Drømmen om en til i familien♡

Masse lykke til med babyprøving ❤

Har dere begynt å pynte til jul ?

Takk❤️ Hehe, hatt syke barn og mange møter den siste mnd. Var hos legen idag, så har kun såvidt begynt med å henge opp snøfnugg på den ene ytterveggen. Skal pynte denne uken:santa

Last edited:
CD21 og 2 dpo med dagens graf. Reeett opp :angel5
Screenshot_20221103-084758_FF App.jpg

Wow, for ei koselig dagbok!! ❤️ har bladd i spenning for å se, haha! Har ikke tenkt at dagbok kunne være en fin måte å dele tanker og følelser på, takk for tipset! :-) masse lykke til i dpo-land. Selv ventet jeg EL til helga vil jeg tro! Første PP med temping og testing så det blir spennende å se!

Wow, for ei koselig dagbok!! ❤️ har bladd i spenning for å se, haha! Har ikke tenkt at dagbok kunne være en fin måte å dele tanker og følelser på, takk for tipset! :) masse lykke til i dpo-land. Selv ventet jeg EL til helga vil jeg tro! Første PP med temping og testing så det blir spennende å se!

Takk❤️ Ja, synes det er fint at man kan dele alt fra A-Å, må ikke kun dreie seg om graviditet- skjer jo mye i livet mens man prøver:)Masse lykke til, håper spiren sitte i denne pp❤️

Da er vi så smått i mål i stua :santa Ikke begynt i gangen, kjøkken eller ute ennå, men det får bli ila morgendagen:)
20221103_194824.jpg
20221103_194810.jpg
20221103_194752.jpg
20221103_181038.jpg
20221103_181048.jpg

Ååå det blir så fint..!
Jeg har lyst på et ryddig og organisert hus, sånn at det ser like fint ut :p haha
Her blir det jo som å pynte møkk. Også er jeg så dårlig på å gjøre ting fint.

Du, det er jeg sikker på at ikke stemmer- alle kan få til det å pynte fint, søta❤️ Synes da huset ditt ser fint ut ifra det jeg har sett av bilder:happy119 Det flyter overalt med leker i hele huset. Så må rydde det bort hver kveld.

Hurra, endelig er vi i gang med denne tiden på året! :santa Veldig fint pyntet, liker spesielt godt den girlanderen du har hengt opp mellom rommene :D

Jaaa, dette er virkelig den beste tiden på hele året:greet008 Elsker den magiske julemagien- noe helt spesielt:santa Takk❤️

Du, det er jeg sikker på at ikke stemmer- alle kan få til det å pynte fint, søta❤️ Synes da huset ditt ser fint ut ifra det jeg har sett av bilder:happy119 Det flyter overalt med leker i hele huset. Så må rydde det bort hver kveld.
Man tar jo ikke bilder av rotekroken og uryddet kjøkkenbord x) haha

Man tar jo ikke bilder av rotekroken og uryddet kjøkkenbord x) haha
Vel, har man unger i huset, så blir det fort litt rot her og der :happy119 pynt I vei, sier nå jeg:greet008

Back
Topp