mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Legge forventningene litt på is, men holde håpet oppe!
Exactly
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legge forventningene litt på is, men holde håpet oppe!
Usj, jeg har også sånne dager i blant, der ting smaker "feil". (Sånn, til vanlig).Sikkert ikke noe, men soyasaus smakte heeelt sykt salt idag. Pleier ikke å gjøre det. Vanligvis elsker jeg smaken, og synes heller ikke det vanligvis er for salt Ødela middagen litt for meg..
Ja, ble så skuffa over det. Irriterende, egentlig. Kam ha kvalme til vanlig i syklusen også, så ikke noe nytt det heller.Usj, jeg har også sånne dager i blant, der ting smaker "feil". (Sånn, til vanlig).
Det er kjedelig ><
Ja, ble så skuffa over det. Irriterende, egentlig. Kam ha kvalme til vanlig i syklusen også, så ikke noe nytt det heller.
Det har jo litt innvirkning ja, at man er våken på natta
Når svir du av første test?
Har ingen forhåpninger overhodet denne gang Føler meg nokså rolig på at det blir en del pp før den lille skatten sitter Begynner å teste om 2 dager, på onsdag er jeg 8 dpo.
Skjønner den da håper likevel
Synes alltid jeg ser *noe* på disse stavene er nok bare pga glasset dog.
Juuul! Så fint!Litt julebilder fra hagen Nå er det meste kommet opp inne og ute, og det er SÅ hyggelig å sitte med alle lysene som glitrer og lyser opp på kvelden
Vis vedlegget 391936Vis vedlegget 391937Vis vedlegget 391938Vis vedlegget 391939Vis vedlegget 391940Vis vedlegget 391941Vis vedlegget 391942