Drømmen om en til i familien♡

Så herlig og blid Ellion er ❤ Hipp hipp hurra for Ellion som nettopp fylte sitt første år.

Gleder meg til du legger ut bilder i juleheimen hos dere.

Takk, snille du❤️

Koselig det settes pris på en liten juleupdate i dagboken, på tross av jeg ikke er en prøver igjen heeelt ennå:angelic:

Så koselig med oppdatering fra deg, og så herlige bilder :love017 Spennende at det er en mulighet for én til, synes det er så herlig med en stor barneflokk. Og skjønner godt at fine, blide Ellion ikke akkurat virker avskrekkende på å få en til :D Gleder meg til juleoppdateringene dine!!

Nåårh, takk for det- hyggelig å lese❤️ Mitt hjerte bobler av stolthet over den fiiine familien jeg har fått- jeg er SÅ heldig:love017:crybaby2 Det er hektisk, og til tider litt småkaotisk, men det er så koselig med en stor familie❤️ hehe, ikke lenge igjen til juleupdate nå, for huset skal julrpyntes den 1.november:greet008

Ja, altså, kunne ikke fått en bedre gutt enn han der altså❤️

Gleder meg så fælt til å julepynte huset:greet008 Ikke lenge igjen til den 1.november nå, gitt:santa

Ja, kunne jo laget meg en dagbok innpå der også, det har jeg slett ikke tenkt på jeg kunne:smiley-ashamed005

Synes du skulle gjort det. Ikke fordi at det ikke skal være HER, men fordi at da kan hele forumet få julestemning ❤️ :p

Synes du skulle gjort det. Ikke fordi at det ikke skal være HER, men fordi at da kan hele forumet få julestemning ❤️ :p

Ja, spørs om ikke jeg gjør det og- når jeg får tid :santa :D

Ja, ser virkelig frem til juleupdaten din.
Mener å huske at du er dansk så regner med at du tar med noen danske juletradisjoner ?

Jo, husker riktig du vettu:) Lager dansk julemiddag og baker danske julesmåkaker.
Vet ikke om vi har noen typiske danske juletradisjoner?! Annet enn etter julemiddagen spiser risalamande(dansk riskrem) med varm kirsebærsaus til dessert med en mandel i og den som får mandelen vinner mandelgaven:santa

Noterer ned litt tanker i kvelden. Bare for å skrable ned egne tanker å ha det her ett sted:schocked028Jeg er så i limboland om hva i søren jeg/vi skal gjøre!?
OM vi skal gå for én til I familien, så kan det jo reelt sett ta litt tid. Forrige gang tok det jo 7 pp å bli gravid..
Kanskje det tar lenger tid denne gang?(om vi skal prøve på en til, vel og merke)
Har ikke lyst til å begynne å få god søvn igjen, for så å begynne opp igjen med våkennetter heller(jeg som tar alle våkennetter)
Jeg har hatt hyperemesis med alle, men i varierende grad. Vært sengeliggende alt fra 13-26 uker. Er så lei meg for å ikke kunne være oppegående og igang, slikt jeg er til vanlig. Og med 5 barn ifra før, så trengs det at jeg får bidratt med mitt, men vi elsker å ha en stor familie og det er SÅ verdt all oppkasten og kvalmen. Hadde det ikke vært for den stygge hyperemesis'n, så hadde jeg allerede vært gravid- så har vel i grunn svaret der :smiley-ashamed005 :eek:
Det betyr da ny og større bil igjen:hilarious: Kjøpte en helt ny Skoda Kodiaq VRS 7seter i 2020:wacky: Vel, vel. Hus har vi med 6 soverom, men kan bygge nytt tilbygg evt. Huset er 151m², ikke det største, men god planløsning. Har nettopp renovert og bygd om rom i garasjen på 25m² til oppholds- og treningsrom.

Uansett, så skal jeg ha koll på syklusen igjen. Har starta opp CBmonitoren og følger med på syklusen og "hopper av i svingen" enn så lenge. Tenker jeg starter å Tempe med ladycomp igjen når jeg får mens, eller prøve iallefall. Er en del våken på natta med minsten ennå:angelic: Vet det kan påvirke tempen, men skal gi det et forsøk. Først og fremst så ser jeg SÅ fram til å pynte til jul og virkelig kose meg de månedene vi har pynten oppe:greet008:smiley-bounce012:santa

Det er så synd med den hyperemesisen, at den ødelegger for så mye.. :( men utrolig koselig at dere vurderer en til ❤️
Skulle gjerne hatt deg med i samme termingruppe på nytt igjen altså :p

Jo, husker riktig du vettu:) Lager dansk julemiddag og baker danske julesmåkaker.
Vet ikke om vi har noen typiske danske juletradisjoner?! Annet enn etter julemiddagen spiser risalamande(dansk riskrem) med varm kirsebærsaus til dessert med en mandel i og den som får mandelen vinner mandelgaven:santa
Åh risalamande er nammis. Tipper julemiddagen er and med brunekartofler og rødkål til ?

Og utrolig koselig at dere vurderer en til ❤️

Det er så synd med den hyperemesisen, at den ødelegger for så mye.. :( men utrolig koselig at dere vurderer en til ❤️
Skulle gjerne hatt deg med i samme termingruppe på nytt igjen altså :p

Skulle gjerne blitt med videre sammen med deg i enda en termingruppe også, søta- det hadde vært koselig❤️ Huff, føles så urettferdig jeg skal slite med hyperemesis:-(. Hverken mamma, mormor eller farmor har slitt med det, de har hatt lette svangerskap uten noe som helst kvalme:confused013 Får se om og når det eventuelt blir:)

Åh risalamande er nammis. Tipper julemiddagen er and med brunekartofler og rødkål til ?

Og utrolig koselig at dere vurderer en til ❤️

Det smaker utrolig godt:cool05:dance008:) Yes, er and med kartofler, brunkartofler, flæskesteg( dansk ribbe), rødkål, surkål, julepølse, rosenkål dampet i smørvann, lefser og hjemmelaget brun saus med sjyen fra flæskestegen og anden og en god dæsj med fløte. Nam, gleder meg sånn til julemiddagen:hilarious:

Det smaker utrolig godt:cool05:dance008:) Yes, er and med kartofler, brunkartofler, flæskesteg( dansk ribbe), rødkål, surkål, julepølse, rosenkål dampet i smørvann, lefser og hjemmelaget brun saus med sjyen fra flæskestegen og anden og en god dæsj med fløte. Nam, gleder meg sånn til julemiddagen:hilarious:

For vann i munnen når jeg leser julemiddagen så jeg kan godt forstår at du gleder deg sikkelig til julemiddagen.

Da er jeg startet opp med temping igjen:woot::p Bruker CB-monitoren også. Synes bare det er så rart jeg fikk mens allerede 11 dpo. Tyder det på for lite progesteron? Eller kanskje det er fordi jeg pumper litt ennå. Ca 4xdaglig og får utca 6-7dl. Uansett. Får nå se hva tiden bringer framover:angel5 Svigermor er på besøk og hun spurte igår "dere skal vel ikke ha flere nå, eller?" Jeg bare: Vet ikke helt, jeg.. og bare gliste lurt:smiley-angelic006:cool14 Mannen responderte" vi skal minst ha to til" og lo litt:cool01 Svigermor bare smilte litt nervøst:hilarious::smiley-bounce022

Uansett, nå prøver jeg å fo koll på syklusen..

20221014_193159.jpg

Da prøver vi visst på bebis nr 6 :love017 :nailbiting::eek::love017:Heartred Har da ifra før 2 jenter på 15 og 12 år(straks 13 år) og tre gutter på 10, straks 4 og 1 år❤️

Har så lyst på ei lita frøken til i familien, er jo glad for en gutt til også, hadde bare vært så moro med ei lita frøken igjen å kle opp i rosa små kjoler, hårbånd og annet stæsj:dummy1::Heartpink:hilarious: haha.. Så kommer til å prøve alle mulige kjerringråd og sex i 2 dagen FØR EL. Er jo lov å prøve:joyful::D

Sist prøvde vi i 7PP, så får vi se hvor lang tid det tar denne gang:angelic: Siden jeg sliter med hyperemesis som gravid, så hadde det vært fint å vært kvalmefri i jula, men det gjenstår å se:santa

Er på CD17 og fortsatt ikke hatt el. Tester med CB-MONITOREN og den gikk på høy idag. Har hatt murringer noen dager nå og kjenner det ikke er mange dagene til EL. 2 eller 3 dager til, tenker jeg. Tempen går hit og dit, våkner en del med mini på 1 år på natta ennå, så tempingen er så som så:p
Screenshot_20221030-184042_FF App.jpg

Last edited:
Ååå, så gøy at dere begynner nå ❤️❤️ jeg har et lite håp om at vi havner i samme termingruppe på nytt igjen :angelic: selv om jeg skjønner at du gjerne vil være kvalmefri til jul :p

Ååå, så gøy at dere begynner nå ❤️❤️ jeg har et lite håp om at vi havner i samme termingruppe på nytt igjen :angelic: selv om jeg skjønner at du gjerne vil være kvalmefri til jul :p

Ja, hadde ikke regnet med at vi skulle begynne allerede nå, men det ble nå bare sånn brått bestemt :hilarious: Tar det med ro og stresser ikke(ennå iallefall):p Du, det hadde vært så koselig å kommet på samme termingruppe med deg igjen❤️ Dog ikke like gøy å ligge lenket til senga eller doen nå sånn i jula, ikke minst for barnas del. Så gjenstår å se hva det blir til:D spent på når du skal teste❤️

Da prøver vi visst på bebis nr 6 :love017 :nailbiting::eek::love017:Heartred Har da ifra før 2 jenter på 15 og 12 år(straks 13 år) og tre gutter på 10, straks 4 og 1 år❤️

Har så lyst på ei lita frøken til i familien, er jo glad for en gutt til også, hadde bare vært så moro med ei lita frøken igjen å kle opp i rosa små kjoler, hårbånd og annet stæsj:dummy1::Heartpink:hilarious: haha.. Så kommer til å prøve alle mulige kjerringråd og sex i 2 dagen FØR EL. Er jo lov å prøve:joyful::D

Sist prøvde vi i 7PP, så får vi se hvor lang tid det tar denne gang:angelic: Siden jeg sliter med hyperemesis som gravid, så hadde det vært fint å vært kvalmefri i jula, men det gjenstår å se:santa

Er på CD17 og fortsatt ikke hatt el. Tester med CB-MONITOREN og den gikk på høy idag. Har hatt murringer noen dager nå og kjenner det ikke er mange dagene til EL. 2 eller 3 dager til, tenker jeg. Tempen går hit og dit, våkner en del med mini på 1 år på natta ennå, så tempingen er så som så:p
Vis vedlegget 391252
Kjempekjekt at dere prøver på en til. :Heartred Masse lykke til med prøvingen :happy:

Ja, hadde ikke regnet med at vi skulle begynne allerede nå, men det ble nå bare sånn brått bestemt :hilarious: Tar det med ro og stresser ikke(ennå iallefall):p Du, det hadde vært så koselig å kommet på samme termingruppe med deg igjen❤️ Dog ikke like gøy å ligge lenket til senga eller doen nå sånn i jula, ikke minst for barnas del. Så gjenstår å se hva det blir til:D spent på når du skal teste❤️

Nei, skjønner den altså ! ❤️❤️

Back
Topp