Drømmen om en til i familien♡

Dette ser jo veldig lovende ut da! Jeg håper virkelig dette går riktig vei ❤️

Jeg kjenner meg litt mer håpefull, men er heldigvis så opptatt med en syk mini at jeg ikke tenker så mye over det- kjenner meg faktisk mye mindre bekymret- det som skjer, det skjer❤️

Har fult med på testene dine fra siden her , og må si at jeg fikk litt ekstra håp for deg når jeg så dagens tester :love7

Hyggelig du er innom og følger med❤️ Takk for det, føler meg mer rolig, av en eller annen grunn. Og er opptatt med en syk mini, så slipper tankekjør :joyful:

Det øker i alle fall!! Det er et godt tegn...! Har du bestilt time til TUL?

Nei, har ikke hatt tid pga en syk, liten skatt❤️ Står man skal bestille TUL i uke 6 i arket fra Volvat, og det gjorde jeg jo også forrige gang. Greit å se det er hjerteblink også. Koster 1.600 kr, så vurderer å drøye med time til om 2 uker. Lettere å se ved E.xu også, om det er hjerteslag. Skal sjekke når han har ledig time.. Føler meg i grunn ganske rolig nå, og det som skjer, det skjer❤️

De er sterkere:excited001 :love017

Hehe, er visst det, så da er det vel rart, om det det skulle være kjemisk!? Er så opptatt med sykdom i heimen og syk mini, at jeg slipper tankestyr:joyful: Enten går det dårlig, eller så går det bra❤️

15 dpo ifølge ladycomp'n, men ifølge FF og CB-monitoren er jeg 14 dpo. Altså vi hadde sist sex natt til mandag 28.nov. EL var enten onsdag 30.nov(når jeg fikk positiv test å hadde syke el-smerter) eller torsdag 1.Des ifølge FF og CB-MONITOREN.

Tok to stk makesure på samme morgenurin(bildet med 4 tester) for å sjekke forskjellen i fargestoffet evt. Var litt forskjell, faktisk. Jeg la med stavtesten til monitor også, så man ser strekene. Vet mange lurer på hvor svak/sterk strkene er når man får gravid. Jeg aner ikke hvordan dette går, men det fikk jo opp håpet mitt litt❤️
Vis vedlegget 394645
Vis vedlegget 394646
Vis vedlegget 394647
Så glad på dine vegne! Ser ut som at det går bra ❤️

Nei, har ikke hatt tid pga en syk, liten skatt❤️ Står man skal bestille TUL i uke 6 i arket fra Volvat, og det gjorde jeg jo også forrige gang. Greit å se det er hjerteblink også. Koster 1.600 kr, så vurderer å drøye med time til om 2 uker. Lettere å se ved E.xu også, om det er hjerteslag. Skal sjekke når han har ledig time.. Føler meg i grunn ganske rolig nå, og det som skjer, det skjer❤️

Ja, uke 6 (6+x) vil nok være bedre, for da vil du se hjerteslag også. Man får mer utbytte av det.
IVF, som også har økt sjanse for exu, har man jo helst UL i uke 7+x.
Ikke for det, ting KAN skje tidligere, men som regel merker man da symptomer som smerter og blødning FØR det går galt. Og det er selv om det KAN skje, så er det vel typisk i uke 8-9 først at evt eggleder sprekker. (Kanskje litt tidligere ved arrvev, men igjen.. lavterskel ved smerter eller blod?!)

Nei, jeg håper for deg, og synes absolutt du kan snike litt på termingrupper. Om du ikke tør å melde deg inn offisielt, så kan man jo bli med i skravletråden f.eks :)

Så glad på dine vegne! Ser ut som at det går bra ❤️

Det stiger, så da er vel kjemisk utelukket- enn så lenge❤️ KANSKJE går dette bra :happy119 Har et LITE håp om det nå:Heartpink:smiley-angelic001

Ja, uke 6 (6+x) vil nok være bedre, for da vil du se hjerteslag også. Man får mer utbytte av det.
IVF, som også har økt sjanse for exu, har man jo helst UL i uke 7+x.
Ikke for det, ting KAN skje tidligere, men som regel merker man da symptomer som smerter og blødning FØR det går galt. Og det er selv om det KAN skje, så er det vel typisk i uke 8-9 først at evt eggleder sprekker. (Kanskje litt tidligere ved arrvev, men igjen.. lavterskel ved smerter eller blod?!)

Nei, jeg håper for deg, og synes absolutt du kan snike litt på termingrupper. Om du ikke tør å melde deg inn offisielt, så kan man jo bli med i skravletråden f.eks :)

Jeg orket ikke å gå å lure på det hele julen, om det sitter på feil plass, så vil jeg ikke gå med det lenger enn nødvendig. Så bestilte time til onsdag den 21.kl 13.00:angel5 Da skal man kunne se gestastjonsekken og plommesekk i livmor❤️

Jeg orket ikke å gå å lure på det hele julen, om det sitter på feil plass, så vil jeg ikke gå med det lenger enn nødvendig. Så bestilte time til onsdag den 21.kl 13.00:angel5 Da skal man kunne se gestastjonsekken og plommesekk i livmor❤️

Ja, med godt utstyr, så skal man vel se litt ❤️ Da er du 5+0?

Ja, med godt utstyr, så skal man vel se litt ❤️ Da er du 5+0?

Jada, han er spesialist og har nytt utstyr. Tok 4D hos han med E❤️ Da er jeg enten 5+0(FF) eller 5+1(ladycomp'n). Så da ser man om det er noe i livmor- håper jo selvfølgelig veldig på det :smiley-angelic001 :Heartpink

Chart'n glemte jeg jo, idag:hilarious: Må Tempe med Ladycomp en uke til, før den bekrefter svangerskap:joyful: Så da legger jeg det inn i FF også:happy119
Screenshot_20221215_190328_FF App.jpg

Jada, han er spesialist og har nytt utstyr. Tok 4D hos han med E❤️ Da er jeg enten 5+0(FF) eller 5+1(ladycomp'n). Så da ser man om det er noe i livmor- håper jo selvfølgelig veldig på det :smiley-angelic001 :Heartpink

Så bra ❤️
På sykehuset var jeg inne 5+5 med A, og da var de på vei å fortelle meg at fostersekken var tom. På 5+0/+1 så forventer man jo ikke å se noe inni, annet enn selve fostersekken. Da får man nok plasseringen i alle fall! Men her var det jo både mangel på kompetanse og redusert utstyr.

Så bra ❤️
På sykehuset var jeg inne 5+5 med A, og da var de på vei å fortelle meg at fostersekken var tom. På 5+0/+1 så forventer man jo ikke å se noe inni, annet enn selve fostersekken. Da får man nok plasseringen i alle fall! Men her var det jo både mangel på kompetanse og redusert utstyr.

Herregud, går det ann:eek: Snakk om inkompetente leger:rulez Ikke greit å bli påført en sånn komplett unødvendig bekymring hos mor:angry7

Var på TUL på volvat i uke 5+3 med 4åringen og måtte holde pusten for å ligge heeelt stille- da så vi hjerteblink, gitt:love017 Ønsker bare å vite hvor lille er plassert, akkurat nå. Blir en ny TUL i januar, om det går bra❤️ Er 37 år, så har krav på NIPT også.

Herregud, går det ann:eek: Snakk om inkompetente leger:rulez Ikke greit å bli påført en sånn komplett unødvendig bekymring hos mor:angry7

Var på TUL på volvat i uke 5+3 med 4åringen og måtte holde pusten for å ligge heeelt stille- da så vi hjerteblink, gitt:love017 Ønsker bare å vite hvor lille er plassert, akkurat nå. Blir en ny TUL i januar, om det går bra❤️ Er 37 år, så har krav på NIPT også.

Jeg har møtt så mange dårlige gynekologer, du aner ikke.. Men fant tilslutt fosteranlegg da.

Ååh, så bra å få hjerteblink så tidlig!
Og blir vel spennende med NIPT. Selv om de i Norge ikke sjekker kjønn og sånt da, så er det jo godt å få bekreftet at alt er bra, med all sannsynlighet.

Så spennende og følge deg :love7 :Heartbigred
Håper vi går inn i termingruppe sammen begge to og at spirene sitter hele veien. :dummy::love017
Ååh, blir så rørt atte:sad010:Heartred Takk, og håper jo veldig å ta følge inntil august-gruppa sammen med deg:Heartpink:love7 Sikker på det er din tur nå, og at det blir terminbaby på deg- endelig:Heartred:smiley-angelic003

Ååh, blir så rørt atte:sad010:Heartred Takk, og håper jo veldig å ta følge inntil august-gruppa sammen med deg:Heartpink:love7 Sikker på det er din tur nå, og at det blir terminbaby på deg- endelig:Heartred:smiley-angelic003
Blir så spennende dette. Jeg tørr ikke helt tro på det for meg denne gangen heller, litt sånn: hvorfor skal det gå denne gangen når det ikke har gått de to andre gangene. Men har veldig troen på deg siden du har flere barn fra før. :Heartbigred :love7

Back
Topp