Drømmen om en til i familien♡

Så ikke noe på testene fra i dag, så snodig! Men veldig greit, siden det ikke var ønskelig denne måneden uansett :happy: Blir spennende å gå ordentlig i gang nå da!!

Nei, i know, det er de drittstrekene, og skjønner ikke hvorforjeg får de? Har kanskje bare litt forhøyet hcg naturlig i kroppen?:think005

Yes, er veldig glad for å ENDELIG sette igang med prøvingen, og må jo innrømme jeg er veldig glad for å slippe unna termin sent på året :smiley-ashamed004 :happy119

Så bra at operasjonen var vellykket :love7
Satser på at det blir en Januar baby:talk017

Er så sinnsykt glad for at jeg gjennomførte operasjon, på tross av litt dårlig form:angelic:

Jaaah, nå satser vi jaggu meg på januarbebis:smiley-bounce012:smiley-bounce015:happy112:hello2❤️

Er så sinnsykt glad for at jeg gjennomførte operasjon, på tross av litt dårlig form:angelic:

Jaaah, nå satser vi jaggu meg på januarbebis:smiley-bounce012:smiley-bounce015:happy112:hello2❤️
Ja, det skjønner jeg! Er stress å tenke på at man skal gjennomføre noe som man opplever som traumatisk samtidig som man bare ønsker å bli ferdig med det :Heartred
Finnes ingen bedre følelse en å endelig bli ferdig med noe man ikke vil, men samtidig ønsker.

Tenk hvor fint det hadde vært å bli gravid nå, slippe masse PP fremover :laughing002:Heartred

Ja, det skjønner jeg! Er stress å tenke på at man skal gjennomføre noe som man opplever som traumatisk samtidig som man bare ønsker å bli ferdig med det :Heartred
Finnes ingen bedre følelse en å endelig bli ferdig med noe man ikke vil, men samtidig ønsker.

Tenk hvor fint det hadde vært å bli gravid nå, slippe masse PP fremover :laughing002:Heartred

Er akkurat sånn det er, man gruer seg så innmari, har lyst til å avlyse, så ble jeg småsyk og KUNNE avlyst, men nei, ventet siden 2023 på operasjon, så NÅ var det bare tiden for den og blir FERDIG❤️ Var SÅ lettet etterpå:angel5

Jaaaah, jeg håper sånn vi blir gravide denne PP og kommer i termingruppe sammen:gen014 Hadde vært så hyggelig:love017:Heartred

Føle eg nettopp var her inne, og så blei eg sendt tilbake 2 veker og du e på testekjøret :smiley-ashamed004 tida flyr:scared007:happy090
Så trist å lesa om grunnen til narkose, men når eg tenke meg om har du vell delt litt av det før også. Er utrulig at ein person som går gjennom det du har blir ein så rolig, trygg og fantastisk person OG mamma!❤️ som i tillegg klarer å spre positivitet, optimisme og mot til mennesker rundt seg under vanskelige situasjoner. Eg blir berre meir og meir fasinert av deg, og kjenner eg skulle gjerne kjendt deg IRL:love017

Og så krible det i testetøsa eg prøve å lata som ikkje er der, når eg ser lineupen din med tester:laughing001 blir spennande å sjå ka tid det dukke opp ein liten til her, nå er det jo faktisk mulig også:cool:

Ikke mer enn 4 mnd igjen til dere setter igang :gen014 :smiley-bounce012
Det er sykt å tenke på! Har føltes så lenge til, men det er jo snart! Tok ut p-stav for noen uker siden så nå venter jeg på at syklus skal stabiliseres. Tempen begynner å regulere seg på ett lavere nivå, men hadde syke smerter i livmor området i går og tempen steg i dag så mulig el var i går. Blir spennede å se når ting stabiliserer seg ihvertfall!

Føle eg nettopp var her inne, og så blei eg sendt tilbake 2 veker og du e på testekjøret :smiley-ashamed004 tida flyr:scared007:happy090
Så trist å lesa om grunnen til narkose, men når eg tenke meg om har du vell delt litt av det før også. Er utrulig at ein person som går gjennom det du har blir ein så rolig, trygg og fantastisk person OG mamma!❤️ som i tillegg klarer å spre positivitet, optimisme og mot til mennesker rundt seg under vanskelige situasjoner. Eg blir berre meir og meir fasinert av deg, og kjenner eg skulle gjerne kjendt deg IRL:love017

Og så krible det i testetøsa eg prøve å lata som ikkje er der, når eg ser lineupen din med tester:laughing001 blir spennande å sjå ka tid det dukke opp ein liten til her, nå er det jo faktisk mulig også:cool:

Takk, snille duu❤️ Jeg er et løvetannbarn, og veldig stolt av det og✨️ Jeg har overlevd, og jeg mestrer livet på mitt vis- om jeg kan spre/dele informasjon med andre, som kan hjelpe dem og så de føler seg mindre alene, så er mitt mål oppnådd❤️ Vi alle er her av en grunn, og ingen er mer eller mindre viktig enn andre❤️

Og i ligeså, frøken- du virker bare å være tvers gjennom snill og god:smiley-angelic003:love017

Blir spennende å se om det snart blir en liten en på dere også:smiley-bounce012:nailbiting::smiley-bounce022

Det er sykt å tenke på! Har føltes så lenge til, men det er jo snart! Tok ut p-stav for noen uker siden så nå venter jeg på at syklus skal stabiliseres. Tempen begynner å regulere seg på ett lavere nivå, men hadde syke smerter i livmor området i går og tempen steg i dag så mulig el var i går. Blir spennede å se når ting stabiliserer seg ihvertfall!

Er så aldeles ikke lenge til dere starter på prøvingen- brått er august her:flower Spennende med temping og p-staven ute av kroppen- da har kroppen litt til på å stabilisere seg og komme i rute til prøvingen starter:smiley-bounce012

12 dpo og negative tester- klar og veeeldig utålmodig for å sette igang starte på vår første PP:excited001:smiley-bounce012:flower Våren er her, vårblomstene er igang med å springe ut i bedene og oppe i engen bak huset- jeg er klar som et egg:love017 Nå er det påskeferien som står for tur. Blir bare en rolig ferie med litt familiebesøk, skal lage dansk påskefrokost med lune retter, alle får sitt eget skattekort for å finne fram til sitt påskeegg ute et sted, også blir det en kinotur på de største barna for å så Minecraft-filmen:chicken::bunny
Screenshot_20250411_113450_FF App.jpg

15 dpo og går å venter på mens, da... kommer nok ila de neste to dagene:p
Screenshot_20250414_105757_FF App.jpg

Er så fascinerende at du har så lang og tydelig lutealfase! Så snedig! Men det jo veldig konsist til deg å være, så det er jo din normal.

Er merkelig hvordan kroppen fungerer, hva som er normalt for en, er helt unormalt for andre:hilarious::joyful:

CD1 av vår aller første PP på barn nr 7 er igang:smiley-bounce012:cool05:dance011:dance008:gen014
TR kom med et brak idag- fossblør og har dritvondt. Har måtte ta paralgin forte og legge meg ut på sofaen:sorry:
Skal tilbake på A-hus imorgen tidlig 08.20 og ha sårskift og se ann ståa på øret:nailbiting:
Screenshot_20250415_111927_FF App.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp