Er jo veldig lett å stå på utsiden å si, slapp av, det går nok bra. Skjønner deg godt og hadde sikkert tenkt samme, MEN! Egget kan ha sluppet senere, det kan gå i dvale, det kan gå senere med denne enn tidligere.
vi får ikke bestemt hva som skal skje, men jeg skjønner at du «forbereder» deg til flere utfall. Det tror jeg ligger i vår natur som mødre
Med eldste så fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 10 uker. Og det merkelige var at jeg hadde ikke den redselen som nå. Med han hadde jeg premature rier fra uke 26 og var inn og ut av sykehus. Ble sendt 30mil unna i 5 uler for de trodde jeg skulle føde en 26 ukers baby. Selv da innså jeg ikke alvoret. Når hører det med til historien at alt roet seg etter uke 34 og han kom 2 dager før termin
mulig det var for at jeg var førstegangs og 21 år.
Med nr 2 fikk jeg pos test fra uke 6, og skarpe fine tester hele veien. Helt til uke 11, da bikket de skikkelig ned og var redd for at noe galt var på tur og skje. Kom inn på føde/gyn og ul viste en sprell levende baby der alt så greit ut
hun prøvde forsåvidt å komme før tiden og, men ventet til 11 dager før termin
Her er forresten testene. Hadde noen andre og, men finner de ikke! (Ligger i et innlegg inne her en plass)
Legger også med «stigningen» de første dagene etter pos test. Det varierer VELDIG og ulike tester og batcher, helt umulig så tidlig.
Dette ble skikkelig langt, men Jeg krysser fremdeles fingrene for at det går veien for dere