Drømmen om en til i familien♡

Åååh, kjære tulips :sad010 :love017:Heartred Blir nok værende her ei stund til- uansett om svangerskapet holder, seg eller ikke❤️ Takk for de fine ordene, ble oppriktig rørt:smiley-angelic003:sad002:Heartred
Det håper jeg, du har vært til god støtte :Heartred

Leit med de testene som ikke blir betydelig sterkere. Vondt å gå sånn, ikke vite hvordan det går :sorry: Krysser fingrene, håper for deg :Heartred

Legger inn litt bilder av tester ettersom jeg tester. Så har jeg litt å sammenligne med:angelic: testet nå etter noen kopper kaffe, men var ikke helt utvannet.
20221214_080052.jpg

Det håper jeg, du har vært til god støtte :Heartred

Leit med de testene som ikke blir betydelig sterkere. Vondt å gå sånn, ikke vite hvordan det går :sorry: Krysser fingrene, håper for deg :Heartred

Det gjør meg glad å høre jeg har vært en god støtte for deg❤️ Føler sånn med deg og har hatt så vondt av deg❤️ :sad002
Takk, søta:Heartpink føler jeg har mistet litt håpet:-/

Last edited:
Så rart.. men du fikk jo relativt sent positiv denne gang, og tregere stigning enn normalt for deg å være.. men, stigningen er jo fremdeles innenfor normalen, for vanlige folk. Så det MÅ ikke gå til helvete. Men jeg ser hvor du kommer fra, og forstår deg så godt...! ❤️
Sender en klem ❤️

Så rart.. men du fikk jo relativt sent positiv denne gang, og tregere stigning enn normalt for deg å være.. men, stigningen er jo fremdeles innenfor normalen, for vanlige folk. Så det MÅ ikke gå til helvete. Men jeg ser hvor du kommer fra, og forstår deg så godt...! ❤️
Sender en klem ❤️

Ja, jeg skjønner det ikke, men er litt redd for exu, gitt:eek: Har jo økt sjans for det siden jeg er refertilisert. Så om kroppen ikke ordner opp selv innen en ukes tid, så bestiller jeg en ultralyd hos spesialisten min. Så ser vi om det er noe i livmoren iallefall... Ja, dette ekke normalt altså, har jo mer eller mindre stagnert på testene:sad015 Takk for forståelse, gode ord og støtte, søta❤️

Ja, jeg skjønner det ikke, men er litt redd for exu, gitt:eek: Har jo økt sjans for det siden jeg er refertilisert. Så om kroppen ikke ordner opp selv innen en ukes tid, så bestiller jeg en ultralyd hos spesialisten min. Så ser vi om det er noe i livmoren iallefall... Ja, dette ekke normalt altså, har jo mer eller mindre stagnert på testene:sad015 Takk for forståelse, gode ord og støtte, søta❤️

Kjedelig å være i limbo.. men er jo ikke annet å gjøre enn å vente og se :wtf:

Kjedelig å være i limbo.. men er jo ikke annet å gjøre enn å vente og se :wtf:

Mhm, skikkelig dritt:bored: Nei,er jo ikke det, må bare ta tiden til hjelp, men så kjedelig å ikke vite. Om det er kjemisk eller exu..

Var med mini til legen(Gikk bra, han har virusinfeksjon),og mens vi var ute, gikk jeg innom Meny og fikk tak i 3 pakker
make sure-tester :angelic:
20221214_120338.jpg

20221214_120916.jpg

Var med mini til legen(Gikk bra, han har virusinfeksjon),og mens vi var ute, gikk jeg innom Meny og fikk tak i 3 pakker
make sure-tester :angelic:
Vis vedlegget 394563
Vis vedlegget 394564
Godt å se at det ikke bare er jeg som holder på sånn :laughing002 Fra midten av nov og frem til for noen dager siden har jeg klart å brukt opp 55 g-tester :happy090 Eggløsningstestene har jeg ikke oversikt over. Blir nok litt mindre forbruk neste gang, for regner med jeg får kontroll over syklus nå :joyful:

God bedring, forresten!

Godt å se at det ikke bare er jeg som holder på sånn :laughing002 Fra midten av nov og frem til for noen dager siden har jeg klart å brukt opp 55 g-tester :happy090 Eggløsningstestene har jeg ikke oversikt over. Blir nok litt mindre forbruk neste gang, for regner med jeg får kontroll over syklus nå :joyful:

God bedring, forresten!

Yes, den testetøsa krever sitt for å bli tilfredsstilt:laughing002 Blir fort litt dyrt i lengden:angelic: Men er verdt det, synes jeg:hilarious: ja, har ikke vært lett for deg, når du ikke vet hvor du har vært i syklusen etter fødsel av lille❤️

Enda noen tester tatt etter vi kom hjem. Siden de ikke stiger som de skal, så håper jeg de minker framover❤️
20221214_130836.jpg

Enda noen tester tatt etter vi kom hjem. Siden de ikke stiger som de skal, så håper jeg de minker framover❤️
Vis vedlegget 394574
Er litt uenig med deg, selvom du vet best selv :Heartred men jeg syns ikke det er noe galt med stigningen din! Skal se om jeg finner det bilde jeg tok når jeg dyppet to tester i samme urin! Det varierer sykt med fargestoff syns jeg!

Er litt uenig med deg, selvom du vet best selv :Heartred men jeg syns ikke det er noe galt med stigningen din! Skal se om jeg finner det bilde jeg tok når jeg dyppet to tester i samme urin! Det varierer sykt med fargestoff syns jeg!

Hei gode, snille du❤️ Det er søtt du fortsatt har troen på at dette kan gå bra, men tenker jeg kan vise deg med bilder av tester fra mine 2 forrige svangerskap med de to minste guttene våre:Heartblue
Jeg er redd og har så lite troen pga så svake tester og lite, lite økning på testene. Jeg har alltid førhen hatt en høy hcg-økning og tydelig økning fra dag til dag. Vil gjerne se bilder fra du har testet, hvis du ville vise meg?❤️

Disse er fra jeg gikk med 4åringen min❤️:
Screenshot_20221214_182546_Gallery.jpg

Screenshot_20221214_182740_Gallery.jpg

Screenshot_20221214_183102_Gallery.jpg

Screenshot_20221214_183018_Gallery.jpg

Disse er fra jeg gikk gravid med mini på 14mnd❤️:
Screenshot_20221214_185813_Gallery.jpg
Screenshot_20221214_184300_Gallery.jpg

Screenshot_20221214_184128_Gallery.jpg

Screenshot_20221214_183744_Gallery.jpg

Og nå nettopp:
20221214_181840.jpg

Hei gode, snille du❤️ Det er søtt du fortsatt har troen på at dette kan gå bra, men tenker jeg kan vise deg med bilder av tester fra mine 2 forrige svangerskap med de to minste guttene våre:Heartblue
Jeg er redd og har så lite troen pga så svake tester og lite, lite økning på testene. Jeg har alltid førhen hatt en høy hcg-økning og tydelig økning fra dag til dag. Vil gjerne se bilder fra du har testet, hvis du ville vise meg?❤️

Disse er fra jeg gikk med 4åringen min❤️:
Vis vedlegget 394604
Vis vedlegget 394601
Vis vedlegget 394603
Vis vedlegget 394602
Disse er fra jeg gikk gravid med mini på 14mnd❤️:
Vis vedlegget 394605Vis vedlegget 394606

Vis vedlegget 394609
Vis vedlegget 394608
Og nå nettopp:
Vis vedlegget 394610

Men.. selv om det ikke øker sånn som du er vant til, så ser de jo ut til å være innen normalen for andre.. Så, jeg holder likevel litt håp for deg, selv om jeg skjønner at det er veldig vanskelig å ha håp nå..! Spesielt siden man gjerne vil forberede seg mentalt på det man mistenker kommer etterhvert...

Sender gode klemmer. ❤️

Vel, kan jo skrible ned mine symptomer:
*Småkvalm av og til
*Tissetrengt
*Leamus i høyre øye(hatt det som symptom flere ganger:hilarious:)
*Vondt i hoftene/bekkenløsningsmerter, kan nok hende det kommer av all gåingen med mini:angelic:
*Søtsugen
*Økt luktesans
*Fryyyyyser uansett hvor mange pledd jeg sitter med og med full fyr i ovn(pleier også å ha dette)
*Fyldigere bryster(pleier jeg også å ha)
*Oppblåst, så ser ut som jeg er 5 mnd på vei

Hva som mangler av de jeg pleier å ha:
*Ligamentstrekk
*Meget ømme bryster

Last edited:
Men.. selv om det ikke øker sånn som du er vant til, så ser de jo ut til å være innen normalen for andre.. Så, jeg holder likevel litt håp for deg, selv om jeg skjønner at det er veldig vanskelig å ha håp nå..! Spesielt siden man gjerne vil forberede seg mentalt på det man mistenker kommer etterhvert...

Sender gode klemmer. ❤️

Uff, blir rørt av dere to:sad002❤️
Synes det er så omsorgsfullt å prøve å holde motet mitt oppe❤️:smiley-angelic003

Jeg synes mine tester nå er SÅ svake og knapt nok synlige, krisemaksimerer og tenker E.xu. Eller i beste fall kjemisk:sorry: Og når jeg idag på 14 dpo fikk IKKE gravid på monitoren og fortsatt svake morgentester- ja, da gikk all luften ut av meg og mistet håpet for at dette går bra. Veksler mellom å ha mensmurringer og ganske vondt i korsryggen:confused: Takk for oppmuntrende ord, støtte og omtanke❤️

Uff, blir rørt av dere to:sad002❤️
Synes det er så omsorgsfullt å prøve å holde motet mitt oppe❤️:smiley-angelic003

Jeg synes mine tester nå er SÅ svake og knapt nok synlige, krisemaksimerer og tenker E.xu. Eller i beste fall kjemisk:sorry: Og når jeg idag påm14 dpo fikk IKKE gravid på monitoren og fortsatt svake morgentester- ja, da gikk all luften ut av meg og mistet håpet for at dette går bra. Veksler mellom å ha mensmurringer og ganske vondt i korsryggen:confused: Takk for oppmuntrende ord, støtte og omtanke❤️

Ja, og jeg forstår jo veldig godt tankene dine ❤️ Jeg bare håper i det lengste for deg. Man vil jo så gjerne ha en fin vri på det..! ❤️

Ja, og jeg forstår jo veldig godt tankene dine ❤️ Jeg bare håper i det lengste for deg. Man vil jo så gjerne ha en fin vri på det..! ❤️

Om jeg fortsatt får positive tester om en uke, så blir det ultralyd- så ser man gestastjonsekken og evt en plommesekk. Så ser vi om den sitter på rett plass iallefall. Så tar kontakt med spesialisten min på jessheim imorgen å bestiller en time, så kan jeg bare avbestille den, om den ikke trengs lenger:joyful: men kjipt å gå sånn i usikkerhet å ikke vite hverken fra eller til:smiley-ashamed008

Back
Topp