Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk disse testene på samme urin! Vi kan altså ikke stole blindt på økning på disse testene Vis vedlegget 394725
Uansett er du gravid nå
Tusen takk for svar Snill du er som deler det med meg Tenker jeg kjøper noen CB+ tester, synes egentlig de er de beste å teste med og som viser en tydelig strek Holder meg til kun testing om morran nå
Håper du sniker deg inn i august 2023 snart
Jeg har lyst.. har det altså
Gjør det
De øker jo fint
Her var mensenmurringer de eneste symptomer jeg hadde til uke 7 hadde så sterke smerter med storebror at jeg var på legevakta siden jeg ikke kjente smertene igjen og ikke visste at jeg var gravid. De tok gtest der og kom forsiktig og lurte på om jeg visste at jeg var gravidJa, altså testene stiger jo, men så svakt lissom Er bare glad for jeg ikke har kjent noe stikking eller mensenmurringer siden igår ettermiddag Hehe, nei, vurderer å kun teste om morran nå
Dette her er rett og slett skikkelig spennende! Og på samleie 3 dager før el, da gitt! Testene stiger i styrke, gjør de ikke det, da? Håper for deg!Siste ettermiddagstestene
Vis vedlegget 394773
Dette her er rett og slett skikkelig spennende! Og på samleie 3 dager før el, da gitt! Testene stiger i styrke, gjør de ikke det, da? Håper for deg!
Ikke sant, og du har jo noen svangerskap bak deg, så skjønner godt at du forventer klar stigning, selv om teoretisk kan jo ting variere stort innenfor normalspennet. Svaret får du onsdag da, ja. Håper du har det greit fram til det, tøft og bra at du deler på reisen!Takk for at du håper sammen med meg Ja, ladycomp'n(maskina jeg tester med)sier EL var den 30.november, og FF mener 1.desember så siste samleie var enten 2 eller 3 dager før EL. Testene stiger, de gjør det, men er vant med mye større stigning. Vi får bare se hva TUL viser onsdag
Her var mensenmurringer de eneste symptomer jeg hadde til uke 7 hadde så sterke smerter med storebror at jeg var på legevakta siden jeg ikke kjente smertene igjen og ikke visste at jeg var gravid. De tok gtest der og kom forsiktig og lurte på om jeg visste at jeg var gravid
Ikke sant, og du har jo noen svangerskap bak deg, så skjønner godt at du forventer klar stigning, selv om teoretisk kan jo ting variere stort innenfor normalspennet. Svaret får du onsdag da, ja. Håper du har det greit fram til det, tøft og bra at du deler på reisen!