Drømmen om søskenspire

Cd 15
Hva skjer her da?! Tempen bare synker!!

Screenshot_20190419_062437.jpg

Vi har altså bommet med aksjene og må hive oss rundt igjen ser det ut som. Det er 2 dager siden jeg hadde brunt eggløsningsslim. Nå har jeg lest at ved og etter EL er det et bra tegn, mens FØR el er det dårlig tegn, og tyder på for lavt østrogen :wideyed: blir stadig forvirret her.

Eltestene er også negativ

Last edited:
Cd 15
Hva skjer her da?! Tempen bare synker!!

Vis vedlegget 295275

Vi har altså bommet med aksjene og må hive oss rundt igjen ser det ut som. Det er 2 dager siden jeg hadde brunt eggløsningsslim. Nå har jeg lest at ved og etter EL er det et bra tegn, mens FØR el er det dårlig tegn, og tyder på for lavt østrogen :wideyed: blir stadig forvirret her.

Eltestene er også negativ

Det er ikke lett, men kanskje ikke du burde lese så mye?

Nei det er det som er problemet. Jeg er over snittet opptatt av informasjon som akademiker og prøver over lengre tid :hilarious:

Jeg er også litt for glad i å lese meg opp om ting og det kan jo både være positivt og negativt det da. :p I perioder så er det kanskje greit å la være, men vet selv at det er nærmest umulig. Leste også mye da jeg begynte å bli desperat etter to MA og ett og et halvt år med prøving, og er av typen som gjerne overser det jeg ikke vil forholde meg til og suger til meg det jeg finner trøst eller forklaring i.

Som folk flest, med andre ord.

Kropp er ikke eksakt vitenskap. De reagerer forskjellig og kommer med forskjellige finurlige tvister, helst når man minst ønsker det selv. Men ofte positive også da. :)

Du skal vel på utredning snart?

Jeg er også litt for glad i å lese meg opp om ting og det kan jo både være positivt og negativt det da. :p I perioder så er det kanskje greit å la være, men vet selv at det er nærmest umulig. Leste også mye da jeg begynte å bli desperat etter to MA og ett og et halvt år med prøving, og er av typen som gjerne overser det jeg ikke vil forholde meg til og suger til meg det jeg finner trøst eller forklaring i.

Som folk flest, med andre ord.

Kropp er ikke eksakt vitenskap. De reagerer forskjellig og kommer med forskjellige finurlige tvister, helst når man minst ønsker det selv. Men ofte positive også da. :)

Du skal vel på utredning snart?

Enn om det hadde vært så enkelt som å ha sex på eldagen så var man gravid :love7 så var jakten kun på å finne eldagen! :notworthy

Cd 15 kveld

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke utfloden, synes jeg er innom alle mulige varianter på en dag. Litt øm i livmor kanskje. Eltestene er negative også i kveld. Streken er bare halvveis sterk også, så langt unna.

Ellers har jeg kost meg med vin på terrassen, lammekjøtt og finvær. Elsker våren når den er så fin som dette! Og holdt meg unna trampolina i dag :wacky:

Cd 16

Tempen gikk litt opp i dag, men ikke opp til etter EL temp. Fortsatt ikke positiv el-test heller!
Men jeg har lagt inn High i FF siden det er endel styrke på dem. Ikke nesten positive, men en tydelig strek liksom. Kjenner ut som at kroppen jobber veldig med noe nedi der. :shy:

Kanskje el i dag? Men uten positiv el-test??
Screenshot_20190420_094912.jpg

Cd 17. Kanskje 1 dpo?

Tempen gikk svakt opp i dag, men ikke så mye opp at det ser ut som etter el. Men kanskje denne syklusen er annerledes?

I går kveld var eltesten skikkelig svak! Og når jeg ser på de hadde jeg sterkest test på CD 13. Begynner å lure på om jeg har hatt veldig kort og topp og mistet den selv med morgen og kveldstesting?

Jeg har hatt endelig rykninger i lyske over flere dager. Sånn jeg har når jeg er gravid. Hadde det lenge utover en syklus etter SA tidligere, så kanskje det er livmor som trekker seg sammen enda? Aner ikke . Kroppen gir meg ekstra mye merkelig følelser etter en SA

Endret på styrken på testene etter å tenkt meg om i FF

Jeg pleier å ha coverline på ca 36,55
Screenshot_20190421_074844.jpg

Får ta en ny el-test igjen når jeg står opp. Føler ikke testene og temp henger sammen i det hele tatt denne gangen :wacky:

Mannen har begynt å bli forkjøla i dette vårværet (typisk at han kaster seg på shorts og t-skjorte med en gang solen titter frem) , så tror det blir vanskelig med flere aksjer :hilarious:

Cd 18

Ser ut til at de negative eltestene stemmer. Her klarer visst ikke kroppen el!! Aldri opplevd det før. Så spent på hvordan denne syklusen ender opp. o_O

Screenshot_20190422_080006.jpg

Bør jeg ta spottingen som tegn på rester mon tro?

Cd 18
Ser ut til at de negative eltestene stemmer. Her klarer visst ikke kroppen el!! Aldri opplevd det før. Så spent på hvordan denne syklusen ender opp. o_O

Vis vedlegget 295582

Bør jeg ta spottingen som tegn på rester mon tro?

Spør på "vi som har mistet" delen av forumet kanskje? Tenker at det var såpass tidlig og om du blødde som en normal mens i etterkant, så bør det ikke være rester som påvirker. Men kan være at jeg tar feil også.

Kroppen din har jo vært gravid to ganger på kort tid, så det er ikke så rart om den krangler litt.. Kanskje den trenger litt tid og ro.

Last edited:
Cd 19

Tempen gikk enda lavere i dag. I går tror jeg også elslimet forsvant, så da har kroppen kanskje gitt opp?

Spent på når jeg får mensen nå altså!

Cd 20
Tempen tok et hopp opp i dag! Fortsatt ikke etter el-temp, men får forhåpninger siden det skjedde i ett hopp og ikke snikende. Ser ut som at kroppen prøver på el for 3 .gang. håper egget slipper. Synes slimet har blitt mindre fertilt også. Kom igjen kroppen! Håper egget ikke er blitt overmodent :hilarious: eller svømmerne oppbrukt. Det var først når vi sluttet med daglig sex vi begynte bli gravide igjen, så jeg mistenker noe med mengden til mannen. Har lagt inn skjer annenhver dag de ppene det har klaffet, mens nå har det blitt litt mye igjen :oops:

Elsker våren!

Nå må det bli en vårspire :D:happy093.

Screenshot_20190424_180818.jpg

Last edited:
E G G L Ø S N I N G!?

:talk017

Jeg gikk tom for eltester for 2 dager siden, men fant en el stav fra babyplan innerst i skapet i kveld og den var skikkelig positiv!! :excited001

Edit: føler meg kanskje sikker da jeg fikk veldig sterke smerter i underlivet og livmor området utover kvelden. Tror aldri det har et så ille! :nailbiting:

Last edited:
Cd 21 // 1 dpo?
Påskekrimmen fortsetter!! Lillegutt vekte meg i 4/5 tiden. Tok tempen og den var lavere enn i går på 36.45 :mad:

Ville ikke innfinne meg med det så når jeg våknet 0645 (temper vanligvis 0630) så var tempen 36,7! Aldri opplevd slik forskjell.

Jeg la selvfølgelig inn den tempen jeg likte best i FF :evil6

Screenshot_20190425_082403.jpg

Cd 21 kveld

Fortsatt øm og vond livmor. Stråler mye ned i føttene. Har fremdeles rykk i lysken, som ved graviditet. Det varte en stund ut i forrige syklus etter SAen og, men må har det vart så lenge så jeg vet ikke om jeg kan regne det som gravidsymptom i dpo-land lenger.

Begynner å lure på om jeg er 2 dpo, selv om jeg fikk veldig positiv el-test i går.

Og jeg fryser halv ihjel, samtidig som jeg brått ble et sovedyr. :hilarious:

Så EL må ha skjedd altså:shy: begynner å kjenne kroppen sin etter et år med prøving gitt :wacky:

Cd 22 // 2 eller 3 dpo

Ifølge FF er jeg 3 dpo. Jeg er litt usikker, men da har jeg endelig fått eggløsning i alle fall og kroppen fungerer sånn nogen lunde etter aborten igjen :D

Hvis jeg er 3 dpo kom eggløsningen virkelig på den kjedeligste dagen med lengst opphold mellom aksjer :hilarious: får håpe det holder. Oppskriften har vært å spare svømmere, men det ble ikke sånn nå, siden vi har trodd EL har kommet flere ganger denne syklusen .:shy:

Mannen har en god følelse på januarbaby så vi får se da!

Cd 22 // 2 eller 3 dpo
Ifølge FF er jeg 3 dpo. Jeg er litt usikker, men da har jeg endelig fått eggløsning i alle fall og kroppen fungerer sånn nogen lunde etter aborten igjen :D

Hvis jeg er 3 dpo kom eggløsningen virkelig på den kjedeligste dagen med lengst opphold mellom aksjer :hilarious: får håpe det holder. Oppskriften har vært å spare svømmere, men det ble ikke sånn nå, siden vi har trodd EL har kommet flere ganger denne syklusen .:shy:

Mannen har en god følelse på januarbaby så vi får se da!

Hurra! Krysser og håper ❤️

Back
Topp