Drømmen om en til i familien♡

CD 18 og tror jeg er 2 dpo. Kjente godt med eggløsningsmerter onsdag, såpass jeg måtte ta paracet ser ut som ladycomp er enig med meg, hvertfall enn så lenge:) Nå venter jeg bare på at den begynner å blinke:joyful:
20221202_070255.jpg
Screenshot_20221202_070102_FF App.jpg

Ja, du har nok hatt el ja :D Krysset kommer nok i morgen ❤️

Ja, anser meg selv som 2 dpo idag:dance008 Så nå gjenstår bare den eviglange ventingen før testetøsen kan få tilfredsstilt sin ivre trang:smiley-bounce022 begynner om 5 dager:hilarious:

Blir spennende å se ❤️❤️ du kan jo potensielt sett FÅ positiv når du tester om fem dager, da. :P gledes til å overanalysere tester med deg :p

Blir spennende å se ❤️❤️ du kan jo potensielt sett FÅ positiv når du tester om fem dager, da. :p gledes til å overanalysere tester med deg :p

Kjenner jeg er veldig spent på denne PP :smiley-bounce012 Håper den lille sitter nå:smiley-angelic001:love017 Yes, har fått positiv før 6 dpo, så om 5 dager lukker vi opp døren for testetøsen:dance011:dance008:cool05:smiley-bounce022

CD19 og Ladycomp mener jeg er 3 dpo, mens FF nok mener jeg er 2 dpo. Vel, denne gangen mener jeg Ladycomp har rett. Kjente EL onsdag med vonde el-smerter... så jeg selv går ut ifra at jeg er 3 dpo :joyful: I grunn merkelig de to ikke er enige:hilarious::rolleyes::confused004
20221203_080149.jpg
Screenshot_20221203_080821_FF App.jpg

Kan være du får kryss på EL dagen likevel, men FF er fremdeles litt usikker, siden du bare har en temperatur som er klart høyere enn de andre...? Krysset kan også flytte seg ila dpo, så. :P

Kan være du får kryss på EL dagen likevel, men FF er fremdeles litt usikker, siden du bare har en temperatur som er klart høyere enn de andre...? Krysset kan også flytte seg ila dpo, så. :p
Ja, jeg vet det teoretisk sett kan endre seg, men tviler på den setter kryss før imorgen og da tar utgangspunkt i CD17 for el-dagen. Ikke første mnd FF og Ladycomp er uenige :hilarious:

CD 20 og 4 dpo. Jeg selv og Ladycomp mener jeg er 4dpo, og FF mener jeg er 3dpo, overhodet ikke enig med FF :hilarious: Kjente tydelige eggløsningsmerter onsdag, såpass at jeg måtte ta paracet. Så jeg anser meg som 4 dpo, ikke at det har så fryktelig mye å si, men:hilarious: men rart å ikke få samme resultat, egentlig?!:confused013

Ellers har jeg ømme bryster, oppblåst, og litt stikking I livmor/eggstokkområdet. Gleder meg til om 3 dager, for da slippes testetøsa friii:cool14:dance011
20221204_090207.jpg
Screenshot_20221204_084042_FF App.jpg

5 dpo og dagene snegler seg av gårde :hilarious: Begynner å teste på onsdag:joyful: Ellers ikke mye nytt å komme med. Ladycomp mener jeg er 5 dpo og FF 4 dpo:rolleyes:. Enig med Ladycomp ut ifra symptomer:)

20221205_070525.jpg

Screenshot_20221205_071241_FF App.jpg

Sorry for TMI, men har hatt diaré med stor D i hele dag:smiley-ashamed005 Kan ikke ta sjansen på å sleppe så mye som en liten fis engang, i fare for å drite i buksa:eek: hatt det slikt før når jeg har vært preggy i førsten... Så nå er fallhøyden stor, kjenner jeg:p:nailbiting:

Sorry for TMI, men har hatt diaré med stor D i hele dag:smiley-ashamed005 Kan ikke ta sjansen på å sleppe så mye som en liten fis engang, i fare for å drite i buksa:eek: hatt det slikt før når jeg har vært preggy i førsten... Så nå er fallhøyden stor, kjenner jeg:p:nailbiting:

Æsj, det er skikkelig kjedelig! Håper du ikke er syk, og at det bare er gravid-tegn ;)

Æsj, det er skikkelig kjedelig! Håper du ikke er syk, og at det bare er gravid-tegn ;)

Sikkert syk, men har heldigvis ingen mageknip eller noe, bortsett fra en meget sår bak :hilarious:

6dpo og nå blinker ladycomp, EL er bekreftet. Den mener EL var den 30.november- samme dag jeg kjente mye murringer og sterke eggløsningsmerter(måtte ta paracet). Nå stikker det en del rundt venstre eggstokkområde.. gikk på do 20+ ganger igår til seint på kveld. Virker som det verste er over nå, da jeg ikke har vært mer på do:angelic: FF mener jeg er 5 dpo, da. Så rart Ladycomp og den ikke er enig, synes jeg:bookworm:
Ellers tenkte jeg å bake litt sandnøtter idag, hvis jeg får tid. Har 3 syke barn med halsvondt hjemme..

Screenshot_20221206_091435_FF App.jpg

Bare noterer ned, sikkert bare tull,men har gjerne puls om natten på mellom 39-41 noen ganger hver natt. Vel i natt har ikke det skjedd og minste målte puls var på 50..

Back
Topp