Drømmen om en til i familien♡

Trodde jeg også, men neida, testet på begge og den viste jaggu meg 1-2 den også- gjett om jeg ble sur!?:shifty::hilarious:
Hadde jeg og blitt. Jeg har ingen make sure test å sammenligne med, men her er METODEtesten min, dagen  etter jeg hadde testet 2-3 på digital..

Screenshot_2022-12-18-12-49-23-77_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Men så er det metode, da. Forøvrig, så synes jeg disse engelske (pregnant 1-2/2-3/3+) virker som om de er hakket mer sensitive enn de norske...? O.o bare av erfaring selv, har ikke sammenlignet på samme urin.

Hadde jeg og blitt. Jeg har ingen make sure test å sammenligne med, men her er METODEtesten min, dagen  etter jeg hadde testet 2-3 på digital..

Vis vedlegget 394892

Men så er det metode, da. Forøvrig, så synes jeg disse engelske (pregnant 1-2/2-3/3+) virker som om de er hakket mer sensitive enn de norske...? o_O bare av erfaring selv, har ikke sammenlignet på samme urin.

Metode er vel kjent for å være litt svake i fargen? Å? Har jeg aldri hørt om.
Har kun testet med de norske. Skulle da tro det skulle være likt. Har regnet litt på det. Imorgen skal jeg få 2-3, den 15 des fikk jeg gravid på Monitoren, som først slår ut etter 50mlu.
Det skal da i teorien ha doblet seg fra 100 igår(17des), til 200(19 des) imorgen... huff, er så irriterende :hilarious:

Metode er vel kjent for å være litt svake i fargen? Å? Har jeg aldri hørt om.
Har kun testet med de norske. Skulle da tro det skulle være likt. Har regnet litt på det. Imorgen skal jeg få 2-3, den 15 des fikk jeg gravid på Monitoren, som først slår ut etter 50mlu.
Det skal da i teorien ha doblet seg fra 100 igår(17des), til 200(19 des) imorgen... huff, er så irriterende :hilarious:

Jeg har bestilt fra norske nettbutikker og fått engelske tester - og jeg har også tidligere bestilt fra UK via ebay. Men det er jo bare synsing. Ikke sikkert det er realiteten.

Jeg har bestilt fra norske nettbutikker og fått engelske tester - og jeg har også tidligere bestilt fra UK via ebay. Men det er jo bare synsing. Ikke sikkert det er realiteten.

Trodde ikke det gikk ann å få engelske tester fra norske butikker? Jeg skal løpe ut å kjøpe flere digitale imorgen tidlig :p

Jeg er da så passe tullete at jeg dro ut de stripsene inni de digitale fra idag tidlig:hilarious::whacky011
20221218_194753.jpg

Nei, jeg ble overrasket. Pakken var norsk, men inni stod det "pregnant" :p
Var vel kjøpt på et nettapotek, husker ikke hvilken.

Det synes jeg var rart, egentlig. Det skal jo ikke være lov, tenker jeg. Noen som har kjøpt billig, også solgt dyrt?

Siden den var norsk på eska, så .. hm. Tenker heller de er produsert på samme sted og feilpakket...?

Ja, det er da rart det og? Da må det være noe sånt, for om pakken er norsk, så må det jo være pakke tiltenkt norsk bruk..

Aner ikke, men jeg synes de engelske er ryddigere. :bag:
De nordiske står jo på både norsk og finsk, og det blir så rotete :hilarious::hilarious:

Aldri prøvd de engelske :p men finsk, der går grensen:hilarious:

Nei, den blir feil ass :p :hilarious:
Ja, det.. men, egentlig.. engelsk er da ganske.. universalt, så burde jo holdt å bare... Kun brukt engelsk type. Med norsk bruksanvisning kanskje, i tilfelle... Vet ikke om det hadde økt produksjonskostnader, men tenker at det må ha vært det, siden de kombinerte skandinavisk og finsk..

Ja, det.. men, egentlig.. engelsk er da ganske.. universalt, så burde jo holdt å bare... Kun brukt engelsk type. Med norsk bruksanvisning kanskje, i tilfelle... Vet ikke om det hadde økt produksjonskostnader, men tenker at det må ha vært det, siden de kombinerte skandinavisk og finsk..

Ja, hadde i grunn det. Jeg hadde vært fornøyd med pregnant( det er jo noe de aller, aller fleste forstår godt) Tror at det hadde gjort testen billigere, pga innsparing i produksjonskostnader :happy119

Back
Topp