Drømmen om en til i familien♡

Ja, når det gikk som det gikk, så er det greit at det kan gå litt fort. ❤️

Ja, er glad for å snart kunne gå inn i en ny PP❤️ Da blir det kanskje enda et septemberbarn i gjengen:hilarious::smiley-bounce012:Heartpink

Last edited:
Ja, er bra det, for da har kroppen skjønt det og fikser det selv❤️ Er jo lei meg, var ikke den julen jeg hadde sett for meg, men det skal nok bli bra fordet om❤️ Gleder meg til å sette igang med en ny pp❤️
Trist at det ikke gikk som ønsket, men samtidig bra at kroppen ordner opp så tidlig :Heartbigred God jul til deg og håper du snart sitter med ny positiv test og spire som varer i 9 mnd:Heartbigred

Trist at det ikke gikk som ønsket, men samtidig bra at kroppen ordner opp så tidlig :Heartbigred God jul til deg og håper du snart sitter med ny positiv test og spire som varer i 9 mnd:Heartbigred

Takk, snille du❤️
Har 2 septemberbarn ifra før, så tar gjerne imot et til :Heartpink
Ønsker deg og dine en riktig gledelig og fredfull jul❤️

Er lettet over at kroppen ordner opp selv❤️ Er så lei av sykdom, men jul blir det uansett om jeg er frisk eller ei:hilarious:

Ja, er dansk riskrem. Er dansk, så vi spiser gjerne dansk julemat:)

Deilig du er i mål til jul og julefreden kan senke seg i heimen:santa:Heartred Ønsker deg og familien en riktig gledelig jul, på tross av at den ikke ble som du hadde sett for deg❤️
Spennande, er den laget på ein annan måte då? Kva type dansk julemat er vanlig? Ser for meg and:happy:

Ønsker deg og familien ei gledelig jul også:rendeer må være fantastisk å feire julmed så mange barn :king

Godt å høre det blir jul uansett.

Lager du selv foresten ? Vi kjøper kirsebærsausen når vi er i Danmark.

Nei, kjøper kirsebærsaus fra DK eller så bruker jeg bare kirsebærkompott, den er dog litt mere søt, faktisk den jeg foretrekker:hilarious: Ønsker deg og dine en riktig gledelig jul:santa:Heartred

Spennande, er den laget på ein annan måte då? Kva type dansk julemat er vanlig? Ser for meg and:happy:

Ønsker deg og familien ei gledelig jul også:rendeer må være fantastisk å feire julmed så mange barn :king

Det er risengrøt med mandelessens og masse hakkede mandler, også vendes den inn i vispa fløte. Er ikke vaniljesukker eller sukker i. Også er det en hel mandel i, den som får den, vinner mandelgaven❤ Vi spiser and, flæskesteg(dansk ribbe), rødkål, surkål, julepølse, lefse, dampet rosenkål, kartofler, brunkartofler, og hjemmelaget saus.

Takk, og i lige så, kjære du❤️ Det er helt magisk og en smule kaotisk med så mange barn- ville ikke vært uten:Heartred:santa

Har dårlig tid, så må kjappe meg litt:hilarious:
CD1 og fossblør, da er det igang. Har dritvondt i magen. Tatt paracet og naproxen, må jeg bare akkurat nå.

Ønsker dere alle en riktig gledelig og magisk jul sammen med deres kjære:santa:Heartred:greet008

Last edited:
Har dårlig tid, så må kjappe meg litt:hilarious:
CD1 og fossblør, da er det igang. Har dritvondt i magen. Tatt paracet og naproxen, må jeg bare akkurat nå.

Ønsker dere alle en riktig gledelig og magisk jul sammen med dere kjære:santa:Heartred:greet008
Så ‘’bra’’ at kroppen ordner opp raskt :Heartbigred Men kjipt å måtte gå gjennom det på jul. God jul til deg og dine:love017:blob1:rendeer:Heartbigred

Det er risengrøt med mandelessens og masse hakkede mandler, også vendes den inn i vispa fløte. Er ikke vaniljesukker eller sukker i. Også er det en hel mandel i, den som får den, vinner mandelgaven❤ Vi spiser and, flæskesteg(dansk ribbe), rødkål, surkål, julepølse, lefse, dampet rosenkål, kartofler, brunkartofler, og hjemmelaget saus.

Takk, og i lige så, kjære du❤️ Det er helt magisk og en smule kaotisk med så mange barn- ville ikke vært uten:Heartred:santa
Mmm, hørtes fantastisk godt ut :)

CD2 og er begynt å drikke Salvie-te, blir å starte med Solvispect om 5 dagers tid ish.
Julaften ble en fin og trist kveld på én og samme gang❤️ Veldig takknemlig for den fine gjengen min❤️ Gråt en par skvetter på do(pappa var her), og hadde sinnsyke magesmerter.
Tok paracet og naproxen 3 ganger ila dagen. Det tok toppen.

Beklager for TMI, men kom ut mye klumper og hinner på kvelden, så etter det ga de verste smertene seg. Heldigvis lurte ikke pappa noe særlig, for han er vant med at jeg kan ha heftige menssmerter.

Jeg ser fram til kvelden når de små er lagt, og vi kan kose oss med de store unga, sofakos, godteri og film❤️

Ønsker dere alle en fin og fredfull romjul :greet008 :Heartred:santa

Jeg er glad for at kroppen din ordnet selv, selv om jeg gjerne skulle sett at du slapp å oppleve det..
Håper smertene avtar snart, og du får en super jul ❤️

Jeg er glad for at kroppen din ordnet selv, selv om jeg gjerne skulle sett at du slapp å oppleve det..
Håper smertene avtar snart, og du får en super jul ❤️

When life gives you lemons:sad002:Heartred Jeg føler det går greit, søta❤️
Dessverre velger en ikke veien selv, men livet blir til på veien- så jeg er ved godt mot❤️ Smertene er levbare og blør sånn passe' ish:happy119 Begynner å fokusere på en ny PP og det som KAN bli:love017:hug013
Skal bare slappe av og kose oss i jula, jul blir det uansett:greet008

Last edited:
CD3 og drikker en Salvie-te morgen og kveld. Testene er nesten helt negative nå, så regner med at hCG'et snart er under 5.
Smertene har stort sett gitt seg nå, blør nå som en vanlig mens, men jeg blør som regel mye.
Mannen har med seg de tre største barna på kino og ser den nye Avatarfilmen, mens jeg er hjemme med de to minste.
De sover nå søtt i sengene sine og jeg ser på Harry Potter:D
20221226_090744.jpg

Åå, jeg skulle også gjerne ha sett Harry Potter... Jeg og dattera har bare sett frem til nr2 av 8..

Godt å se at testene er nesten helt på null. Nå får det bli septemberspire ❤️❤️

Back
Topp