Drømmen om søskenspire

Merkelige smerter på høyresiden igjen i dag .vondt når jeg reiser meg brått noen ganger, men det er for tidlig for ligamentsmerter. Egget har jo ikke festet seg engang enda :hilarious:

Tror jeg fikk litt vannete el-slim som var litt strekkbart også i dag. Sist fikk jeg det senere i dpo land som jeg har lest kan være tegn på tidlig graviditet. Men det er også for tidlig for deto_O

Merkelige smerter på høyresiden igjen i dag .vondt når jeg reiser meg brått noen ganger, men det er for tidlig for ligamentsmerter. Egget har jo ikke festet seg engang enda :hilarious:

Tror jeg fikk litt vannete el-slim som var litt strekkbart også i dag. Sist fikk jeg det senere i dpo land som jeg har lest kan være tegn på tidlig graviditet. Men det er også for tidlig for deto_O

Rett og slett bare crazydays for oss begge dette her. Hahahaha, huff! Håper veldig at det klaffer for oss samtidig :hilarious:

3 dpo?
ff flyttet krysset i dag slik at jeg er 3 dpo i dag.

Screenshot_20190427_080943.jpg

Jeg la inn en fake el-test på CD 19. Da flyttet ff krysse igjen slik at jeg er 4 dpo. Jeg liker den best, såeeeh :evil6

Må legge til at jeg har hatt ganske sensitive nipples etter el. Vanligvis har jeg ikke ømhet i puppeområdet. Men det ser ut til å ha gått over i dag

På den andre siden er jeg helt utslått! Føler meg rett og slett dårlig, uten at jeg er syk. Mannen er likens, så kan vel heller skylde på værsyke og slitsom start etter ferien :dontknow

Må hvilke litt før jeg skal ut at huset :sleep011

I dag har jeg vært på barselbesøk til en liten gutt på 2 uker. Det gikk overraskende greit. Kanskje fordi vi begynte prøve samtidig, og det var ikke så sårt enda når jeg fikk vite om den graviditeten? Eller fordi vi er nærmere venner, men bor så langt unna at vi uansett ikke hadde møttes for barseltreff om vi fikk barn samtidig?

Det var så sykt koselig med liten baby igjen og jeg ville helst bare holde den lille heeeeele tiden :love7:love7

Nå håper jeg virkelig jeg snart skal få oppleve det igjen!

På en annen side ble jeg helt skjelven i kroppen av fødselshistorien (selv om det var en fin fødsel uten komplikasjoner ). Tror jeg har noe angst for akkurat den delen enda. :nailbiting:

Mannen er fortsatt bombesikker på at det klaffer denne gangen og gjettet på at vi fikk barn 22 januar. Som er litt creepy, siden hvis det klaffer nå tror jeg termindato blir 19 januar :wideyed: enn om han har rett da! :D

Selv så stoler jeg ikke på magefølelsen hans, for den måneden vi ble gravide med sønnen var han helt sikker på at det IKKE klaffet :hilarious:

Fortsatt 5 dpo :hilarious:

Må bare legge til at jeg fikk noen stikk i underlivet tidlig i dag, og litt kiling i lysken.

Jeg vet ikke hvorfor jeg får stikking så tidlig . Redd det er snakk om at egget prøver å feste seg i egglederen, og at det har skjedd alle 3 gangene.

Lyske kilingen kan være den samme etter forrige graviditet som ikke har gått helt over, men skal jeg være ærlig kjennes det litt annerledes ut .

Endel creamy cm i dag og. Som er et godt tegn for meg! Det skjedde dog etter løpetur, og ikke av seg selv, så kanskje var det fremprovosert? Krysser uansett fingrene.

Fikk også en kvalme følelse når jeg stod i dusjen etter joggeturen :shy:

7 dpo

I går hadde jeg litt små murringer/kramper og rykk i lysken. Det passer godt med festesmerter. Ikke hatt det skarpe stikket bare, men det er kanskje ikke nødvendig. Husker ikke om jeg fikk det med førstemann. Men det kjennes ut som ved graviditet.

Tempen har derimot ligget jevnt, litt nedadgående, men generelt lavere enn de siste syklusene (spesielt gravidsyklusene). I dag tok den et hopp.

I går ble jeg forkjøla, og har tett neste og vond hals. Føler ikke jeg har feber, men kanskje det har påvirket tempen? Var oppe mye på natten i går men tempen var ganske lik da.

Får håpe det er en spire, og at den overlever i denne skrotten som stadig er syk!

På en annen side har jeg først begynt å bli gravid i de siste syklusene når jeg har vært syk. Første 6 mnd det ikke skjedde noe var jeg frisk. Jeg undres på om jeg kan ha noe imunngreier som gjør det vanskelig. Var forkjøla den syklusen jeg fikk guttungen også. Har lest at noen imunnforsvar er mer hissig og angriper spiren. Jeg har en autoimunn sykdom fra før (men regulert med medisiner), og den har jeg jo fordi imunnforsvaret har ødelagt kjertelen.

Cd 8
Fortsatt veldig forkjøla! Tror det er årsaken bak tempen i dag også. Følte meg kjempevarm når jeg våknet, men fikk sovet ganske greit i dag heldigvis, i motsetning til de to siste nettene. Bare flaks jeg klarte å Tempe med denne forkjølelsen. Håper den går bort fort! Jeg tror jeg har vært like mye syk som frisk i 2019 så langt :shy:

God 1. Mai!

Screenshot_20190501_080543.jpg

Fortsatt cd 8

• Mye mer ilinger i lysken
  • Ilinger, kløe og brystene

Ååh jeg vil ikke få forhåpninger men føler dette lover godt! :nailbiting:

Kanskje jeg har feber likevel? Og febertåke :hilarious:

Cd 9

Tempen så litt mer normal ut i dag, så da har den nok blitt påvirket av forkjølelsen de siste 2 dagene. Er litt bedre nå.

Bestemt meg for å ikke teste i dag. Ser an tempen og tester antakelig i morgen :)

Screenshot_20190502_064054.jpg

9 eller 10 dpo?
Tempen falt enda et par hakk i dag. Litt sterke kramper på morgenen. Negativ test, uten noe som helst håp om strek. Med den falt også alle forhåpninger.

Jeg tok derfor vekk den falske opk testen i FF som gjør at FF mener jeg kun er 9 dpo. Living in denial :smiley-angelic006:laughing021

Jeg har kjent økende mye rykk i lysken som er gravidtegn for meg. Samtidig har jeg antydning til ømme pupper om jeg kjenner godt etter en gang i blant. Det har jeg aldri ellers (forøvrig heller ikke som gravid?). De klør også. Men det er kanskje mest vanlig for mensen og bare uvanlig at jeg ikke har til vanlig? Kanskje bare ikke tenkt over det før?

Jeg har ikke hatt den skarpe festesmertene, så kan jo stemmer at vi ikke er gravide denne ppen. Det styrker forøvrig teorien om at vi ikke kan legge aksjer i hytt og pine før El! Her gjelder det å spare spare spare :dance011

Ikm På tirsdag eller onsdag

Ps: jeg har også lite utflod. Hvis det er noe så er det vannete. Tror jeg må ha lotion for å være skikkelig gravid, som da jeg fikk sønnen.

Update

Ble svimmel og kvalm på butikken i dag. Men det kan skyldes forkjølelsen og at jeg er litt redusert enda.

Muligens litt mer vannete utflod i dag, isteden for tørr.

Update

Ble svimmel og kvalm på butikken i dag. Men det kan skyldes forkjølelsen og at jeg er litt redusert enda.

Muligens litt mer vannete utflod i dag, isteden for tørr.
Krysser fingrene for deg! Når ryker neste test? Håper du er 9 dpo i stedet for 10 dpo og at det bare er tidlig enda :signs003

Krysser fingrene for deg! Når ryker neste test? Håper du er 9 dpo i stedet for 10 dpo og at det bare er tidlig enda :signs003

Det blir vel fort hver dag fremover :hilarious: etter negativ test i mårrest tenkte jeg shit au, nå venter jeg bare på tr... Men etter dårlig form i ettermiddag så fikk jeg jo plutselig et håp. :facepalm:

Det blir vel fort hver dag fremover :hilarious: etter negativ test i mårrest tenkte jeg shit au, nå venter jeg bare på tr... Men etter dårlig form i ettermiddag så fikk jeg jo plutselig et håp. :facepalm:
Sånn er jeg også.... Kjenner etter på hvert minste lille tegn på at noe er på gang :angelic: Jeg er spent på morgendagens test da!:D

Spennende å følge med :) skal krysse det som kan krysses frem til tr evt er på plass!

Cd 10/11

Fortsatt negativ test.
Jeg føler meg dog gravid pga all ilingen i lysken . Det tok seg skikkelig opp i går kveld, og i dag fikk jeg vondt når jeg hostet.

Skjønner meg ikke på denne kroppen akkurat nå.

Tempen er også ubrukelig. Den er lik som i går når jeg tok den 1,5 time tidligere. Hvis jeg bruker en bbt adjuster på nett derimot hopper tempen helt til 36.91. som er ganske lovende! Men tror ikke det blir riktig å justere den så mye :bookworm:

Update på symptomsiden:

Fikk noen stikk i livmora og litt vondt i skambenet i dag.
Trøtt, men det jo også helg :hilarious:

Vet ikke helt om jeg har forhåpninger uansett lenger. Føler at hvis jeg får positiv test nå, så er det for sent for at det skal utvikle seg normalt :sorry: selv om jeg prøver hardt å trykke ned den negative siden :rolleyes:

Update på symptomsiden:

Fikk noen stikk i livmora og litt vondt i skambenet i dag.
Trøtt, men det jo også helg :hilarious:

Vet ikke helt om jeg har forhåpninger uansett lenger. Føler at hvis jeg får positiv test nå, så er det for sent for at det skal utvikle seg normalt :sorry: selv om jeg prøver hardt å trykke ned den negative siden :rolleyes:

Håper det er en liten babybønne der inne altså! Spennende!

Back
Topp