Drømmen om en til i familien♡

Æsj, drømte jeg var gravid med termin 27.juli(eldstesnupp hadde vi termin den 25 juli med, men hun kom den 24.juli 2007))❤️) og ble sååå sinnsykt skuffet når jeg våknet på morran. Æsj, altså:arghh: Idag er jeg bare så sur, bare er det, helt uten grunn.. Har mensenssmerter i magen og korsryggen, masse luft i magen og ja. Bare rett og slett sur. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet:( negative tester også.. Er 9 dpo, så har et liiiite håp til 11 dpo(fikk svakt positiv 10 dpo på kvelden med minsten)

Screenshot_20221110-095750_FF App.jpg
Screenshot_20221110-095844_FF App.jpg
20221110_092006.jpg

God formiddag!
Jeg er spent på dagens test, så jeg bare.. lurker litt i dagboken din..

Hahaha, nettopp lagt inn dagens update- og skikkelig furten idag:angry3

Dårlige tester, jeg hadde et håp om strek i dag ❤️
Håper det bare er en liten treging, som sist...! :)

Tror dessverre det er tomt inni der denne gang, men kanskje neste mnd. Skal sørge for å legge inn godt med aksjer 2 dager før EL denne gang :angel5 men da vi prøver vi ei lita tutte, så unngår jeg i grunn aksjer etter det:angelic: Så regner med det kan ta litt tid:)

Æsj, drømte jeg var gravid med termin 27.juli(eldstesnupp hadde vi termin den 25 juli med, men hun kom den 24.juli 2007))❤️) og ble sååå sinnsykt skuffet når jeg våknet på morran. Æsj, altså:arghh: Idag er jeg bare så sur, bare er det, helt uten grunn.. Har mensenssmerter i magen og korsryggen, masse luft i magen og ja. Bare rett og slett sur. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet:( negative tester også.. Er 9 dpo, så har et liiiite håp til 11 dpo(fikk svakt positiv 10 dpo på kvelden med minsten)

Vis vedlegget 391976Vis vedlegget 391977Vis vedlegget 391978
Æsj, vet akkurat hvordan du føler deg i dag, jeg pleier også å ha en skikkelig drittdag når jeg skjønner at TR kommer :bored:
Men jeg har trua, spira di kommer :love7

Tror dessverre det er tomt inni der denne gang, men kanskje neste mnd. Skal sørge for å legge inn godt med aksjer 2 dager før EL denne gang :angel5 men da vi prøver vi ei lita tutte, så unngår jeg i grunn aksjer etter det:angelic: Så regner med det kan ta litt tid:)
Håper i det lengste, men er jo greit å forberede seg på ny pp også..! :)

10 dpo og negative tester:shifty: Fikk svakt positivt 10 dpo på kvelden sist med mini, men kjennes ut som mensen kommer, så har i grunn ikke noe mer håp for denne PP. Da satser vi på augustbebis:love017:HeartpinkGleder meg til søndag, for da skal vi ta julekortbilder av unga:santa Ønsker alle en riktig god helg:greet008
20221111_070742.jpg
Screenshot_20221111-080227_FF App.jpg
Screenshot_20221111-080252_FF App.jpg

Æsj, vet akkurat hvordan du føler deg i dag, jeg pleier også å ha en skikkelig drittdag når jeg skjønner at TR kommer :bored:
Men jeg har trua, spira di kommer :love7

Nåårh, så snillt sagt av deg❤️ Takk for de trøstende go'ordene❤️ Var så nedfor igår morges, men har lissom godtatt nederlaget og klar for en ny PP. Kjøpt inn grapefruktekstrakt, prefert glidemiddel og Solvispect slimløsende hostesaft, så prøver vi på augustbebis❤️

11 dpo og tempen droppet idag- venter på mens:) Det som er positivt er at jeg fikk mens 10 dpo sist mnd, nå er jeg 11 dpo og mensen er ikke kommet igang ennå da begynner lutealfasen å stabilisere seg:smiley-bounce012 Bra, bra, bra. Gleder meg til å komme igang med en ny PP❤️
Screenshot_20221112-083741_FF App.jpg
Screenshot_20221112-083732_FF App.jpg

12 dpo og ingen mens ennå, så da begynner lutealfasen å bli normalisert igjen:smiley-bounce012Har trappet ned på pumpingen, og føler meg egentlig helt ferdig, så spørs om ikke jeg slutter helt ila de neste dagene. Spørs om jeg da ikke kjører på med Salvie-te neste PP også :hilarious:

Har ellers fått tatt bilder til julekort av ungene idag, og lagt inn bestilling på 30 stk julekort:santa Skal få handlet inn de siste gavene til pakkekalendern til ungene denne uka også, så det blir unnagjort og én ting mindre å få gjort til jul.

Satser på tempen synker imorgen og TR banker på døren, vil igang med en ny PP.
Screenshot_20221113-220907_FF App.jpg

Screenshot_20221113-220958_FF App.jpg

CD32 og 13 dpo, tempen sank ordentlig idag og synes i grunn mensen bare kan sette igang, vil så gjerne igang med en ny PP :smiley-bounce012
Screenshot_20221114-090333_FF App.jpg

Screenshot_20221114-090339_FF App.jpg

PP 2
Yes, da var vi igang med en ny PP :happy119 :smiley-bounce012
CD1 og SÅ klar for å sette igang. Kommer til å bruke Salvie-te, for å korte ned tiden til EL(får EL på CD19-20 uten, med Salvie-te kommer EL alt fra CD 12-15) og tar nå grapefruktekstrakt-dråper for mer EL-slim, Prefert glidemiddel for å gjøre det best mulig for svømmerne. Så får vi se om det lykkes❤️
Huff, hater mens, har så grusomme smerter:arghh:.
Screenshot_20221115-092824_FF App.jpg

Back
Topp