Drømmen om en til i familien♡

Jeg fikk disse testene på samme urin! Vi kan altså ikke stole blindt på økning på disse testene :bag:
20221204_062550.jpg

Uansett er du gravid nå❤️

Jeg fikk disse testene på samme urin! Vi kan altså ikke stole blindt på økning på disse testene :bag: Vis vedlegget 394725
Uansett er du gravid nå❤️

Tusen takk for svar❤️ Snill du er som deler det med meg❤️ :smiley-angelic003 Tenker jeg kjøper noen CB+ tester, synes egentlig de er de beste å teste med og som viser en tydelig strek:happy119 Holder meg til kun testing om morran nå:angel5

Sønnen min laget grannkrans på skolen igår:santa Så satte vi på en liten lyslenke selv.
Og fiskene har fått en liten julerens og de må jo selvfølgelig pynte litt til jul de også:thumleft:rendeer
20221215_161316.jpg

20221215_161311.jpg

20221215_155217.jpg

De øker jo fint ❤️

Er veldig svakt til å være meg(har gjerne veldig høy hcg-økning), og på morgenurin er de enda svakere, men. Ser nå en liten økning på disse bildene❤️

Forskjell på denne gang og forrige gang jeg var gravid❤️
Screenshot_20221216_101428_FF App.jpg

Ja, altså testene stiger jo, men så svakt lissom:sorry: Er bare glad for jeg ikke har kjent noe stikking eller mensenmurringer siden igår ettermiddag:) Hehe, nei, vurderer å kun teste om morran nå:angel5❤️
Her var mensenmurringer de eneste symptomer jeg hadde til uke 7 :laughing025 hadde så sterke smerter med storebror at jeg var på legevakta siden jeg ikke kjente smertene igjen og ikke visste at jeg var gravid. De tok gtest der og kom forsiktig og lurte på om jeg visste at jeg var gravid

Dette her er rett og slett skikkelig spennende! Og på samleie 3 dager før el, da gitt! Testene stiger i styrke, gjør de ikke det, da? Håper for deg!

Takk for at du håper sammen med meg❤️ Ja, ladycomp'n(maskina jeg tester med)sier EL var den 30.november, og FF mener 1.desember :hilarious: så siste samleie var enten 2 eller 3 dager før EL. Testene stiger, de gjør det, men er vant med mye større stigning. Vi får bare se hva TUL viser onsdag:smiley-angelic001:Heartred

Tusen takk til alle dere herlige snupper her inne, som heier og håper sammen med meg:love7:Heartred:smiley-angelic003:sad010 Jeg setter SÅ stor pris på støtten fra dere alle sammen❤️

Takk for at du håper sammen med meg❤️ Ja, ladycomp'n(maskina jeg tester med)sier EL var den 30.november, og FF mener 1.desember :hilarious: så siste samleie var enten 2 eller 3 dager før EL. Testene stiger, de gjør det, men er vant med mye større stigning. Vi får bare se hva TUL viser onsdag:smiley-angelic001:Heartred
Ikke sant, og du har jo noen svangerskap bak deg, så skjønner godt at du forventer klar stigning, selv om teoretisk kan jo ting variere stort innenfor normalspennet. Svaret får du onsdag da, ja. Håper du har det greit fram til det, tøft og bra at du deler på reisen!

Her var mensenmurringer de eneste symptomer jeg hadde til uke 7 :laughing025 hadde så sterke smerter med storebror at jeg var på legevakta siden jeg ikke kjente smertene igjen og ikke visste at jeg var gravid. De tok gtest der og kom forsiktig og lurte på om jeg visste at jeg var gravid

Vettu, dette husker jeg du delte i dagboka di også:hilarious::oops::nailbiting: Må jo ha vært ille smertefullt for deg:bag:. Er lissom en rar, dump smerte midt i korsryggen og mensenmurringer. Hatt stikking på venstre side, men ikke kjent det idag. Er jo mye som skjer der i graviditeten, så ganske enkelt normalt, men ikke de svake testene mine.

Ikke sant, og du har jo noen svangerskap bak deg, så skjønner godt at du forventer klar stigning, selv om teoretisk kan jo ting variere stort innenfor normalspennet. Svaret får du onsdag da, ja. Håper du har det greit fram til det, tøft og bra at du deler på reisen!

Hehe, har mista noen ganger før også, så vet lissom hva som er "normalt" for meg, MEN jeg vet at alle svangerskapet er forskjellige, og at det ikke trenger å vøre like fra gang til gang, men liker ikke de svake testene mine, for føles ikke normalt for meg, med min forhistorie med høy hcg-økning. Uansett får jeg ikke sikkert svar før onsdag❤️ Deler også, for at andre evt kan lese om at de ikke er alene:)

Back
Topp