Drømmen om en til i familien♡

Spørs om Salvie-te hjelper denne PP:angelic: På CD12 nå, litt murringer, men ikke noe særlig, vanligvis er de sterke. Så blir nok en lang syklus denne gang også med EL om først ei uke. Vi legger nå inn aksjer og koser oss når vi har lyst.
La inn i natt:joyful: Kjenner jeg stresser mindre denne gang, men så er vi kun i PP2 også:hilarious: igår fikk vi klargjort pakkekalenderen, så nå er vi klare til 1.søndag i advent:greet008:love017
Vi skal feire bursdagen til datteren vår imorgen, så blir and med brunkartofler, rødkål, poteter, rosenkål og hjemmelaget saus til bursdagsmiddag imorgen. Hennes favorittrett. også har hun bestilt solskinnskake(dansk versjon av verdens beste)

Lille, store jenta mi blir 13 år den 29.november:Heartpink hun Ble født på selveste 1.søndag I advent- lille snøprinsessa vår:Heartpink:sad010:love017

Ønsker dere alle en riktig god helg❤️

Screenshot_20221126_110034_Premom.jpg
Screenshot_20221126_110241_FF App.jpg

20221125_224051.jpg

Kommer opp en Haribokalender til, der det mangler en.

Spørs om Salvie-te hjelper denne PP:angelic: På CD12 nå, litt murringer, men ikke noe særlig, vanligvis er de sterke. Så blir nok en lang syklus denne gang også med EL om først ei uke. Vi legger nå inn aksjer og koser oss når vi har lyst.
La inn i natt:joyful: Kjenner jeg stresser mindre denne gang, men så er vi kun i PP2 også:hilarious: igår fikk vi klargjort pakkekalenderen, så nå er vi klare til 1.søndag i advent:greet008:love017
Vi skal feire bursdagen til datteren vår imorgen, så blir and med brunkartofler, rødkål, poteter, rosenkål og hjemmelaget saus til bursdagsmiddag imorgen. Hennes favorittrett. også har hun bestilt solskinnskake(dansk versjon av verdens beste)

Lille, store jenta mi blir 13 år den 29.november:Heartpink hun Ble født på selveste 1.søndag I advent- lille snøprinsessa vår:Heartpink:sad010:love017

Ønsker dere alle en riktig god helg❤️

Vis vedlegget 393102Vis vedlegget 393103
Vis vedlegget 393104
Kommer opp en Haribokalender til, der det mangler en.

Må pakke kalendergaver selv i kveld, tror jeg. :P tiltak, men må til.
Feiring her også i morgen! 13åring her og, bursdag i morra ! Har bestilt kake (ikke energi til å bake selv), så det blir bra.. :)

Må pakke kalendergaver selv i kveld, tror jeg. :p tiltak, men må til.
Feiring her også i morgen! 13åring her og, bursdag i morra ! Har bestilt kake (ikke energi til å bake selv), så det blir bra.. :)

Gratulerer med en straks 13åring i huset❤️ Koselig med bursdag❤️ Nei visst, skjønner det. Lettvint med bestilt kake og smaker godt:D:thumleft

Den nye Engelen er endelig satt opp:angel5:greet008:gen014
Screenshot_20221126_161722_Messages.jpg

Gratulerer med en straks 13åring i huset❤️ Koselig med bursdag❤️ Nei visst, skjønner det. Lettvint med bestilt kake og smaker godt:D:thumleft
Takk, du og ! ❤️
Var for å få det lettvint, ja! Og fint, forsåvidt
Ble en ganske pen kake, så jeg er fornøyd! Selv om innholdslista inneholder alt for mye E-ditt og datt for min smak, men :p

Takk, du og ! ❤️
Var for å få det lettvint, ja! Og fint, forsåvidt
Ble en ganske pen kake, så jeg er fornøyd! Selv om innholdslista inneholder alt for mye E-ditt og datt for min smak, men :p

Kaken var kjenpefiiin❤️ hehe, smaker sikkert godt, da^^

Uff, 4åringen har 40 i feber. Ligger nå i senga vår og imorgen kommer pappa i 13åringen sin bursdagsfeiring og skal overnatte. Så ser dårlig ut for mer aksjeinnlegg før mandag:confused: Typisk.

Håper :p

Så kjedelig med feber.. god bedring til lille...! ❤️

Jaa, håper kaken smaker like godt som den ser ut❤️

Er så kjedelig med sykdom, og han ganske skrall almentilstand. 40,1 målt med Pannetermometer, så er høyere enn målt. Spøker for denne PP da, i grunn.

CD 13 og sterkere EL-TEST, men ikke positiv. Får bare se om vi rekker å legge inn mer aksjer denne PP. Litt kjedelig, men sånn er det.
Screenshot_20221127_103752_FF App.jpg
Screenshot_20221127_103642_Premom.jpg

Jaa, håper kaken smaker like godt som den ser ut❤️

Er så kjedelig med sykdom, og han ganske skrall almentilstand. 40,1 målt med Pannetermometer, så er høyere enn målt. Spøker for denne PP da, i grunn.
Får prøve på en kjapp en på badet når ungene sover..?? (Sånt funker ikke for oss, da, men :p )

Får prøve på en kjapp en på badet når ungene sover..?? (Sånt funker ikke for oss, da, men :p )

Kunne glatt gjort det, men pappa er her på overnatting, så da utgår den :hilarious: :shifty: og spørs når han drar igjen. Håper vi rekker en liten kjapp en når vi har lagt oss^^

Kunne glatt gjort det, men pappa er her på overnatting, så da utgår den :hilarious: :shifty: og spørs når han drar igjen. Håper vi rekker en liten kjapp en når vi har lagt oss^^

Ah, sant. Haha, uff....
Ser for meg bare... "Jaa, nei, jeg venter bare på at badet blir ledig, men bare bli ferdig dere først...." :P

Ah, sant. Haha, uff....
Ser for meg bare... "Jaa, nei, jeg venter bare på at badet blir ledig, men bare bli ferdig dere først...." :p

Er akkurat det vettu:laughing002 Kunne blitt en smuule.. eh, kleint:hilarious: så spørs hva vi får til da...

Muligens bittelitt ja! :p men, EL er jo ikke positiv enda da. Så kan jo hende det funker med aksjer i morgen heller.. eller til og med på tirsdag.. :)

Hehe, vi fikk lagt inn aksjer når vi la oss, før 4åringen kom inn :p Litt flaks må man ha:thumleft:laughing002 Legger inn hver kveld, hvis vi får til:happy119

CD14 og CB-monitoren gikk på høy, så får vi se når EL kommer:angel5 Har opplevd å få max 1, 4 eller 10 dager etter den er gått på høy, så varierer jo en del:hilarious: Fikk lagt inn aksjer i natt også, før 4-åringen som ikke er i form, kom tassende inn og skulle opp i senga vår- litt flaks må man ha:laughing002
Prøver å legge inn aksjer hver kveld:joyful:
Screenshot_20221128_080128_FF App.jpg
Screenshot_20221128_083235_Premom.jpg
20221128_071512.jpg

Da var EL-slim på plass :smiley-bounce012 Første gang siden fødsel. Har drukket en hel flaske Solvispect, så skulle i grunn bare mangle:hilarious:

Back
Topp