mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Krysser fingrene for positiv test om noen dager
Nåårh, takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for positiv test om noen dager
Er det noe på BP??
Men på den andre siden, egget fester seg jo ofte på ca 7dpo,så... Får se i morra
Nei, bare skygge.. ikke noe rosa streker på gang ennå Ja, er veldig tidlig, men har testet positivt 6 dpo med eldstesønnen min, derfor jeg begynner så tidlig med testingen.. for tenk, hva hvis
Jaa, kan jo være! Men det er jo enda håp!
Jeg krysser fingrene for at du får positiv test denne pp’n Det er fortsatt tidlig, så kan fortsatt få to streker
Satser på temphopp og en ekstra strek på testene dine selvom jeg synd jeg antyder en på stavenCD24, 8 dpo ifølge Ladycomp, 7dpo ifølge FF. Dog enig med Ladycomp ut ifra symptomer.
Har så mye luft i magen, at jeg får luftsmerter Har mensenmurringer og er nå blitt smitta av barna med vond hals Vel, god jul Grafen ser ikke bra ut, så blir nok en PP til, og forsåvidt greit å slippe å ligge dårlig med hyperemesis i jula
Ha en fin dag, dere
Vis vedlegget 393984
Vis vedlegget 393985
Satser på temphopp og en ekstra strek på testene dine selvom jeg synd jeg antyder en på staven
Jeg ser streker på alle testene her jeg altså!10 dpo ifølge Ladycomp. Jeg er blitt smittet av ungene, og er virkelig ikke i form, men det får bare gå Ingen symptomer, og kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet. Er oppblåst og har mensenmurringer.. Tempen steg idag, sikkert pga formen.
Skygger på testen idag, sikkert pga så konsentrert urin.
Vis vedlegget 394208
Vis vedlegget 394209
Vis vedlegget 394210
Ser strek på BP i hvert fall10 dpo ifølge Ladycomp. Jeg er blitt smittet av ungene, og er virkelig ikke i form, men det får bare gå Ingen symptomer, og kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet. Er oppblåst og har mensenmurringer.. Tempen steg idag, sikkert pga formen.
Skygger på testen idag, sikkert pga så konsentrert urin.
Vis vedlegget 394208
Vis vedlegget 394209
Vis vedlegget 394210
Jeg ser streker på alle testene her jeg altså!
Babyplan må man ikke skimte engang
Ser strek på BP i hvert fall
Så snille dere er Det er dessverre bare de dumme skyggene jeg har får pga konsentrert morgenurin:-/ ordentlig irriterende...Jeg ser også streker
Wow. Ganske tydelige skyggestreker, da. til og med make sure , nå