]

Back
Topp