Se der ja! Nå krysser jeg fingrene! Gøy om vi fikk det til nå, i samme termingruppe
Ja det hadde vært gøy!
Dessverre er jeg lite optimistisk enda. Alt for svake tester håper på et lite mirakel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja! Nå krysser jeg fingrene! Gøy om vi fikk det til nå, i samme termingruppe
Synes streken har blitt litt og litt sterkere jeg altså på wondfo, og etter min erfaring skal det litt hcg til for å få tydelig kryss på + og ikke noe som ligner på en skygge. Og den her er jo tydelig selv om den er svak!14 dpo // pp11 // ikm
Wondfotesten er nærmest blenda før den har tørket i dag. Strek på CB, men svært svak.
Tempen er lik som i går.
Vis vedlegget 300138
Krysser fingrene for deg og håper dette betyr en terminspire14 dpo // pp11 // ikm
Wondfotesten er nærmest blenda før den har tørket i dag. Strek på CB, men svært svak.
Tempen er lik som i går.
Vis vedlegget 300138
Synes streken har blitt litt og litt sterkere jeg altså på wondfo, og etter min erfaring skal det litt hcg til for å få tydelig kryss på + og ikke noe som ligner på en skygge. Og den her er jo tydelig selv om den er svak!
Krysser fingrene.
Krysser fingrene for deg og håper dette betyr en terminspire
Vil også gi deg en god klem Det er tøft når det står på En vakker dag er det deres tur og det håper jeg blir snartKveldsupdate ikmdagen
I kveld er jeg skikkelig langt nede og gråter.
Noen av dere vil kanskje tenke at heeey, du har jo ikke mista enda? Men jo. Testen er nesten blenda i dag, tempen falt tidligere og lets face ut. Testene er for svake. De er ikke så sterke som min 1 test 1dpo med førstemann var engang. I mitt liv har jeg opplevd totalt 5 snart 6 tidlige spontanaborter og dette er en klassiker. Jeg har skjønt det tidlig alle gangene, og det er ikke noe poeng i å male et rosenrødt bilde av en kjip situasjon ..
Det blir i såfall den 5. aborten på rad. Og 4 de siste 4 månedene.
Jeg mister stadig troen på at vi skal få flere barn. Hvorfor skal dette være så vanskelig og urettferdig?
Så trist Vil bare gi deg en god klem, og håper inderlig at det går bra for dere snart. Er inne her hver måned for å følge med, og er det noen som fortjener litt medgang snart så er det definitivt deg!
Vil også gi deg en god klem Det er tøft når det står på En vakker dag er det deres tur og det håper jeg blir snart
Stor klem sendes din vei
Sender deg masse klemmer
Sender deg en stor klem! Titter innom med jevne mellomrom og håper på to flotte streker og en spire med superlim for dere