Drømmen om en til i familien♡

Babystreker :sad015 :love017 :smiley-angelic001 Gratulerer! Krysser fingrene for at de blir sterkere og sterkere!

Takk, håper jeg også de blir❤️ Ser nå at det er babystreker, men er så redd for å oppleve kjemisk igjen:sorry:

Synes jo testene er tydeligere siden de første testene man så i alle fall? Håper på FIN strek i morra!!

Ja, de er stigende, om enn så lett stigende:hilarious::angelic::love017 Satser på sterkere streker imorgen- det ryker nok en digital tidligtest:D

12 dpo ifølge ladycomp'n og testene er økt I styrke, men er de økt nok?❤️ Hmmm, var ikke så fornøyd med disse her altså:think005 Den digitale tidligstesten slo ikke ut engang, så eh:rolleyes: Har alltid hatt hurtig og høy hcg-økning, selv når jeg hadde kjemisk forrige gang var testene mye sterkere, men ble svakere etter 3-4 dager.. så jeg blir egentlig ikke klokere:confused004 Våknet hver time med mini I natt, og blir jeg vekt nok ganger, ja da er jeg våken da:hilarious: Guttene mine på 4 og 10 år sitter med meg i stua og resten av huset er syke og sover ennå❤️ Målte tempen før idag også, og den var gått ned.. har nå lagt inn positive tester, så får det bare briste eller bære- får hverken gjort fra eller til:angel5
20221205_070525.jpg

Screenshot_20221212_064817_FF App.jpg

20221212_061500.jpg

20221212_061423.jpg

Testet igjen(ikke morgenurin) og strek kom opp på make sure sin 25ml/u❤️
20221212_081836.jpg

De er jo positive! Men jeg heller fikk ikke positiv digital tidligtest på sånne streker. :P Du ER jo gravid, selv om man hadde trodd mer på det om digital hadde slått ut. Den var nok bare litt vrang. ;)

De er jo positive! Men jeg heller fikk ikke positiv digital tidligtest på sånne streker. :p Du ER jo gravid, selv om man hadde trodd mer på det om digital hadde slått ut. Den var nok bare litt vrang. ;)

Ja, altså jeg er jo gravid :Heartred Synes bare det er så svake streker, men kanskje egget festet seg sent, eller noe? Inntil det motsatte er bevist, så er jeg gravid iallefall og føler meg ganske rolig nå:angelic: det kan dog brått forandre seg:hilarious: Tror jeg ryker på en digital imorgen:angel5 Make sure sin på 25mlu slo ut, så❤️

Ja, altså jeg er jo gravid :Heartred Synes bare det er så svake streker, men kanskje egget festet seg sent, eller noe? Inntil det motsatte er bevist, så er jeg gravid iallefall og føler meg ganske rolig nå:angelic: det kan dog brått forandre seg:hilarious: Tror jeg ryker på en digital imorgen:angel5 Make sure sin på 25mlu slo ut, så❤️
Ja, jeg vet ikke? Får se an streken litt ❤️

12 dpo og symptomer er løs i magen(ennå)
*var kvalm igår kveld
*tissetrengt
*kald som om jeg skulle sitte i snøfonna uten tøy... brrrr:coldfeet:
* litt økt luktesans
* fyldigere bryster og ømme(trodde det var fordi dette var min første pp etter amme-/pumpeslutt

Last edited:
Er veldig spent hver gang jeg leser her! Håper denne sitter ❤️ litt kjipt om du blir dårlig allerede til jul, men synes også det blir litt koselig at våre neste små blir omtrent like i alder, denne gang og :love017

Har mine bange anelser pga svake tester, men inntil det motsatte er bevist, så anser jeg meg som gravid❤️
Jau, til julekvelden ligger jeg nok med hodet ned i do og "synger" julen inn :hilarious: :hungover: Det er hyggelig å ha barn i samme alder og følge hverandre videre❤️ Når hat du termin? Herregud, det har jeg glemt å sjekke selv:hilarious: Tror jeg har termin 27.08.23, men blir da evt PKS 3 uker før.. fortsatt august jeg da hører til:Heartpink Størstesnupp har bursdag 24.07:Heartpink

Har mine bange anelser pga svake tester, men inntil det motsatte er bevist, så anser jeg meg som gravid❤️
Jau, til julekvelden ligger jeg nok med hodet ned i do og "synger" julen inn :hilarious: :hungover: Det er hyggelig å ha barn i samme alder og følge hverandre videre❤️ Når hat du termin? Herregud, det har jeg glemt å sjekke selv:hilarious: Tror jeg har termin 27.08.23, men blir da evt PKS 3 uker før.. fortsatt august jeg da hører til:Heartpink Størstesnupp har bursdag 24.07:Heartpink
Er termin 19.07 her, men kan jo gå både ene og andre veien det. :P

Jeg håper sånn testene dine tar seg opp ❤️

Er termin 19.07 her, men kan jo gå både ene og andre veien det. :p

Jeg håper sånn testene dine tar seg opp ❤️

Hehe, ja blir kjempespennende å se om lille kommer før eller etter termin denne gang:angelic::D Håper selvsagt at du slipper å gå over tiden❤️

Jaaa, håper jo veldig på det selv også❤️ Synes de ser litt sterkere ut?!

Hehe, ja blir kjempespennende å se om lille kommer før eller etter termin denne gang:angelic::D Håper selvsagt at du slipper å gå over tiden❤️

Jaaa, håper jo veldig på det selv også❤️ Synes de ser litt sterkere ut?!
Jeg synes jo det, og uansett; så er det sterkere enn i går. Så det er jo øking!

Back
Topp