Drømmen om en til i familien♡

Gratulerer!!! Ingen tvil nå om at dette er baby ❤️ Krysser alt som er for at denne holder til termin!
Kjenner jeg er såå misunnelig på de positive testene :hilarious:❤️

God bedring til barna dine! ❤️

Uff ja, jeg får så vondt av deg :sad010 :Heartred Hadde så trua for deg❤️

Takk❤️ Jeg håper sånn spiren sitter på rett plass og klorer seg fast:smiley-angelic001:Heartred

Skryte av snuppa mi på 15:sad010:Heartred:Heartpink:gen014:hug003:love017 Hun vet jeg simpelthen elsker sommerfugler og feer- sjekk hva hun bare tegnet til meg på frihånd og egen fantasi samme kveld som jeg satt med positiv test I hånda❤️
Hun vet ikke jeg er gravid:angelic:
20221213_120549.jpg

Er rart det med hCG øking, for jeg har sett at det tydeligvis kan endre seg veldig fra svangerskap til svangerskap også.
Kanskje sen hCG kan være positivt? At det blir lavere, men normal hCG, og dermed ingen ekstrem hyperemesis??
*Håpe*

Du, det nevnte jeg for mannen før idag, at tenk om jeg kanskje får et vanlig svangerskap UTEN hyperemesis:eek::D Det hadde seriøst vært drømmen, søta. Håper, håper:smiley-angelic001 Men rart det og, sånn plutselig bare:think005:whacky011:hilarious:

Du, det nevnte jeg for mannen før idag, at tenk om jeg kanskje får et vanlig svangerskap UTEN hyperemesis:eek::D Det hadde seriøst vært drømmen, søta. Håper, håper:smiley-angelic001 Men rart det og, sånn plutselig bare:think005:whacky011:hilarious:

Det hadde vært fantastisk!? Jeg krysser fingrene!!

Søte du ❤️ Håper jeg kommer hakk i hæl i september-gruppa :smiley-angelic001

Håper du slipper unna svangerskapsplager og mer sykdom nå! ❤️

Jaaa, krysser alt jeg har for at det blir en septemberbebis på deg :smiley-angelic003 :Heartpink :smiley-angelic001 Har to sånne go'gutter- verdens beste:Heartblue:love7 takk, håper jeg også- hadde vært helt ubeskrivelig fantastisk å oppleve et vanlig svangerskap UTEN hyperemesis:angel5

Wow, så flink hun er! Kjempefin tegning, og perfekt tidspunkt ❤️

Ja, hun tegner så sykt mye fint og kult- hun vurderer å bli spilldesigner innenfor å lage avatarer å slikt- altså spillfigurer, monstre og slikt. Kan høre om jeg får lov å legge ut flere av tegningene hennes:Heartred:angelic:

Ja, jeg ble så rørt❤️ hun tegner så mye fint og kult. En del monstre, figurer og slikt også, da det er noe hun har lyst til å jobbe med innenfor spilldesign- altså å lage spillfigurer. Oh, the gamers in this family:hilarious:

Ja, jeg ble så rørt❤️ hun tegner så mye fint og kult. En del monstre, figurer og slikt også, da det er noe hun har lyst til å jobbe med innenfor spilldesign- altså å lage spillfigurer. Oh, the gamers in this family:hilarious:
Min bror bedriver noe grafisk design lignende nå, bachelor. Visstnok ganske vanskelig, men er litt gøy å se hva han får til. Han kan ikke tegne, da. Men er mer å lage teksturer, designe rom/nabolag og sånt.

Min bror bedriver noe grafisk design lignende nå, bachelor. Visstnok ganske vanskelig, men er litt gøy å se hva han får til. Han kan ikke tegne, da. Men er mer å lage teksturer, designe rom/nabolag og sånt.

Det er jo dritkult, da:D Kan godt tenke meg det er et vanskelig felt:happy119 jeg finnes ikke teknisk anlagt, så:hilarious:

Det er jo dritkult, da:D Kan godt tenke meg det er et vanskelig felt:happy119 jeg finnes ikke teknisk anlagt, så:hilarious:

Mye koding og ... Ja, vet ikke. Masse jobb bare å lage en tekstur. Han skulle lage hår for litt siden, og det var ikke særlig lett :p
Også skal det settes sammen til EN.. verden/rom/etc, og må da genereres i mangfoldige timer.

Jeg har ikke peiling på det han driver med, og skjønner egentlig ikke døyt når han viser og forklarer men.

Mye koding og ... Ja, vet ikke. Masse jobb bare å lage en tekstur. Han skulle lage hår for litt siden, og det var ikke særlig lett :p
Også skal det settes sammen til EN.. verden/rom/etc, og må da genereres i mangfoldige timer.

Jeg har ikke peiling på det han driver med, og skjønner egentlig ikke døyt når han viser og forklarer men.

Nei, da er det sånn som når mannen skal forklare alt han driver med. Både med it-sikkerhet, koding og drit. Jeg skjønner nada:think005:laughing002

Haha, måtte le litt. Ditt innlegg var det siste jeg så før jeg sovna, så det har ligget å kværna i natt :shy: Men, jeg drømte jeg selv fikk to streker 3 dager før jeg fikk det. Har dog også drømt mye tvillinger og alle ringtester tyder den veien, men satser på det er en liten spire:Heartred så kanskje man er sanndrømt på noe? Tiden får vise.

Håper det går bra med deg nå litt utpå dagen og at testene blir sterkere! :love7 Masse god bedring i Heimen:Heartred

Back
Topp