Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ikke noe på testene fra i dag, så snodig! Men veldig greit, siden det ikke var ønskelig denne måneden uansettBlir spennende å gå ordentlig i gang nå da!!
Så bra at operasjonen var vellykket
Satser på at det blir en Januar baby![]()
Ja, det skjønner jeg! Er stress å tenke på at man skal gjennomføre noe som man opplever som traumatisk samtidig som man bare ønsker å bli ferdig med detEr så sinnsykt glad for at jeg gjennomførte operasjon, på tross av litt dårlig form
Jaaah, nå satser vi jaggu meg på januarbebis![]()
Ja, det skjønner jeg! Er stress å tenke på at man skal gjennomføre noe som man opplever som traumatisk samtidig som man bare ønsker å bli ferdig med det
Finnes ingen bedre følelse en å endelig bli ferdig med noe man ikke vil, men samtidig ønsker.
Tenk hvor fint det hadde vært å bli gravid nå, slippe masse PP fremover![]()
Nå syns jeg du skal vente på meg i august![]()
![]()
![]()
JeppKan hende det ikke smeller for da hellerBegynner dere prøvingen igjen i august?
![]()
Det er sykt å tenke på! Har føltes så lenge til, men det er jo snart! Tok ut p-stav for noen uker siden så nå venter jeg på at syklus skal stabiliseres. Tempen begynner å regulere seg på ett lavere nivå, men hadde syke smerter i livmor området i går og tempen steg i dag så mulig el var i går. Blir spennede å se når ting stabiliserer seg ihvertfall!Ikke mer enn 4 mnd igjen til dere setter igang![]()
![]()
Føle eg nettopp var her inne, og så blei eg sendt tilbake 2 veker og du e på testekjørettida flyr
Så trist å lesa om grunnen til narkose, men når eg tenke meg om har du vell delt litt av det før også. Er utrulig at ein person som går gjennom det du har blir ein så rolig, trygg og fantastisk person OG mamma!som i tillegg klarer å spre positivitet, optimisme og mot til mennesker rundt seg under vanskelige situasjoner. Eg blir berre meir og meir fasinert av deg, og kjenner eg skulle gjerne kjendt deg IRL
Og så krible det i testetøsa eg prøve å lata som ikkje er der, når eg ser lineupen din med testerblir spennande å sjå ka tid det dukke opp ein liten til her, nå er det jo faktisk mulig også
![]()
Det er sykt å tenke på! Har føltes så lenge til, men det er jo snart! Tok ut p-stav for noen uker siden så nå venter jeg på at syklus skal stabiliseres. Tempen begynner å regulere seg på ett lavere nivå, men hadde syke smerter i livmor området i går og tempen steg i dag så mulig el var i går. Blir spennede å se når ting stabiliserer seg ihvertfall!
Er så fascinerende at du har så lang og tydelig lutealfase! Så snedig! Men det jo veldig konsist til deg å være, så det er jo din normal.