Drømmen om en til i familien♡

Ånei:( nå ble jeg trist på dine vegne ❤️

Det går fint, skjønte kanskje innerst inne det ikke var liv laga, siden testene var så svake lenge❤️. Håper bare kroppen ordner opp selv:happy119

Det kan jeg nesten ikke skjønne med de sterke testene dine og 2-3 på digital :( det her synes jeg var veldig trist ❤️ du skal fortsatt ta ny måling av hcg?

Det kan jeg nesten ikke skjønne med de sterke testene dine og 2-3 på digital :( det her synes jeg var veldig trist ❤️ du skal fortsatt ta ny måling av hcg?

Nei, men de digitale er tydeligvis ikke så pålitelige. Ble litt overrasket selv også, at den skulle være SÅ lav, men det er den nå så. Ja, tar ny måling på fredag, så jeg ser hcg går videre nedover :happy119

Det er så lavt, så kan aldri gå bra, dessverre. Da jeg var 17 dpo med 4åringen målte jeg hcg og hadde nesten 500 i hcg.

Ja, dessverre går det ikke veien:(❤️ Håper jeg bare testene blir svakere, når det ikke er liv laga.

Ja, nei, det var overraskende lavt. Jeg prøvde å regne tilbake, med halvering, men da måtte du hatt type 5-7 i hCG når du fikk første positiv eller noe..? Det virker rart..

Nei og nei :sad010Det begynte å se så bra ut :sorry: Klem til deg! Hvordan tar du det?

Jeg er skuffet, er det, men håper bare kroppen ordner opp i det fort som faen, egentlig❤️ har lyst til å gråte, men sitter her bare litt sånn... apatisk?

Ja, nei, det var overraskende lavt. Jeg prøvde å regne tilbake, med halvering, men da måtte du hatt type 5-7 i hCG når du fikk første positiv eller noe..? Det virker rart..

Nei, jeg skjønner ingenting!? Og heller ikke hvorfor jeg får 2-3 på digital!? Håper bare kroppen ordner opp selv. Fikk første streken 11 desember. Og vet jo når jeg hadde positiv el-test, som var 30.nov. Ladycomp sier el var da, FF sier 1.desember. ergo altfor lav hcg.

Det var veldig lavt ja. :confused: så dumt. Men var greit å få målt slik at en vet til kanskje? Styrkeklemmer til deg:Heartbigred

Ja, tar den siste blodprøven på fredag. Så håper jeg bare hcg går nedover, så kroppen forstår at det ikke er liv laga.

Nei, jeg skjønner ingenting!? Og heller ikke hvorfor jeg får 2-3 på digital!? Håper bare kroppen ordner opp selv. Fikk første streken 11 desember. Og vet jo når jeg hadde positiv el-test, som var 30.nov. Ladycomp sier el var da, FF sier 1.desember. ergo altfor lav hcg.

Kanskje du skiller ut mye i urin?? Jeg vet ikke. Men merkelig!!

Kanskje du skiller ut mye i urin?? Jeg vet ikke. Men merkelig!!

Hakke peiling:think005 men dessverre går ikke dette veien:-/ håper bare kroppen skjønner det selv.

Hakke peiling:think005 men dessverre går ikke dette veien:-/ håper bare kroppen skjønner det selv.

Ja, er jo jul og sånt nå, så er jo litt kjedelig å må begynne med cygotec eller så.. men om du ikke blør selv, blir det evt ny tul i romjula?! Vet ikke om det er noe åpent før januar ?!

Ja, er jo jul og sånt nå, så er jo litt kjedelig å må begynne med cygotec eller så.. men om du ikke blør selv, blir det evt ny tul i romjula?! Vet ikke om det er noe åpent før januar ?!

Har ikke tenkt så langt, håper jo veldig på at kroppen ordner opp selv❤️ Sender en mail til gyn evt etter neste blodprøve, om hcg ikke går ned.

Back
Topp