Drømmen om en til i familien♡

Er på CD 18 og fikk jaggu meg disse idag:) forrige mnd var det på CD 20, så skifter litt fra mnd til mnd. Vurderer salvie-te neste pp(om det blir en). Da får jeg EL alt fra 12-14 dpo.
20221031_075159.jpg

Er på CD 18 og fikk jaggu meg disse idag:) forrige mnd var det på CD 20, så skifter litt fra mnd til mnd. Vurderer salvie-te neste pp(om det blir en). Da får jeg EL alt fra 12-14 dpo.Vis vedlegget 391268
Salvie har pleid å gi noen dager tidligere til meg og, men har ikke brukt det nå pga ammingen :P ikke så mye tidligere som hos deg dog

Salvie har pleid å gi noen dager tidligere til meg og, men har ikke brukt det nå pga ammingen :p ikke så mye tidligere som hos deg dog

Hmmm, kanskje Salvie-te utgår siden jeg pumper ennå? Visste ikke at det ikke kunne drikkes da:angelic: Nei, ble så overrasket over at jeg fikk EL såpass mye tidligere av salvie-teen:joyful:

Hmmm, kanskje Salvie-te utgår siden jeg pumper ennå? Visste ikke at det ikke kunne drikkes da:angelic: Nei, ble så overrasket over at jeg fikk EL såpass mye tidligere av salvie-teen:joyful:
Salvie kan drepe produksjonen litt, også inneholder det litt tujoner (som er et giftstoff, som de ANTAR går over i morsmelk).
Men, jeg tviler på at det har så mye å si hvis ungen ikke drikker så mye mm (tenker det kanskje primært gjelder spedbarn under halvåret), men... Kan altså også redusere produksjonen.

Salvie kan drepe produksjonen litt, også inneholder det litt tujoner (som er et giftstoff, som de ANTAR går over i morsmelk).
Men, jeg tviler på at det har så mye å si hvis ungen ikke drikker så mye mm (tenker det kanskje primært gjelder spedbarn under halvåret), men... Kan altså også redusere produksjonen.

Det visste jeg jaggu meg ikke, da utgår det nok neste mnd iallefall:angel5 Pumper ennå over en halvliter på dagen, så. Takk for info, snupp. Levende leksikon, du❤️:happy119:laughing002

EL er idag og første mnd jeg er igang med tempingen igjen:) Vi la inn aksjer for 3 dager siden. Prøver på ei lita frøken denne gang:dummy1: Så da blir det aksjeinnlegg 2-3 dager før EL i hver PP.
Dagens graf ser slik ut:joyful:
Screenshot_20221101-204020_FF App.jpg

Satser på at FF setter kryss på fredag :smiley-bounce012 Er 1 dpo idag.

Screenshot_20221102-134046_FF App.jpg

Ser lovende ut! Blir vel kryss snart;) Satser på at vi kan flytte inn i Juli sammen etterhvert! :D

Du er i juli-gruppa du nå, søta❤️ :happy093 :smiley-bounce012 :love017 Spørs nok om ikke vi bruker lenger tid, siden vi kun legger inn aksjer 2-3 dager før EL, men er jo liv å håpe:angel5 Har ei julijente ifra før, så hadde vært kos med ei til:dummy1::joyful::laughing002

Du er i juli-gruppa du nå, søta❤️ :happy093 :smiley-bounce012 :love017 Spørs nok om ikke vi bruker lenger tid, sidenvi kun legger inn aksjer 2-3 dager før EL, men er jo liv å håpe:angel5 Har ei julijente ifra før, så hadde vært kos med ei til:dummy1::joyful::laughing002
Sniker litt der, avventer og ser om testene tar seg opp. Tror ikke på testene før de blir *klart* positive :p
Redd for streifere osv

Sniker litt der, avventer og ser om testene tar seg opp. Tror ikke på testene før de blir *klart* positive :p
Redd for streifere osv

Skjønner hvordan du tenker- men akkurat nå er du jo gravid❤️

Da prøver vi visst på bebis nr 6 :love017 :nailbiting::eek::love017:Heartred Har da ifra før 2 jenter på 15 og 12 år(straks 13 år) og tre gutter på 10, straks 4 og 1 år❤️

Har så lyst på ei lita frøken til i familien, er jo glad for en gutt til også, hadde bare vært så moro med ei lita frøken igjen å kle opp i rosa små kjoler, hårbånd og annet stæsj:dummy1::Heartpink:hilarious: haha.. Så kommer til å prøve alle mulige kjerringråd og sex i 2 dagen FØR EL. Er jo lov å prøve:joyful::D

Sist prøvde vi i 7PP, så får vi se hvor lang tid det tar denne gang:angelic: Siden jeg sliter med hyperemesis som gravid, så hadde det vært fint å vært kvalmefri i jula, men det gjenstår å se:santa

Er på CD17 og fortsatt ikke hatt el. Tester med CB-MONITOREN og den gikk på høy idag. Har hatt murringer noen dager nå og kjenner det ikke er mange dagene til EL. 2 eller 3 dager til, tenker jeg. Tempen går hit og dit, våkner en del med mini på 1 år på natta ennå, så tempingen er så som så:p
Vis vedlegget 391252
Såå stas at dere prøver på en til! :love017 Håper det klaffer raskt, og at du (mot alle odds?) får et lettere svangerskap denne gangen :):Heartpink

Såå stas at dere prøver på en til! :love017 Håper det klaffer raskt, og at du (mot alle odds?) får et lettere svangerskap denne gangen :):Heartpink

Litt skrekkblandet fryd å være prøver igjen :nailbiting: :laughing002 Tusen takk, snille du❤️ Huff, gruer meg til kvalme og oppkast, men det er verdt det når jeg har premien i armene mine:Heartred:love017

Back
Topp