Drømmen om en til i familien♡

18 dpo/4+4♡
Jeg er SÅ forferdelig trøtt. Sov på sofaen inatt, for å få bedre søvn. Så sover mannen med mini og 4åringen som kommer tassende inn på natta❤️ Jeg sto opp 06.30 og fikk 13åringen og 10åringen av gårde på skolen. Skal vekke mann og de små straks. Sovet 4 timer+, så det er innafor til å være meg. Derfor ikke så konsentrert morgenurin. Har ikke flere digitale, så skal dra ut å kjøpe det etterpå. Prøver å drikke minimalt.
20221219_073940.jpg

Screenshot_20221219_075957_FF App.jpg

18 dpo/4+4♡
Jeg er SÅ forferdelig trøtt. Sov på sofaen inatt, for å få bedre søvn. Så sover mannen med mini og 4åringen som kommer tassende inn på natta❤️ Jeg sto opp 06.30 og fikk 13åringen og 10åringen av gårde på skolen. Skal vekke mann og de små straks. Sovet 4 timer+, så det er innafor til å være meg. Derfor ikke så konsentrert morgenurin. Har ikke flere digitale, så skal dra ut å kjøpe det etterpå. Prøver å drikke minimalt.
Vis vedlegget 394930

Vis vedlegget 394931

Nå var de da ganske så sterke og fine!!

Nå var de da ganske så sterke og fine!!

Ja, synes de har tatt seg opp❤️ Og kun BPstaven som er tidligtest,så:Heartred Duu, vet du om jeg kan spare urin? Sånn om jeg må tisse nå, så sette på lokk på glasset og spare til jeg kommer hjem å kan ta den digitale på den urinen? Eller må det være "fersk" urin?

Urinprøver holder 4 timer i romtemp og 24 timer i kjøleskap.

Åååh, tusen takk for svar❤️ Ble til at jeg holdt meg :smiley-bounce022 Og har drukket minimalt siden jeg sto opp 06.30. Så får vi se:hilarious:

Sorryyy jeg svarte bare før jeg kjørte av gårde, så fikk ikke svart seg tidsnok :p men ja, man kan spare på urinen. Eller holde seg :hilarious:

Endelig 2-3!! Og UL om 2 dager??

Åpnet og tatt ut strimlene inni :hilarious:
20221219_124733.jpg

Igår sine
Screenshot_20221219_125530_Gallery.jpg

Last edited:
Sorryyy jeg svarte bare før jeg kjørte av gårde, så fikk ikke svart seg tidsnok :p men ja, man kan spare på urinen. Eller holde seg :hilarious:

Endelig 2-3!! Og UL om 2 dager??
Nei, herregud, ikke tenk på det❤️ Man svarer når man får tid til det:happy119 Haha, jeg holdt meg, jeg:hilarious: Var ei snill ei som svarte at jeg kunne spare urin i 4 rimer i romtemp, men da var jeg dratt allerede:p Yup, TUL om 2 dager. Onsdag kl 13.00:nailbiting: Blir evt en ny TUL i januar, om det går bra vel og merke!

Nei, herregud, ikke tenk på det❤️ Man svarer når man får tid til det:happy119 Haha, jeg holdt meg, jeg:hilarious: Var ei snill ei som svarte at jeg kunne spare urin i 4 rimer i romtemp, men da var jeg dratt allerede:p Yup, TUL om 2 dager. Onsdag kl 13.00:nailbiting: Blir evt en ny TUL i januar, om det går bra vel og merke!

Får satse på at det går bra.. ! Spent på dine vegne!

Veldig fin stigning da ❤️ Håper dere snart blir friske! Og spennende med TUL! :love017

Tusen takk❤️ Virker som jeg ble resmitta igår igjen:arghh:hatt SÅ vondt i halsen igjen inatt og idag, og sviiir oppi nesen. Uansett, så skal det nok bli jul fordet om:santa
Synes testene har tatt seg opp veldig, så er meget spent på TUL på onsdag:smiley-angelic001:nailbiting:

Back
Topp