Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende. Bra det ikke var E.xu. Hvorfor ville han at du skulle måle hcg? Var det noen grunn for det kunne ende i SA? Altså så han noe som kunne være blod liksom?
Så spennende!Update:
Det var litt tidlig ennå for å se noe, men han er spesialist, så han vet jo hva han skal se etter. Han sjekket egglederne mine lenge og grundig- egget hadde sluppet på høyre side(noe jeg også har registrert I dagboken at jeg kjente, tror jeg). Og jeg har 3 pks bak meg, så de arrene lager skygge og der de skygga for mente han at han så lille spire sitte i verste fall kan det ende i SA, eller så var det bare litt for tidlig
jeg sa at så lenge det ikke er E.xu, så får tiden vise, men nei, han insisterte på at jeg måtte måle hcg Så tok blodprøve, og skal ta blodprøve fredag igjen. Sjekker på fürst imorgen.
Godt ikke var exu testene dine blir jo fortsatt sterkere tiltross for blødning, så har trua på det her jeg!
Åh, så bra at lille ligger på rett plass i alle fall
Håpe sånn at det går veien for deg og ja, er nok litt tidlig for å se noko særlig generelt, iallefall veldig sikkert. Så absolutt håp hos deg
Ja, veldig Nå er jeg bare så lettet over at det ikke er en E.xu Så får det det bli som det blirSå spennende!
Så godt å høre at spiren sitter der den skal Og bra han tok det seriøst og måler hcg
Ja, vettu, for en lettelse. Bare dumt vi ikke fikk sett ordentlig pga arrvevet, men så får vi se hva blodprøvesvar viser Om det vier det er ok, så bestiller jeg en ny TUL i januar.
Når er neste ul forresten?Ja, veldig Nå er jeg bare så lettet over at det ikke er en E.xu Så får det det bli som det blir
Jeg er spent men om han synes han så spiren der, så gjorde han sikkert det. Bare ikke nok til at man får sett godt nok. Men er jo veldig tidlig!!
Når er neste ul forresten?
Blir spennendeJeg bestiller nå time når jeg er der for å ta blodprøve på fredag. Skal se om jeg får time i førsten av januar, muligens 2.januar.
Så godt å høre at det mest sansynlig sto bra til, og at det ikke var exu du tar det så pent og rolig så dette tror jeg går veien jeg heier
Ånei nå ble jeg trist på dine vegneSå snill du er som heier, men dessverre går det ikke veien denne gang Hcgnivået var kun på 121. Altfor lite