Drømmen om en til i familien♡

Bare et døgn igjen til du får vite!
Yes, og synes dagen idag har gått så sakte.. minuttene snegler seg av gårde. Godt mulig det er pga allmenntilstanden min, føler meg helt ræva :bag:

Usj, det er kjipt... Får håpe du føler deg bedre i morgen..!
Ja, blitt smitta igjen:arghh: snørret renner, vondt i halsen og føler meg laber i formen. Satser på det er bedre til imorgen. Negativ covid-19 test

Ja, blitt smitta igjen:arghh: snørret renner, vondt i halsen og føler meg laber i formen. Satser på det er bedre til imorgen. Negativ covid-19 test

Skikkelig dritt å være syk på omgang sånn.... Her var det bare 2 døgn sykdom på hver+ ca 2-3 dager etterheng. Og kun meg og gubben, unga slapp. Og da var det faktisk covid. I alle fall hos gubben, jeg gidder ikke teste meg :p (liksom. Er jeg syk, er jeg syk. Spiller ikke så stor rolle hvilket virus, at jeg orker kjøpe tester :hilarious: )

Skikkelig dritt å være syk på omgang sånn.... Her var det bare 2 døgn sykdom på hver+ ca 2-3 dager etterheng. Og kun meg og gubben, unga slapp. Og da var det faktisk covid. I alle fall hos gubben, jeg gidder ikke teste meg :p (liksom. Er jeg syk, er jeg syk. Spiller ikke så stor rolle hvilket virus, at jeg orker kjøpe tester :hilarious: )
Heldig dere ble fort kvitt dritten igjen❤️ er så kjedelig når det rammer alle i familien og fortsetter i det uendelige :arghh:
Jeg testet meg grunnet jeg skal på TUL, men er jo ikke pålagt lenger uansett. Har en del hurtigtester liggende

Last edited:
Ja det håper jeg også :Heartbigred Har du noen kjennetegn nå?

Er bare veldig trøtt, uggen til tider og ingen matlyst( men jeg er syk, så kan være derfor jeg ikke har noe særlig matlyst).

Skremmende med blødning :( Håper den er helt uskyldig!! Masse lykke til i morgen :Heartred Krysser fingra og håper at alt er bra!

Back
Topp