Drømmen om søskenspire

Oppdatering på denne fronten i kveld

Jeg mangler de veldig typiske gravidtegnene i dag:
  • Ikke kald på kvelden. Pleier å fryse ihjel å i dpoland og 1 trimester
  • Ikke den sigende gravidutmattelsen. Hadde den i går
  • Ikke gravidutflod. Kun hatt når jeg var gravid med kiddo.

Det har begynt å gå galt tidligere og tidligere, men FØR ikm?! Nei det kan jeg ikke ha noe av. Krysser for sterkere streker i morgen! :smiley-angelic001

IMG_20190604_222803.jpg

1 dag til ikm // 13 dpo - kveldsoppdatering

Jeg var ganske langt nede i mårrest med et så stort fall i temperaturen og svak test, igjen. Been There dine that liksom.

Når jeg kom hjem fra jobb ser det derimot ut som at testen er ørlite sterkere enn i går. Ikke hele testlinja men en tynn strek av den liksom :hilarious:

Kan det være håp? Hvis tempen hopper opp i morgen?

I kveld har jeg hatt litt murringer og litt trykkende følelse nedover på et vis? Murrer også litt i korsryggen som skremmer meg. Føler magen er ok korsrygg er sa.

Håper det ikke blir noe tr i morgen!:smiley-angelic001

14 dpo // pp11 // ikm

Wondfotesten er nærmest blenda før den har tørket i dag. Strek på CB, men svært svak.

Tempen er lik som i går.

IMG_20190606_080224.jpg

14 dpo // pp11 // ikm

Wondfotesten er nærmest blenda før den har tørket i dag. Strek på CB, men svært svak.

Tempen er lik som i går.

Vis vedlegget 300138
Synes streken har blitt litt og litt sterkere jeg altså på wondfo, og etter min erfaring skal det litt hcg til for å få tydelig kryss på + og ikke noe som ligner på en skygge. Og den her er jo tydelig selv om den er svak!
Krysser fingrene.

Synes streken har blitt litt og litt sterkere jeg altså på wondfo, og etter min erfaring skal det litt hcg til for å få tydelig kryss på + og ikke noe som ligner på en skygge. Og den her er jo tydelig selv om den er svak!
Krysser fingrene.

Dagens er mye svakere, også nå som den har tørket :sad010

Kveldsupdate ikmdagen

I kveld er jeg skikkelig langt nede og gråter.

Noen av dere vil kanskje tenke at heeey, du har jo ikke mista enda? Men jo. Testen er nesten blenda i dag, tempen falt tidligere og lets face ut. Testene er for svake. De er ikke så sterke som min 1 test 1dpo med førstemann var engang. I mitt liv har jeg opplevd totalt 5 snart 6 tidlige spontanaborter og dette er en klassiker. Jeg har skjønt det tidlig alle gangene, og det er ikke noe poeng i å male et rosenrødt bilde av en kjip situasjon ..

Det blir i såfall den 5. aborten på rad. Og 4 de siste 4 månedene.

Jeg mister stadig troen på at vi skal få flere barn. Hvorfor skal dette være så vanskelig og urettferdig?

:sad010:sad010:sad010:sad010:sad010

Så trist :sorry: Vil bare gi deg en god klem, og håper inderlig at det går bra for dere snart. Er inne her hver måned for å følge med, og er det noen som fortjener litt medgang snart så er det definitivt deg! :Heartred

Kveldsupdate ikmdagen

I kveld er jeg skikkelig langt nede og gråter.

Noen av dere vil kanskje tenke at heeey, du har jo ikke mista enda? Men jo. Testen er nesten blenda i dag, tempen falt tidligere og lets face ut. Testene er for svake. De er ikke så sterke som min 1 test 1dpo med førstemann var engang. I mitt liv har jeg opplevd totalt 5 snart 6 tidlige spontanaborter og dette er en klassiker. Jeg har skjønt det tidlig alle gangene, og det er ikke noe poeng i å male et rosenrødt bilde av en kjip situasjon ..

Det blir i såfall den 5. aborten på rad. Og 4 de siste 4 månedene.

Jeg mister stadig troen på at vi skal få flere barn. Hvorfor skal dette være så vanskelig og urettferdig?

:sad010:sad010:sad010:sad010:sad010
Vil også gi deg en god klem ❤️ Det er tøft når det står på :( En vakker dag er det deres tur og det håper jeg blir snart ❤️

Stor klem sendes din vei :( :Heartred:Heartred

Sender deg masse klemmer ❤️

Sender deg en stor klem! Titter innom med jevne mellomrom og håper på to flotte streker og en spire med superlim for dere :Heartred

Back
Topp