Drømmen om en til i familien♡

Godt ikke var exu ❤️ testene dine blir jo fortsatt sterkere tiltross for blødning, så har trua på det her jeg!

Så spennende. Bra det ikke var E.xu. Hvorfor ville han at du skulle måle hcg? Var det noen grunn for det kunne ende i SA? Altså så han noe som kunne være blod liksom? :love7

Nei, han så alt som tydet på graviditet, bare at det var litt for tidlig å se noe, men han mente han så noe i livmor som var bebis, men der han så det, så var det mange skygger foran(arrvev pga keisersnittene), arrvevet sperret for sikten om du skjønner(det lager "tåke" på bildet) han sjekket egglederne grundig på begge sider, og mente ikke det var E.xu. Han så ikke noe blod. Sist gang var livmorhalsen min litt irritert( jeg ble konisert i 2017 pga alvorlige celleforandringer). Og er kun i graviditetene etter det at jeg har spottet/blødd litt.(aldri i de 3 graviditetene før koniseringen)Venter nå spent på hva hcg ligger på, men får jo ikke svaret før jeg ser om det er passe stigning fredag. Han ville måle, så jeg slapp å lure på om det var en SA. Har ikke smerter, så er faktisk ikke bekymret:confused013:angel5:Heartred

Update:
Det var litt tidlig ennå for å se noe, men han er spesialist, så han vet jo hva han skal se etter. Han sjekket egglederne mine lenge og grundig- egget hadde sluppet på høyre side(noe jeg også har registrert I dagboken at jeg kjente, tror jeg). Og jeg har 3 pks bak meg, så de arrene lager skygge og der de skygga for mente han at han så lille spire sitte :love017 i verste fall kan det ende i SA, eller så var det bare litt for tidlig❤️
jeg sa at så lenge det ikke er E.xu, så får tiden vise, men nei, han insisterte på at jeg måtte måle hcg:hilarious: Så tok blodprøve, og skal ta blodprøve fredag igjen. Sjekker på fürst imorgen.
Så spennende!

Godt ikke var exu ❤️ testene dine blir jo fortsatt sterkere tiltross for blødning, så har trua på det her jeg!

Ja, er så lettet over det ikke er E.xu❤️ Så nå får det bare gå som det gjør. Får ikke gjort hverken fra eller til, så:happy118 Har ingen smerter, men spotter ennå. Ikke blødd mer frisk blod, så håper det fortsetter sånn.

Åh, så bra at lille ligger på rett plass i alle fall ❤️❤️

Ja, vettu, for en lettelse. Bare dumt vi ikke fikk sett ordentlig pga arrvevet, men så får vi se hva blodprøvesvar viser:happy119❤️ Om det vier det er ok, så bestiller jeg en ny TUL i januar.

Håpe sånn at det går veien for deg❤️ og ja, er nok litt tidlig for å se noko særlig generelt, iallefall veldig sikkert. Så absolutt håp hos deg❤️

Ja, er jo veldig tidlig ennå, men er så typisk vi ikke fikk sett ordentlig pga arrvevet:hilarious: Har ennå håp for at det kan gå bra, men får jo ikke gjort hverken fra eller til uansett❤️ Får se om jeg har en grei hcg-økning.

Så lei meg for at du mistet lille, også enda en gang i julen:Heartred:sad010 Skikkelig urettferdig er det. Sender deg massevis av gode, varme trøsteklemmer:smiley-angelic003❤️ Skulle så ønske det var noe mer jeg kunne gjort for deg❤️

Så godt å høre at spiren sitter der den skal ❤️ Og bra han tok det seriøst og måler hcg ☺️

Ja, det var en stor lettelse❤️ Vi får nå se hva blodprøvene avslører:angel5

Ja, vettu, for en lettelse. Bare dumt vi ikke fikk sett ordentlig pga arrvevet, men så får vi se hva blodprøvesvar viser:happy119❤️ Om det vier det er ok, så bestiller jeg en ny TUL i januar.

Jeg er spent ❤️❤️ men om han synes han så spiren der, så gjorde han sikkert det. Bare ikke nok til at man får sett godt nok. Men er jo veldig tidlig!!

Jeg er spent ❤️❤️ men om han synes han så spiren der, så gjorde han sikkert det. Bare ikke nok til at man får sett godt nok. Men er jo veldig tidlig!!

Ja, han var ganske så sikker på han så lille bak/inni skyggene der, så:angelic: Jeg er ganske rolig, egentlig❤️ Enten går det bra, eller så gjør det ikke. Yup, er jo ennå veldig, veldig tidlig.

Når er neste ul forresten?

Jeg bestiller nå time når jeg er der for å ta blodprøve på fredag. Skal se om jeg får time i førsten av januar, muligens 2.januar.

Detta går tydeligvis ikke veien, nei. Logget inn nå nettopp..dette er altfor lite. Så da venter jeg bare på at spottingen går over i blødning, og at blødningen tar seg opp.
Screenshot_20221221_192715_Samsung Internet.jpg

Så godt å høre at det mest sansynlig sto bra til, og at det ikke var exu❤️ du tar det så pent og rolig så dette tror jeg går veien ❤️ jeg heier ❤️

Så godt å høre at det mest sansynlig sto bra til, og at det ikke var exu❤️ du tar det så pent og rolig så dette tror jeg går veien ❤️ jeg heier ❤️

Så snill du er som heier, men dessverre går det ikke veien denne gang❤️ Hcgnivået var kun på 121. Altfor lite

Back
Topp