Drømmen om en til i familien♡

Ja! Kanskje håp om å havne i samme termingruppe allikevel :shy: Fortsatt ingen eggløsning her, men virker som den er her innen noen dager :angelic:

Så i dagboken din, og så spennende med straks positiv el-test :nailbiting: :smiley-bounce012 :gen014 Hadde vært kjempekoselig å ende opp i samme termingruppe:love7

Jeg også ser streker jeg! Men er nok påvirket fra sist prøving. Denne gangen skal jeg ikke teste så mye! Men det varer vel ca til jeg har tester i hus. Son sjokolade det her. Best å ikke ha i hus :p

Lykke til videre ❤️

Haha, "once you pop, you can't stop":hilarious: Er faktisk akkurat sånn det er:knegg: Jeg vet ikke altså, er så nervøs for å få positive tester imorgen med tanke på operasjonen:nailbiting:

Syns jeg skimter noe veeeeeeldig svakt på alle testene dine med morgenurin, men kan være ønskestreker jeg ser på dine vegne da. Håååååper sånn for deg :love7Er jo enda masse håp når du bare er 9 dpo!

Lykke til med operasjon imorgen!

Er bare skyggestreker, får ganske så tydelige skyggestreker som er mye tydeligere enn det, så tar ikke noe som positivt før de er rosa:Heartpink Har blitt lurt i så mange tidligere pp førhen, heldigvis så har jeg lært meg det❤️

Takk, takk❤️

Hvilken operasjon har du i morgen? Kan det ta den med virus i kroppen? Kjipt! God bedring!

Det står jeg skal ta kontakt ved forkjølelsessymptomer?! Så tenker det går helt fint❤️ Magen har roet seg litt nå heldigvis.
Jeg har fått et stort keloid arr på øret etter å ha tatt hull i øret(stort som i 5×3cm) så det må bort. Og er utsatt for mishandling/omsorgssvikt i barndommen med kniver osv, så klarer ikke å være våken når jeg skjæres i/opereres. Det blir rett og slett for traumatisk. Har prøvd førhen hos legen for noen år siden, når jeg jeg skulle fjerne en stooor føflekk på magen. Han måtte skjære veldig dypt pga størrelsen på føflekken og mistanke om kreft. Så om det var kreft, at alt var borte. Inngrepet tok en halvtime, og jeg hylte og skreik hele tiden og fikk totalt panikk. Fikk 8 sting, så var ikke al verden, men nei, det greier jeg bare ikke.

Da ser det ut som det gikk som du ønsket. Det er jo bra, så du får ta operasjonen i morgen :)❤️

Ja, jeg tar veldig gjerne imot en spire neste mnd når vår første PP er igang :Heartpink :smiley-bounce012 Var nok meningen at det ikke ble noen spire denne mnd❤️:angel5

Det står jeg skal ta kontakt ved forkjølelsessymptomer?! Så tenker det går helt fint❤️ Magen har roet seg litt nå heldigvis.
Jeg har fått et stort keloid arr på øret etter å ha tatt hull i øret(stort som i 5×3cm) så det må bort. Og er utsatt for mishandling/omsorgssvikt i barndommen med kniver osv, så klarer ikke å være våken når jeg skjæres i/opereres. Det blir rett og slett for traumatisk. Har prøvd førhen hos legen for noen år siden, når jeg jeg skulle fjerne en stooor føflekk på magen. Han måtte skjære veldig dypt pga størrelsen på føflekken og mistanke om kreft. Så om det var kreft, at alt var borte. Inngrepet tok en halvtime, og jeg hylte og skreik hele tiden og fikk totalt panikk. Fikk 8 sting, så var ikke al verden, men nei, det greier jeg bare ikke.
Huff, så fælt å høre hva du forteller :sad010 :Heartred Fikk vondt langt inn i sjela.. Da skjønner jeg veldig godt det blir bra med narkose. Og du har sikkert planlagt og tenkt på dette en stund, så da kan du likesågodt bli ferdig med den operasjonen, og ta baby neste måned :Heartred

Huff, så fælt å høre hva du forteller :sad010 :Heartred Fikk vondt langt inn i sjela.. Da skjønner jeg veldig godt det blir bra med narkose. Og du har sikkert planlagt og tenkt på dette en stund, så da kan du likesågodt bli ferdig med den operasjonen, og ta baby neste måned :Heartred

Jeg er ikke glad i sykehus, eller bli tatt på av fremmede, men det går overraskende bra; er som du skriver, jeg ser veldig fram til å bli ferdig med det :angelic: Så satser vi på spire ila de neste mnd:happy119 Jeg hadde dessverre en mamma som ikke kunne ta vare på meg, som var alkoholiker og sleit med psykose i tillegg. Huff, nei. Og en ikke-eksisterende pappa som jeg så hver 3 til 6 mnd en helg. Som også sleit med alkoholisme. Heldigvis hadde jeg farmor og farfar som jeg bodde hos mye av min barndom. Helt til jeg ble 14 år, full av hormoner og opprørsk i oppførsel- sånn jeg flyttet opp til Norge for å bo med pappa( som selv hadde flyttet til Norge 3 år før). Er opprinnelig dansk❤️ Er et løvetann-barn, men er heldigvis ressurssterk, noe jeg nok ikke hadde vært om ikke jeg hadde hatt farmor og farfar som barn❤️

ser ut som det blir som du ønsker. Blir godt å få den operasjon som du har ventet lenge på :smiley-bounce012 :Heartred
Håper det blir en liten Januar baby på oss begge to, det er en fin kald mnd.. Og jeg har også danske røtter.. helle 15% :hilarious:

ser ut som det blir som du ønsker. Blir godt å få den operasjon som du har ventet lenge på :smiley-bounce012 :Heartred
Håper det blir en liten Januar baby på oss begge to, det er en fin kald mnd.. Og jeg har også danske røtter.. helle 15% :hilarious:

Ja, det føles greit❤️ Yes ma'm, det er det som er planen :love7 :smiley-bounce012 Liker det er kalde temperaturer med nyfødt, for jeg svetter sånn i mnd etter fødsel. Også er det hyggelig å kose inne med en liten nyfødt I førsten- lissom å gå litt i hi:love017 Hahah, jaggu meg hele 15% dansk.. ikke verst:laughing002 Føler de fleste forteller meg de er litt % danske:laughing021

Seriøst?:wideyed::nailbiting: No way:eek: Man skal jo helst ikke ha narkose når en er gravid, men altså, når man ikke vet om den lille, så får en jo ikke gjort så mye med det:bag:Morsom historie å fortelle han senere❤️

Har testet positivt alt fra 6dpo til 9 dpo og én gang 10dpo sent om kvelden med nr 5. Og imorgen er jeg 10dpo. Har ventet så lenge på denne operasjonen, og siden jeg har testet negativt nå, så gjennomfører jeg den imorgen❤️ Så får vi se, da:angel5
Ja,jeg var så stressa for det med narkose! Men heldigvis Giggs det bra ❤️ jeg fikk også beskjed om at siden man begynner å produsere hcg først når blastocyten har festet seg så er den ikke koblet til blodbanen din før du tester positivt, og da vil ikke narkose påvirke.

Jeg håper for din del al det klaffer raskt med spire, men hadde vært kos for for min del om det drøyde til august (når jeg starter prøving igjen) :hilarious: :Heartred

Ja,jeg var så stressa for det med narkose! Men heldigvis Giggs det bra ❤️ jeg fikk også beskjed om at siden man begynner å produsere hcg først når blastocyten har festet seg så er den ikke koblet til blodbanen din før du tester positivt, og da vil ikke narkose påvirke.

For en lettelse det må ha vært for deg, å få vite det❤️ Og takk for at du fortalte meg det også :smiley-angelic003 Er såå redd for å få positive tester imorgen, hva all verden gjør jeg da? Må vel avlyse timen da?:whacky011 Satser på spire ila de neste mnd❤️❤️❤️

For en lettelse det må ha vært for deg, å få vite det❤️ Og takk for at du fortalte meg det også :smiley-angelic003 Er såå redd for å få positive tester imorgen, hva all verden gjør jeg da? Må vel avlyse timen da?:whacky011 Satser på spire ila de neste mnd❤️❤️❤️
Nei si det, derfor testet ikke jeg samme dag som opperasjon. Kanskje ett litt ukultur valg for noen, men jeg satset alt på at det skulle går bra :wideyed:

Nei si det, derfor testet ikke jeg samme dag som opperasjon. Kanskje ett litt ukultur valg for noen, men jeg satset alt på at det skulle går bra :wideyed:

Åh, jeg skjønner deg så godt- vurderer nesten det samme selv og :sorry: men tror ikke jeg greier å la vær :hilarious: men nååå kjenner jeg det er tørt og gjør litt småvondt i halsen, og sviiir oppe i nesen:nailbiting: Har hatt forkjøla og syke unger hjemme hele uka, og mannen ligger nede for telling og:schocked028 Håper ikke dette bryter ut nå, det er SÅ typisk!:shifty:

Lykke til i morgen, og god bedring. Håper du berger og det ikke blir noe forkjølelsesutbrudd :)

Minstemann her var med på fjerning av mandler :wacky: fant ut først uka etter operasjonen at jeg var gravid. Det gikk heldigvis bra. Men husker jeg stressa fælt pga det.

Åh, jeg skjønner deg så godt- vurderer nesten det samme selv og :sorry: men tror ikke jeg greier å la vær :hilarious: men nååå kjenner jeg det er tørt og gjør litt småvondt i halsen, og sviiir oppe i nesen:nailbiting: Har hatt forkjøla og syke unger hjemme hele uka, og mannen ligger nede for telling og:schocked028 Håper ikke dette bryter ut nå, det er SÅ typisk!:shifty:
Masse lykke til :Heartpink og i en annen setting hadde du ikke visst du var gravid en gang. Ikke alle tester fra en uke etter eggløsning liksom hehe. Og ting deler vel ikke blod enda? Var en viss periode.. Men uansett, masse lykke til i morgen, håper du får det gjennomført :Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp