Drømmen om en til i familien♡

17dpo eller 4+3

Fortsatt kun 1-2 på den digitale:bag: skikkelig kvalm idag
20221218_092107.jpg

20221218_105013.jpg

Screenshot_20221218_100736_FF App.jpg

Last edited:
Har testa oss alle flere ganger, men ney, er ikke covid-19:-/ men noe annet virusdrit.. jeg klorer, spriter og vasker og vasker tøy/håndklær, men hjelper ikke døyt. Er vel dråpesmitte...

Dette viruset hadde vi for et par måneder siden er jeg helt sikker på :p øyekatarr av og på i en uke, kjempevondt i halsen og for meg varte det i typ 3 uker, feber av og på hos ungene i en ukes tid også. Veldig sånn opp og ned med symptomer men tok lng tid å bli frisk. Det var ikke korona her hvertfall. Her fikk sønnen min og jeg øyekatarr men ikke de to andre, så der slo ikke ut som øyekatarr hos hele familien heller. Veldig rart :p
God bedring til alle ❤️

Veldig tydelige tester på 2. urin, iallefall. Hadde du ikke testet før det, så hadde man vel ikke tenkt over det engang. Vanskelig dette, altså!

Ja, er skikkelig vanskelig. Spesielt med tanke på at jeg vanligvis har sterkere tester. Ellers hadde jeg ikke vært bekymret i det hele tatt, for stigning er det :Heartred

Dette viruset hadde vi for et par måneder siden er jeg helt sikker på :p øyekatarr av og på i en uke, kjempevondt i halsen og for meg varte det i typ 3 uker, feber av og på hos ungene i en ukes tid også. Veldig sånn opp og ned med symptomer men tok lng tid å bli frisk. Det var ikke korona her hvertfall. Her fikk sønnen min og jeg øyekatarr men ikke de to andre, så der slo ikke ut som øyekatarr hos hele familien heller. Veldig rart :p
God bedring til alle ❤️

Tusen takk for svar❤️ Ja, da er det nok det samme vi har i hus nå. Alle har vært syke, men kun mini, 4åringen, 13åringen og nå 15åringen som har hatt øyekatarr. Ikke meg, 10åringen eller mannen. Og det blir ikke borte med antibiotikasalve. Men blir borte etterhvert. Huff, hatt det gående nå i 4.uker og håper på å kunne være noenlunde friske til jul:angel5 spørs det, men:p

Og strekene er mye sterkere synes jeg da :)
Digitale er ikke så gode til å fange opp helt riktig hcg mengde, så den kan ta feil også ❤️

Jeg blir så sur, testet med digital på begge og fikk kun 1-2 på begge:shifty: Fikk positiv digital 2-3 da jeg var 3+6 forrige graviditet. Vet ingen svangerskap er like, men man sammenligner jo fordet om❤️

Tror den ville vist 2-3 om du hadde tatt testen på 2. Urin istedenfor første :p

Trodde jeg også, men neida, testet på begge og den viste jaggu meg 1-2 den også- gjett om jeg ble sur!?:shifty::hilarious:

Fikk også 1-2 når jeg forventa 2-3, drit irriterende, men tror heller det var feil fra cb for å være ærlig :hilarious:

Det er SÅ irriterende :shifty: :hilarious: Ja, synes da strekene skulle være sterke nok til det. Og jeg er SÅ kvalme:hungover: Kjenner hyperemesis'n kommer snikende..

Tror noen bare er sjukt trege. Jeg testa jo lenge 2-3 når jeg forventa 3+. Det er og utrolig plagsomt :hilarious:

Jaa, jeg husker det, søta❤️ og man blir jo sur og litt sånn småstressa av det.

Back
Topp