mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Takk for gode ord og støtte Dere er de beste damene i hele verden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en fin jul tiltross
Håper også du greier la julen stå mer i fokus de neste dagene, og får noen fine dager med familien! Jeg misunner deg ikke å ha dette hengende nå i jula.. så håper du får det fint likevel..!
Det går radig nedover Forrige måling var på 121.
Vis vedlegget 395251
Ønsker deg en god jul så godt du kan fine deg ❤
Risalamande er nam nam med kirsebærsaus på etter min mening.
Men dette ser jo sånn sett bra ut (sånn.. tatt i betraktning....). Da burde det jo nulles ut ila helga?! Har jo mer enn halvert seg, så. Burde vel starte å blø snart da, så du får startet på nytt.
Men viktigste er da at kroppen rydder opp selv.
Godt at kroppen ordner opp selv når det først går den veien
Mange klemmer. Det gikk ihvertfall raskt å få svar på prøve og du slipper forhåpentligvis å gå inn i jula i limbo.
Håper spiren sitter raskt igjen
Oi, går fort nedover da Trist det endte sånn, kjære deg
Ja, er glad for at den synker, slik den skal. Så da vet jeg at det går rett veien, og at blødning nok setter igang ila de neste dagene. Blir godt å komme igang med en ny pp
Måtte google risalamande, viste ikkje at det var fleire ord for riskrem
Godt at det synker såpass når det først gjekk den veien, og godt at du veit at det ikkje er exu. Då blei det iallefall ikkje limbojul. Men off, skulle sånn ønske du iallefall blei frisk oppi alt
Her har julefreden senka seg etter ett par travle dager for å komme i boks. Så nå ska dei neste 3 dagane nytast i slowmode! Håpe du får god hjelp med alt, og også kan slappe av og hente krefter og få nyte julegleden hos barna
Så vondt å lese, klem til deg! Håper du allikevel får en fin jul og at kroppen ordner opp selv