Drømmen om søskenspire

11/12 dpo

Tempen har ikke hoppet opp, men ligger der den pleier på denne tiden.

Det klør i ene lysken.
Men kjennes ut som menskramper var på vei.

Ikke no gravidutflod på lenge. Ikke noe utflod i det hele tatt i grunn, bare litt fuktig?

Så tror ikke det gikk denne gangen gitt.
Om det skulle gjort det orker jeg ikke skimte på svake streker. Får teste om tr ikke kommer, jeg ser jo uansett at hun er på vei på tempen når den faller dagen før

11/12 dpo
Tempen har ikke hoppet opp, men ligger der den pleier på denne tiden.

Det klør i ene lysken.
Men kjennes ut som menskramper var på vei.

Ikke no gravidutflod på lenge. Ikke noe utflod i det hele tatt i grunn, bare litt fuktig?

Så tror ikke det gikk denne gangen gitt.
Om det skulle gjort det orker jeg ikke skimte på svake streker. Får teste om tr ikke kommer, jeg ser jo uansett at hun er på vei på tempen når den faller dagen før
Håper det har klaffet denne pp’en, nå syns jeg det er deres tur :Heartred

Cd 12 eller 13

Jeg tok en test i går likevel, negativ .

Men så!

Tempen gikk litt opp i dag. Det at den går litt opp er normalt, men ikke at den ligger så høyt!

Så jeg tok en test til. Den hadde antydning til noe, skygge kan man si.

Så dyppet enda en wondfotest, men fra en annen batch, og jammen er det en SYKT svak strek der!

Herregud jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. 3. Måned på rad, 4. Graviditet i jakten på nr2. Ikke noen god erfaring med å få svake tester så sent. Så jeg har ingen forhåpninger enda, men hvis det bare skal være tullekjemisk igjen har både kroppen og psyken bedre av en pausemnd! Kanskje det er problemet? Mangel på pause?

Påskekrimmen er ikke over...

Og lyskestrekken betydde altså igjen, graviditet! Jeg begynte å tvile på mine kroppsligetydeegenskaper for jammen burde jo testen vært positiv i går

:brb:

Så spennende! Håper du får bedre og bedre test i dagene fremover :)

Kveldsupdate

Har kjent litt i brystene i denne dpo-verdenen som jeg først nå begynner å tenke at er en anelse ømme pupper?!

Tankene går i surr her, heldigvis har det vært hektisk på jobb,

Etter jobb var jeg helt utslitt i dag. Måtte ta en liten sofadupp. Følte meg heeeelt utenfor.

Stråler litt nedover beina og mye vondt i føttene. Nesten som voksesmerter? :hilarious:

Tenk om det endelig er vår tur?! :love7

Lurer på om jeg skal teste om 2 dager hvor, da bør det være stigning.

WHO am I kidding?! :thefinger

13/14 dpo

Tempen tok en skikkelig nosedive i mårrest. Jeg våknet av meg selv tidligere enn vanlig så den er i tillegg justert høyere enn det den egentlig var!

Litt rødt i utfloden i dag.
Menskramper
Litt økt blank utflod som er strekkbar. Østrogen dominans siden progesteron har takket for seg?

Svak svak positiv i dag og, ikke noe sterkere enn i går.

Screenshot_20190507_060537.jpg

13/14 dpo

Tempen tok en skikkelig nosedive i mårrest. Jeg våknet av meg selv tidligere enn vanlig så den er i tillegg justert høyere enn det den egentlig var!

Litt rødt i utfloden i dag.
Menskramper
Litt økt blank utflod som er strekkbar. Østrogen dominans siden progesteron har takket for seg?

Svak svak positiv i dag og, ikke noe sterkere enn i går.

Vis vedlegget 297166
Satser på at tempen fyker opp igjen i morgen!

Update 13 dpo

Denne syklusen har vært så merkelig! Spotting ifb. Eggløsning, bare at kroppen ikke klarte EL, og dermed kom spottingen flere dager før faktisk El. Temp-kurven ligner ikke på de andre, kanskje en mellomting mellom gravid og ikke-gravide grafene, men generelt ikke så høye temperaturer (annet enn de dagene jeg var mest syk).
Også får jeg først positiv test 12, som er det seneste jeg har opplevd ever?! Og spotting på 13 dpo, som kunne vært implantasjonsspotting, men noe forsinket vil jeg si, siden egget alt har festet seg.

I denne syklusen er alt på bærtur :laughing021

I går og i dag har jeg vært helt usigelig trøtt og kald! Sovet litt på sofaen etter jobb og ikke klart noen verdens ting. DET føles kjent ut fra da jeg gikk gravid med sønnen. Men henger ikke på greip med det massive tempfallet i dag.

Får håper egget klamrer seg fast :happy093.

Krysser fingrer for temphopp, sterkere strek osv i morgen :happy112

Nå er det natta :laughing021 før kl er 9 :schocked028

Update 13 dpo

Denne syklusen har vært så merkelig! Spotting ifb. Eggløsning, bare at kroppen ikke klarte EL, og dermed kom spottingen flere dager før faktisk El. Temp-kurven ligner ikke på de andre, kanskje en mellomting mellom gravid og ikke-gravide grafene, men generelt ikke så høye temperaturer (annet enn de dagene jeg var mest syk).
Også får jeg først positiv test 12, som er det seneste jeg har opplevd ever?! Og spotting på 13 dpo, som kunne vært implantasjonsspotting, men noe forsinket vil jeg si, siden egget alt har festet seg.

I denne syklusen er alt på bærtur :laughing021

I går og i dag har jeg vært helt usigelig trøtt og kald! Sovet litt på sofaen etter jobb og ikke klart noen verdens ting. DET føles kjent ut fra da jeg gikk gravid med sønnen. Men henger ikke på greip med det massive tempfallet i dag.

Får håper egget klamrer seg fast :happy093.

Krysser fingrer for temphopp, sterkere strek osv i morgen :happy112

Nå er det natta :laughing021 før kl er 9 :schocked028
Merkelig at syklusen skal rote det sånn til..:pompus: Håper virkelig dette er tegn på svangerskap! Det hadde vært fantastisk :Heartred Nå er det deres tur, synes jeg!

Cd 14 // ikm

Fortsatt like svak strek på wondfo. Tok også en cleare Blue for å få tatt et bilde. Den er også sykt svak. Tempen er fortsatt veldig lav, men hvis jeg juster for tid gikk den bittelitt opp fra i går. Føler det jobbes nedi der. Vet ikke om det er mulig å få noen solskinnshistorie ut av dette, men håper :Heartbigred

IMG_20190508_070938.jpg

Cd 14 // ikm
Fortsatt like svak strek på wondfo. Tok også en cleare Blue for å få tatt et bilde. Den er også sykt svak. Tempen er fortsatt veldig lav, men hvis jeg juster for tid gikk den bittelitt opp fra i går. Føler det jobbes nedi der. Vet ikke om det er mulig å få noen solskinnshistorie ut av dette, men håper :Heartbigred

Vis vedlegget 297308
Her er det da fin strek til å være 14dpo? :)

Krysser fingene :)

14 dpo oppdatering

Jeg har jo skjønt tegninga, med de svake testene, tempdrop og spottingen (noe jeg aldri har til vanlig). Kroppen lot meg ikke henge på et strå av falske forhåpninger denne gangen derimot. Spottinga har gått over til blødning. Så da ble det en tidlig kjemisk denne gangen, og ikke noe særlig forsinket tr! Den er forsinket pga forsinket eggløsning denne gang.

Men det er også 4. SA på rad og de siste 3 har skjedd rett etter hverandre.

Nå må det da komme en spire som sitter?! :sad010

Back
Topp