*dreamer* sin drøm om en spire

Heisann dreamer!!
Der hadde du dagbok du også ja!! [;)]
Håper virkelig at det klaffer for dere snart, det har dere virkelig fortjent!!!

Krysser fingrene for dere!! Og håper den helv.... tanta di kan dra dit pepper`n gror!! [;)]

Tuusen takk ~ Babysyk ~ og Hali!!![:D]

Venter på 3de spire: Tusen takk! Krysser fingrene for dere og Nå synes jeg at tantene våres kan dra på ferie!

Jeg skulle egentlig teste i morgen, men det er nok ingen vits. Blir såå irritert[:@] Tempen sank som bare det i dag, så da dukker nok tanta opp i kveld eller i løpet av morgendagen. Hvis det plutselig skulle gå min vei og at tempen stiger igjen og TR holder seg vekk, så tester jeg på onsdag. Blir så sint for jeg har hatt så god følelse denne gangen og mange symptomer. Nå har jeg skikkelig ømme pupper, renere hud enn på mange mnd (pleier alltid å få masse kviser rundt IKM), ordentlig vonde stikkinger på høyre side ned mot lysken innimellom og økt luktesans. Hvorfor må kroppen produsere så mange symptomer når man ikke er gravid??[8|]

I dag steg tempen litt. Våknet en time tidligere for jeg var så spent, og tempen var allikevel høyere enn i går. Da jeg gikk på do var det ingen TR, har pleid å våkne med det de siste pp´ne. Så da fant jeg ut at jeg fikk ta testen som lå i skapet. Siden tempen steg igjen, ingen tegn til TR, masse symptomer inkludert ren hud (får alltid masse kviser rett før TR), så trodde jeg faktisk at testen kom til å bli positiv. Men neeeeeida, der sto det "Ikke Gravid"[:(] Og nå har murringene kommet og så da er vel TR rett rundt hjørnet

MASSE KLEMMER TIL DEG!!!

05. feb: TR
06. feb: TR
07. feb: TR
08. feb: TR
09. feb: TR
10. feb: Spotting
11. feb:
12. feb:
13. feb:
14. feb:
15. feb:
16. feb:
17. feb:
18. feb:
19. feb:
20. feb:
21. feb:
22. feb:
23. feb:
24. feb:
25. feb:
26. feb:
27. feb:
28. feb:
29. feb:
01. mars:
02. mars:
03. mars: IKM TESTE!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5

Innom med en trøsteklem til deg !   Teite TR[:'(]

Neeei[:(][:(] du sko jo ikkje få TR no kjære!![&o]
Huuff.. Sende deg en goo'e og varme klem snupppo!!

E utrulig teit at da ska komma så mange "nye" symptomer kvar mnd, og som allikavel berre enda i TR te slutt

*GRR* [:@]

Ååå tuuusen takk snuppa mi[:D] Det hjelper så godt med trøstende ord! Ja utrolig teit med disse symptomene som ender opp som TR uansett[&o]
Hvordan går det med deg da? Krysser alt for at du blir gravid denne mnd Hvordan går det med deg? Har du hatt EL?
Klemme

Heisann Dreamer!!

Hvordan går det?
Syntes det var så dumt at du fikk tanta.

ORIGINAL: *dreamer* 15pp

Ååå tuuusen takk snuppa mi[:D] Det hjelper så godt med trøstende ord! Ja utrolig teit med disse symptomene som ender opp som TR uansett[&o]
Hvordan går det med deg da? Krysser alt for at du blir gravid denne mnd Hvordan går det med deg? Har du hatt EL?
Klemme

Heisann
Jooda, går fint her, testa med CB el-test siden mandag, men har ikkje fått utslag enda Litt redd for at eg kanskje har hatt EL Men, men.. Time will show, tester i alle fall ut veka, er vel bare 7 testepinner i den CB-pakningen! Om eg ikkje har fått pos.test til dess får eg bare vente på at TR skal komme!

Går det bedre med deg da? Fit to a new fight no? Satse på da hehe

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann Dreamer!!

Hvordan går det?

Hei[:D]
Det går bra med meg. Kommet over skuffelsen nå, og gleder meg til å sette i gang med en ny pp[:D] Nå har jeg bestilt meg fertilitetsmonitor, så håper det gjør susen[;)]
Hvordan går det med deg? Har du testet? for at du er gravid!!
Klem

ORIGINAL: miss86

Klemme

Heisann
Jooda, går fint her, testa med CB el-test siden mandag, men har ikkje fått utslag enda Litt redd for at eg kanskje har hatt EL Men, men.. Time will show, tester i alle fall ut veka, er vel bare 7 testepinner i den CB-pakningen! Om eg ikkje har fått pos.test til dess får eg bare vente på at TR skal komme!

Går det bedre med deg da? Fit to a new fight no? Satse på da hehe

Så synd at du ikke har fått utslag enda[8|] Du tester på ettermiddagen? Kan hende at du har hatt EL fordet, eller at du får positiv EL-test snart[:)]

Er fit for a new fight nå ja[:)] Har jeg bestilt meg fertilitetsmonitoren, så kanskje det gjør susen[;)] Vet ikke om jeg får brukt den denne pp´n da..

Heisann Dreamer!!

Hvordan går det?

Det går bra med meg. Kommet over skuffelsen nå, og gleder meg til å sette i gang med en ny pp[:D] Nå har jeg bestilt meg fertilitetsmonitor, så håper det gjør susen[;)]
Klem

Heisann og Hoppsann!!!
I dag er jeg på dag 28 i syklusen, og ingen tante i siktet. Er fortsatt kvalm, men testet negativ i går.
Takk for svar på Bim forresten. Kjøpte meg 5pk med staver og noen strimler fra der i går, så nå gleder jeg meg til de kommer...
Kommer fort fra der, gjør de ikke det??

Bli spennende pp for deg da, og prøve fertilitetsmonitoren, eller må du vente til neste pp?
Jeg skal holde fingrene krysset for deg hele perioden jeg nå, håper virkelig at det klaffer for deg!!

klem

Heisann Dreamer!!

Hvordan går det?

Klem

Heisann og Hoppsann!!!
I dag er jeg på dag 28 i syklusen, og ingen tante i siktet. Er fortsatt kvalm, men testet negativ i går.
Takk for svar på Bim forresten. Kjøpte meg 5pk med staver og noen strimler fra der i går, så nå gleder jeg meg til de kommer...
Kommer fort fra der, gjør de ikke det??

Bli spennende pp for deg da, og prøve fertilitetsmonitoren, eller må du vente til neste pp?
Jeg skal holde fingrene krysset for deg hele perioden jeg nå, håper virkelig at det klaffer for deg!!

klem

Heeeei[:D]
Så spennende at ingen tante er i sikte!! Det kan hende at du produserer hcg litt sent eller at du har ikm om noen dager, så det er litt tidlig å teste. Blir kjempespennende når du får testene fra billigetester! De kommer stort sett i løpet av 2-3 dager, men en gang tok det 2 uker før jeg fikk de[:'(] Men det pleier å gå fort, så du får dem nok i morgen eller mandag.

Blir kjempespennende å prøve monitoren. Vet ikke om jeg må vente til neste pp. Man skal bruke den fra syklusdag 6, så hvis jeg ikke får den i dag eller i morgen, så må jeg vente til neste pp[8|] Vet ikke hvor lang tid det tar å få noe fra Danmark jeg[&:]

Holder fingrene krysset for deg Hååååper du tester positivt når du får testene[:D]

Klem

Nå har jeg vært sykemeldt fra onsdag.. Har fått bihulebetennelse, auuu[:(] Er mye bedre nå da. Håper bare jeg er bedre til i morgen for da har jeg og sambo planer om å ha en romantisk kveld med champagne og god mat Og på kvelden skal vi på byen[:)]

Når det gjelder prøving så har jeg bestilt fertilitetsmonitoren til CB. Venter spent på posten hver dag og håper jeg får den i dag eller i morgen. For da kan jeg kanskje bruke den denne pp´n[:D] Så har jeg snakket med 2 slitere som endelig har blitt gravide, hun ene hadde prøvd i 35 pp!! Det begge gjorde da de ble gravide var å ta wild yam fra mens til positiv test (hun ene tok bare til EL). Så det skal jeg gjøre denne pp´n! Selv om det sies at det kan hindre EL. I tillegg tok hun ene hostesaft, hun andre tok sink og vitamin E. Så tenkte å trå til med alt jeg. Og sambo får sink. Også fortsetter jeg med salviete[;)]

Nå har jeg vært sykemeldt fra onsdag.. Har fått bihulebetennelse, auuu[:(] Er mye bedre nå da. Håper bare jeg er bedre til i morgen for da har jeg og sambo planer om å ha en romantisk kveld med champagne og god mat Og på kvelden skal vi på byen[:)]

Når det gjelder prøving så har jeg bestilt fertilitetsmonitoren til CB. Venter spent på posten hver dag og håper jeg får den i dag eller i morgen. For da kan jeg kanskje bruke den denne pp´n[:D] Så har jeg snakket med 2 slitere som endelig har blitt gravide, hun ene hadde prøvd i 35 pp!! Det begge gjorde da de ble gravide var å ta wild yam fra mens til positiv test (hun ene tok bare til EL). Så det skal jeg gjøre denne pp´n! Selv om det sies at det kan hindre EL. I tillegg tok hun ene hostesaft, hun andre tok sink og vitamin E. Så tenkte å trå til med alt jeg. Og sambo får sink. Også fortsetter jeg med salviete[;)]

Ville bare stikke innom og ønske deg en super helg og etter planene å bedømme kommer du nok til å få det helt topp!!!!
Kos dere masse!!!!!!!!!!!!!![:D]

Back
Topp