Drømmen om en til i familien♡

Neida, men lange dager når man venter :p
Haha, prøver bare å holde meg opptatt å mest mulig rolig, så får vi se hva utfallet blir. Jeg kom til å tenke på at i med jentene(som ikke var planlagt), så testet jeg ikke mer enn 1 gang med eldstesnupp på 15 år og tok en digital. Anså meg da som gravid og helt ubekymret:hilarious: med nr to så følte jeg at mensen skulle komme hele tiden, men kom ikke? Så tok test CB+ som var svakt positiv. Tok en test til, tror jeg og ferdig med det.. Først med guttene jeg har testet etter EL og slikt, som har vært planlagt. Da lurer jeg på, kan jeg ha mindre hcg-økning med jentene?:bookworm::think005

Haha, prøver bare å holde meg opptatt å mest mulig rolig, så får vi se hva utfallet blir. Jeg kom til å tenke på at i med jentene(som ikke var planlagt), så testet jeg ikke mer enn 1 gang med eldstesnupp på 15 år og tok en digital. Anså meg da som gravid og helt ubekymret:hilarious: med nr to så følte jeg at mensen skulle komme hele tiden, men kom ikke? Så tok test CB+ som var svakt positiv. Tok en test til, tror jeg og ferdig med det.. Først med guttene jeg har testet etter EL og slikt, som har vært planlagt. Da lurer jeg på, kan jeg ha mindre hcg-økning med jentene?:bookworm::think005

Det er jo mulig?? Hvem vet? Blir spennende å høre på onsdag altså!

Igår morges:
20221216_070055(0).jpg

I dag 4+2 eller 4+3
20221217_104338.jpg

20221217_113720.jpg

Oppblåst much:p
20221217_124400.jpg

20221217_124408.jpg

Litt klaging fra meg :(
Er så drittlei sykdom nå :( er på 4.uken nå med sykdom I heimen. Idag våknet storesnupp på 15 år opp med øyekatarr også. Virker som det kommer med det sykdomsviruset vi har gående:arghh::smiley-angry017 Så har gått rundt med en syk mini i hele dag og fått unnagjort husarbeid samtidig. Glad jeg har angelpack'n å bære i- såå behagelig og god å ha på seg:happy119
20221217_153944.jpg

Symptomer 4+2:Heartpink
*Småuggen av og til
*Økt luktesans
*Fyldigere bryster
*Mindre matlyst
*Kviser(ikke hatt det med de 3 guttene, men med jentene)
*Akkurat nå så har jeg faktisk guttefølelse:Heartblue(tar organrettet TUL i uke 12 hos spesialisten min, sett kjønn da førhen)
*Fryser uansett hvor mange pledd jeg sitter med og med full fyr i ovn
*Drømmer mye
*Leamus i øyet:hilarious:
*kjenner det i hoftene

Last edited:
Er så drittlei sykdom nå :( er på 4.uken nå med sykdom I heimen. Idag våknet storesnupp på 15 år opp med øyekatarr også. Virker som det kommer med det sykdomsviruset vi har gående:arghh::smiley-angry017 Så har gått rundt med en syk mini i hele dag og fått unnagjort husarbeid samtidig. Glad jeg har angelpack'n å bære i- såå behagelig og god å ha på seg:happy119
Vis vedlegget 394857

Noe koronagreier? Vet enkelte reagerte på korona med øyebetennelser i alle fall!
Var sannsynligvis det jeg hadde i helga som var, da jeg ble så dårlig. Testet ikke selv (dårlig var jeg uansett, så var ikke så nøye hva det var EGENTLIG) men gubben testet positivt. Litt fascinerende hvordan viruset der kan utarte seg, for det er så mye forskjellig som kan slå ut. :P

Ønsker dere i alle fall god bedring! Er noe dritt med sykdom. ><

Noe koronagreier? Vet enkelte reagerte på korona med øyebetennelser i alle fall!
Var sannsynligvis det jeg hadde i helga som var, da jeg ble så dårlig. Testet ikke selv (dårlig var jeg uansett, så var ikke så nøye hva det var EGENTLIG) men gubben testet positivt. Litt fascinerende hvordan viruset der kan utarte seg, for det er så mye forskjellig som kan slå ut. :p

Ønsker dere i alle fall god bedring! Er noe dritt med sykdom. ><

Har testa oss alle flere ganger, men ney, er ikke covid-19:-/ men noe annet virusdrit.. jeg klorer, spriter og vasker og vasker tøy/håndklær, men hjelper ikke døyt. Er vel dråpesmitte...

Vis vedlegget 394857
God bedring håper dere blir friske til jul :Heartbigred :love7 Så produktiv du er som gjør husarbeid samtidig:love017

God bedring håper dere blir friske til jul :Heartbigred :love7 Så produktiv du er som gjør husarbeid samtidig:love017

Takk❤️ Håper virkelig vi greier å berge julen:smiley-angelic001 Haha, må nesten det med 5 unger i hus:hilarious: Skulle gjerne slækka på sofa'n hele dagen, men:laughing002

Jeg vet ikke hvordan jeg hadde klart meg med 5 unger nå spesielt de siste dagene. Influensa og så utrolig dårlig, men går vell på ett vis det og. :laughing025

Må man, så må man :p sliter med hyperemesis hver graviditet. Varer til alt mellom uke 14-26... Så bare å gjøre det beste ut av det og lettvinte løsninger slække litt på kravene en liten periode:angel5

Back
Topp