Drømmen om en til i familien♡

Ja, det synes jeg og. Har sett den mange ganger, men ler like godt av krypende sokker og replikker. :p

Vet du, jeg ble så glad da jeg kikket på gubbens tlf og så at han hadde tidligalarm på... For, da dro han på jobb istedenfor. Jeg og mini stod opp nå. Men jeg har ikke sovet godt i det hele..! Først brukte jeg lang tid på å faktisk sovne. Jeg var dødssliten, men plutselig ikke trøtt i det hele tatt. Og så begynte mini å vræle i firetiden, og tullet i omtrent halvannen time før hun sovna igjen.
Så jeg er jo sliten nå også.

Og, ja, gubben har vel satt opp ferie på meg disse juleukene. Det er litt godt. :)

Ja, den er en kul film:laughing002:rendeer

Så herlig mannen din dro istedetfor og tok vakten din, og lot deg og tulla sove❤️Deilig det, etter en kjip natt. Er gjerne sånn. Når man faktisk kan sove uten våkne unger. Nei, da får man ikke til å sovne:laughing002:hilarious: deilig med julefri:santa

Ja, den er en kul film:laughing002:rendeer

Så herlig mannen din dro istedetfor og tok vakten din, og lot deg og tulla sove❤️Deilig det, etter en kjip natt. Er gjerne sånn. Når man faktisk kan sove uten våkne unger. Nei, da får man ikke til å sovne:laughing002:hilarious: deilig med julefri:santa

Ja, altså.. som gravid OG småbarnsmamma så kjenner jeg at jobb kan fort bli litt for mye, altså. Lov å håpe på at andre trimester blir bedre :p

Testene ser jo fine ut, og tempen ser stabil ut...! Jeg håper TUL i morgen er fin ❤️❤️

Ja, tror faktisk ikke jeg mister heller❤️ kjenner meg helt rolig ut- helt sprøtt og ulikt meg :Heartred :hilarious: Testene ser sterke og fine ut. Er blitt ordentlig dårlig igjen(altså resmitta med snørr i alle kanter, elefant som sitter på trynet mitt, kjennes det ut som+og sahara og kaktus i halsen). Så prøver å hvile litt nå som Ellion sover, men har så mye som må gjøres:hilarious::coffee

Ja, altså.. som gravid OG småbarnsmamma så kjenner jeg at jobb kan fort bli litt for mye, altså. Lov å håpe på at andre trimester blir bedre :p

Nei, ser da absolutt den- nok å gjøre ellers utenom jobb med ei lita snelle hjemme også❤️:p Ikke mye man får slappet av:angelic: men alt går:angel5

Tror jeg snaaart er ferdig med testing :happy119 :angel5 :santa :rendeer :Heartred første er make sure stav 25mlu, så BPtidligteststav, så 25 mlu strimler fra bp og makesure
20221220_094057.jpg

Ja, tror faktisk ikke jeg mister heller❤️ kjenner meg helt rolig ut- helt sprøtt og ulikt meg :Heartred :hilarious: Testene ser sterke og fine ut. Er blitt ordentlig dårlig igjen(altså resmitta med snørr i alle kanter, elefant som sitter på trynet mitt, kjennes det ut som+og sahara og kaktus i halsen). Så prøver å hvile litt nå som Ellion sover, men har så mye som må gjøres:hilarious::coffee

Jeg er så spent! Håper det ligger på rett plass og alt. :)

Nå har ikke jeg bært logget på på en stund da jeg trodde jeg skulle ha prøvepause. Men slik ble det ikke og her er jeg! Gikk inn og leste dagboken din, sist jeg sjekket var 12 desember! Og jeg må bare si, nå leste jeg meg igjennom en thriller :hilarious:
Fra 12 desember til nå, fjoh. Jeg ble nesten helt svett faktisk. :bag:
Men nååå ser jo testene dine helt fantastisk ut! Jeg håper så det var en uskyldig blødning :Heartred
Også må jeg si at det er litt fint å se de testene som har litt treig start også. :love7

Ja, man får ikke slappet av, også er det jo sin del med husarbeid som skal gjøres også.

Ney, man gjør ikke det :p :coffee Mhm, jeg må lissom unnagjort husarbeid mens han sover. Klesvask osv. Fikk heldigvis tatt ut og satt inn i oppvaskmaskina mens han var våken. Han er så søt og hjelper til:joyful:

Ney, man gjør ikke det :p :coffee Mhm, jeg må lissom unnagjort husarbeid mens han sover. Klesvask osv. Fikk heldigvis tatt ut og satt inn i oppvaskmaskina mens han var våken. Han er så søt og hjelper til:joyful:
Det gjør mi og. Setter seg inni oppvask :hilarious: :hilarious:
Kryper også inn i vaskemaskinen eller tørketrommelen:p

Nå har ikke jeg bært logget på på en stund da jeg trodde jeg skulle ha prøvepause. Men slik ble det ikke og her er jeg! Gikk inn og leste dagboken din, sist jeg sjekket var 12 desember! Og jeg må bare si, nå leste jeg meg igjennom en thriller :hilarious:
Fra 12 desember til nå, fjoh. Jeg ble nesten helt svett faktisk. :bag:
Men nååå ser jo testene dine helt fantastisk ut! Jeg håper så det var en uskyldig blødning :Heartred
Også må jeg si at det er litt fint å se de testene som har litt treig start også. :love7

Så spennende det blir prøving likevel :Heartred hehe, ja, går litt opp og ned her:p Synes testene har tatt seg veldig opp- så har et håp, har det❤️:smiley-angelic001 De var så svake en god stund, så hadde lite eller ingen tro på at dette skulle gå bra, men nå derimot❤️

Så spennende det blir prøving likevel :Heartred hehe, ja, går litt opp og ned her:p Synes testene har tatt seg veldig opp- så har et håp, har det❤️:smiley-angelic001 De var så svake en god stund, så hadde lite eller ingen tro på at dette skulle gå bra, men nå derimot❤️
Ja. Dette var jo skikkelig spennende!
Jeg har skikkelig håp :Heartred
De sier jo at ingen er like, og ingen svangerskap er like. Så da tenker jeg at det går fint da :love7

Det gjør mi og. Setter seg inni oppvask :hilarious: :hilarious:
Kryper også inn i vaskemaskinen eller tørketrommelen:p

Haha, ja, mååå jo hjelpe til og ta seg en liten kattevask selv og:joyful::p:Heartred Det er så søtt❤️

Ja. Dette var jo skikkelig spennende!
Jeg har skikkelig håp :Heartred
De sier jo at ingen er like, og ingen svangerskap er like. Så da tenker jeg at det går fint da :love7

Det er ordentlig spennende hva utfallet blir- mannen tror det går bra❤️ Og jeg har vel fått litt håp for det jeg også:smiley-angelic001:Heartpink

Ser jo veldig bra ut?!

Ja, så om lille sitter der h*n skal, så tror jeg faktisk det går bra❤️ synes bare det er så påfallende jeg er så rolig, så ulikt meg. Lov å håpe på at det er positivt iallefall :smiley-angelic001 :Heartred

Back
Topp