mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Om det nå bare var unga som rotet....
//Rotehue
Vettu, det er helt lov, det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om det nå bare var unga som rotet....
//Rotehue
Det her ELSKER jeg! Jeg skulle ønske jeg også fikk lov å pynte til jul nåDa er vi så smått i mål i stua Ikke begynt i gangen, kjøkken eller ute ennå, men det får bli ila morgendagen
Vis vedlegget 391479Vis vedlegget 391481Vis vedlegget 391482Vis vedlegget 391483Vis vedlegget 391484
Det her ELSKER jeg! Jeg skulle ønske jeg også fikk lov å pynte til jul nå
Yay! Da er det bare å vente og se en ukeFF satte kryss idag og jeg er 3 dpo
Vis vedlegget 391518
Haha. Sant Da tror jeg nok mannen tror jeg har klikket. Eller kanskje ikke. Siden jeg har maset om jul siden maiHar man lyst, har man lov
Yay! Da er det bare å vente og se en uke
Haha. Sant Da tror jeg nok mannen tror jeg har klikket. Eller kanskje ikke. Siden jeg har maset om jul siden mai
Yes, har så mange tester, så begynner å teste om 5 dager
Gjerne fått positiv senest 9dpo, men med E var det først 10 dpo sent på kvelden- det gir meg litt lenger håp, så fint detDu får vel oftest tidlig positiv, så det er vel greit nok
Ikke sant, ååh, håper for degGjerne fått positiv senest 9dpo, men med E var det først 10 dpo sent på kvelden- det gir meg litt lenger håp, så fint det
Ikke sant, ååh, håper for deg
Hvor fort gikk det med de andre..?Takk, kjære du Jeg tørs ikke å ha håp i det hele tatt, føler jeg Sist prøvde vi I 7 pp, så prøver å tenke litt i de baner at det kommer til å ta litt tid.
Hvor fort gikk det med de andre..?
Nr 1 og 2 prøvde vi ikke på Nr 3 og nr 4 satt i pp1.
Da er det jo ikke utenkelig at det går an at lille sitter på første nå men greit å være forberedt på lengre tid uansett.
Nei, men nå prøver vi på ei lita tutte, så da har vi ikke aksjeinnlegg annet enn to til 3 dager før EL. Så må vel være litt flaks inni bildet også. Er jo 37 år, så Går iallefall ut ifra det tar litt tid
Krysser fingrene uansett!
Takk, det er hyggelig, søta Lov å håpe litt iallefall