Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, skulle inn å sjekke ståa hos deg, og blei gla for at det var ein uskyldig blødning, og så starta det igjen ber om at alt likevell skal være bra med lille❤ masse lykke til på UL i måro❤
God bedring, høres ikke godt ut med bihulebetennelse Det blir spennende idag på TUL Heier på deg og gode svar.4+6/ 20 dpo
Urinen var like lys som vann. Drakk så mye igår kveld og inatt, da jeg er så dårlig i formen. Halsen er vond og bihulebetennelse er igang på høyre side Testene ble derfor litt mindre sterke, men det kan være grunnen. Spotter litt.
Trøtt som en dupp og småuggen av og til. Skal på TUL idag kl 13.00. Så håper jeg gyn kan se hva som er på gang
Vis vedlegget 395051
Vis vedlegget 395052
God bedring, høres ikke godt ut med bihulebetennelse Det blir spennende idag på TUL Heier på deg og gode svar.
Lykke til på ul i dag! Spent å høre hvordan det går Spotter/blør du fremdeles?
Håper så mye for deg, og at du får positivt svar på TU Godt du ikke har vondt, det er ihvertfall et godt tegn!
Masse lykke til idag
Så spennende. Bra det ikke var E.xu. Hvorfor ville han at du skulle måle hcg? Var det noen grunn for det kunne ende i SA? Altså så han noe som kunne være blod liksom?Update:
Det var litt tidlig ennå for å se noe, men han er spesialist, så han vet jo hva han skal se etter. Han sjekket egglederne mine lenge og grundig- egget hadde sluppet på høyre side(noe jeg også har registrert I dagboken at jeg kjente, tror jeg). Og jeg har 3 pks bak meg, så de arrene lager skygge og der de skygga for mente han at han så lille spire sitte i verste fall kan det ende i SA, eller så var det bare litt for tidlig
jeg sa at så lenge det ikke er E.xu, så får tiden vise, men nei, han insisterte på at jeg måtte måle hcg Så tok blodprøve, og skal ta blodprøve fredag igjen. Sjekker på fürst imorgen.