Drømmen om en til i familien♡

Haha, måtte le litt. Ditt innlegg var det siste jeg så før jeg sovna, så det har ligget å kværna i natt :shy: Men, jeg drømte jeg selv fikk to streker 3 dager før jeg fikk det. Har dog også drømt mye tvillinger og alle ringtester tyder den veien, men satser på det er en liten spire:Heartred så kanskje man er sanndrømt på noe? Tiden får vise.

Håper det går bra med deg nå litt utpå dagen og at testene blir sterkere! :love7 Masse god bedring i Heimen:Heartred

Du er nå så søt, da❤️ Er ikke utenkelig du er sanndrømt. Har drømt om dødsfall føere ganger, og det har stemt.. det var mime besteforeldre det var snakk om, da. Har også drømt om graviditet og kjøtt med de to forrige og det stemte, men vi var jo prøvere, så tenker man mye på det 24/7 og det kommer vel fram i drømmeland det og:hilarious: ojj, spennende du har drømt om tvillinger- skal du på TUL?❤️

Har sterkere tester enn igår, men fortsatt mye svakere enn det jeg er vant til- så er fortsatt nervøs og redd. Håper spiren sitter der den skal og klorer seg fast:smiley-angelic001:Heartred

Haha, ja, det er ikke bare bare å forstå seg på! Mye avanserte saker o.o

Ja, har seriøst ikke snøring på hva det snakkes om, når han prøver å forklare:smiley-angelic006 Du har da i det minste litt gaming-skills:cool14

Ja, har seriøst ikke snøring på hva det snakkes om, når han prøver å forklare:smiley-angelic006 Du har da i det minste litt gaming-skills:cool14

Skills og skills...
Når jeg spiller med brødrene mine, så dør jeg først, alltid :p "Oi, du må løpe å redde søster, for hun har dævva igjen". :hilarious:

Skills og skills...
Når jeg spiller med brødrene mine, så dør jeg først, alltid :p "Oi, du må løpe å redde søster, for hun har dævva igjen". :hilarious:

Hahahaha, jeg døøør:laughing021

Bestilt tester, men ikke hørt et knyst fra helthjem:shifty:
Screenshot_20221213_104526_SOL.jpg

Tok en kveldstest på veldig utvannet urin, den er nå fortsatt positiv❤️ Håper sånn lille sitter, liker ikke å ha mensenmurringer:sorry:
20221213_211504.jpg

Hvis det var på utvannet urin, så ser det jo veldig bra ut.. ! Synes det er øking på denne fra sist, og da var det vel ikke så utvannet.

Ja, det så ut som vann:hilarious: så den var utvannet. Jeg la ut tester før idag som var tatt med morgenurin, også den ene under de andre testene (fra makesure) var med dagens 2.urin.

Ja, det så ut som vann:hilarious: så den var utvannet. Jeg la ut tester før idag som var tatt med morgenurin, også den ene under de andre testene (fra makesure) var med dagens 2.urin.
Ja, men, den er jo sterkere enn den på morgenurinen, og! For å sammenligne samme test liksom

Ja, men, den er jo sterkere enn den på morgenurinen, og! For å sammenligne samme test liksom

Ja, så på testen nå igjen.. etter den var tørket da, men. Men ja, når jeg titter på bildene, så ser den sterkere ut. Har ikke flere make sure å teste med imorgen, mem får bruke de fra BT jeg har liggende. Sitter med skikkelige mensenmurringer nå.. blææh

Er testene sterkere imorgen, så melder jeg meg inn i termingruppe :love017

Ja, så på testen nå igjen.. etter den var tørket da, men. Men ja, når jeg titter på bildene, så ser den sterkere ut. Har ikke flere make sure å teste med imorgen, mem får bruke de fra BT jeg har liggende. Sitter med skikkelige mensenmurringer nå.. blææh
Mensmurringer er jo normalt uansett da. IKM i morgen eller torsdag?

Mensmurringer er jo normalt uansett da. IKM i morgen eller torsdag?

Ikm er imorgen, ifølge ladycomp'n var EL onsdag 30.nov:) FF sier 1.desember, men hadde så kraftige el-smerter onsdag ettermiddag/kveld. Tok smertestillende. Joda, synes bare det er så sterke mensenmurringer.

Ikm er imorgen, ifølge ladycomp'n var EL onsdag 30.nov:) FF sier 1.desember, men hadde så kraftige el-smerter onsdag ettermiddag/kveld. Tok smertestillende. Joda, synes bare det er så sterke mensenmurringer.

Skjønner bekymringen altså. Men det er jo ikke ensbetydende med at mens kommer i alle fall! :)

Skjønner bekymringen altså. Men det er jo ikke ensbetydende med at mens kommer i alle fall! :)
Neida, bare en irriterende redsel og tankekjør:shy: Heldigvis legger jeg meg snart:hilarious:

Lille spire, tenk at det er en liten spire der inne :sad015:Heartred Håper den klorer seg fast og at du blir betrygget med sterkere test i morgen. Du kommer til å bli savnet på prøver-forumet!! :sad002

Lille spire, tenk at det er en liten spire der inne :sad015:Heartred Håper den klorer seg fast og at du blir betrygget med sterkere test i morgen. Du kommer til å bli savnet på prøver-forumet!! :sad002

Åååh, kjære tulips :sad010 :love017:Heartred Blir nok værende her ei stund til- uansett om svangerskapet holder, seg eller ikke❤️ Takk for de fine ordene, ble oppriktig rørt:smiley-angelic003:sad002:Heartred

Er idag på CD14/IKM/4+0:Heartpink Ladycomp'n mener jeg er 14 dpo, FF mener 13 dpo.
Skulle så gjerne sett at testene hadde steget, men nei, synes ikke det har det altså:sorry: Har ingen makesure tester å teste med heller... og CB-monitoren viste ikke gravid. Den har alltid vist gravid fra senest 12 dpo. fader altså. Så ja, vet ikke helt om jeg har troen overhodet lenger❤
Legger med chart'n fra forrige svangerskap også. Vet alle svangerskap er ulike, men dette føles ikke rett, dessverre.. så da vet jeg ikke om jeg bare avventer med å gå videre inn i en termingruppe!? Føler i grunn bare jeg venter på mens:confused:
20221214_062002.jpg

20221214_061826.jpg
Screenshot_20221214_051237_FF App.jpg

Screenshot_20221214_051108_FF App.jpg

20221205_070525.jpg

Back
Topp