Drømmen om en til i familien♡

Ja nei me går for enten dobling eller halvering tenke eg!❤️ ja eg trur og at kroppen min kvitte seg med hCG raskt, ganske fint for då komme ein kjapt tilbake til normalen og. Syklusen har stort sett vært heilt tilbake til normalen med ein gong, nærmast på dagen. Syns veldig synd på dei som må vente i fleire mnd, det blir liksom ei ekstra byrde oppo det, for hjelpe veldig på å get back in the game liksom :)

Nei, nei. Altfor lav hcg, så nå ønsker jeg at dette her tar slutt. Nå er jeg lei og vil ha blødning. Spotter ennå, men sånn rar spotting med jeg vet ikke.. lys og mørk spotting i hverandre med sånne flak/grut i, sorry for mye TMI. Og er kvalm.. såå irriterende.

Deilig at kroppen din kvitter seg fort med hCG, og at den går hurtig tilbake til normalen- drømmekroppen vil jeg si❤️

Hvordan går det, kjære, søte @mammatil2prinsesser&3prinser ? ❤️❤️

Nei, det går da. Akkurat stått opp. Venter bare på at spottingen skal gå over i blødning- fryktelig irriterende å gå å vente på :think005 :( også er det sånn rar spotting med sånne flak/grut i... Merkelige greier, i grunn. Og vet ikke helt om det er noen vits i å teste lenger. Nå måler jeg jo hcg imorgen. Takk som spør, snupp❤️

Dette var veldig trist å lese :( :Heartred Håper at kroppen din ordner opp i alt selv slik at du slipper medisiner og andre tiltak.

Så krysser jeg fingrene for at syklusen blir sol normal med en gang og at du blir gravid på første syklus som blir en terminspire :love7

Ja, ordentlig kjipt. Skulle så gjerne vært med dere videre❤️ Virker som kroppen rydder opp i dette selv nå❤️ testene blir svakere...

Tenker på deg, og håpet mitt er liksom ikke helt ute for deg enda :Heartbigred

Takk, snille du❤️ Virker som kroppen rydder opp selv, for testene blir heldigvis svakere❤️

21 dpo/5+0
Virker som kroppen klarer å rydde opp selv.
20221222_100940.jpg

Nei, det går da. Akkurat stått opp. Venter bare på at spottingen skal gå over i blødning- fryktelig irriterende å gå å vente på :think005 :( også er det sånn rar spotting med sånne flak/grut i... Merkelige greier, i grunn. Og vet ikke helt om det er noen vits i å teste lenger. Nå måler jeg jo hcg imorgen. Takk som spør, snupp❤️
21 dpo/5+0
Virker som kroppen klarer å rydde opp selv.
Vis vedlegget 395172

Det er i det minste godt at kroppen rydder opp, selv om det ikke var det resultatet jeg hadde håpet for deg...

Var i alle fall ikke exu, så det var i alle fall greit. Nå håper jeg du blir like fort gravid igjen, som du ble denne gang; og slipper å vente så alt for lenge på en terminspire..!

Det er i det minste godt at kroppen rydder opp, selv om det ikke var det resultatet jeg hadde håpet for deg...

Var i alle fall ikke exu, så det var i alle fall greit. Nå håper jeg du blir like fort gravid igjen, som du ble denne gang; og slipper å vente så alt for lenge på en terminspire..!

Venter bare på at blødning skal begynne, helst igår:hilarious: Jeg er litt trist, dyrene ligger helt inntil meg, de merker det nok❤️ Det er skikkelig dritt å miste, men får sørge noen dager, også er det opp på hesten igjen. Nå vil jeg bare igang med en ny syklus og PP. Tenk om det blir enda et septemberbarn i gjengen, da blir det isåfall det tredje:Heartpink. CD1 kom igjen a:smiley-bounce012 Takk for gode ord og støtte, snupp❤️:smiley-angelic003

Venter bare på at blødning skal begynne, helst igår:hilarious: Jeg er litt trist, dyrene ligger helt inntil meg, de merker det nok❤️ Det er skikkelig dritt å miste, men får sørge noen dager, også er det opp på hesten igjen. Nå vil jeg bare igang med en ny syklus og PP. Tenk om det blir enda et septemberbarn i gjengen, da blir det isåfall det tredje:Heartpink. CD1 kom igjen a:smiley-bounce012 Takk for gode ord og støtte, snupp❤️:smiley-angelic003

Det er lov å være trist. Lov å kjenne litt på det som skulle og burde ha vært, men ikke ble. Jeg vet ikke, det er jo veldig surt at det ble som det ble! Selv om det skjedde tidlig og sånt, så rakk du jo få et håp om at det kunne bli baby av det..
Men nå.. får bare blødningen komme. Siden hCG har begynt å synke godt, så starter det nok snart. Og, hCG i morgen vil jo vise evt hvor mye det har sunket. Forhåpentligvis en hel del, sånn at det går fort.

Jeg håper du får bli fort ferdig med dette, rett og slett..!

Nei, nei. Altfor lav hcg, så nå ønsker jeg at dette her tar slutt. Nå er jeg lei og vil ha blødning. Spotter ennå, men sånn rar spotting med jeg vet ikke.. lys og mørk spotting i hverandre med sånne flak/grut i, sorry for mye TMI. Og er kvalm.. såå irriterende.

Deilig at kroppen din kvitter seg fort med hCG, og at den går hurtig tilbake til normalen- drømmekroppen vil jeg si❤️
Ja, du har nok rett! Var veldig rar spotting hos meg og, så er nok slik når kroppen er litt forvirra og prøver å ordne opp❤ off altså, detta her var ikkje kjekt.. hadde sånn håp for deg at det skulle gå bra. Men trur det hjelper på å være litt obs fra begynnelsen og at ting ikkje er heilt slikt det burde, då blir det ikkje fult lika mykje sjokk. Syns eg iallefall ❤ tenker mykje på deg og sender varme fredfylte tanker både opp og bort❤

Tusen takk for støtte og gode ord, alle sammen❤️ Er så takknemlig for omtanken, det varmer veldig❤️ Jeg lurer på om jeg har influensa!?
Skjelver, føler meg helt utladet og ingen energi. Har ikke orket mer enn å vaske tøy, lage krumkaker og ellers være med unga.
Kjenner jeg er lei meg, men var forventet at dette ikke gikk veien, da jeg vanligvis har veldig høy hcg-økning. Nå ønsker jeg bare at kroppen setter igang og ordner opp. Ikke skjedd noe mer ennå. Spotter, men det er det:-/ Har ikke smerter eller murringer heller... kun litt småkvalm.
Skal være hos gyn kl. 09.00 imorgen tidlig å ta den siste blodprøven. Om hcg halverer seg, så er den 60 ish idag og 30ish imorgen. Kanskje enda mindre :angel5

Tusen takk for støtte og gode ord, alle sammen❤️ Er så takknemlig for omtanken, det varmer veldig❤️ Jeg lurer på om jeg har influensa!?
Skjelver, føler meg helt utladet og ingen energi. Har ikke orket mer enn å vaske tøy, lage krumkaker og ellers være med unga.
Kjenner jeg er lei meg, men var forventet at dette ikke gikk veien, da jeg vanligvis har veldig høy hcg-økning. Nå ønsker jeg bare at kroppen setter igang og ordner opp. Ikke skjedd noe mer ennå. Spotter, men det er det:-/ Har ikke smerter eller murringer heller... kun litt småkvalm.
Skal være hos gyn kl. 09.00 imorgen tidlig å ta den siste blodprøven. Om hcg halverer seg, så er den 60 ish idag og 30ish imorgen. Kanskje enda mindre :angel5
Det høres veldig ut som influensa som jeg hadde sist uke, starta sånn for meg også.

Forstår veldig godt du er lei deg og det har du lov til og være :Heartbigred kjenner veldig på redselen for at det skal skje med meg også og har akkuratt nå veldig lite symptomer. Håper kroppen din ordner opp raskt slik at du kan starte på ny.

Off, stakkars deg ❤ alt ein mammakropp må gå gjennom altså! Ber om full recovery fra sjukdom umiddelbart, så julefreden kan senka seg over heimen dåkas❤
Lykke til med mårningen, og masse masse god bedring!

God bedring og lykke til i dag ❤️

5+1 og dagen test. Ikke morgenurin
Håper HCGet snart er helt borte.
Fortsatt kun spotting og ikke blødning:arghh:
20221223_081512.jpg

Back
Topp